|
|
D5 ali 2,5TD motor Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Ovlov | 04 sep 2011, 13:23 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| MKovic je napisal(a): ...
Ah, ne gre za moj kapric, zgolj za osnovna načela statistike in da - logike. Na eni strani motor, ki je v produkciji 25 let in si je v tem času ustvaril odličen renome, na drugi strani pa motor, ki je na svetu nekaj let in poganja le nekaj tisoč vozil. Se zdi primerjava v tem trenutku realno mogoča?
Primerjava? Oh, seveda je mogoča: npr. povprečno število okvar na vsakih 100.000 km za en in drug motor (pri čemer desetletja nimajo kaj dosti opraviti – če odštejemo konsistentnost izdelave). In če odštejemo še druge kriterije za to, kaj je "dober" motor ... Da ne bo pomote: filozofijo sicer nadvse cenim, a pri teh rečeh jo rade volje zamenjam za malo več trde empirije, tj. za argumente, podprte s preverljivo statistiko (ja, statistiko!). Mene na D5 ne vežejo prav nobene emocije (je pač nekakšen – nadvse hvaležen – pritepenec pri hiši, nič več, oz. del avta, ki mi je všeč), a se mi zdi, da so sodbe, ki se izrekajo na to temo, če se opirajo samo na (zmuzljivo) "logiko", ne pa tudi na (oprijemljive) številke, "krneki" ...
MKovic je napisal(a): ...
Osebno pa se ne bi odločil ne za TDI ne za D5, ne sedaj in ne čez 10 let.
Kar se mene tiče, sem kupil avto kot celoto (XC70); če bi se odločal samo za motor, bi si seveda tudi jaz najbrž izbral kaj drugega ... in čez 10 let tretjega ...
| Na vrh | |
MKovic | 05 sep 2011, 14:38 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Aha, vendar statisika, kot jo opisuješ ne obstaja, žal. Nihče, po mojem vedenju, ni opravil raziskave, ki bi upoštevala cenzus določenega števila izdelanih motorjev. Če se motim me prosim napoti na takšno raziskavo. Verjamem, da si s svojim D5 zadovoljen, vendar še vedno mislim, da lastništvo pogojuje objektivnost. "Novi" Volvi v vseh izvedbah in različicah so po mojem mnenju le povprečna vozila, ki ne opravičujejo vrednosti za vplačan znesek. Primum "wanbaee" znamka, ki jo prekaša solidno izdelani "japonec". Morda se motim, vendar lahko na podlagi izkušenj, kot uporabnik, prodajlec in serviser trdim, da Volvo ni (več) konkurenca standardnim evropskim premium znamkam. Neglede na to, da sem 20+ let vozil in oboževal Volva se dan danes ne bi odločil niti za enega iz njihove plate vozil. Piko na i pa pristavi njihovo "strokovno" prodajno osebje, ki me želi prepričati, da megleneke pri novem S60 niso potrebne, saj ima super-duber xsenonske žaromete. Toyota, here I come... | Na vrh | |
Augi | 05 sep 2011, 14:43 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| MKovic je napisal(a): ... Aha, vendar statisika, kot jo opisuješ ne obstaja, žal. Nihče, po mojem vedenju, ni opravil raziskave, ki bi upoštevala cenzus določenega števila izdelanih motorjev. Če se motim me prosim napoti na takšno raziskavo. Verjamem, da si s svojim D5 zadovoljen, vendar še vedno mislim, da lastništvo pogojuje objektivnost. "Novi" Volvi v vseh izvedbah in različicah so po mojem mnenju le povprečna vozila, ki ne opravičujejo vrednosti za vplačan znesek. Primum "wanbaee" znamka, ki jo prekaša solidno izdelani "japonec". Morda se motim, vendar lahko na podlagi izkušenj, kot uporabnik, prodajlec in serviser trdim, da Volvo ni (več) konkurenca standardnim evropskim premium znamkam. Neglede na to, da sem 20+ let vozil in oboževal Volva se dan danes ne bi odločil niti za enega iz njihove plate vozil. Piko na i pa pristavi njihovo "strokovno" prodajno osebje, ki me želi prepričati, da megleneke pri novem S60 niso potrebne, saj ima super-duber xsenonske žaromete. Toyota, here I come...
| Na vrh | |
Ovlov | 05 sep 2011, 15:23 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| MKovic je napisal(a): ... Aha, vendar statisika, kot jo opisuješ ne obstaja, žal. Nihče, po mojem vedenju, ni opravil raziskave, ki bi upoštevala cenzus določenega števila izdelanih motorjev. Če se motim me prosim napoti na takšno raziskavo. Verjamem, da si s svojim D5 zadovoljen, vendar še vedno mislim, da lastništvo pogojuje objektivnost. "Novi" Volvi v vseh izvedbah in različicah so po mojem mnenju le povprečna vozila, ki ne opravičujejo vrednosti za vplačan znesek. Primum "wanbaee" znamka, ki jo prekaša solidno izdelani "japonec". Morda se motim, vendar lahko na podlagi izkušenj, kot uporabnik, prodajlec in serviser trdim, da Volvo ni (več) konkurenca standardnim evropskim premium znamkam. Neglede na to, da sem 20+ let vozil in oboževal Volva se dan danes ne bi odločil niti za enega iz njihove plate vozil. Piko na i pa pristavi njihovo "strokovno" prodajno osebje, ki me želi prepričati, da megleneke pri novem S60 niso potrebne, saj ima super-duber xsenonske žaromete. Toyota, here I come...
Sva se očitno narobe razumela: za to, da takšna raziskava ne obstaja, sem tudi sam skoraj pripravljen dati roko v ogenj (oz. zamenjati volva za toyoto ) – ampak saj ravno to sem hotel povedati: če nimaš v rokavu trdnih številk, se je včasih najbrž pametneje ravnati po tistem dobrem starem pregovoru o filozofu in molku ... Sicer pa jaz za razliko od tebe volva ne "obožujem", samo všeč mi je. (Čeprav se, to moram priznati, Volvo tudi zame končuje s serijo V/XC70 2. generacije). Mogoče je prav v tem oboževanju skrit razlog za tvoj današnji gnev. (Saj te čisto razumem: razočarani ljubimci ipd ... )
| Na vrh | |
Krchan | 05 sep 2011, 15:56 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| MKovic je napisal(a): ... Aha, vendar statisika, kot jo opisuješ ne obstaja, žal. Nihče, po mojem vedenju, ni opravil raziskave, ki bi upoštevala cenzus določenega števila izdelanih motorjev. Če se motim me prosim napoti na takšno raziskavo. Verjamem, da si s svojim D5 zadovoljen, vendar še vedno mislim, da lastništvo pogojuje objektivnost. "Novi" Volvi v vseh izvedbah in različicah so po mojem mnenju le povprečna vozila, ki ne opravičujejo vrednosti za vplačan znesek. Primum "wanbaee" znamka, ki jo prekaša solidno izdelani "japonec". Morda se motim, vendar lahko na podlagi izkušenj, kot uporabnik, prodajlec in serviser trdim, da Volvo ni (več) konkurenca standardnim evropskim premium znamkam. Neglede na to, da sem 20+ let vozil in oboževal Volva se dan danes ne bi odločil niti za enega iz njihove plate vozil. Piko na i pa pristavi njihovo "strokovno" prodajno osebje, ki me želi prepričati, da megleneke pri novem S60 niso potrebne, saj ima super-duber xsenonske žaromete. Toyota, here I come...
Trenutno imamo doma enega Volva in dve Toyoti (očetov Auris 1.6 in od "moje" Yaris 1.4 dizel). Z vsemi zadovoljni, ampak še vedno je najboljši in najmanj kvarljiv Volvo, najbolj pa Yaris (pa je japonski, ne francoski, ki naj bi bili še slabši). Na Toyotah vsake toliko časa kakšna malenkost, na Volvotu, ki mimogrede od vseh treh naredi največ kilometrov, bo danes sanirana prva okvara...menjava žarnice v zadnji desni luči... To je to, v treh letih. Aja, sem pozabil na Volvov vpoklic in menjavo modula bencinske črpalke, ki me je stal 7€. Drugo so še servisi in potrošna roba (gume, brisalci, zavore itd.) In zaradi mene lahko čisto vsi "haterji" novejših Volvov kritizirate ali pa skačete po glavi če vas je volja, mene ne bo nobeden prepričal, da je avto slab, ker je daleč daleč daleč daleč daleč najboljši avto kar sem jih imel jaz, vsa moja familija in prijatelji. He he, za nekoga "le povprečno vozilo", za mene in moje potrebe pa najboljši avto na svetu. Pa veliko sreče z dolgočasno Toyoto....vem, mam dve doma... | Na vrh | |
MKovic | 05 sep 2011, 16:48 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| De Gustibus non est Despetantum... Sem čisto tiho, kot miška... Žal pa nisem tako bogat, da bo vozil novega Volva. | Na vrh | |
Postojna | 09 nov 2012, 15:01 | |
| Član #1213 Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48 Lokacija: Postojna Objav: 94
| D5 je bil motor leta mislim da 2002, po moje pa kar najboljši diesel desetletja. Stari TDI je tudi dober, vendar "stari"... EURO3 D5 je popolnoma neproblematičen motor, z EURO4 pa je malce več stroškov vzdrževanja zaradi ekologije (lopute...), sam motor pa ni problem... | Na vrh | |
jurckcefurck | 24 jan 2013, 14:02 | |
| Član #3224 Prijavljen dne: 24 jan 2013, 13:54 Objav: 11
| vsi dizli so dobri baje sam audi je ta boljš vpraš wolkswagnerje
[ Uredi 24 jan 2013, 14:34 ] | Na vrh | |
oasis | 25 jan 2013, 10:38 | |
| Član #2999 Prijavljen dne: 16 okt 2012, 14:18 Objav: 27
| Moj kolega vozi Volvo V70 D5 letnik 2002-164KM. Števec se že vrti proti 500k km. Nobenih večjih problemo razen menjava črpalke za vitrex, notranja ključavnica za vžig in pa seveda redni veliki in mali servisi,gume,zavore...
Jaz pa vozim Volvo V70 D5 letnik 2006-127KM. Narejenih imam 240k km. Problem je bil edino počen ventil v motorju(nimam pojma zakaj...avto je normalno deloval...napaka opažena na velikem servisu) in pa odpoved motorčka za zadnji brisalec, ki ga moram še porihtat. Drugih problemov ni bilo.
Vsekakor prisegam na motorje D5! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 41, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5982 najnovejši član: Wbizcerob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|