|
|
D5 ali 2,5TD motor Pojdi na stran
[1]
2
|
|
volvička | 18 avg 2011, 07:50 | |
| Član #2359Prijavljen dne: 18 avg 2011, 07:28 Objav: 3 | Zanima me, kater motor je boljši D5 od volvota ali 2,5TDI od audija/vw, ki je lahko tudi v volvotu.
Pravijo, da je 2,5TDI odličen motor v odličnem avtomobilu.
Mnenja prosim.
LP | Na vrh | |
volvo mojster | 18 avg 2011, 08:07 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| D5 | Na vrh | |
revival | 18 avg 2011, 10:39 | |
| Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
| TDI je menda odličen,samo vprašanje če še kakšnega dobiš,ki ima REALNO pod 300000km,torej ti ostane samo še D5 | Na vrh | |
MKovic | 19 avg 2011, 20:18 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Bolje TDI z miljon kilometri kot D5 z 200.000. Pa zares: stvar okusa. Osebno ne bi imel nikoli več ne prvega ne drugega, je pa TDI diesel stare šole, med tem ko je D5 predelan bencinski motor. Če bencinski "predniki" (2.4T in drugi) napovedujejo zanesljivost tega dieselskega agregata, bi se ga izogibal v zajetnem loku. Tudi razlika v stroških vzdrževanja je bistvena: deli za TDI so na voljo za simbolično ceno, Volvo pa zahteva za dele za svojega D5 (in 2.4D) celo premoženje. | Na vrh | |
bvogri | 19 avg 2011, 20:54 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Hmmm D5 naj bi bili zelo dobri motorji. Glede vzdržljivosti in porabe. Nevem kaj ima veze to da je na bratskem bloku kot 2.4T?... potem lahko posplošuješ na celo paleto volvo motorjev , ki pa veljajo za zanesljive. Imajo pa precej turbo luknje tisti začetni letniki. Drugače je sodobenjši z CR tehnologijo.
TDI je starejši, bolj odporen na razno zlorabljanje (tudi z gorivom - npr. kurilec). Je bolj robat. Meni je zvok tega motorja celo všeč nekaterim pač ni. Zmogljivosti so glede na deklarirano moč odlične, prav tako poraba. Res pa težko najdeš ohranjen in nezvožen primerek. Veliko jih tudi rabi kakšen poseg pri nastavitvi predvžiga ali čem drugem ker lahko precej kadijo. Osnovne stvari pa ti res porihta vsak drugi pod kozolcem in tudi delov je precej ''na trgu''.
[ Uredi 19 avg 2011, 21:10 ] | Na vrh | |
Augi | 19 avg 2011, 21:17 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Sploh ne vem kaj se misli s tem, da je D5 predelan bencinski motor... Da pa o vzdržljivosti D5 motorja ne izgubljam besed. Ne rečem, da dotični TDI ni vzdržljiv, lahko pa z gotovostjo trdim da je D5 enako vzdržljiv če ne še bolj. Volvička, nič te ne stane, če pokličeš na Dumido in povprašaš o vzdržljivosti D5 motorjev, ti bodo z veseljem znali povedat koliko je/ni problemov z agregati D5, koliko vzdržijo, koliko vzdržijo turbine.... Kaj hočem povedat? Znanih problemov z D5 motorji NI! Razen kakšna cev od intercoolerja ni prav nič problematično, D5 je eden od najbolj vzdržljivih volvovih agregatov. To primerjat z vzdržljivostjo 2.4T motorjev je pa po mojem mnenju idiotizem ker govorim iz LASTNIH izkušenj.
| Na vrh | |
bvogri | 19 avg 2011, 21:42 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| ...One obvious parameter in the design brief was to utilise one of the most compact and strongest engine blocks on the market: Volvo’s own 5-cylinder aluminium block that was originally launched in the Volvo 850 in 1991 and which has since thus far seen a production run in excess of 2 million units. This block was designed and dimensioned from the very outset to be able to accommodate diesel power. Since the cylinder head too is made of aluminium, the Volvo D5 weighs just 185 kg...
To je to. Sicer pa če že primerjamo glede na bencinske brate ima marsikatera bencinska 850-ka, V70... že precej km in lepo prede. Problem je bolj v periferiji (neumen/zastareg sistem vžiga naprimer). Če pije olje je stvar ponavadi samo v teflonih, sam motor pa je ko ga odpreš.
TDI zdrži res marsikaj. Če ne drugega ima D5 bolj občutljiv sistem vbrizga (CR) in ostalo periferijo. Načeloma pa za D5(164) nisem slišal o nekih konstrukcijskih ali serijskih napakah.
[ Uredi 19 avg 2011, 21:44 ] | Na vrh | |
Ovlov | 19 avg 2011, 22:19 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| MKovic je napisal(a): ... Bolje TDI z miljon kilometri kot D5 z 200.000.
Aha, zdaj mi je končno jasno, zakaj nemški taksisti prodajajo V70 D5-ke že pri 700.000 km!
| Na vrh | |
PP | 20 avg 2011, 11:10 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Večina D5 vozil v SLO ima krepko čez 200.000km, z 164km motorjem ni skoraj nobenih tezav. Menjajo se samo deli kjer je zraven guma, za kar pa vemo da je minljivo pri vsakem avtu. D5 je zagotovo bolj varčen kot 2.5TDI. Z CR je pa tako. Ko pride nekaj novega v tradicionalno avtomobilsko industrijo vsei grajajo ker zadeve pač ne poznajo. Potem pa se vse to poleže, tudi VW se je vdal.
Stara šola z šraudencigerjem prisega na TDI, malo novejša pa na D5
Skratka D5 je
MKovic: Zakaj pa ti več ne vozis TDI-ja če je tako dober???
PP
| Na vrh | |
MKovic | 20 avg 2011, 19:04 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Se opravičujem vsem D5-ašem. Sedaj lahko že skoraj predvidim kdo bo skočil v zrak če omenim S40/V50, ali pa povem kaj o D5. Bog ne daj, da pokritiziram S60, vojni pohod na obzorju... ha ha Predlagam, da na forumu prepovemo objavo mnenj, ki niso skladna z Volvoisko doktrino, imenujemo skupino, ki bo cenzurirala takšne politično nekorektne objave, hitra sodišča, ki bodo prestopnike kaznovala in strelski vod, ki bo kazen izvrševal. Za domovino.... | Na vrh | |
volhart | 20 avg 2011, 19:47 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Men je vsen, samo za boga ne kritizirat 850. Mal heca. Predlagam, da si med sabo malce zamenjamo avtomobile, da bomo vsi lahko vse vozili in bo porazdelitev mnenj upravicena.
P.S. Da malce skritiziram 850. Jezi me, ker se ob trku ni steni skoraj nic poznalo, avtu pa precej. Sem upal, da bo tak tank vsaj skoznjo prisel. Ja jebi ga. | Na vrh | |
volvička | 01 sep 2011, 11:00 | |
| Član #2359 Prijavljen dne: 18 avg 2011, 07:28 Objav: 3
| Mehanik mi je reku, da bejž od volvo dizla, da ma volvo dobre bencinarje, vw pa dizle... no se sem to že velikrat slišu.
[ Uredi 01 sep 2011, 11:01 ] | Na vrh | |
divja jaga | 01 sep 2011, 11:22 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| To je ziher vw/audi mehanik, ki ti je rekel. Mislim, da s kakšnim volvovim dizlom nimaš kaj zgrešit, v kolikor je avto bil redno in kvalitetno servisiran. Če prej ni ok servisa te tudi "odličen" vw motor ne zadovolji ;) | Na vrh | |
volvo mojster | 01 sep 2011, 12:35 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| Mislim da je d5 dalec boljsi od vw dizlov. | Na vrh | |
Ovlov | 01 sep 2011, 13:38 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| volvička je napisal(a): ...
Mehanik mi je reku, da bejž od volvo dizla
Bejž od tega mehanika! | Na vrh | |
alfaromeo | 01 sep 2011, 17:49 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Tale mehanik je kreten. Rekel je pa to za to, ker ne pozna motorja, posledično lahko menja le olje in filtre... | Na vrh | |
Damijan | 01 sep 2011, 19:23 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ja, bejž od tega mehanika in od VW dizlov. So trenutno med najslabšimi, kar jih je. | Na vrh | |
MKovic | 01 sep 2011, 20:58 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Najslabši motor, ki se je kdajkoli nahajal v Volvu je bil VW/Audijev D6 (D24 ali D24T), to povsem drži. V primerjavi z Volvovimi motorji tistega časa je bil notorično nezanesljiv. Drugi najslabši motor, ki se je kdajkoli nahaja v Volvu je bencinski PRV B27(8)(0), ki je nastal v kooperaciji Volva, Renaulta in Peugeota. Najzanesljivejši Volvov motor je B200 ali B230 pred letnikom 1986.
To so dejstva, sedaj prehajam na svoja mnenja. Slabi Volvovi motoriji so definitivno še 2.4T, zgodnji vrstni šestvaljniki iz 960, S90 in S80 (porozni aluminjasti bloki), tesno jim sledijo Volvove izpeljanke Renaultovih motorjev iz serije 3/4. Današnji VW dieselski motroj v izvedenki 2.0 TDI, ki se nahaja v Passatu je po mojem mnenju in izkušnjah med najnezanesljivejšimi motorji. Robatost bi mu vsekakor oprostil, če bi v zameno nudil robustnost, vendar je žal ne.
Da, vsekakor se pridružujem mnenjem: takšnemu "mehaniku" ne bi dal popravljati niti kosilnice. | Na vrh | |
bvogri | 02 sep 2011, 01:14 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Tukaj gre tema kar vse povprek... Od novih do starih, do nevem česa še.
Stari R5 TDI je eden najboljših in najrobustnejših dizlov. Kar ga zdele biksajo s temi novejšimi 2.0(in 1.6) TDi-ji nima s tem nobene povezave.
Tele privzeta prepričanja kdo dela kaj boljše so tudi dostikrat neumna in napačna. Skoraj vsaka znamka ima motorje/modele, ki so se odlično odrezali in tiste ki niso dobra izbira.
[ Uredi 02 sep 2011, 01:17 ] | Na vrh | |
Kelvan | 02 sep 2011, 08:07 | |
| Član #796 Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12 Objav: 470
| jaz zaenkrat kar prisegam na 2.5TDI... pred v70 sem imel s70 in sta se oba obnesla zelo dobro. Mogoče je prednost "starejše" mašine tudi v tem, da jo lahko popravljajo skoraj vsi mehaniki. Sicer pa tudi za D5 nekih hujših kritik nisem slišal, tako da je končna odločitev seveda na strani uporabnika | Na vrh | |
Augi | 02 sep 2011, 13:57 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Kevlan, ja stare 2.5 TDI je lahko popravlja vsak, Starih D5 pa ne poprvlja skoraj nihče, ker se ne kvarijo | Na vrh | |
MKovic | 02 sep 2011, 18:53 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Augi je napisal(a): ...
Kevlan, ja stare 2.5 TDI je lahko popravlja vsak, Starih D5 pa ne poprvlja skoraj nihče, ker se ne kvarijo
"Stare" D5? hahahaha Motor je na trgu manj kot 10 let, v Volvovih enotah je to en dan in pol. Se slišiva leta 2035. | Na vrh | |
Ovlov | 02 sep 2011, 19:52 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| MKovic je napisal(a): ... "Stare" D5? hahahaha Motor je na trgu manj kot 10 let, v Volvovih enotah je to en dan in pol. Se slišiva leta 2035.
Hm, ali ni pri motorjih majčkeno drugače kot pri ljudeh? Da se namreč njihova starost (in torej vzdržljivost) šteje predvsem s prevoženimi kilometri, ne pa leti? Če bi npr. MKovica jutri konzerviral in ga postavil v garažo, čez 30 let najbrž ne bi več kaj prida vlekel – tako kot bi po tem času nov/mlad konzerviran motor. Je pač tako, da je kilometraža današnjih avtomobilov neprimerno večja, kot je bila nekoč, zato se mi zdi povsem smisleno govoriti o "starih" D5-kah ... | Na vrh | |
MKovic | 02 sep 2011, 20:26 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Ovlov je napisal(a): ... MKovic je napisal(a): ... "Stare" D5? hahahaha Motor je na trgu manj kot 10 let, v Volvovih enotah je to en dan in pol. Se slišiva leta 2035. Hm, ali ni pri motorjih majčkeno drugače kot pri ljudeh? Da se namreč njihova starost (in torej vzdržljivost) šteje predvsem s prevoženimi kilometri, ne pa leti? Če bi npr. MKovica jutri konzerviral in ga postavil v garažo, čez 30 let najbrž ne bi več kaj prida vlekel – tako kot bi po tem času nov/mlad konzerviran motor. Je pač tako, da je kilometraža današnjih avtomobilov neprimerno večja, kot je bila nekoč, zato se mi zdi povsem smisleno govoriti o "starih" D5-kah ... Ah, jaz sem že prestar za konzervacijo. Škoda sredstev in prostora. Glej, 2.5 TDI je izdelan v bog ve kakšnem številu, poganja vse od Audijev, VW-jev, kombijev, poltovornjakov in celo Tuaregov, dva sestavljena v enoto poganjata celo Porscheje. V vseh teh aplikacijah se je izkazal za zanesljivega. D5 v kontrastu poganja izredno malo število vozil: nekaj Volvovih modelov zadnjih nekaj let. Da, obstajajo taksiji z "miljardami" kilometrov, vendar je potrebno upoštevati, da so takšna vozila (kot tudi rent-a-car primerki) izredno dobro in redno vzdrževani. Primerjava je zato povsem nemogoča. Zanima me kaj bo z D5 motorji, ki bodo v uporabi v civilne namene, povprečno vzdrževani ali celo zanemarjani. O tem pa bomo lahko odločali šele čez 10+ let. Torej se slišiva takrat, morda se motim, če se častim 6-pack. . Aha, by the way, vlečem pa slabo že sedaj - not my thing. ;) | Na vrh | |
Augi | 02 sep 2011, 22:44 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| In zato ker folk avtov ne vzdržuje in redno servisira, potem je pa avto slab... To mi vse pove o takih zagovornikih VAG-ov. | Na vrh | |
Ovlov | 03 sep 2011, 11:00 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| MKovic je napisal(a): ... Ah, jaz sem že prestar za konzervacijo. Škoda sredstev in prostora. Glej, 2.5 TDI je izdelan v bog ve kakšnem številu, poganja vse od Audijev, VW-jev, kombijev, poltovornjakov in celo Tuaregov, dva sestavljena v enoto poganjata celo Porscheje. V vseh teh aplikacijah se je izkazal za zanesljivega. D5 v kontrastu poganja izredno malo število vozil: nekaj Volvovih modelov zadnjih nekaj let. Da, obstajajo taksiji z "miljardami" kilometrov, vendar je potrebno upoštevati, da so takšna vozila (kot tudi rent-a-car primerki) izredno dobro in redno vzdrževani. Primerjava je zato povsem nemogoča. Zanima me kaj bo z D5 motorji, ki bodo v uporabi v civilne namene, povprečno vzdrževani ali celo zanemarjani. O tem pa bomo lahko odločali šele čez 10+ let. Torej se slišiva takrat, morda se motim, če se častim 6-pack. . Aha, by the way, vlečem pa slabo že sedaj - not my thing. ;)
He he, se pravi, da se nama z D5 bolj slabo piše. Glede na morje 2,5TDI-jev, ki klopočejo v porschejih, kombijih, poltovornjakih, kombajnih, kosilnicah, kotlovnicah, žagah idr. "civilnih" pogonih, in na zgolj peščico D5-k, katerih število nikoli ne bo doseglo kritične mase, ki bi prepričala ljudi Kovičevega kova, se bom očitno moral kar lepo sprijazniti z dejstvom, da je primerjava med tema dvema motorjema "povsem nemogoča". Stvar mi otežujejo še taksisti z "milijardo" km na števcih, ki iz gole hudobije redno vzdržujejo svoje D5-ke, samo zato, da jih ne bi mogel primerjati s povsem zanemarjenimi TDI-ji, ki brez olja tiktakajo kot švicarske urice! Pri tem mi najbrž ne bi pomagal niti argument, da taksi vožnje najbrž niso ravno zgled prijaznosti do avta in da se najbrž tudi stranke rent-a-cara ne ponašajo s pretirano rahločutnostjo do najetih avtov. Ne, zato bom rajši že kar zdaj izstopil iz tega neenakega boja – oglašam pa se tudi že kar zdaj, saj močno dvomim, da me bo čez 10+ let stvar še kaj prida vznemirjala ...
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 sep 2011, 17:44 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Jaz pa sem slišal da je D5 Renaultov motor
Pa še nekaj sem slišal, večino od mehanikov ... katastrofa od motorja teli tanovi Passati. Karkoli, zgodbe take ali drugačne, se je vredno prepirati
Za moje pojme, oriđidiđi Volvo, best of the best, made from Sweden with love - T-5, D-5 | Na vrh | |
Augi | 03 sep 2011, 18:39 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... Jaz pa sem slišal da je D5 Renaultov motor Pa še nekaj sem slišal, večino od mehanikov ... katastrofa od motorja teli tanovi Passati. Karkoli, zgodbe take ali drugačne, se je vredno prepirati Za moje pojme, oriđidiđi Volvo, best of the best, made from Sweden with love - T-5, D-5
In v katerem Renaultu je vgrajen D5? Ne samo Passati... vsi ki imajo oznako TDI...
| Na vrh | |
urber | 04 sep 2011, 01:01 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Torej, nekaj kar sem razbral versus D5, nima veze ali motor naredi 1000 ali 2000000km, čez 20 let se bo videlo a je motor dober ali ne. Se pravi, kilometrina nima veze, samo leta. Pa v koliko vozilih je. By the way, 2.5TDI nebi imel v Volvu zaradi enega razloga; zakaj bi imel v švedu faking VAGa??? Aja, zato, D5 je izredno nezanesljiv, predvsem na podlagi 2.4T, motorja iz katerega izhaja. Verjetno @MKovic tole jemlješ kot osebni napad (bognedaj da rečeš karkoli proti S40 S60, si nor, meni se bo strgalo), vojno, ampak, se ti ne zdi, da so tvoji komentarji občasno malo smešni?
| Na vrh | |
MKovic | 04 sep 2011, 12:02 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Ovlov je napisal(a): ...
... z dejstvom, da je primerjava med tema dvema motorjema "povsem nemogoča". Stvar mi otežujejo še taksisti z "milijardo" km na števcih, ki iz gole hudobije redno vzdržujejo svoje D5-ke, samo zato, da jih ne bi mogel primerjati s povsem zanemarjenimi TDI-ji,...
Ah, ne gre za moj kapric, zgolj za osnovna načela statistike in da - logike. Na eni strani motor, ki je v produkciji 25 let in si je v tem času ustvaril odličen renome, na drugi strani pa motor, ki je na svetu nekaj let in poganja le nekaj tisoč vozil. Se zdi primerjava v tem trenutku realno mogoča?
Osebno pa se ne bi odločil ne za TDI ne za D5, ne sedaj in ne čez 10 let.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 36, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5982 najnovejši član: Wbizcerob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|