|
|
Dyno day 8.10.2011
|
|
piko | 05 okt 2011, 21:51 | |
| Član #1460Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256 | 8.10. je od 9ih do 17ih dyno day. Cena je 30 do 40€, odvisno od udeležbe. Jaz grem spet mal zmerit.
lp Jan | Na vrh | |
Krchan | 05 okt 2011, 22:26 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Kje pa je? | Na vrh | |
piko | 05 okt 2011, 22:38 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Krchan je napisal(a): ...
Kje pa je?
Avtoelektronika v Črnučah. | Na vrh | |
alfaromeo | 06 okt 2011, 11:17 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Rolling pridi....
Kdaj grše ti piko. Bi jaz tudi prišel. | Na vrh | |
piko | 06 okt 2011, 14:31 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Pomoje okoli dveh. | Na vrh | |
alfaromeo | 07 okt 2011, 15:16 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Jaz bom pomojem kar zjutraj prišel in pogledal koliko ga je v hlačah... | Na vrh | |
RollingStone | 07 okt 2011, 15:53 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Mate pa tajming... Ne vem če mi bo zneslo, bom pa vsekakor poskusil. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 07 okt 2011, 19:53 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| tudi jaz bi
| Na vrh | |
piko | 07 okt 2011, 21:50 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Mihc V50 T5 je napisal(a): ...
tudi jaz bi
Ja dej.
Cena bo baje 30€.
lp Jan | Na vrh | |
alfaromeo | 09 okt 2011, 20:51 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kako je bilo z dyno dayem. Jaz sem nameril .... 285konjev in 420Nm....
nič ker sem očitno zamudil . | Na vrh | |
piko | 10 okt 2011, 01:16 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Ob enih ni bilo več avtov in je šel upravljalec na malico. Jaz sem prišel mal čez dve s še enim kolegom, pa je potem čez pol ure še naju zmeril.
Navor sem spravil na 465Nm ampak moč pa ne gre čez 300KM (samo 298KM). V višjih obratih tlak pade na slabih 0,9bar kar pač ne prinese moči. Ja, turbina je pač majhna, izpušni del za turbino je dovolj odprt. Rekel bi, da je največja restrikcija takoj za turbino, intercooler in mogoče še filter in sesalna cev do turbine. | Na vrh | |
RollingStone | 10 okt 2011, 07:03 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Kakšno ohišje turbine imaš? Če je ohišje na flanšni ravno ali konusno, je luknja premajhna. Če imaš ohišje pod kotom, je luknja 3", kar je vredu.
Intercooler je pri teh avtih dovolj dober in ni neka restrikcija.
Če želiš višjo moč, zamenjaj šobe. Pa v kolikor želiš zanesljiv motor, zamenjaj ojnice.
Sicer pa 298 whp ni malo.... To pomeni, da jih imaš na motorju nekje 340. | Na vrh | |
piko | 10 okt 2011, 16:24 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| RollingStone je napisal(a): ...
Kakšno ohišje turbine imaš? Če je ohišje na flanšni ravno ali konusno, je luknja premajhna. Če imaš ohišje pod kotom, je luknja 3", kar je vredu.
Intercooler je pri teh avtih dovolj dober in ni neka restrikcija.
Če želiš višjo moč, zamenjaj šobe. Pa v kolikor želiš zanesljiv motor, zamenjaj ojnice.
Sicer pa 298 whp ni malo.... To pomeni, da jih imaš na motorju nekje 340.
Moja moč je 270WHP, kar je sicer glede na američane in njihove tunane volvote s 16T turbino nadpovprečno.
Ohišje je "angled", restrikcija je td04hl turbinski del. Šobe so več kot dovolj velike, ker bencina je dovolj. Problem je, da je premalo pretoka čez turbino.
Kot sem že pravil 1,3bar drži do 4500 obratov potem pa hitro začne padat proti 0,9bar. Zato je navor še zmeraj ubijalski v srednjih obratih ampak začne prehitro padat, zato manjša moč na koncu.
Serijske ojnice služija popolnama uredu, ker preživijo 1,3bar pri 2800 obratih. Kar rabim je večjo turbino, da bo teh 1,3bar držala do blokade, kar bi sproduciralo še dodatnih 70+KM.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 65, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|