Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Dyno day 8.10.2011

Avtor objava
piko
05 okt 2011, 21:51 Predogled tiskanja
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
8.10. je od 9ih do 17ih dyno day. Cena je 30 do 40€, odvisno od udeležbe.
Jaz grem spet mal zmerit.

lp Jan
Na vrh
Krchan
05 okt 2011, 22:26
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Kje pa je?
Na vrh
piko
05 okt 2011, 22:38
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Krchan je napisal(a): ...

Kje pa je?



Avtoelektronika v Črnučah.
Na vrh
alfaromeo
06 okt 2011, 11:17
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Rolling pridi....

Kdaj grše ti piko. Bi jaz tudi prišel.
Na vrh
piko
06 okt 2011, 14:31
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Pomoje okoli dveh.
Na vrh
alfaromeo
07 okt 2011, 15:16
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Jaz bom pomojem kar zjutraj prišel in pogledal koliko ga je v hlačah...
Na vrh
RollingStone
07 okt 2011, 15:53
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Mate pa tajming... Ne vem če mi bo zneslo, bom pa vsekakor poskusil.
Na vrh
Mihc V50 T5
07 okt 2011, 19:53
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
tudi jaz bi
Na vrh
piko
07 okt 2011, 21:50
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Mihc V50 T5 je napisal(a): ...

tudi jaz bi



Ja dej.

Cena bo baje 30€.

lp
Jan
Na vrh
alfaromeo
09 okt 2011, 20:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Kako je bilo z dyno dayem. Jaz sem nameril .... 285konjev in 420Nm....
































nič ker sem očitno zamudil .
Na vrh
piko
10 okt 2011, 01:16
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Ob enih ni bilo več avtov in je šel upravljalec na malico. Jaz sem prišel mal čez dve s še enim kolegom, pa je potem čez pol ure še naju zmeril.

Navor sem spravil na 465Nm ampak moč pa ne gre čez 300KM (samo 298KM). V višjih obratih tlak pade na slabih 0,9bar kar pač ne prinese moči.
Ja, turbina je pač majhna, izpušni del za turbino je dovolj odprt. Rekel bi, da je največja restrikcija takoj za turbino, intercooler in mogoče še filter in sesalna cev do turbine.
Na vrh
RollingStone
10 okt 2011, 07:03
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Kakšno ohišje turbine imaš? Če je ohišje na flanšni ravno ali konusno, je luknja premajhna. Če imaš ohišje pod kotom, je luknja 3", kar je vredu.

Intercooler je pri teh avtih dovolj dober in ni neka restrikcija.

Če želiš višjo moč, zamenjaj šobe. Pa v kolikor želiš zanesljiv motor, zamenjaj ojnice.

Sicer pa 298 whp ni malo.... To pomeni, da jih imaš na motorju nekje 340.
Na vrh
piko
10 okt 2011, 16:24
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
RollingStone je napisal(a): ...

Kakšno ohišje turbine imaš? Če je ohišje na flanšni ravno ali konusno, je luknja premajhna. Če imaš ohišje pod kotom, je luknja 3", kar je vredu.

Intercooler je pri teh avtih dovolj dober in ni neka restrikcija.

Če želiš višjo moč, zamenjaj šobe. Pa v kolikor želiš zanesljiv motor, zamenjaj ojnice.

Sicer pa 298 whp ni malo.... To pomeni, da jih imaš na motorju nekje 340.


Moja moč je 270WHP, kar je sicer glede na američane in njihove tunane volvote s 16T turbino nadpovprečno.

Ohišje je "angled", restrikcija je td04hl turbinski del. Šobe so več kot dovolj velike, ker bencina je dovolj. Problem je, da je premalo pretoka čez turbino.

Kot sem že pravil 1,3bar drži do 4500 obratov potem pa hitro začne padat proti 0,9bar. Zato je navor še zmeraj ubijalski v srednjih obratih ampak začne prehitro padat, zato manjša moč na koncu.

Serijske ojnice služija popolnama uredu, ker preživijo 1,3bar pri 2800 obratih.
Kar rabim je večjo turbino, da bo teh 1,3bar držala do blokade, kar bi sproduciralo še dodatnih 70+KM.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 65, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete