|
|
kajenje pri pospeševanju
|
|
sasc30 | 17 okt 2011, 12:21 | |
| Član #907Prijavljen dne: 22 okt 2008, 15:23 Objav: 13 | pozdravljeni zanima me če mogoče kdo ve zakaj avto pri dodajanju plina kadi motor je 2.0d l.2007 prevoženih ima 121000 km je kakšna možnost ker še nisem menjal grelnih svečk ali lahko pričakujem kakšno večjo okvaro na motorju hvala za odgovor | Na vrh | |
volhart | 17 okt 2011, 19:43 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| men je kadil ko norc, ker je bila samo cev od intekulerja pocena...in razpoke ni bilo videti...smo se morali precej potrudit. | Na vrh | |
Sandi55 | 17 okt 2011, 21:16 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Kadi, ker je dizel ... malo bolj redno, ga nahodi od tretje naprej na avtocesti, da se malo izkašlja, pa bo ;D
Preveri EGR in vse v zvezi z vakuumom (EPV ventil, vse cevkice... Nisem ziher, kako je to narejeno pri 2.0d.) Verjetno je kaj od tega. | Na vrh | |
bvogri | 17 okt 2011, 21:50 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| To da je normalno da dizel kadi je bustasto. Pa nasveti malo ga spihaj pa bo.
Če opazno kadi in je kajenje ob pospeševanju konstantno je nekaj narobe. Dizel pokadi samo ko ga zahodiš in se zavri turbina in pri speljevanju recimo. Nekateri JTD-ji pri res polnem gasu spustijo tudi malce meglice ker so naštimani na rahlo predoziranje goriva to pa je to. Nobeno konstantno kajenje pri pospeševanju, delanje zavese ali kaj podobnega ni normalno.
Lahko je več stvari. Od razpoke na tlačnem delu dovoda zraka za turbino (cevi, IC, zračni kolekotor), lahko so šobe, lahko je EGR (zelo verjetno), Lahko je LMM..., lahko je slabo čipan. Najprej ti bo pomagal priklop na sposoben tester in dober serviser, da se vidi kater parameter odstopa.
Upam, da nima DPF-ja. Ker v primeru, da vidiš dim je že fuč Zaenkrat pa ni poceni rešitev...
[ Uredi 17 okt 2011, 21:54 ] | Na vrh | |
VolvoS60 | 17 okt 2011, 21:55 | |
| Član #1765 Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11 Objav: 171
| To da je normalno da dizel kadi je bustasto. Pa nasveti malo ga spihaj pa bo.
Če opazno kadi in je kajenje ob pospeševanju konstantno je nekaj narobe. Dizel pokadi samo ko ga zahodiš in se zavri turbina in pri speljevanju recimo. Nekateri JTD-ji pri res polnem gasu spustijo tudi malce meglice ker so naštimani na rahlo predoziranje goriva to pa je to. Nobeno konstantno kajenje pri pospeševanju, delanje zavese ali kaj podobnega ni normalno.
Lahko je več stvari. Od razpoke na tlačnem delu dovoda zraka za turbino (cevi, IC, zračni kolekotor), lahko so šobe, lahko je EGR (zelo verjetno), Lahko je LMM..., lahko je slabo čipan. Najprej ti bo pomagal priklop na sposoben tester in dober serviser.
Se strinjam, vendar lahko pa je samo "zabasan" zračni filter
Lp, Marko | Na vrh | |
bvogri | 17 okt 2011, 22:03 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Dvomim.
LMM in tlačni senzor sta za filtrom. Če avto še gre dobi zrak... Pa tudi v Sloveniji ni kakšnega puščavskega peska, ki zabije filter. Je pa najceneje to najprej prevert ja.
[ Uredi 17 okt 2011, 22:03 ] | Na vrh | |
Volvej | 18 okt 2011, 19:14 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| DPF filter se da tudi odstranit. | Na vrh | |
bvogri | 18 okt 2011, 19:21 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| To posledično pomeni še najmanj kvaliteten remap mape motorja in seveda rešitev osnovne težave kajenja...
[ Uredi 18 okt 2011, 19:24 ] | Na vrh | |
sasc30 | 18 okt 2011, 22:34 | |
| Član #907 Prijavljen dne: 22 okt 2008, 15:23 Objav: 13
| hvala za odgovore zanima me pa kaj pomeni remap mape motorja | Na vrh | |
ikeman | 18 okt 2011, 22:44 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Men moja D5ka, ko je turbina pod največjo obremenitvijo med 1500-1700 obrati, kar malo zacvili, avto pa v tem trenutku tudi malce pokadi.
Sem že sumil turbino, pa pravi mehanik da ni kritična, da očitno tako čudno zrak vleče Zato bom najprej spucal cevi pred sesalnim kolektorjem. Potem še zračni filter. Pa bomo videli, če bo kaka sprememba.
To se mi do sedaj ni dogajalo. | Na vrh | |
bvogri | 18 okt 2011, 22:56 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Saj ko turbina dobiva obrate in pri polnem plinu je normalno da zakadi. Če je turbina dobila malce zvoka in nima lufta pa je tudi vse OK. Odvisno res koliko je to malo zakadi.
Remap= sprememba programa v motornem računalniku. Čipiranje je recimo tudi remap ker staro mapo zamenjajo z ''popravljeno'', ki avtu doda malo dopinga. Če odstraniš DPF je to potrebno za normalno delovanje. Malo neumno sem napisal remap mape, vbistvu je remap računalnika.
[ Uredi 18 okt 2011, 22:57 ] | Na vrh | |
Torkel | 19 okt 2011, 06:33 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Verjetno je stopnja kajenja odvisna tudi od starosti/prevoženih km. Meni V70 D5 (164KM - 192000 km) načeloma ne kadi, ko pa močno pospešim ali pospešim z zadaj pripeto prikolico (1300 kg) pa tudi malo pokadi. Ni dimna zavesa, vidim pa v svojem vzvratnem ogledalu, da se zadaj vrtinči črn dim. Kajenje preneha, čim neham pospeševati. | Na vrh | |
ikeman | 19 okt 2011, 10:59 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| bvogri je napisal(a): ...
Saj ko turbina dobiva obrate in pri polnem plinu je normalno da zakadi. Če je turbina dobila malce zvoka in nima lufta pa je tudi vse OK. Odvisno res koliko je to malo zakadi.
Ja tako je kot je @Torkel napisal, samo ko je obremenjen pokadi potem pa je vse ok. Bolj me moti tisti cvileči zvok, sicer je res, da ga ostali, komaj zaznajo oz. preslišijo a vseeeno me moti.
Celo tako je, če pelješ po bregu navzdol in pospešuješ prek teh 1500-1700 rpm se zadeve sploh ne sliši, ker motor ni toliko obremenjen. Očitno je res, da je nekaj zamašeno in piska pri dovodu zraka.
[ Uredi 19 okt 2011, 10:59 ] | Na vrh | |
Augi | 19 okt 2011, 14:47 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Ali pa pušča kolena med turbino in katalizatorjem... | Na vrh | |
Sandi55 | 20 okt 2011, 19:44 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| @ikeman Meni je malo piskalo, ko sem imel počeno eno IC cev, pa sem jo zamenjal in je sedaj OK (poočena je bila cev med IC in sesalno cevjo).
Kar se kajenja tiče, nisem mislil tako, da bi kar nonstop pri normalnem pospeševanju kadilo kot pri norcih, mislil sem bolj tako kot sta potem opisala Torkel in Ikeman - ko ga pohodiš do konca, je normalno, da dizel za seboj pusti črn dim. Ne preveč seveda, ampak tega dima ne sme biti opaznega pi normalni vožji - tudi ne pri pospeševanju ko štartaš recimo v mestu na zeleni - če je vse OK se ne sme za teboj nihče zadušiti
Predlagam, da se naredi diagnostiko, a ne dovoli , da bi ti menjavali kar vse po vrsti... po pameti ;) | Na vrh | |
Echbart | 21 okt 2011, 05:42 | |
| Član #1822 Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16 Objav: 78
| Jst sem imel podobne težave - počćena tlačna cev na turbini. Sedaj vse OK. | Na vrh | |
ikeman | 04 dec 2011, 11:54 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Piskanje rešeno! Problem je bil v tesnilu med turbino in kolenom katalizatorja
Hvala za tip fantje!
Sedaj se spet normalno vozim naokrog | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 54, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|