Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

kajenje pri pospeševanju

Avtor objava
sasc30
17 okt 2011, 12:21 Predogled tiskanja
Član #907
Prijavljen dne: 22 okt 2008, 15:23
Objav: 13
pozdravljeni zanima me če mogoče kdo ve zakaj avto pri dodajanju plina kadi motor je 2.0d l.2007 prevoženih ima 121000 km je kakšna možnost ker še nisem menjal grelnih svečk ali lahko pričakujem kakšno večjo okvaro na motorju hvala za odgovor
Na vrh
revival
17 okt 2011, 18:14
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
sasc30 je napisal(a): ...

pozdravljeni zanima me če mogoče kdo ve zakaj avto pri dodajanju plina kadi motor je 2.0d l.2007 prevoženih ima 121000 km je kakšna možnost ker še nisem menjal grelnih svečk ali lahko pričakujem kakšno večjo okvaro na motorju hvala za odgovor


Grelne svečke nimajo veze,lahko je egr,morda kaka šoba samo potem bi se pri užigu poznal mimogrede moj(sicer ni volvo)tudi pri precej mestne vožnje močno pokadi ,ko sem pa na relaciji pa skoraj nič.Pojdi na avtocesto pa ga malo prepucaj,morda bo bolje
Na vrh
volhart
17 okt 2011, 19:43
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
men je kadil ko norc, ker je bila samo cev od intekulerja pocena...in razpoke ni bilo videti...smo se morali precej potrudit.
Na vrh
Sandi55
17 okt 2011, 21:16
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Kadi, ker je dizel ... malo bolj redno, ga nahodi od tretje naprej na avtocesti, da se malo izkašlja, pa bo ;D

Preveri EGR in vse v zvezi z vakuumom (EPV ventil, vse cevkice... Nisem ziher, kako je to narejeno pri 2.0d.) Verjetno je kaj od tega.
Na vrh
bvogri
17 okt 2011, 21:50
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
To da je normalno da dizel kadi je bustasto. Pa nasveti malo ga spihaj pa bo.

Če opazno kadi in je kajenje ob pospeševanju konstantno je nekaj narobe. Dizel pokadi samo ko ga zahodiš in se zavri turbina in pri speljevanju recimo. Nekateri JTD-ji pri res polnem gasu spustijo tudi malce meglice ker so naštimani na rahlo predoziranje goriva to pa je to. Nobeno konstantno kajenje pri pospeševanju, delanje zavese ali kaj podobnega ni normalno.

Lahko je več stvari. Od razpoke na tlačnem delu dovoda zraka za turbino (cevi, IC, zračni kolekotor), lahko so šobe, lahko je EGR (zelo verjetno), Lahko je LMM..., lahko je slabo čipan. Najprej ti bo pomagal priklop na sposoben tester in dober serviser, da se vidi kater parameter odstopa.

Upam, da nima DPF-ja. Ker v primeru, da vidiš dim je že fuč Zaenkrat pa ni poceni rešitev...

[ Uredi 17 okt 2011, 21:54 ]
Na vrh
VolvoS60
17 okt 2011, 21:55
Član #1765
Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11
Objav: 171
To da je normalno da dizel kadi je bustasto. Pa nasveti malo ga spihaj pa bo.

Če opazno kadi in je kajenje ob pospeševanju konstantno je nekaj narobe. Dizel pokadi samo ko ga zahodiš in se zavri turbina in pri speljevanju recimo. Nekateri JTD-ji pri res polnem gasu spustijo tudi malce meglice ker so naštimani na rahlo predoziranje goriva to pa je to. Nobeno konstantno kajenje pri pospeševanju, delanje zavese ali kaj podobnega ni normalno.

Lahko je več stvari. Od razpoke na tlačnem delu dovoda zraka za turbino (cevi, IC, zračni kolekotor), lahko so šobe, lahko je EGR (zelo verjetno), Lahko je LMM..., lahko je slabo čipan. Najprej ti bo pomagal priklop na sposoben tester in dober serviser.


Se strinjam, vendar lahko pa je samo "zabasan" zračni filter

Lp, Marko
Na vrh
bvogri
17 okt 2011, 22:03
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Dvomim.

LMM in tlačni senzor sta za filtrom. Če avto še gre dobi zrak... Pa tudi v Sloveniji ni kakšnega puščavskega peska, ki zabije filter. Je pa najceneje to najprej prevert ja.

[ Uredi 17 okt 2011, 22:03 ]
Na vrh
Volvej
18 okt 2011, 19:14
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
DPF filter se da tudi odstranit.
Na vrh
bvogri
18 okt 2011, 19:21
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
To posledično pomeni še najmanj kvaliteten remap mape motorja in seveda rešitev osnovne težave kajenja...

[ Uredi 18 okt 2011, 19:24 ]
Na vrh
sasc30
18 okt 2011, 22:34
Član #907
Prijavljen dne: 22 okt 2008, 15:23
Objav: 13
hvala za odgovore zanima me pa kaj pomeni remap mape motorja
Na vrh
ikeman
18 okt 2011, 22:44
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Men moja D5ka, ko je turbina pod največjo obremenitvijo med 1500-1700 obrati,
kar malo zacvili, avto pa v tem trenutku tudi malce pokadi.

Sem že sumil turbino, pa pravi mehanik da ni kritična, da očitno tako čudno zrak vleče
Zato bom najprej spucal cevi pred sesalnim kolektorjem. Potem še zračni filter.
Pa bomo videli, če bo kaka sprememba.

To se mi do sedaj ni dogajalo.
Na vrh
bvogri
18 okt 2011, 22:56
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Saj ko turbina dobiva obrate in pri polnem plinu je normalno da zakadi. Če je turbina dobila malce zvoka in nima lufta pa je tudi vse OK. Odvisno res koliko je to malo zakadi.

Remap= sprememba programa v motornem računalniku. Čipiranje je recimo tudi remap ker staro mapo zamenjajo z ''popravljeno'', ki avtu doda malo dopinga. Če odstraniš DPF je to potrebno za normalno delovanje.
Malo neumno sem napisal remap mape, vbistvu je remap računalnika.

[ Uredi 18 okt 2011, 22:57 ]
Na vrh
Torkel
19 okt 2011, 06:33
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Verjetno je stopnja kajenja odvisna tudi od starosti/prevoženih km. Meni V70 D5 (164KM - 192000 km) načeloma ne kadi, ko pa močno pospešim ali pospešim z zadaj pripeto prikolico (1300 kg) pa tudi malo pokadi. Ni dimna zavesa, vidim pa v svojem vzvratnem ogledalu, da se zadaj vrtinči črn dim. Kajenje preneha, čim neham pospeševati.
Na vrh
ikeman
19 okt 2011, 10:59
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
bvogri je napisal(a): ...

Saj ko turbina dobiva obrate in pri polnem plinu je normalno da zakadi. Če je turbina dobila malce zvoka in nima lufta pa je tudi vse OK. Odvisno res koliko je to malo zakadi.


Ja tako je kot je @Torkel napisal, samo ko je obremenjen pokadi potem pa je vse ok.
Bolj me moti tisti cvileči zvok, sicer je res, da ga ostali, komaj zaznajo oz. preslišijo a vseeeno me moti.

Celo tako je, če pelješ po bregu navzdol in pospešuješ prek teh 1500-1700 rpm se zadeve sploh ne sliši, ker motor ni toliko obremenjen. Očitno je res, da je nekaj zamašeno in piska pri dovodu zraka.





[ Uredi 19 okt 2011, 10:59 ]
Na vrh
Augi
19 okt 2011, 14:47
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Ali pa pušča kolena med turbino in katalizatorjem...
Na vrh
Sandi55
20 okt 2011, 19:44
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
@ikeman Meni je malo piskalo, ko sem imel počeno eno IC cev, pa sem jo zamenjal in je sedaj OK (poočena je bila cev med IC in sesalno cevjo).

Kar se kajenja tiče, nisem mislil tako, da bi kar nonstop pri normalnem pospeševanju kadilo kot pri norcih, mislil sem bolj tako kot sta potem opisala Torkel in Ikeman - ko ga pohodiš do konca, je normalno, da dizel za seboj pusti črn dim. Ne preveč seveda, ampak tega dima ne sme biti opaznega pi normalni vožji - tudi ne pri pospeševanju ko štartaš recimo v mestu na zeleni - če je vse OK se ne sme za teboj nihče zadušiti

Predlagam, da se naredi diagnostiko, a ne dovoli , da bi ti menjavali kar vse po vrsti... po pameti ;)
Na vrh
Echbart
21 okt 2011, 05:42
Član #1822
Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16
Objav: 78
Jst sem imel podobne težave - počćena tlačna cev na turbini. Sedaj vse OK.
Na vrh
ikeman
04 dec 2011, 11:54
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Piskanje rešeno!
Problem je bil v tesnilu med turbino in kolenom katalizatorja

Hvala za tip fantje!

Sedaj se spet normalno vozim naokrog
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete