Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Veliki servis Volvo S40 2.0D

Avtor objava
Kotnk
04 dec 2011, 08:47 Predogled tiskanja
Član #1531
Prijavljen dne: 26 feb 2010, 17:56
Objav: 8
Imam Volvo S40 2.0D Letnik 2006 in 152.000km in me zanima pri koliko km je potrebno opraviti veliki servis, kaj vse je takrat potrebno zamenjati in približno kakšne so cene. Lahko Pooblaščeni ali nepooblaščeni servisi.
Na vrh
Krchan
04 dec 2011, 08:58
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Veliki servis se dela na 240.000km. Čisto točno ne vem kaj se menja, zato bom raje tiho, imaš pa še 88.000km da ugotoviš....

Cene? Okvirno, pooblaščenci cca jurja+, pod kozolcem 500-600€, s.p. mehaniki najbrž nekje vmes.
Na vrh
G@sper
04 dec 2011, 09:01
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
Glede cen tako kot je povedal Krchan.
Kar se pa servisa tiče pa jaz nebi čakal tistih 240 000 km oz 10 let, ker imam veliko izkušenj s tem, da je utrgalo jermen prej.
Na vrh
high5
05 dec 2011, 13:29
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
Krchan je napisal(a): ...

Veliki servis se dela na 240.000km. Čisto točno ne vem kaj se menja, zato bom raje tiho, imaš pa še 88.000km da ugotoviš....

Cene? Okvirno, pooblaščenci cca jurja+, pod kozolcem 500-600€, s.p. mehaniki najbrž nekje vmes.

Kaj se na tem forumu smatra kot "velik servis" ?

Velik servis naj bi pomenil, da je bil motor odprt in nič drugega (menjavo tesnilo glave motorja) ali nekaj v zvezi s posegom v srce avtomobila.

Velik servis ni, če se menja npr. diske, jermenico in te pride 700€.. hehe
Na vrh
Krchan
05 dec 2011, 14:42
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Za veliki ali glavni servis na tem forumu smatramo kot redni servis + menjava zobatega jermena in ostalih stvari (vodna črpalka, napenjalci, itd.), ki so pri določenih kilometrih predpisani za določen motor s strani proizvajalca.

Jaz sem recimo menjal olje, svečke, vse filtre, zavorno tekočino, hladilno tekočino, zobati jermen, 2x mikrojemen, vodno črpalko, napenjalec zobatega jermena, rolca zobatega jermena.
Na vrh
high5
05 dec 2011, 14:48
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
Hvala za odgovor.
Stvar je v tem, da se ta pomen besede "velik servis" tako razlikuje da se ga nekateri tudi ustrašijo.
Recimo mene odvrne beseda velik servis, kajti učen sem bil da to pomeni "odprta mašina".. Seveda... to se mora narediti pri premium znamkaj šele pri ~600 - 800.000 km, torej nič dobrega če kdo piše velik servis in ima avto šele 200.00km
Jasno, če velik servis pomenio menjava zobatega jermena to ni nič takega, heh.

PS: mogoče jemljem velik servis drugače, ker bmw nima zobatega jermena, ampak ketno. Pri ketni se menja samo napenjalec ketne in še to se zamenja v pol ure, torej ni "lih" velk servis,
Na vrh
Kotnk
05 dec 2011, 15:44
Član #1531
Prijavljen dne: 26 feb 2010, 17:56
Objav: 8
ja veliki servis tudi jaz smatram za redni servis+jermen+kar paše zraven...mi je blo pa rečeno da naj bi se opravil pri 160.000 prvi tak servis...ja in resno ne mislim čakati na 240.000
Na vrh
Krchan
05 dec 2011, 16:08
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Saj je pogojeno tudi z leti. Se mi zdi da je za 2.0D 240.000km ali 5let, tko da je v tvojem primeru že čas za menjavo. Sigurno pa vse piše v servisni knjižici.

[ Uredi 05 dec 2011, 16:08 ]
Na vrh
high5
05 dec 2011, 16:19
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
Ok, gremo naprej, če se komu da..
Zanima me koliko zdržijo določene komponente v Volvih

- alternator
- kompresor klime
- jermenica
- avtomatski menjalnik
- šobe pri dieslih
- turbine (vem da je relativno, mislim na pavšal..)
- roke, seleni, ostali zglobi podvozja
- katalizatorji

Verjamem, da se je že pisalo, vendar bi bil zanimiv povzetek koliko zdržijo omenjene komponente. To lahko zelo prav pride za kupce vozil, da vedo kaj vprašati prodajalca pri nakupu avtomobila.

Hvala za odgovore


[ Uredi 05 dec 2011, 16:20 ]
Na vrh
Kotnk
05 dec 2011, 20:08
Član #1531
Prijavljen dne: 26 feb 2010, 17:56
Objav: 8
evo jst mam zdej cca. 155.000 prevoženih in sem zdej zamenjal: sprednja amortizerja in desni ležaj pri kolesu. Mi je pa pri približno 120.000 crknil alternator nekaj se je potrgalo(sem pozabil kako se reče) in sem dal samo tisto obnoviti
Na vrh
JG
05 dec 2011, 20:49
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Gardener je napisal(a): ...

Ok, gremo naprej, če se komu da..
Zanima me koliko zdržijo določene komponente v Volvih

- alternator
- kompresor klime
- jermenica
- avtomatski menjalnik
- šobe pri dieslih
- turbine (vem da je relativno, mislim na pavšal..)
- roke, seleni, ostali zglobi podvozja
- katalizatorji

Verjamem, da se je že pisalo, vendar bi bil zanimiv povzetek koliko zdržijo omenjene komponente. To lahko zelo prav pride za kupce vozil, da vedo kaj vprašati prodajalca pri nakupu avtomobila.

Hvala za odgovore




Glede na to, da je večina avov iz uvoza in ima prevrtene kilometre je zelo težko reči do kdaj držijo posamezni deli pri Volvu.

Recimo sam sem vozil V40 in S60, avta kupljena pri 90km oz. 100k km (po števcu). V40 sem prodal pri 190k, S60 pa pri 220k km, te kilometre sem nabral od 2005-2011.

Menjal pa nisem ne pri enem ne pri drugem nič kar si naštel (no za jermenico ne vem točno, ker sploh ne vem kaj to je, če so to zobati jermeni ali kakšni že so, potem sem to pri obeh menjal)

Sem pa menjal pri obeh (žarnice, kot sem rekel jermena, pri S60 diske spredaj, pri S60 olje v menjalniku (avtomatik), pri V40 nek termostat, vitrex, brisalce ipd.)

Sedaj imam V70, dobro leto, skoraj 50k prevoženih kilometrov, menjal jermena (preventivno, ker je imel avto sumljivo malo kilometrov ob nakupu), olje in xenon obe, sta šle ena za drugo v razmaku dveh mesecev.

To je to, V40 je bil 1.9D, S60 in sedaj V70 pa sta D5 in kar se mene tiče do sedaj z Volvi samo en nepredviden strošek in sicer termostat pri V40, cena pa okrog 50 eur, če se prav spomnim in to v skoraj sedmih letih in cca 270k prevoženih kilometrih.

Aja še to, pri S60 in V70 letno menjam tudi vinjeto.
Na vrh
high5
05 dec 2011, 22:33
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
Seem like Volvo is a bullet proof car
Zanimiva izkušnja...
Na vrh
high5
05 dec 2011, 22:38
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
JG je napisal(a): ...



Menjal pa nisem ne pri enem ne pri drugem nič kar si naštel (no za jermenico ne vem točno, ker sploh ne vem kaj to je, če so to zobati jermeni ali kakšni že so, potem sem to pri obeh menjal)




Na vrh
SepoX
06 dec 2011, 06:32
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Da ne zaidemo. Kotnk - na 240.000 ali 10 let je pri tvojem potrebno narediti veliki servis. 160.000 je za D5 motorje.
Na vrh
Ales1313
11 dec 2011, 09:57
Član #1172
Prijavljen dne: 15 jun 2009, 11:39
Objav: 63
Krchan je napisal(a): ...

Veliki servis se dela na 240.000km. Čisto točno ne vem kaj se menja, zato bom raje tiho, imaš pa še 88.000km da ugotoviš....

Cene? Okvirno, pooblaščenci cca jurja+, pod kozolcem 500-600€, s.p. mehaniki najbrž nekje vmes.



za volvo s60 stane baje na pooblaščenem servisu cca 1200 EUR.
Ker pa sem sam pošraufal sem pa prišel skozi za cca 250 EUR
olje
vsi filtri
oba jermena
šponar
vodna pumpa

naj samo povem, da nisem mogel verjeti da je olje v trgoavtu 6l 110 EUR, na mimovrste pa 62 EUR s poštnino, ki je 3 EUR. Takrat sem imel še CASTROL TXT.

Bil pa sem tudi prijetno presenečen, da sem imel z menjavo jermenov pol manj dela, kot pri marei.
Na vrh
high5
11 dec 2011, 16:03
Član #2105
Prijavljen dne: 03 feb 2011, 20:48
Objav: 150
Tapos, motornaolja.com itn...
so še cenejši.
TXT se da dobiti za 7€/L. torej za 6L bi odštel 40€ s poštnino.
lp
Na vrh
Smejko
02 jun 2012, 10:09
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Ej kaj pa delajo na pooblaščencih, da zaračunavajo veliki servis čez 1000 €? Jaz sem kupil material za manj kot 200 € pa delo je bilo 110. Speravi 310 €. To je pa manj kot me je prišel mali servis na pooblaščencu.

Ko kupim spet nov avto nevem če bom še tiste 2 leti hodil na pooblaščenca. Ja tako so se mi zagnusili. Astronomske cene, šabanska izvedba v večini.

[ Uredi 02 jun 2012, 10:09 ]
Na vrh
alfaromeo
06 jun 2012, 16:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@smejko ajoj....
Material za V70I za veliki servise je ccc 500€. Vsi jermeni, vse rolce, šponar in vodna črpalka. Na vsem piše Volvo. Če dobiš od enakega proizvjaalca je verjetno za enih 20% ceneje. Č

Če si ti vso robo + olje + filtre dobil za 200€ ....
Super, kje se to dobi in koliko in kdo to šraufa ?!?

Je ta mehanik naredil toliko kot naredi pooblaščenec ali je dal še več?
Na vrh
Terminator
06 jun 2012, 18:01
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Jaz sem dal za material za veliki servis, brez vseh filtrov in olja 180€. Od katerega prizvajalca je ne vem, ker je vse kupil mehanik, ki seveda dobi nekaj rabata. Oljni in naftni filter sem kupil pri Lekšetu za okoli 50€ (če se ne motim), za olje Mobil pa sem odštel 11€/liter pri avtoolje. Za delo, ki je zajelo tudi menjavo grelne svečke pa sem odštel cirka 120€. Se pravi me je vse skupaj prišlo 550€. Razlika z pooblaščenim servisom pa je predvsem pri DDVju in visoki ceni olja. Za Castrol olje je cena pri Lekšetu kar 26€/liter.
Na vrh
Smejko
06 jun 2012, 22:17
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
alfaromeo je napisal(a): ...

@smejko ajoj....
Material za V70I za veliki servise je ccc 500€. Vsi jermeni, vse rolce, šponar in vodna črpalka. Na vsem piše Volvo. Če dobiš od enakega proizvjaalca je verjetno za enih 20% ceneje. Č

Če si ti vso robo + olje + filtre dobil za 200€ ....
Super, kje se to dobi in koliko in kdo to šraufa ?!?

Je ta mehanik naredil toliko kot naredi pooblaščenec ali je dal še več?


Sem dal okoli 200 € za jermene, napenjalce ter vodno gumo. Olja ter filtra nisem vzel, ker mi manjka do menjave še 11k km. Delo je bilo 110 €. Jermeni so pa firme Gates al kaj že. Skratka poceni. Ceneje kot mali servis na uradnem me je prišla menjava jermenov.


[ Uredi 06 jun 2012, 22:18 ]
Na vrh
Krchan
07 jun 2012, 08:36
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
To pa je bolj logično, glede cene in to...ampak za mene to ni veliki servis ampak zgolj menjava jermenov...
Jaz sem svojemu za veliki servis privoščil novo olje, oljni filter, zračni filter, kabinski filter, svečke,novo zavorno tekočino, novo hladilno tekočino, vodno pumpo, rolco napenjalec, zobati jermen in dva mikrojermena...servis me je pa stal nekje okoli 500€.
Na vrh
Smejko
07 jun 2012, 09:16
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Na koliko se menja kabinski filter?40.000 km? Sicer pa imam vedno to izklopljeno, ker je bv. Razen v kaki koloni pride prav.
Na vrh
bojko
07 jun 2012, 09:28
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Luft gre vedno skozi filter, tudi če je AQS na off.
Na vrh
Smejko
07 jun 2012, 21:59
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Aja poj je vseeno, če je prižgan vedno a kako?
Na vrh
alfaromeo
07 jun 2012, 22:17
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Eh to ni niti S od servisa. To je šalabajzanje ....
Ampak važno da se špara pa ni važno koliko košta
Na vrh
Smejko
08 jun 2012, 08:46
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Ej avto imam že 5 let pa malo čez 200 jurjev in je bil vedno poservisiran. Nevem pa kaj bi menjal še če mi manjka 11 jurjev do oljnega intervala?! Zamenjal sem jermena in te stvari, ker sem cviknil kaj pa, če se mi odtrga. Drugače sem mislil čakati do 240.000 a sem videl v knjižici 240k km ali 5 let.

Kaj naj bi pa še menjal po tvojem mnenju? Pol avta al kaj. Če dela nimam kej menjat, k bo pa pol avta šlo v franže pa na Dinos pa čao.

Sicer pa ja še prekleto bom šparal, olje ki so mi ga na uradnem 3 leta računali po 120 € istega dobim za skoraj trikrat manj, podobno je skoraj z vsem ostalim materialom. In ker sem tak človek, da se mi neumno zdi nekoga prekomerno sponzorirati sem zadeve vzel v svoje roke in se vrnil k mojemu staremu mehaniku, ki je boljši kot tista jajca na uradnem.



[ Uredi 08 jun 2012, 08:49 ]
Na vrh
alfaromeo
08 jun 2012, 09:50
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Če je govora o velikem servisu potem se ima v mislih veliki servis na točno predpisan interval. In veliki servis zajema menjavo jermenov, rolc, vodne črpalke, olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, zračnega filtra, podmazovanje tečajev vrat, mogoče tudi svečk ali sveč, kablov, radelilne kape rotorja itd...
Zato ne zavajaj javnosti, da si veliki servis opravil za 300€, ker tega nisi naredil.

Potem se zgodi, da to nekdo prebere, gre do mehanika, bodisi vaškega ali uradnega, in bi rad imel veliki servis za 300€. Jasno, da ga mehanik nažene z dovrišča. Ker tega pač za tak denar ne narediš nikjer, niti sam, ker še materiala ne kupiš za toliko.

Stvari si vzel v svoje roke, pa ne veš kdaj dela kabinski filter?
bravo, vsaka čast....


Na vrh
Smejko
08 jun 2012, 17:22
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Zame je velik servis, ko menjaš jermene, napenjalce, vodno pumpo in hladilno. Olje, oljni filter, filter za nafto, zračni filter in pa po možnosti še kabinski filter to jaz naredim na 20.000 km.

Podmazovanje tečajov vrat je totalna bedarija, ker se odpira tako kot se more in ima še dosti masti. Svečke sem mislil menjati a je rekel mehanik, da so še dobre. Razdelilna kapa rotorja nimam blage kaj je to, a če bi bla zanič bi mi verjetno že menjali.

In ja je bolje na čase, da sam stvari vzameš v roke, te pride ceneje, dela pa ravno tako. 200 jurjev imam prevoženih v 5 letih, imel sem eno pizdarijo z vztrajnikom, opljačkali so me na uradnem in še pošteno so me probali nategniti na suho.

Glede upoštevanja servisnih intervalov pa tko ali tko se dela na 20.000 km bi pa naredil vse skupaj že na prejšnem servisu pa sem tule malo prebiral, da se splača prej narediti in sem cviknil kaj pa če mi ga odtrga...
Na vrh
bvogri
08 jun 2012, 22:01
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No razdelilne kape pri bencinarjih večine proizvajalcev že skoraj 20 let več ne vgrajujejo ker je sistem vžiga na posamezne tuljave. Volvo je res vztrajal tam do 98' ja...

Dizel pa tako ali tako nima razdelilne kape. Prav tako dizel nima vžgilanih svečk ampak samo grelne, ki pa se zamenjajo ko ti pač pozimi pri nizkih temperaturah začne torkirat (in pokadi). Namenjene so samo lažjemu vžigu pozimi in nimajo vpliva na delovanje motorja. Če so šobe v nulo pa ti bo moderen dizel vžgal tudi pri -15 brez svečk, mogoče bo res pokadil in potresel. Glede na to, da je teh temp. v slo MAX za 2 tedna na leto se s tem ne bi preveč ubadal.

Filter kabine ne vpliva na avto, filter zraka pa tudi ni zabasan po 20.000 razen če si bil vmes v puščavi. Oba sta tako ali tako okoli 20€ in jih zamenjaš v roku minut tako da to ne vem kako na ceno servisa ne vpliva.

Cena je vseeno precej ugodna. Sam bi raje vprašal ali si menjal mikrojermen in periferijo??
Drugače se mi ne zdi nič narobe...

[ Uredi 08 jun 2012, 22:10 ]
Na vrh
lekarnar
08 jun 2012, 23:05
Član #56
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 20:58
Objav: 52
Menjal je vsa jermena in vse napenjalce.
Na vrh
Smejko
10 jun 2012, 11:30
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Ja tole me je prišlo ceneje kot mali servis na uradnem, ki je bila okrog 350 € hah...
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete