|
|
KAKO DOBRI SO VOLVOTI V ZIMSKIH RAZMERAH Pojdi na stran
[1]
2
|
|
gardinjero | 09 feb 2012, 10:46 | |
| Član #2482Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451 | zanima me če mi lahko poveste kako se obnesejo volvoti v snegu in kako dobro grejo v sneg zanima me predvsem za s60 disel za 4wd in terence vem da grejo v sneg zelo dobro.Glede na to da je šved mislim da kakih večjih težav ni. Ali imate izkušnje s tem. Hvala | Na vrh | |
Plesko | 09 feb 2012, 12:08 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Odgovor za S60, kar se tiče, bi rekel povprečno, mu pa delo zelo olajšajo elektronski sitemi, predvsem stc, ki omejuje navor na kolesih. Treba se je zavedati da je le težka krava in lahko kaj hitro kam uide. Je pa res da brez dobrih gum tudi nevem kakšen 4x4 ne pomaga. | Na vrh | |
Andrei | 09 feb 2012, 12:09 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Eden od pomembnejših dejavnikov je voznik. Lahko imaš 4WD in nove gume, pa boš zgrmel s ceste prej kot nekdo z BMW-jem na zadnji pogon. | Na vrh | |
fancy | 09 feb 2012, 12:10 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| Ti bom jaz iz lastnih izkušenj napisal
Že tretjo zimo živim v božjih rovtah, kamor sem se iz Domžal preselil
V40 2,0D - samo enkrat sem se peljal po cca 5 cm nesplužene ceste in prišel domov brez problemov. Naslednji dan je mlajši sin šel z njim na streho - mlad voznik - in avto je šel v razgradnjo
440 1,8 90KM - z njim prevozil dve zime in pol v različnih snežnih razmerah doma in v tujini. Z pravimi gumami (Dunlop Wintersport S2) in rahlo nogo se obnaša odlično na snežni podlagi. Najslabše se obnaša (kot verjetno vsi) na zlizanem snegu. Samo enkrat sem potreboval verige. Enkrat ponoči ko sem se vračal iz Nemčije sem prišel domov pri 10 cm snega - verjetno samo zato ker sem bil prvi na cesti in ni še noben vozil pred mano.
Za ostale Volvote ne vem, predvidevam pa da so dobri na snegu.
Probaj na kašnem Lidlovem parkirišču ugotovit kje so meje avta in tvojega znanja.
Čez pol ure grem v dolino in izbral si bom fajn zasneženo cesto
| Na vrh | |
gardinjero | 09 feb 2012, 12:23 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| Ja se čist strinjam da je velik odvisno od voznika,dobrih gum,itak pa s temi avti pa po zasneženi cesti ni dobr neki divjat k si hitr lohk v jarku.Tut jest sem doma v hribih pa z drugimi avti pridem brez problema kamer kol zdej je zapadl 35cm snega pa smo pršli brez problema zato me zanima kako se obnesejo volvoti | Na vrh | |
Torkel | 09 feb 2012, 13:13 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Odlična tema!
V70 na snegu dolgo časa ostaja zelo nevtralen. Je tudi uravnotežen, kar se porazdelitve mase tiče in tudi to mu verjetno dobro pomaga.
Zaenkrat še nismo imeli slabe izkušnje z njim v slabih razmerah (trkam na les) | Na vrh | |
tomsom | 09 feb 2012, 13:15 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Jaz lahko rečem samo to, da ni brez razloga "švedski tank". Imam dunlop zimske gume, manj kot polovica, pa ni bilo nobene panike. DSTC dela v nulo, ene parkrat sem stisnu tudi "W" gumbek, ampak bolj zaradi objesnosti kot kakšne potrebe. Avto gre po snegu kot tank. In glede na to da ne živim na ravnem, da je precej klančin, skratka razgibana cesta, ni panike, sploh. Do sedaj definitivno najboljši avto kar sem jih imel za v sneg. Drugač V70 D5
[ Uredi 09 feb 2012, 13:16 ] | Na vrh | |
4volvo | 09 feb 2012, 13:18 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Pri avtomatiku uporaba programa W(inter) naredi ogromno razliko, saj pri speljevanju simulira uporabo drseče sklopke.
Lega v slabih razmerah je zelo dobra, kljub temu da avto nima DSTC, sploh če upoštevamo težo avta.
Pod črto sem zelo zadovljen, kljub temu da so zimske gume letnik 2006 s 4 mm profila (dober mesec dni bodo še zdržale BP, potem pa končno letne ). | Na vrh | |
Echbart | 09 feb 2012, 13:32 | |
| Član #1822 Prijavljen dne: 05 sep 2010, 23:16 Objav: 78
| Kjer sedaj živim je zelo ozka ovinkasta cesta s klancem in letos za Slovenijo kar veliko snega. Avto (V40) se super drži na cesti, le enkrat navzdol po klancu mi je ob srečanju z drugim avtomobilom malce sredaj zaplesal. Cesta je bila napol splužena bol poteptana. Je pa res, da se mi nikamor v takih razmerah ne mudi.
| Na vrh | |
sebaveh | 09 feb 2012, 14:02 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| S40 letniki 2001-2004 kakršnega imam, so precej nagnjeni k podkrmarjenju - so lahki spredaj in sprednji konec odnese. Jaz si v takih primerih pozimi pomagam z ročno zavoro - Samo toliko da zadnji konec toliko zanese, da je avto spet poravnan tako kot želim in spet dobim vodljivost. | Na vrh | |
alfaromeo | 09 feb 2012, 14:34 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @gardinjero: Uporabljaj ločila in velike začetnice !
Vse je odvisno od zimskih pnevmatik. Predvsem je pomembna velikost le - teh. Iz lastnik izkušenj. Enaka avtomobila se na različno velikih pnevmatikah "obnašata" zelo različno. Približno enaki pogoji zasneženo cestišče, vožnja v klanec itd... Enkrat 185/65R15 (850 T-5) zelo zelo suvereno, drugič 205/45R17 bolj slabo (V70 ph1), a še vedno zadovoljivo.
| Na vrh | |
4volvo | 09 feb 2012, 15:08 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| 185 mm široke gume na T5 Verjetno je oprijem enak 0 na mokri cesti če gas pohodiš za več kot 1/4 hoda. | Na vrh | |
gardinjero | 09 feb 2012, 15:58 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| Alfaromeo:glej, se bom zate bolj potrudu da pišem z velikimi začetnicami in seveda s pikami na koncu stavka.
Lepo pozdravljeni!
| Na vrh | |
Augi | 09 feb 2012, 16:04 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Sem že nasedel na napihanem snegu s tem ko sem se prebijal počasi naprej. Drugače pa mislim da so gume glavni dejavnik. | Na vrh | |
fancy | 09 feb 2012, 16:08 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| @sebaveh - upam da znaš z ročno ravno včeraj smo enega ven vlekli, ki je ovinek polagal z ročno
Drugače pa ugotavljam, da vsi živimo nekje v hribih bo treba na en pir in izmenjat izkušnje
Tam kjer jaz živim, bi se sigurno z D5 mašino čudovito peljalo ampak trenutno ni €
Da še enkrat napišem - dobra stara 440 - tka z dobrimi gumami je odlična za sneg - priporočam
[ Uredi 09 feb 2012, 16:09 ] | Na vrh | |
gardinjero | 09 feb 2012, 16:14 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| Fancy a si probu it dons na sneg.
Kako ti je šlo? | Na vrh | |
GROSSI | 09 feb 2012, 16:18 | |
| Član #869 Prijavljen dne: 07 sep 2008, 10:58 Lokacija: kr Objav: 8
| v50 2.0D ,Nassfeld ##SANITISED##addtext(':ples:',true) ,po italijanski strani,rahlo zasneženi cesti!!!Je šlo,če se ne ustrašiš na ovinku in ispustiš gas dela avto sam!##SANITISED##addtext(':volan:',true)Seveda nisi najhitrejši se pa pride na cilj!! Navzdol je bolj nevarno ampak ko smo se vračali je bila kopna cesta!Pol pa na##SANITISED##addtext(':cheers:',true) | Na vrh | |
Beastmaster | 09 feb 2012, 16:22 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Z samo vožnjo v zimskih razmerah, na Nokiancah 195/75 15, sem navdušen in nimam nobenih pripomb, kar pa se tiče vžiganaja v mrzlih jutrih pa , zamenjan imam akumulator (slabo leto), zamenjane imam vse ogrevalne svečke, obnovljen alternator, pa mi še vedno po 36 urah ne vžge več... sem kupil booster, da imam vsaj kako za vžat avto po vikendu... | Na vrh | |
Augi | 09 feb 2012, 17:25 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Beastmaster je napisal(a): ... Z samo vožnjo v zimskih razmerah, na Nokiancah 195/75 15, sem navdušen in nimam nobenih pripomb, kar pa se tiče vžiganaja v mrzlih jutrih pa , zamenjan imam akumulator (slabo leto), zamenjane imam vse ogrevalne svečke, obnovljen alternator, pa mi še vedno po 36 urah ne vžge več... sem kupil booster, da imam vsaj kako za vžat avto po vikendu...
Za tako je pa webasto dober, ko te zjutraj ob 6 pri -15 pričaka topel avto in vžge takoj ko zasučeš ključ : (se le pozna da ma 800A akumulator) | Na vrh | |
gardinjero | 09 feb 2012, 18:27 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| Ja kar se tiče akomulatorjev,sem jih kupu že ene par,ampak vsi so mi držali samo eno leto pa še malo,avto pa mi normalno polni.Ko pa je -10c pa je v avtu mrk. Lahko uvljavljaš garancijo ampak traja preden ga pregledajo in potrdijo njihovo napako. Dozdej so najboljši akumolatorji originalni men je držal 8let. | Na vrh | |
Poršejčkov at | 09 feb 2012, 18:47 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| Kako dobri? Odlični! | Na vrh | |
Molkisanti | 09 feb 2012, 19:26 | |
| Član #886 Prijavljen dne: 22 sep 2008, 19:20 Lokacija: NM, LJ Objav: 76
| Se strinjam z večino, pomembna je pnevmatika in občutljiva noga. Z našim V50 2.0D, sem imel kar nekaj izkušenj v snegu, saj imam tudi jaz do hiše ene 100m pravega klanca, potem pa za 90 stopinj v levo pred hišo. Pa načeloma ni problema, tudi v 15cm snega. Vendar moram pred klancom obvezno izključiti DSTC. Ker me je prvič, ko so se kolesa v prazno zavrtela, začela elektronika odnašati postrani v "škarpo". Tako da, DSTC off, v drugo in gasa v breg | Na vrh | |
Kelvan | 10 feb 2012, 08:25 | |
| Član #796 Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12 Objav: 470
| evo, še en rovtar tuki se mi zdi, da je s70 malo bolj plesal kot v70 (ph2); oba 2.5tdi in sava eskimo v70 se res lepo usede na cesto, STC pa naredi svoje, če je treba. Dosedaj nobenih večjih problemov. Pri ženinem s40 imam pa tak slab občutek... sicer nič omembe vrednega, ampak enostavno ni to v70 | Na vrh | |
alfaromeo | 10 feb 2012, 12:58 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Beastmaster je napisal(a): ... Z samo vožnjo v zimskih razmerah, na Nokiancah 195/75 15, sem navdušen in nimam nobenih pripomb, kar pa se tiče vžiganaja v mrzlih jutrih pa , zamenjan imam akumulator (slabo leto), zamenjane imam vse ogrevalne svečke, obnovljen alternator, pa mi še vedno po 36 urah ne vžge več... sem kupil booster, da imam vsaj kako za vžat avto po vikendu... Obnovi še starter. Nekaj sem bral po tujih forumih, da je lahko problem v injektorjih , boschpumpi , nekih povratnih vodih goriva . Zima in dizlni je
| Na vrh | |
Terminator | 10 feb 2012, 13:01 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| alfaromeo je napisal(a): ... Beastmaster je napisal(a): ... Z samo vožnjo v zimskih razmerah, na Nokiancah 195/75 15, sem navdušen in nimam nobenih pripomb, kar pa se tiče vžiganaja v mrzlih jutrih pa , zamenjan imam akumulator (slabo leto), zamenjane imam vse ogrevalne svečke, obnovljen alternator, pa mi še vedno po 36 urah ne vžge več... sem kupil booster, da imam vsaj kako za vžat avto po vikendu... Obnovi še starter. Nekaj sem bral po tujih forumih, da je lahko problem v injektorjih , boschpumpi , nekih povratnih vodih goriva . Zima in dizlni je
Vse živo je lahko zanič Moj je že en teden pri Lekšetu, pa jim še ni uspelo ugotoviti kaj točno bi bilo S tem da sem že prej preveril malo morje stvari jebemti te dizle, še posebej 2.0D | Na vrh | |
cIboX | 10 feb 2012, 13:09 | |
| Član #2462 Prijavljen dne: 09 nov 2011, 14:53 Objav: 31
| pa te francoske korenine | Na vrh | |
AljAž | 10 feb 2012, 17:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja kar precej "nabijanja" v tej temi Glede na to, da si nekateri današnji avti delijo tako podvozje kot tudi elektroniko (dstc itd.), ne vidim razloga, da bi se zaradi tega ker je avto "švedski"-čeprav je v bistvu kitajski bolje peljal. Sploh pa volvov awd, ki roko na srce ni nič drugega kot povprečen... Bistvena sta voznik in gume, z dimenzijo vred.
[ Uredi 10 feb 2012, 17:57 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 10 feb 2012, 18:43 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Terminator je napisal(a): ... alfaromeo je napisal(a): ... Beastmaster je napisal(a): ... kar pa se tiče vžiganaja v mrzlih jutrih pa , zamenjan imam akumulator (slabo leto), zamenjane imam vse ogrevalne svečke, obnovljen alternator, pa mi še vedno po 36 urah ne vžge več... sem kupil booster, da imam vsaj kako za vžat avto po vikendu... Obnovi še starter. Nekaj sem bral po tujih forumih, da je lahko problem v injektorjih , boschpumpi , nekih povratnih vodih goriva . Zima in dizlni je Vse živo je lahko zanič Moj je že en teden pri Lekšetu, pa jim še ni uspelo ugotoviti kaj točno bi bilo S tem da sem že prej preveril malo morje stvari jebemti te dizle, še posebej 2.0D
Ojojojojjjj, pa iz bencinarja ste šli na dizla ... upam da mi nikoli ne uspe naredit te napake. No, vsaj toliko časa dokler z bencinarji ne bom mel problema. Moram potrkat, trenutno pri -15 še vedno BP vžge, čeprav 20 let star hladilnik ( tok tok ) | Na vrh | |
mihaelz | 10 feb 2012, 18:44 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| Da še jaz ene par o RWD in zimskih radostih. Moja 244 ljimuzin 2.1 bencin z dobrimi Toyo snowprox 12 let nazaj proti Gojški planini do Kranjskega raka, sem peljal res suvereno v snegu cca. 15 cm, za mano je peljal Jeep Cheeroke in sem ga puščal vedno bolj za sabo, dokler ga nisem zgubil za naslednjim ovinkom se mi je kar dobro zdelo he he. Pred njo sem imel 264 automatik 3.0 V6, he he to je pa superdrifting, če je že mal rosce na asvaltu, kaj šele kakšen snegec in ledek... Trenutno z svojo 740 TIC ljimuzin bencin sem zadovoljen z svojimi Goodyear Ultragrip 7 v kombinaciji z Toyo Snowprox, vendar ni tako suveren kot 244-ka. Led in zbit zmrznjen sneg v klancu je zanj smrt... Sam, če je dobr zalet in mal driftanja pa pride marsikam, sam ustavt se ne smeš
Aja glede vžiga pa itak ko mina, paljotka od prve vedno. Za primer akumulator BOSCH silver star dobrih 10 let lansko zimo upokojen iz preventivnih razlogov. Zdaj uskladiščen v kleti za rezervo in zadnjič, ko sem šel gledat tisto zeleno 940 turbo z italjanskimi dokumenti brez akumulatorja, sem vzel tega iz kleti in glej ga zlomka 940 stoji že pol leta in vžge od prve z deset let starim podhranjenim akumulatorjem
[ Uredi 10 feb 2012, 18:49 ] | Na vrh | |
revival | 10 feb 2012, 18:45 | |
| Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
| Ogromno je odvisno od gum,potem pa še malo od voznika.Dejstvo pa je,da ni vsaka guma za vsak avto.Jaz sem bil z eskimo na oplu super zadovoljem,za MB pa so mi odsvetovali in sem kupil gume ki jih priporoča proizvajalec vozila,kateri jih je tudi testiral.Vzel sem goodyear ug8 in lej ga zlomka,zadnji pogon sploh ni več problematičen,ravno nasprotno avto je postal mali kućni tenk | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|