|
|
GOST BEL DIM IN VISOKI OBRATI Pojdi na stran
[1]
2
|
|
bexis | 22 apr 2012, 10:39 | |
| Član #2648Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19 | Zanima me ,če se je komu zgodilo ,da je avto začel kadit iz auspuha in kot da bi se gas zaštekal potem se pa še ni hotel ugasnit. To se mi je zgodilo pri hitrosti 190-200 kmh.Ali je šla turbina.Gre za volvo v50 2007l disel 2,0 | Na vrh | |
wlf | 22 apr 2012, 10:47 | |
| Član #2712 Prijavljen dne: 21 apr 2012, 18:16 Objav: 13
| po mojem je šel kak senzor. ali senzor gasa ali pa debimeter v obeh primerih ti porušita sistem in zjebejo mešanico zraka in goriva priklopi ga na računalnik in ti bo povedal kaj mu je | Na vrh | |
wlf | 22 apr 2012, 10:49 | |
| Član #2712 Prijavljen dne: 21 apr 2012, 18:16 Objav: 13
| čeprav tisti bel dim mi diši po tesnilu glave:/ | Na vrh | |
bvogri | 22 apr 2012, 11:15 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Sliši se kot da je turbina potegnila olje ja. Upaj, da je motor preživel. Sicer pa v takem primeru pustiš avto v prestavi in ga ustaviš z bremzo. | Na vrh | |
MKovic | 22 apr 2012, 12:30 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Kaj nismo temu včasih rekli uberture? Motor začne namesto goriva kuriti lastno olje. V tem primeru je malo možnosti, da jo je motor odnesel brez poškodb. Ampak naj potrdi še kdo, ki je bolj domač z diesli. | Na vrh | |
bvogri | 22 apr 2012, 14:17 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Engine runaway pravijo angleži. Motorno olje pride v motor to pa deluje enako kot gorivo... Če je olja veliko se motor potem nekontrolirano vrti, dokler ga ne zmanjka oz. raz*ebe motorja. Velika možnost je da prek turbine, saj le ta potegne motorno olje s katerim se maže v sesalni del.
En BMW-jček s tako težavo
[ Uredi 22 apr 2012, 14:40 ] | Na vrh | |
bexis | 22 apr 2012, 14:25 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| Olje je v motorju odneslo je cev od hladilnika in potem je avto ugasnil.Delal je kakšne 3 do 5 min na ful obratov brez ključa.Vrjetno je šla turbina in še kaj...avto ne vže več... | Na vrh | |
volhart | 22 apr 2012, 14:39 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Res skoda...kar dvomim, da bos se kaj takega kupil. | Na vrh | |
bvogri | 22 apr 2012, 14:39 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Žal je verjetno to to. Sploh če je bilo tako kot na posnetku zgoraj.
Pelji avto k mehaniku, da se prepričaš. Potem pa v iskanje novega/drugega motorja in turbine... | Na vrh | |
bexis | 22 apr 2012, 14:44 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| Isto kot na posnetku kotn da bo eksplodiral.Peljal sem ga do mrhanika in še ne ve kako hudo je potrebno je motor odpret...pa bo vse jasno... | Na vrh | |
forba | 22 apr 2012, 15:37 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| To pa ni fajn..upam da se da kaj rešit..eno laično vprašanje: (off topic) so k temu podvrženi le dizli? Ker jaz mojega v Nemčiji redno po 6-7 ur skupaj teram 230-250. Se lahko to zgodi tudi bencincu? | Na vrh | |
MKovic | 22 apr 2012, 15:54 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Ne, bencinci niso podvrženi temu. Pri njih za vžig skrbi svečka, brez iskre torej ni eksplozije. Pri dieslu pa je vžig posledica kompresije same. Če torej v izgorevalno komoro pride olje, bo motor tekel brez nadzora - sam od sebe. | Na vrh | |
Augi | 22 apr 2012, 15:56 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Pojdi na pooblaščenen servis in povprašaj za good will? | Na vrh | |
Augi | 22 apr 2012, 15:58 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| @forba, upam da nimaš not 0W-30 olja, ker si ga potemtakem lepo pregrel... | Na vrh | |
bexis | 22 apr 2012, 16:13 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| olje je 5w30 castrol | Na vrh | |
forba | 22 apr 2012, 16:13 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Na servisu dajo vanj 5-30W...castrol... avto ima 14 let...zaenkrat še ni pregret. Hvala bogu!
[ Uredi 22 apr 2012, 16:27 ] | Na vrh | |
bexis | 22 apr 2012, 16:16 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| avto je star 5 let | Na vrh | |
Augi | 22 apr 2012, 17:22 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Sj motor ne, olje izgubi določene lastnosti... | Na vrh | |
Smejko | 23 apr 2012, 00:02 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Ufff to pa je smola. Kaj pa je vzrok, da pride olje v izgorevalno komoro?! | Na vrh | |
bexis | 23 apr 2012, 15:05 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| A mogoče kdo ve kje bi se dalo dobiti kakšno poceni mašino za volvo v50 2,0 100kw 2007 da ima neke normalne kilometre (50.000 do 100.000 tisoč)od kakšnega ki je avto razbit in prodaja po delih.Velika verjetnost je da je moja šla v maloro.Sami stroški..adijo pamet | Na vrh | |
Augi | 23 apr 2012, 20:27 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| sj pravim, pojdi do pooblaščenca in povprašaj za volvo good will, mogoče te pride nov motor v končni fazi enako kot iz razbitega. | Na vrh | |
Mack | 23 apr 2012, 22:41 | |
| Član #1806 Prijavljen dne: 26 avg 2010, 20:14 Objav: 32
| Bexis, koliko km pa ima avto prevoženih, je bil redno servisiran? Je avto pred tem delal normalno?
Ker imam tudi sam enak avto me zanima, če se da to preprečiti oz. so kakšni predhodni znaki, da se lahko kaj takega zgodi (avto slabo pospešuje...?) Dobro bi bilo izvedeti čimveč informacij od tistih , ki imate s tem izkušnje.
| Na vrh | |
bexis | 24 apr 2012, 06:21 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| Avto ima 190.000 redno servisiran in nikoli nobenih problemov samo redno vzdrževanje in tankat.Kar na enkrat se mu strga...po vsej verjetnosti bo treba nov motor ne vem še kakšna je škoda ampak mehaniki ne pravijo nič dobrega! | Na vrh | |
bbf | 24 apr 2012, 08:20 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| sem bil zraven, ko je v Genovi enemu pred trajektom za tunizijo ušel defender v runaway. ampak ne zaradi napake na motorju, ampak so ga nekej srali z KN filtrom, so ga še enkrat preventivno pucali s servisnim oljem, pa takoj gor in užgat.. je zaturiral, potem pa ni hotel več užgati. dokler niso resetirali računalnik - kleme dol, kleme gor. so meli pa živčno vojno - na poti v tunizijo, trajekt čaka, lastnik pa okol skače, ker avto ne užge.. | Na vrh | |
T-5R | 24 apr 2012, 19:12 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| "Visoki obrati" so kar reden pojav sodobnih motorjev! Samo za info, ima avto DPF filter, in ali so mehaniki ugotovili vzrok, zakaj je šel motor na obrate? | Na vrh | |
bexis | 24 apr 2012, 21:12 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| Ja ne ve se točno verjetno je več dejavnikov..naj bi potegnil motor olje iz mašine in ponorel...šli so vsi ventili ,turbina ojnice in ravse na batih...treba nov motor....Za vsako inf sem vam hvaležen | Na vrh | |
aly | 28 apr 2012, 19:31 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Uh huh. Dobra informacija za nas ostale s temi klump motorji. Škoda, da si ga pustil noret 3-5 minut. Jaz bi ga dal takoj v prestavo, držal zavoro in spustil sklopko, da na silo crkne. Vemo za naprej... :( | Na vrh | |
Damo | 28 apr 2012, 21:52 | |
| Član #901 Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175
| aly je napisal(a): ...
Jaz bi ga dal takoj v prestavo, držal zavoro in spustil sklopko, da na silo crkne. Vemo za naprej... :(
V primeru avtomatskega menjalnika pa verjetno lahko samo počakaš da gre motor rakom žvižgat...
| Na vrh | |
sebaveh | 29 apr 2012, 09:52 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Pri avtomatikih - pa tudi pri ročnih, bi se ga verjetno dalo ugasniti, če nekje na izpušnem kolektorju/cevi najdeš loputo za zapiranje - zadušitev motorja in jo premakneš z roko. Ali pa vtakneš banano v izpuh | Na vrh | |
bbf | 30 apr 2012, 08:28 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| pr 8.000 obratih ne boš banane vtaknil v izpuh, niti karkoli šlatal na izpušni cevi. mogoče bi blo bolj pametno s čim zadelat dovod zraka.. | Na vrh | |
volhart | 30 apr 2012, 20:01 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Kaj bi se pa zgodilo, ce bi na hitro filter zraka odprl pa vrgu cez roko ali pa vetrovko ali kaj podobnega. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 86, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|