|
|
Motorji Volvo Pojdi na stran
1
2
[3]
4
|
|
zlatko1970 | 31 avg 2010, 12:32 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| alfaromeo, glede porabe ga sigurno lahko. Še posebej če res voziš alfa-romeo.
Kar pa se končne hitrosti tiče pa sem se spomnil, da sem pri hitrosti 140 pogledal na garmina in mi je garmin rekel, da sem vozil 130. Kateri je sedaj bolj lagal pa nimam pojma. | Na vrh | |
JG | 31 avg 2010, 12:43 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Tako, Volvo je predstavil še dva turbo bencinarja z oznako T3 in T4. http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6060
No sedaj pa še nestrpno čakamo na T8 in D6, ki se je nekaj napovedoval, upam da ne bo ostalo pri čakanju.
Glede off, ni potrebe po testiranju, verjamem. | Na vrh | |
Augi | 31 avg 2010, 12:46 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| No, vsi števci v vozilih "lažejo" in to zaradi varnostnih razlogov! Je pa tako da eni bolj drugi manj. Meni tudi grepo števcu 210, realno pa dvomim da doseže 200. So pa GPS precej bolj natančne kot pa samo na 1km/h. | Na vrh | |
alfaromeo | 31 avg 2010, 13:23 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @augi: Kolkor je meni znano alfaromeo nima bencinskih turbo petvaljnikov. .
Res je JG. Bolj kot vse skupaj, pa se čaka "R motor".
| Na vrh | |
noj | 31 avg 2010, 14:30 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| JG je napisal(a): ... Tako, Volvo je predstavil še dva turbo bencinarja z oznako T3 in T4. http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6060No sedaj pa še nestrpno čakamo na T8 in D6, ki se je nekaj napovedoval, upam da ne bo ostalo pri čakanju. Glede off, ni potrebe po testiranju, verjamem.
A so kje kakšni podatki, kdo je ta dva motorja razvil? Isto me zanima za novega 2.0t, ki ima moč 203KM in 240KM. Vse te motorje je ford predstavil že nekaj mesecev nazaj, pa me zanima a jih je razvil ford, volvo ali sta jih mogoče celo skupaj? Meni se zdi najbolj možna kar zadnja varijanta... | Na vrh | |
noj | 31 avg 2010, 14:36 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| zlatko1970 je napisal(a): ... jah glej, meni je števec toliko kazal. Koliko pa števec laže, pa ne odgovarjam tam do 220 je bilo z kar normalnim pospeškom, potem pa se čaka par kilometrov. Ampak nabere. Pa da ne bo kdo mislil, da dirkam. Sprobal sem ga pač. Če ne verjameš, grema probat. Ni problema.
Tebi pa ornk števc laže, sej ponavad se zlaže za ene 10km/h ampak za kar 35km/h??? To mi je malo sumljivo... Razen po hribu navzdol. Drugače pa ima tvoj avto po specifikacijah končno 205km/h in točno 11 sek. do stotice. Se strinjam, da ni slabo za tako kravo z zastarelim dizlom s 'samo' 140 poniji pod havbo!
[ Uredi 31 avg 2010, 14:37 ] | Na vrh | |
Krchan | 31 avg 2010, 15:35 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| noj je napisal(a): ... JG je napisal(a): ... Tako, Volvo je predstavil še dva turbo bencinarja z oznako T3 in T4. http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6060No sedaj pa še nestrpno čakamo na T8 in D6, ki se je nekaj napovedoval, upam da ne bo ostalo pri čakanju. Glede off, ni potrebe po testiranju, verjamem. A so kje kakšni podatki, kdo je ta dva motorja razvil? Isto me zanima za novega 2.0t, ki ima moč 203KM in 240KM. Vse te motorje je ford predstavil že nekaj mesecev nazaj, pa me zanima a jih je razvil ford, volvo ali sta jih mogoče celo skupaj? Meni se zdi najbolj možna kar zadnja varijanta...
Nekje sem prebral, da je ta motor izpeljanka iz Fordovega 1.8 N/A... Kdo ga je razvijal pa ne vem, najbrž bo pa res držalo, da oba.
| Na vrh | |
mrv | 31 avg 2010, 15:46 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Jaz bi reku da je to fordov motor iz mondeota 1,6 125PS + turbina To je mišlen tist članek z avtomanije
[ Uredi 31 avg 2010, 15:52 ] | Na vrh | |
Krchan | 31 avg 2010, 16:09 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Jp, AvtoFokus pravi da je izpeljanka iz 1.8, 125 HP. Ni mi pa jasno tisto o turbo tlaku: 1,8 bara? Je možno ali je tiskarski škrat | Na vrh | |
alfaromeo | 31 avg 2010, 18:04 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| 1,8 bara je absolutni tlak. Tlak polnjena je 0,8 bara. | Na vrh | |
volhart | 31 avg 2010, 23:50 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Augi je napisal(a): ...
No, vsi števci v vozilih "lažejo" in to zaradi varnostnih razlogov! Je pa tako da eni bolj drugi manj. Meni tudi grepo števcu 210, realno pa dvomim da doseže 200. So pa GPS precej bolj natančne kot pa samo na 1km/h.
Tukaj stestirajo kar nekaj avtomobilov preden objavijo podatke...tako malo za statistiko. http://www.zeperfs.com/en/fiche823-volvo-850-tdi.htm | Na vrh | |
Augi | 01 sep 2010, 00:12 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Za mojega dokaj drži kakšna naj bi bila končna hitrost. Drugače pa je za avto 96kW oz 103kW nemogoče da doseže hitrosti preko 210 km/h, saj je moč premosorazmerna s hitrostjo na 4 potenco. Tako sem za svojega izračunal (podatki o površini in koeficientu upora), da porabi samo za premagovanje zračnega upora 73kW, kje so pa tu še gume, prenosi, klima... ter neidealni pogoji na cesti... In ob dejstvu da moč motorja pri najvišjih vrtljajih prične padati. Skratka 103kW in 210km/h so le sanje...
[ Uredi 01 sep 2010, 00:13 ] | Na vrh | |
zlatko1970 | 01 sep 2010, 05:25 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| na tistem linku ki ga je dal volhart je 850-ka in ne S80. Pa med drugim piše da je poraba pri ekonomični vožnji 7,8 l, jaz pa ga preko 7 še nisem dobil. Pustite matematiko in tehnične specifikacije. Zatrjujem da je končna hitrost po števcu toliko kot piše na števcu, vsi pa vemo da števec laže. Ampak za 35 pa tudi ne laže. Ta pa je že prehuda. Ne vem, mogoče sem ga kupil že čipanega pa tega niti sam ne vem... | Na vrh | |
Augi | 01 sep 2010, 08:42 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| zlatko1970 je napisal(a): ... na tistem linku ki ga je dal volhart je 850-ka in ne S80. Pa med drugim piše da je poraba pri ekonomični vožnji 7,8 l, jaz pa ga preko 7 še nisem dobil. Pustite matematiko in tehnične specifikacije. Zatrjujem da je končna hitrost po števcu toliko kot piše na števcu, vsi pa vemo da števec laže. Ampak za 35 pa tudi ne laže. Ta pa je že prehuda. Ne vem, mogoče sem ga kupil že čipanega pa tega niti sam ne vem... In koliko obratov ima avto pri končni hitrosti? Ponavadi se pri čipanju končna hitrost bistveno ne spremeni, temveč so boljši le pospeški. Je pa zelo verjetno, da se napaka s hitrostjo povečuje.
| Na vrh | |
alfaromeo | 01 sep 2010, 09:39 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @mkovic: koliko leti tvoja S80 2.5D.
| Na vrh | |
volhart | 01 sep 2010, 10:33 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Na tistem linku sem pac naredil napako...lahkopa poiscete tudi za vse vase avtomobile pa tudi kaksno primerjavo lahko naredite. Jaz sem imel V70TDI letnik 1999 pa je sel po stevcu maksimalno 200 km/h.
augi...odlicno. | Na vrh | |
Augi | 01 sep 2010, 10:39 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Pač sam točno vidim pri svojem 96kW je pri končni hitrosti okoli 4100rpm, pri bratovem 120kW pa malo čez 4200rpm in malenkost višja hitrost. Saj gre v osnovi za enak motor in menjalnik, enake dimenzije gum... le manjša moč je pri mojem. | Na vrh | |
zlatko1970 | 01 sep 2010, 16:55 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
|
| Na vrh | |
zlatko1970 | 01 sep 2010, 16:59 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| sicer ga zaradi gužve nisem mogel do konca stisniti in sem ga spustil nekje pri 230, ampak garmin je pa pri tem zabeležil zgornjo hitrost.
Očitna je napačna hitrost na avtomobilskem števcu, ampak vseeno pa je konkretno več, kot pa piše v knjižici ali kot mu nekateri pripisujete glede na matematične izračune. Imel pa je še za kakih 5 - 10 km/h fore, ampak ni dopuščala cesta.
Pa da še povem: garmina sem lani stestiral pri hitrosti 60 in 90 z policijskim laserjem. Kazala sta do kilometra enako. | Na vrh | |
Andrei | 01 sep 2010, 17:20 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Po mojih izkušnjah (V70, 2002) mi števec laže za okoli 10 km/h. Ko števec kaže 140, grem po GPS-napravi 130 km/h. | Na vrh | |
MKovic | 01 sep 2010, 20:15 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| alfaromeo je napisal(a): ...
@mkovic: koliko leti tvoja S80 2.5D.
Po klancu navzdol in z vetrom v hrebet 250 km/h na poti iz salona v Ženevi (nemški autobhan).
Drugače pa je dobrih 200 km/h zgornja (optimistična) meja. Je pa res, da lahko to hitrost drži do onemoglosti.
Upoštevati je potrebno, da je GPS sicer precej zanesljiv, vendar ogromna odstopanja v odvisnosti od terena in pogojev niso nemogoča. Dokler gre samo za cestno navigacijo še ni bistvenih težav, te se začnejo pri vodenju pametnega orožja - ups namesto hiše talibana smo ubili celo družino. | Na vrh | |
urber | 08 jun 2011, 11:36 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Krchan je napisal(a): ...
Mislim da ta dva motorja nimata veliko skupnega, seveda razen tega da sta oba 5cil turbo.
2.4T motor v XC-ju je @Volvo. 4 life zamenjal z 2.5T letnika 2004, iz S60. Lahko to tudi potrdi.
Tule je spisek, kje vse je ta motor kot osnova uporabljen;
The B525 is a 2.5 L (2521 cc) straight-5. Bore is 83 mm and stroke is 93.2 mm. It also has an assembled cast aluminium intake manifold.
B5254T2
The B5254T2 has dual VVT and is turbocharged and intercooled. Output is 208 hp (155 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (330 N m) of torque at 2400-5200 rpm.
Applications:
2003 Volvo S60 2.5T 2003 S60 2.5T AWD 2003 V70 2.5T 2003 V70 2.5T AWD 2003 XC70 Cross Country 2003 S80 2.5T 2003 XC90
B5254T2-R (B5254T4)
The B5254T2-R has dual VVT and is turbocharged and intercooled.
Output is 300 hp (220 kW) at 5500 rpm with 295 ft·lbf (400 N m) of torque at 1950-5250 rpm with the 6 speed M66AWD (Ford/Getrag) manual transmission.
When paired with the 5 speed AW51AWD Aisin Warner automatic transmission, output is reduced to 300 hp (220 kW) at 6000 rpm with 258ft.lb (350 N m) of torque between 1850 and 6000 rpm when in first or second gear (2004-2005).
The 6 speed TF-SC80 automatic transmission is not limited (2006-2007).
Applications:
2004-2007 Volvo S60R AWD 2004-2007 Volvo V70R AWD
B5254T3
It has VVT and is turbocharged and intercooled. Unlike previous designs, the turbocharger is integral with the exhaust manifold. It uses the Bosch ME 9.0 engine management system. [1]
Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 230 hp (168 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-4800 rpm. [2] With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear. [3]
Applications:
2004.5-2006 Volvo S40 T5 2004.5-2006 Volvo V50 T5 2005 - 2011 Ford Focus ST 2009 - 2011 Ford Focus RS
B5254T7
The B5254T7 is a slight adaptation of the B5254T3. It has VVT and is turbocharged and intercooled. The turbocharger is still integrated into the exhaust manifold, but is of a different design.
Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 227 hp (169 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-5000 rpm. With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear.
Applications:
2006- Volvo C70 T5 2007- Volvo S40 T5 2007- Volvo V50 T5 2008- Volvo C30 T5
LINK
[ Uredi 08 jun 2011, 11:38 ] | Na vrh | |
volvo v70r | 08 jun 2011, 17:00 | |
| Član #2070 Prijavljen dne: 16 jan 2011, 17:40 Objav: 59
| golf 3 gti 16v po stevcu 230 po garminu 218(150 konjev) volvo v70 2.0t5 po stevcu dobrih 250 po garminu nisem probal(226 konjev) audi a4 1.6 po stevcu 190(garni?)101 konj polo 1.0 po stevcu 160 polo 1.3 po stevcu 150 twingo 1.2 po stevcu 176 v dolino r5 1.4 po stevcu dobrih 150 punto gt 1.4 turbo 215 po stevcu(136 konjev) yamaha tzr 125 slabih 170
to je to kar sem meu in sprobal kolk kaj gre | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 08 jun 2011, 17:33 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 230 hp (168 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-4800 rpm.
2004.5-2006 Volvo S40 T5 2004.5-2006 Volvo V50 T5
Se pravi da jaz in Krchan imava 230KM, ne pa tako kot napisano 220KM samo zaradi ročnega menjalnika. Ali je napaka?
[ Uredi 08 jun 2011, 17:34 ] | Na vrh | |
urber | 08 jun 2011, 20:17 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Izgleda da je napaka. Ti in Krchan imata 220hp (162kw). Pri avtomatiku je le navor rahlo znižan v prvi in drugi prestavi, naprej pa je isto kot pri šalterju (320nm), moč je pa skozi ista. | Na vrh | |
semich | 24 mar 2013, 11:54 | |
| Član #3605 Prijavljen dne: 24 mar 2013, 11:52 Lokacija: Semi? Objav: 81
| jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 24 mar 2013, 12:23 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| semich je napisal(a): ...
... pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.
hahahahahahaha.. vrjetno so ti tudi povedali da je to Audijev 5cl motor, zato me čudi zakaj so ti ga odsvetovali. Meni so znamko Volvo tudi vedno odsvetovali, pa nikoli nisem imel težav, dočim oni vedno z njihovimi Passati, so se več vozili po avtovlekah kot po cesti. Kar povej jim to, dokončno pa se sam odloči ;)
[ Uredi 24 mar 2013, 12:26 ] | Na vrh | |
tomazKK | 26 mar 2013, 18:01 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Volve odsvetujejo ljudje, ki ga niso še nikol imel in modrujejo o visokih stroških vzdrževanja. Meni so tud. Uradni servisi? To je samo avto, ne space shuttle.
| Na vrh | |
tomazKK | 11 apr 2013, 18:23 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Me veseli. ;) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 106, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|