|
|
V50 2.0 tekočina za regeneracijo Pojdi na stran
1
[2]
|
|
volvozame | 02 dec 2013, 14:28 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| Zaključek je, da se mi je zaradi premalo aditiva 3 dni nazaj prižgala lučka, da moram na servis motorja - sedaj smo dolili original aditiv, ker si mehanik ni upal tvegati s ponaredkom, čakam še ceno, ker mi zraven sedaj nagaja še alternator | Na vrh | |
Kuki666 | 22 jan 2014, 18:40 | |
| Član #9819 Prijavljen dne: 19 jan 2014, 20:02 Objav: 13
| Meni so pro Avto Aktiv razložili, da ne rabiš nobenih tekočin dajat v gorivo, čim manj tem bolje. Lahko da je kakšna tekočina direktno kje spodaj, vendar za to bi itak morali poskrbeti na rednih servisih. Kar se pa regeneracije tiče je pa tako, da se ob regeneraciji pač nekako dvigne temperatura v filtru in delci zgorijo in gredo ven (poraba goriva se ob regeneraciji dvigne). V kolikor delaš kratke fure je takrat, ko se pojavi lučka, fino naredit eno daljšo turco (cca 1/2 ure) po avtocesti, da se izvede regeneracija (lučka samodejno ugasne). Če s tem odlašaš se filter zabije, da tudi regeneracija ne pomaga in ga je treba menjati ali očistiti.
Verjetno tile strokovnjaki vedo kaj več o tem: http://www.strajnar.si/ciscenje-filtrov-trdih-delcev-fap-dpf | Na vrh | |
urosr | 22 jan 2014, 19:37 | |
| Član #1723 Prijavljen dne: 06 jul 2010, 22:28 Objav: 81
| Neoriginal aditivi . Če prodajajo pol ni napačno mislim. In ta firma, ki sem jo dau za link, ma kar povnu tega. Motor je FORD- PSA. Isto kot olje. če daš original Volvo al pa Castrol je isto.
LP | Na vrh | |
t12345 | 24 jan 2014, 09:08 | |
| Član #2820 Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34 Objav: 40
| Živjo, meni se je zaradi te DPF tekočine tudi prižgal rdeč trikotnik na armaturki (engine system service required), cca 1 mesec nazaj. Mehanik mi je to dolil in zadevo resetiral. Za približno 1,5l sem dal 70€, kar se mi ne zdi prav drago. Ni pa dal original volvo tekočine, ampak eno ki jo dolivajo v PSA motorje. Moj je drugače 1.6d, l.2009,V50. LP T. | Na vrh | |
kik | 27 jan 2014, 17:09 | |
| Član #9902 Prijavljen dne: 27 jan 2014, 16:51 Objav: 4
| Evo tudi mene je doletelo dolitje. Odločil sem se za dolitje original tekočine pri svojem mehaniku. 1l tekočine 113€ (notri pride še set za menjavo) + nekaj € za menjavo. Je pa potrebno nivo tekočine zresetirat z računalnikom. Na uradnem servisu cena 250€+ (tekočina+menjava). | Na vrh | |
SaSa | 28 jan 2014, 10:52 | |
| Član #561 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14 Lokacija: MB_Ptüj_SlB Objav: 151
| kik je napisal(a): ...
1l tekočine 113€ (notri pride še set za menjavo) + nekaj € za menjavo. Je pa potrebno nivo tekočine zresetirat z računalnikom. Na uradnem servisu cena 250€+ (tekočina+menjava).
Na uradnem servisu stane 1,5l aditiva slabih 120 EUR. Delovna ura pa je 48+DDV.
Kaj vi avte k urarjem vozite? | Na vrh | |
kik | 28 jan 2014, 15:13 | |
| Član #9902 Prijavljen dne: 27 jan 2014, 16:51 Objav: 4
| dodatno zaračunajo še priklop na računalnik pa smo tam. Poklical dva uradna servisa in cena odstopa za ca. 10€. Sam kot sem že povedal nisem peljal na uradni servis, sem se glede tega samo informiral. LP, | Na vrh | |
T0ny | 28 jan 2014, 19:05 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Tudi če priklopijo na računalnik pride preveč. Priklop je stal nazadnje ko sem bil 40eu. Če malo zračunamo je cca 120+48+40=208eu (42eu ceneje ko je kik napisal). Razen če računajo uro dela kot zahtevno delo, kar pride več. | Na vrh | |
SaSa | 28 jan 2014, 21:02 | |
| Član #561 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14 Lokacija: MB_Ptüj_SlB Objav: 151
| Da ne bo kdo mislil, da se hočem kregat:
kik je napisal ,da pride 1 liter 113 EUR + nekaj EUR za menjavo jaz pa sem napisal, da je 1,5 litra slabih 120 EUR in če ti zaračunajo polno uro, potem je to 58,56 EUR, torej skupaj 178 EUR. Priklop na tester in izbris napak je vključen. Če plačaš s kešom in si stalna stranka, dobiš še nekaj popusta, pa te pride nekje 160 EUR.
Kje je dobil informacijo o 250 EUR na uradnem servisu, ne vem.
Zdi se mi, kot da se ustvarja fama, kako so uradni servisi strašni in hudi in da vsak popoldanc zmore in zna naredit vse potrebno za pol cene. Ja saj (verjetno) zna, ampak če bi vgrajeval originalne dele (na katere bi dal tudi garancijo) in bi izpolnjeval Volvotove standarde (da bi lahko bil pooblaščenec), opravljal izobraževanja (ki presegajo spremljanje forumov in ogled youtuba) ter bi seveda na koncu storitve izdal račun, potem bi bili pa zneski verjetno veliko višji.
Hebat ga...Volvo ni Lada | Na vrh | |
peromb | 28 jan 2014, 21:25 | |
| Član #2833 Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02 Lokacija: Dragu?ova Objav: 287
| Jaz sem dal 140€ na DUMIDI v MB.
[ Uredi 28 jan 2014, 21:30 ] | Na vrh | |
volvozame | 29 jan 2014, 12:07 | |
| Član #2224 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22 Lokacija: Vransko Objav: 66
| mene je prišla original tekočina 106 € iz Volvo servisa, delo pa tu ni računal, ker je zraven še nekaj delal | Na vrh | |
sleby | 05 okt 2014, 22:48 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| kam peljat to tekocino dolit? se je tudi meni prizgala lucka za motor, pa sumim tekocino. | Na vrh | |
romance | 06 okt 2014, 20:22 | |
| Član #11721 Prijavljen dne: 21 jul 2014, 21:43 Objav: 8
| Pozdravljen. Jaz sem kupil 3l tega aditiva cca 2 meseca nazaj na citroen servisu za 116€. ker ga je tudi meni zmanjkalo. Imam ga še nekje polovico, če bi potreboval in se sam malo po mučil z dolivanjem. V tem primeru je še potrebno priklopit avto na original tester, to me je v Levcu stalo še okoli 25€. Je pa tako pri teh aditivih, sta dve vrsti..embalaža z zelenim pokrovčkom ter z modrim. Jaz imam z modrim. Kateri je pravi se pa vidi po pokrovčkih na cevkah pri posodici za aditiv, katera je med zadnjimi kolesi. Seveda je treba avto dvignit za poseg. | Na vrh | |
urosr | 07 okt 2014, 08:53 | |
| Član #1723 Prijavljen dne: 06 jul 2010, 22:28 Objav: 81
| Na tester je potrebno samo, če se prižge lučka motorja, ker je potrebna regeneracija s testerjem. S tem ti prisilno očistijo filter in je dober za naslednjih 70km (odvisno od vožnje), ko se izvaja regeneracija avtomacko.
Sam uporabljam tekočino konkurence in nimam nobenih problemov. Notri je že kakih 100TKm in use dela super. Dolivam si jo sam, uzame 15-30 min. Avto je potrebno malo dvignit, da prideš do cevk oz. se splazit pod z lučko.
[ Uredi 07 okt 2014, 08:57 ] | Na vrh | |
sleby | 07 okt 2014, 21:59 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| problem je v tem, ker niti ne vem, ce je problem v tekocini. na displayu imam izpisano opozorilo ENGINE SYSTEM SERVICE REQUIRED in rumen klicaj. kako je najlazje ugotovit v cem je problem? nekako se mi ne vozi na pokusino na uraden servis, tester od serviserja ki mi drugace servisira avto pa se noce in noce povezat z ecujem (z vsem ostalim pa). | Na vrh | |
mrv | 08 okt 2014, 08:49 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| ko je DPF filter zabasan dobrih 94% avto več regeneracije ne sproži | Na vrh | |
gildo | 05 nov 2014, 14:29 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Ne vem, če je to s ta zadnjim postom ravno tako. Imel sem iste probleme. Ko je bil DPF zabasan pri mojem V50, je poraba narasla na 9L, avto je dušilo, rač. v avtu ni nič pokazal. Mi je pa začel naraščati nivo olja. Radikalni poseg: odstranitev DPF in čipanje. Avto že več kot leto gre BP. Tehnični BP | Na vrh | |
randomx | 21 jan 2015, 07:54 | |
| Član #12683 Prijavljen dne: 21 jan 2015, 07:45 Objav: 2
| Pozdravljeni,
na C30 1.6D me je "doletela" prazna posoda z aditivi za DPF ter napaka "Engine system servis urgent" z rdečim trikotnikom. Dolil sem aditive, resetiral napako za ADM (Additive dosing module) modul ter s testerjem pognal regeneracijo DPF-ja. Problem je v tem, da se napaka za ADM vedno ponovno pojavi nazaj. Malo sem pobrskal po internetu ter ugotovil, da naj bi bilo potrebno s testerjem resetirati oz. "vpisati", da so bili aditivi naliti. Moj tester pa na žalost tega ne omogoča... ali ima kdo kaj izkušenj s tem?
LP | Na vrh | |
sleby | 21 jan 2015, 23:22 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| kolikor se jaz spomnim je treba ponovno pognat tisto proceduro, da izmeri nivo tekocine. pa se to bojda ne izgine vedno takoj, ampak sele po nekaj casa. | Na vrh | |
randomx | 26 jan 2015, 20:37 | |
| Član #12683 Prijavljen dne: 21 jan 2015, 07:45 Objav: 2
| Problem sem uspešno rešil, postopek je bil sledeč: 1. Sprožitev procedure za načrpanje aditiva v cevovod 2. Sprožitev procedure za meritev nivoja aditiva 3. Reset napake na ADM modulu 4. Reset napake ADM modula na motornem modulu
[ Uredi 26 jan 2015, 20:38 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 34, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|