Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50 2.0 tekočina za regeneracijo

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
volvozame
02 dec 2013, 14:28
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
Zaključek je, da se mi je zaradi premalo aditiva 3 dni nazaj prižgala lučka, da moram na servis motorja - sedaj smo dolili original aditiv, ker si mehanik ni upal tvegati s ponaredkom, čakam še ceno, ker mi zraven sedaj nagaja še alternator
Na vrh
Kuki666
22 jan 2014, 18:40
Član #9819
Prijavljen dne: 19 jan 2014, 20:02
Objav: 13
Meni so pro Avto Aktiv razložili, da ne rabiš nobenih tekočin dajat v gorivo, čim manj tem bolje.
Lahko da je kakšna tekočina direktno kje spodaj, vendar za to bi itak morali poskrbeti na rednih servisih.
Kar se pa regeneracije tiče je pa tako, da se ob regeneraciji pač nekako dvigne temperatura v filtru in delci zgorijo in gredo ven (poraba goriva se ob regeneraciji dvigne). V kolikor delaš kratke fure je takrat, ko se pojavi lučka, fino naredit eno daljšo turco (cca 1/2 ure) po avtocesti, da se izvede regeneracija (lučka samodejno ugasne). Če s tem odlašaš se filter zabije, da tudi regeneracija ne pomaga in ga je treba menjati ali očistiti.

Verjetno tile strokovnjaki vedo kaj več o tem: http://www.strajnar.si/ciscenje-filtrov-trdih-delcev-fap-dpf
Na vrh
urosr
22 jan 2014, 19:37
Član #1723
Prijavljen dne: 06 jul 2010, 22:28
Objav: 81
Neoriginal aditivi . Če prodajajo pol ni napačno mislim. In ta firma, ki sem jo dau za link, ma kar povnu tega.
Motor je FORD- PSA. Isto kot olje. če daš original Volvo al pa Castrol je isto.

LP
Na vrh
t12345
24 jan 2014, 09:08
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
Živjo,
meni se je zaradi te DPF tekočine tudi prižgal rdeč trikotnik na armaturki (engine system service required), cca 1 mesec nazaj. Mehanik mi je to dolil in zadevo resetiral. Za približno 1,5l sem dal 70€, kar se mi ne zdi prav drago. Ni pa dal original volvo tekočine, ampak eno ki jo dolivajo v PSA motorje. Moj je drugače 1.6d, l.2009,V50.
LP T.
Na vrh
kik
27 jan 2014, 17:09
Član #9902
Prijavljen dne: 27 jan 2014, 16:51
Objav: 4
Evo tudi mene je doletelo dolitje. Odločil sem se za dolitje original tekočine pri svojem mehaniku. 1l tekočine 113€ (notri pride še set za menjavo) + nekaj € za menjavo. Je pa potrebno nivo tekočine zresetirat z računalnikom. Na uradnem servisu cena 250€+ (tekočina+menjava).
Na vrh
SaSa
28 jan 2014, 10:52
Član #561
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14
Lokacija: MB_Ptüj_SlB
Objav: 151
kik je napisal(a): ...

1l tekočine 113€ (notri pride še set za menjavo) + nekaj € za menjavo. Je pa potrebno nivo tekočine zresetirat z računalnikom. Na uradnem servisu cena 250€+ (tekočina+menjava).


Na uradnem servisu stane 1,5l aditiva slabih 120 EUR.
Delovna ura pa je 48+DDV.

Kaj vi avte k urarjem vozite?
Na vrh
kik
28 jan 2014, 15:13
Član #9902
Prijavljen dne: 27 jan 2014, 16:51
Objav: 4
dodatno zaračunajo še priklop na računalnik pa smo tam. Poklical dva uradna servisa in cena odstopa za ca. 10€. Sam kot sem že povedal nisem peljal na uradni servis, sem se glede tega samo informiral.
LP,
Na vrh
T0ny
28 jan 2014, 19:05
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Tudi če priklopijo na računalnik pride preveč. Priklop je stal nazadnje ko sem bil 40eu. Če malo zračunamo je cca 120+48+40=208eu (42eu ceneje ko je kik napisal). Razen če računajo uro dela kot zahtevno delo, kar pride več.
Na vrh
SaSa
28 jan 2014, 21:02
Član #561
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14
Lokacija: MB_Ptüj_SlB
Objav: 151
Da ne bo kdo mislil, da se hočem kregat:

kik je napisal ,da pride 1 liter 113 EUR + nekaj EUR za menjavo
jaz pa sem napisal, da je 1,5 litra slabih 120 EUR in če ti zaračunajo polno uro, potem je to 58,56 EUR, torej skupaj 178 EUR. Priklop na tester in izbris napak je vključen.
Če plačaš s kešom in si stalna stranka, dobiš še nekaj popusta, pa te pride nekje 160 EUR.

Kje je dobil informacijo o 250 EUR na uradnem servisu, ne vem.

Zdi se mi, kot da se ustvarja fama, kako so uradni servisi strašni in hudi in da vsak popoldanc zmore in zna naredit vse potrebno za pol cene.
Ja saj (verjetno) zna, ampak če bi vgrajeval originalne dele (na katere bi dal tudi garancijo) in bi izpolnjeval Volvotove standarde (da bi lahko bil pooblaščenec), opravljal izobraževanja (ki presegajo spremljanje forumov in ogled youtuba) ter bi seveda na koncu storitve izdal račun, potem bi bili pa zneski verjetno veliko višji.

Hebat ga...Volvo ni Lada
Na vrh
peromb
28 jan 2014, 21:25
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Jaz sem dal 140€ na DUMIDI v MB.


[ Uredi 28 jan 2014, 21:30 ]
Na vrh
volvozame
29 jan 2014, 12:07
Član #2224
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 15:22
Lokacija: Vransko
Objav: 66
mene je prišla original tekočina 106 € iz Volvo servisa, delo pa tu ni računal, ker je zraven še nekaj delal
Na vrh
sleby
05 okt 2014, 22:48
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
kam peljat to tekocino dolit?
se je tudi meni prizgala lucka za motor, pa sumim tekocino.
Na vrh
romance
06 okt 2014, 20:22
Član #11721
Prijavljen dne: 21 jul 2014, 21:43
Objav: 8
Pozdravljen. Jaz sem kupil 3l tega aditiva cca 2 meseca nazaj na citroen servisu za 116€. ker ga je tudi meni zmanjkalo. Imam ga še nekje polovico, če bi potreboval in se sam malo po mučil z dolivanjem. V tem primeru je še potrebno priklopit avto na original tester, to me je v Levcu stalo še okoli 25€. Je pa tako pri teh aditivih, sta dve vrsti..embalaža z zelenim pokrovčkom ter z modrim. Jaz imam z modrim. Kateri je pravi se pa vidi po pokrovčkih na cevkah pri posodici za aditiv, katera je med zadnjimi kolesi. Seveda je treba avto dvignit za poseg.
Na vrh
urosr
07 okt 2014, 08:53
Član #1723
Prijavljen dne: 06 jul 2010, 22:28
Objav: 81
Na tester je potrebno samo, če se prižge lučka motorja, ker je potrebna regeneracija s testerjem. S tem ti prisilno očistijo filter in je dober za naslednjih 70km (odvisno od vožnje), ko se izvaja regeneracija avtomacko.

Sam uporabljam tekočino konkurence in nimam nobenih problemov. Notri je že kakih 100TKm in use dela super. Dolivam si jo sam, uzame 15-30 min. Avto je potrebno malo dvignit, da prideš do cevk oz. se splazit pod z lučko.

[ Uredi 07 okt 2014, 08:57 ]
Na vrh
sleby
07 okt 2014, 21:59
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
problem je v tem, ker niti ne vem, ce je problem v tekocini. na displayu imam izpisano opozorilo ENGINE SYSTEM SERVICE REQUIRED in rumen klicaj.
kako je najlazje ugotovit v cem je problem? nekako se mi ne vozi na pokusino na uraden servis, tester od serviserja ki mi drugace servisira avto pa se noce in noce povezat z ecujem (z vsem ostalim pa).
Na vrh
mrv
08 okt 2014, 08:49
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
ko je DPF filter zabasan dobrih 94% avto več regeneracije ne sproži
Na vrh
gildo
05 nov 2014, 14:29
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
Ne vem, če je to s ta zadnjim postom ravno tako. Imel sem iste probleme. Ko je bil DPF zabasan pri mojem V50, je poraba narasla na 9L, avto je dušilo, rač. v avtu ni nič pokazal. Mi je pa začel naraščati nivo olja.
Radikalni poseg: odstranitev DPF in čipanje. Avto že več kot leto gre BP. Tehnični BP
Na vrh
randomx
21 jan 2015, 07:54
Član #12683
Prijavljen dne: 21 jan 2015, 07:45
Objav: 2
Pozdravljeni,

na C30 1.6D me je "doletela" prazna posoda z aditivi za DPF ter napaka "Engine system servis urgent" z rdečim trikotnikom. Dolil sem aditive, resetiral napako za ADM (Additive dosing module) modul ter s testerjem pognal regeneracijo DPF-ja. Problem je v tem, da se napaka za ADM vedno ponovno pojavi nazaj. Malo sem pobrskal po internetu ter ugotovil, da naj bi bilo potrebno s testerjem resetirati oz. "vpisati", da so bili aditivi naliti. Moj tester pa na žalost tega ne omogoča... ali ima kdo kaj izkušenj s tem?

LP
Na vrh
sleby
21 jan 2015, 23:22
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
kolikor se jaz spomnim je treba ponovno pognat tisto proceduro, da izmeri nivo tekocine. pa se to bojda ne izgine vedno takoj, ampak sele po nekaj casa.
Na vrh
randomx
26 jan 2015, 20:37
Član #12683
Prijavljen dne: 21 jan 2015, 07:45
Objav: 2
Problem sem uspešno rešil, postopek je bil sledeč:
1. Sprožitev procedure za načrpanje aditiva v cevovod
2. Sprožitev procedure za meritev nivoja aditiva
3. Reset napake na ADM modulu
4. Reset napake ADM modula na motornem modulu

[ Uredi 26 jan 2015, 20:38 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 34, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete