|
|
problemi z S80 D5 (164KM) Pojdi na stran
[1]
2
|
|
bbf | 17 mar 2014, 14:55 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Scadenca tagliando pomeni redni servis.
Motore nessesita asistenza pa napako na motorji, potrebuje pregled..
[ Uredi 17 mar 2014, 14:56 ] | Na vrh | |
Simon | 17 mar 2014, 15:29 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| To, da ti vn vrže in ne gre čez 2500 je lohk un ventil za pritisk turbine -al kaj je že, saj pr men je to napisal, k sm ga na tester prklopu. cca 130€ | Na vrh | |
ma5t3r | 17 mar 2014, 15:29 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| je bil napravljen vlki servis...to ko pa piše za napako motorja pa se tekrat napiše kod sem prej napisal....hala za odg. | Na vrh | |
scorpio | 17 mar 2014, 18:06 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora. | Na vrh | |
oto | 17 mar 2014, 18:54 | |
| Član #1165 Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44 Lokacija: zg.polskava-gabernik Objav: 137
| Če pa imaš nafto pri koncu, se zna zgodit da ti prečrpna pumpa ne dela. | Na vrh | |
JG | 17 mar 2014, 20:18 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Scadenza tagliando=redni servis, verjetno so ti pozabili resetirat. Motore necessita assist so pa očitno zamenjali, ker meni se je pojavi napis kakšno leto nazaj z enako vsebino kot pri tebi in sicer: sistema motore rich. assistenza. Kot se je kasneje izkazalo je šlo za EGR, sem pa malo brskal po italijanskih forumih in ta napis (Motore necessita assist oz. pri novejših sistema motore rich. assistenza) lahko pomeni vsaj kar sem lahko razbral/razumel ene pet različnih diagnoz, tako da je najbolj če pelješ na tester. V MB imaš servis Dumida. | Na vrh | |
Simon | 17 mar 2014, 20:53 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| scorpio je napisal(a): ...
Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.
Si mel srečo, jaz sem ga iz Kranja pa do Jesenic in nazaj, skos tiščal po avtocesti. Obratomer je bil skos okol 4000-4500 pa ni nič pomagalo | Na vrh | |
-joey- | 17 mar 2014, 21:11 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Vakuum ventil ki odpira vnt na turbini. Zdej al maš težave z vakuumom ( nosilci motorja,ventil na bloku motorja ali un na zračnem filtru) ali pa imaš vnt poln saj in se ti ne premika. | Na vrh | |
Augi | 17 mar 2014, 21:16 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| maf senzor je umazan. vakum ventil nima veze s tem! | Na vrh | |
Simon | 17 mar 2014, 23:04 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Men je tester pokazu boost pressure control valve | Na vrh | |
scorpio | 18 mar 2014, 15:26 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| Simon je napisal(a): ... scorpio je napisal(a): ...
Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.
Si mel srečo, jaz sem ga iz Kranja pa do Jesenic in nazaj, skos tiščal po avtocesti. Obratomer je bil skos okol 4000-4500 pa ni nič pomagalo Res sem jo imel. Od takrat pa ga vsake toliko časa malce pritisnem da ga malce spiham in nikoli problemov. | Na vrh | |
-joey- | 18 mar 2014, 15:50 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Augi je napisal(a): ...
maf senzor je umazan. vakum ventil nima veze s tem!
Še en vseved.
Drugač pa sam tolk če še ne veš vakuum odpira vnt na turbini.
[ Uredi 18 mar 2014, 15:56 ] | Na vrh | |
-joey- | 18 mar 2014, 15:55 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Ecm6805 je koda ane? Turbo boost pressure al neki takega.
[ Uredi 18 mar 2014, 16:12 ] | Na vrh | |
bojko | 19 mar 2014, 07:33 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| Pred menjavo česarkoli bi pa bilo dobro preveriti tesnost celotne vakum napeljave. | Na vrh | |
-joey- | 19 mar 2014, 09:25 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
|
Jest nebi kar na pamet menjal. Ta pa sploh redko kdaj crkne. Jest bi pregonu najprej tisti vzvod Od variabilca.
| Na vrh | |
-joey- | 19 mar 2014, 12:30 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Ja potem ti ostane še vakuum. Da pogledaš najprej nosilca potem pa ventile. En je na ohišju zračnega filtra drugi pa na bloku nad štarterjem. Kaj pa gumi cev ki gre na turbino? | Na vrh | |
andrejprimozic | 19 mar 2014, 12:52 | |
| Član #4839 Prijavljen dne: 26 maj 2013, 21:40 Objav: 99
| reče se mu pierburg ventil za vakum, in po vsej verjetnosti ni vzrok težav. Poskusi najprej zamenjati MAF senzor (po možnosti smo zamenjaš pokrove ohišja filtra od drugega avta). Ta pierburg pa samo odklopi cevke in zalaufaj avto, pa boš čutil če dela vakum.
| Na vrh | |
Simon | 19 mar 2014, 20:32 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| -joey- je napisal(a): ...
Ecm6805 je koda ane? Turbo boost pressure al neki takega.
ja, res je. | Na vrh | |
tomsom | 19 mar 2014, 20:54 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| ECM6805 je v praksi težava z vnt-ji. Da se ga solo dobit, če ti ga ne rata, kot pravi @joey, pregont, ker je zabit. Ne odlašaj s tem predolgo, ker se ti bodo problemi povečali v smislu vitaminov €. | Na vrh | |
Simon | 19 mar 2014, 21:23 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Bom magar odpru novo temo, k bom to rihtu, da ne bom nemu smetil
[ Uredi 19 mar 2014, 21:35 ] | Na vrh | |
ma5t3r | 20 mar 2014, 18:33 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| @Simon..ti samo piši @-joey-..cev je dobra + nove dihtunge so gor @bojko..kako pa to lahko preverim?? @andrejprimozic..haval..bom zamenjal še Maf senzor @tomsom..avto je parkiran na dvorišču tako da upam da nebo "pojedel" preveč vitaminov €€
| Na vrh | |
-joey- | 20 mar 2014, 20:08 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Lahko je tudi ta gumjasta cev ki gre na turbo preveč mehka in jo skupi potegne. To se doskrat zgodi ker je skos mastna. | Na vrh | |
ma5t3r | 21 mar 2014, 18:38 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| -joey- je napisal(a): ...
Lahko je tudi ta gumjasta cev ki gre na turbo preveč mehka in jo skupi potegne. To se doskrat zgodi ker je skos mastna.
poslušal sem tvoj nasvet in dal novo cev in dela brez problema..hvala vsem | Na vrh | |
ma5t3r | 22 mar 2014, 16:37 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| imam še en problem glede avto alarma in sicer mi dela (začne tulit...seveda ko je avto zaklenjen) samo ko stisnem rumeni gumb na daljincu drugač pa utripa lučka za alarm lahko ga butaš po mili volji cel dan se alarm ne sproži..ali mogoče gdo ve kaj bi bilo narobe? in kje se nahaja "škatla" za alarm (sirena za alarm je odspredi takoj za voznikovo sprednji lučjo) evo še sliko trobe in številka keri tip alarma je.
Lp. | Na vrh | |
-joey- | 22 mar 2014, 20:21 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| To ni original alarm | Na vrh | |
ma5t3r | 22 mar 2014, 23:36 | |
| Član #978 Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35 Objav: 49
| mogoče kakšna ideja kje bi se nahajala škatla od alarma?? (pod armaturko ga ni pa niti pod haubo)..ja alarm je il naknadno not vgrajen | Na vrh | |
-joey- | 23 mar 2014, 10:33 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Original alarm je za prvim desnim blatnikom ga moraš vzet stran da prideš do njega lahko pa probaš vzet kolotečno plastiko stran. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 87, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|