|
|
S70 by PP Pojdi na stran
[1]
2
3
4
|
|
Damijan | 30 avg 2008, 21:57 | |
| Član #30Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932 | Ekola, da vam, čeprav ga večina že pozna, predstavim mojega Volva! Torej, S70, 2435ccm, 125kW, letnik 1997 in realnih 233 000 km!
Par slikic:
Od opreme ima: ABS+Tracs, 4x AirBag, 4x električna stekla, električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali, centralno daljinsko zaklepanje, tempomat, dvojna avtomatska klima, meglenke, pranje žarometov, 3. zavorna luč, blokada motorja, kodno varovan vžig, predpriprava za mobilni telefon, servo volan nastavljiv po višini in globini, sredinski naslon spredaj in zadaj, odprtina za smuči.
Avto imam že dobri 2 leti. V tem času sem prevozil 70+k km. Je redno vzdrževan in kmalu po nakupu sem avtu privoščil en velik servis mehanskih sklopov: nove vse zavore, amortizerji, končniki volana in stabilizatorjev, nove manšete na pogonskih oseh, obnova parabol žarometov, čiščenje injektorjev z ultrazvokom, menjano olje v menjalniku, servo volanu, zavornem sistemu, novi vžigalni kabli, t+razdelilna kapa in rotor, novi kolesni ležaji. To je tako na hitro vse!
Pred kratkim pa sem obnovil še zadnje zavorne čeljusti! Nora razlika pri zaviranju. Zadnji dosežek pa je bil, da sem motor spravil v fazo, ker ni bil pravilno nastavljen. Btw, predhodna menjava jermenov je bila narejena na pooblaščenem servisu in tam tudi zašuštrano. S tem sem tudi odpravil večni problem delovanja motrja. Sedaj se počutim, kot da imam drug avto.
Pohvale in pljunki zaželjeni!
LP, Damijan
[ Uredi 10 avg 2011, 08:22 ] | Na vrh | |
Terminator | 30 avg 2008, 22:27 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| super da si ga predstavil še ostalim
Avto je res zelo lepo ohranjen in sem vesel, da ti sedaj dela tako kot more in da si poštimal težave z mašino (mene to še čaka)
Drugače pa si razmišljal kdaj o menjavi feltn?
pa veliko užitkov v vožnji ti želim | Na vrh | |
izi20v | 31 avg 2008, 00:42 | |
| Član #627 Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13 Lokacija: maribor Objav: 169
| Te smem vprašat kam si dal obnovit parabole žarometov jaz bi jih tudi moral dati obnovit in kolko te je prišli. | Na vrh | |
Damijan | 31 avg 2008, 15:27 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @Terminator: sem že od dneva nakupa mislil na menjavo platišč. Želel sem imeti platišča 16" od T5. Potem pa mi je zaradi težav z motorjem, zamik faze za 2 zoba, vzel to veselje. In za zimo sem tudi že zdavnaj kupil jeklena platišča.
@izi20v: parabole sem dal obnoviti v www.galma.si in stalo me je 60€ za obe paraboli (30€/kos)! | Na vrh | |
lupen | 31 avg 2008, 18:18 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Damijan je napisal(a): ... @Terminator: sem že od dneva nakupa mislil na menjavo platišč. Želel sem imeti platišča 16" od T5. Potem pa mi je zaradi težav z motorjem, zamik faze za 2 zoba, vzel to veselje. In za zimo sem tudi že zdavnaj kupil jeklena platišča. @izi20v: parabole sem dal obnoviti v www.galma.si in stalo me je 60€ za obe paraboli (30€/kos)! Brez zamere,ma zakaj ga pa pol prodajaš? Videl sem ga na netu | Na vrh | |
Damijan | 31 avg 2008, 19:47 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Prodajam ga pa čisto zaradi mojega "okusa"! Sem navajen bolj "zalaganja ovinkov, za kar pa Volvo ni v nobeni obliki.
Popravljam in vzdržujem ga pa zaradi sebe in moje varnosti. | Na vrh | |
T-5R | 31 avg 2008, 20:35 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Lep avto, in lepo poskrbljeno za njega! | Na vrh | |
Damijan | 08 sep 2008, 12:24 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| PRODANO!!!
[ Uredi 08 sep 2008, 12:25 ] | Na vrh | |
Terminator | 08 sep 2008, 14:51 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| pa glih zdej k je tak k more bit
kaj je novega v načrtu? | Na vrh | |
Damijan | 11 sep 2008, 10:11 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Od sedaj naprej je moj S70 lociran v Slovenski bistrici. Targe so ostale na njem.
Zdaj pa zelo počasi ogledujem naslednika. Do zime bo nekaj sigurno. In po mojem merilu/okusu/želji,... | Na vrh | |
Torkel | 11 sep 2008, 10:27 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Uspešno iskanje novega cegla. Boš področje iskanja razširil tudi na konce izven naših meja?
| Na vrh | |
alfaromeo | 11 sep 2008, 10:45 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Dvomim da bo švedski cegl. Verjetno bo it. cegel (164.press) | Na vrh | |
Torkel | 11 sep 2008, 11:35 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Fino, nekaj jih je prav strupenih. Meni je svoje čase bila všeč alfa 156 crosswagon. In tak avto v metalik rjavi ali temnozeleni barvi še vedno z veseljem pogledam.
| Na vrh | |
Švedmorebitprh | 11 sep 2008, 12:54 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Zadnji dober it. cegu je Lancia Thema 3.0 turbo. Še huj je pa Thesis šport samo ni lih cegu. | Na vrh | |
croma_man | 11 sep 2008, 13:17 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.
Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila. | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 11 sep 2008, 13:54 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| croma_man je napisal(a): ...
thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.
Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila.
Sej jo dobiš že ceneje kot recimo volvota V70 isti letnik. Mi jo mamo pri hiši 2,4 JTD in je res hud avto edino veliko trši je kot volvo (sklopka, zavore, volan...težko voziš v japankah) plus, da ima najslabši ajnšlag , kar sem jih vozu. Rekord z enim tankom je 1300 km z 80 litri. En tank Lj-Zurich-Lj. | Na vrh | |
lupen | 11 sep 2008, 14:51 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Švedmorebitprh je napisal(a): ... croma_man je napisal(a): ...
thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.
Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila.
Sej jo dobiš že ceneje kot recimo volvota V70 isti letnik. Mi jo mamo pri hiši 2,4 JTD in je res hud avto edino veliko trši je kot volvo (sklopka, zavore, volan...težko voziš v japankah) plus, da ima najslabši ajnšlag , kar sem jih vozu. Rekord z enim tankom je 1300 km z 80 litri. En tank Lj-Zurich-Lj. Ajnštag?Kaj je pa to? | Na vrh | |
Beastmaster | 11 sep 2008, 15:14 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| lupen je napisal(a): ... Švedmorebitprh je napisal(a): ... croma_man je napisal(a): ...
thesis je pa pornič od avta, pa še 2.0 20VT motorji so bli notr.
Čakam da cena pade, mojo garažo bo sigurno enkrat krasila.
Sej jo dobiš že ceneje kot recimo volvota V70 isti letnik. Mi jo mamo pri hiši 2,4 JTD in je res hud avto edino veliko trši je kot volvo (sklopka, zavore, volan...težko voziš v japankah) plus, da ima najslabši ajnšlag , kar sem jih vozu. Rekord z enim tankom je 1300 km z 80 litri. En tank Lj-Zurich-Lj. Ajnštag?Kaj je pa to? Ajnšlag = rajdni krog = koliko prostora rabi da se ob najbolj skrajni poziciji volana avto obrne za polni krog....
[ Uredi 11 sep 2008, 15:15 ] | Na vrh | |
RollingStone | 11 sep 2008, 17:00 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Sicer s tethisom nimam izkušenj (in mi avto ne izgleda ravno neki baš), kako je mogoče da ima slabši ajnšlag kot pa naprimer V70? | Na vrh | |
bvogri | 11 sep 2008, 17:07 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Thesis je zelo dobro in kvalitetno narejen avto. Res je da pa je kar masiven, kar ob kombinaciji z najšvohnejšim dizelčkom ni preveč veselje. Nekajkrat sem ga že vozil.... zaradi masivnosti se po krajših ovinkih ne preganja najraje.... za avtocesto oz magistralko pa je proti volvotu kot ferrari... pa še lukzuno tih je kar upam da so švedi popravili v najnovejši generaciji. Še to sedeži iz alkantare so po mojem okusu pred usnjenimi. | Na vrh | |
lupen | 11 sep 2008, 19:22 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Res je,Lancia Thema in kasneje Thesis,so bili super avtomobili in zelo kvalitetno izdelani,tako tehnično,kot tudi dizajnersko.Še posebno lepa je notranjost in armaturna plošča,ki je pri Themi za tiste čase res izstopala.Motorji,tako bencinski kot tudi dizelski so poglavje zase.Škoda je le,da nista oba modela,tako Thema kot Thesis dosegla nekega uspeha na tržišču,saj sta po moje oba modela zelo dobra in kakovostna avtomobila.Tiste čase,so Italijani delali boljše avtke kot Nemci.L.P. | Na vrh | |
alfaromeo | 11 sep 2008, 19:43 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @bvogri: . Thesis je zelo udoben avtomobil.
@šved: Proti 960 je verjetno ajnšlag res nenormalno velik, saj ima serija 9, 7, 2 podpovprečen obračalni krog. Kolikor sem jaz sedel v thesis se mi je zdel bolj mehak. | Na vrh | |
noj | 11 sep 2008, 19:53 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| noj je napisal(a): ... Švedmorebitprh je napisal(a): ...
Zadnji dober it. cegu je Lancia Thema 3.0 turbo. Še huj je pa Thesis šport samo ni lih cegu.
a thema 3.0 turbo je tut obstajal? k js vem sam za 2.0 turbo, 3.0 atmodferca, pa by ferarri k je bla pa tut 3.0 atmosferc-v8
| Na vrh | |
Damijan | 11 sep 2008, 23:19 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Neki od tega bo sigurno: AR 164, Lancia Thema (dve tako hudi sta mi pobegnili, da verjetno priložnosti ne bo več!!!), če bo denar tudi 8.32 model ali pa Lancia Kappa. Thesis je pa tudi meni ubijalsko všeč! Kakšna takale dvobarvna....
Bomo videli, kaj bo prinesel čas in pa božiček...
Glede rajdnega kroga pa ne primerjat avtomobilov s pogonom zadaj in avtomobilov s pogonom spredaj!!! Slednji ne dopuščajo velikega odklona kolesa zaradi homokinetičnih zglobov.
[ Uredi 12 sep 2008, 01:18 ] | Na vrh | |
croma_man | 12 sep 2008, 08:30 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| no sam eno retorično vprašanje zakaj iz S70 en korak nazaj na 164/themo in ne recimo temu 166/kappa ? oba modela sta smešno poceni pa daleč od tega da bi bila slaba in crkujoča, brembo 4 batne zavore pri top turbo modelih, itd itd itd.
[ Uredi 12 sep 2008, 08:32 ] | Na vrh | |
Damijan | 12 sep 2008, 10:16 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| 164-ka mi je oblikovno zakon! Posebej model Q4, ki je res bomba. O tehniki pa nebi (4x4, aktivno podvozje, posamične obese, prečni in vzdolžni stabilizatorji, V6, ki se vrti skoraj do 8k rpm, 6 st. menjalnik, razporeditev teže 51% spredaj in 49% zadaj). Ima kateri Volvo tistega časa identično podvozje? Še zdaj ne. Žal. Zadnji modeli Theme so tudi čisto drugačni, kot jih poznamo pri nas. Zelo podobni, tudi interier, so Themi 8.32. Pri nas je le ena v Kopru, 2.0 16V in pa ena turbačica se prodaja na slovaškem. 166-ka je sier tudi krasen avto, samo jaz se z mojo višino 2+m ne spravim noter. Žal izolacije pobere dobršen del notranjega prostora. Kappa je pa v igri. Sem enkrat primerjal tudi dimenzije vs. S70, pa zmaga Kappa. 4 batne zavore Brembo so pa čisto serijske pri modelih od letnika 1998 naprej pri Kappi.
In če potegnem črto pod vsem tem, se mi zdi bolj korak naprej kot nazaj. Ker Volvo ni ni ne more biti adrenalinski avto, ki ga veselijo ovinki. | Na vrh | |
croma_man | 12 sep 2008, 10:33 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| 2 besede - fiat coupe.
enako brembo 4 batni, podvozje od turnška race varianta, yokohama parada 215/35/18 in pa cca 250 turbo konjev. To je bil avto za zaprte ovinke (serijska visko zapora diferenciala) in pa za odprte hitre ovinke, razporeditev teže ter lega. Če iščeš avto za tako vožnjo potem nikakor ne posegaj po limuzinah, pa tud jst z skor 2m sem mel sedež še naprej pomaknjen.
| Na vrh | |
Beastmaster | 12 sep 2008, 15:05 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Damijan je napisal(a): ...
Ker Volvo ni ni ne more biti adrenalinski avto, ki ga veselijo ovinki.
Eh, to pa zato ker se nisi z mojo460ko pelu | Na vrh | |
AljAž | 12 sep 2008, 16:38 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| grešniki... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|