Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup V50 2.0d iz tujine

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
JG
29 okt 2014, 19:35
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
4volvo je napisal(a): ...

JG je napisal(a): ...

Še to, pri nas recimo imamo pa ravno obratno izkušnjo pri Volvotih, D5 nagaja, medtem ko PSA dela, vprašaj uporabnika Joker kako mu ne/dela D5, tako da ne misli da s tem ko kupiš Volvov motor, boš pa lahko kar brezskrben, tudi lahko naletiš na težave.


Joker je imel verjetno "srečo" z nakupom rabljenega, poleg tega je d5 s 300.000 km (morda realno še kakšnim več) verjetno že čez polovico življenjske dobe, zato ni čudno da se občasno pojavi kakšna težava.

Po drugi strani pa še nisem slišal za PSA 1.6 ali 2.0 dizla, ki ne bi imel menjanih delov kot so šobe, vztrajnik, črpalka, dpf že kakšnih 100.000 km prej. Če ne drugega, se pri D5 ne uprablja aditiva, DPF pa naj bi bil s tem vzdržljivejši oz. za vedno. V primeru da je veliko mestnih voženj s hladnim motorjem in se regeneracija ne sproža redno..... pa to itak niso pravi avti za take podvige.

Seveda pri obeh motorjih obstajajo izjeme, vendar D5 (D3, D4) v splošnem velja za zanesljivejšega.


Saj se strinjam, tudi sam bi raje posegel po Volvo motorju in kar sem hotel povedati naj se gleda na ohranjenost in poznano zgodovino kolikor je to mogoče pri teh avtih, pa lahko tako z D3/4/5 kot tudi z PSA normalno shajaš, da ne bo na koncu izpadlo, da je Volvov motor top, PSA pa ni za nikamor, kar pa pač ne drži.

Primerjava PSA/Volvo pa je primer pri nas, ko se je pri D5 moralo menjati šobe/EGR medtem ko pri PSA ne, imata pa oba približno enako število kilometrov 220k vs 190k.
Na vrh
Milan_V50
29 okt 2014, 21:21
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
PSA motorji dosti vec nagajajo. To pac pravi statistika, ozr vecja je verjetnost da bo z PSA imel vec tezav.
Razen sob tu je dosti tezav z: DPF, Vztrajnik, EGR, Alternator, Turbina...in drobnarije kot vakuum cevi, lopute v sesalnom delu...
Razen tega, PSA nima alu blok motoraja pa po zimi rabi dosti vec casa za sagrevanje kaj posledicno ima vecjo porabo v krajsih voznjah ozr mestu...
Dosti ljudje ki ih poznam in jaz osebno imamo cudezne tezave ki ih ne znajo popraviti a to je recimo cukanje pri mirni voznji...zakasnitev pri pospesevanju...
Res pa je da se PSA 2.0D da kar dosti dobro chipat, leti skoraj boljse kot D5 ;)
Na vrh
SaSa
31 okt 2014, 17:10
Član #561
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 10:14
Lokacija: MB_Ptüj_SlB
Objav: 151
Offtopic: zakaj v Chromu in IE11 te dolge linke razvleče v desno, v Firefoxu pa jih lepo "prelomi"?
Hyphenation?
Na vrh
Milan_V50
09 nov 2014, 19:41
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Evo enega zanimljivega...samo je drag ko zafran...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9040310&show=1
Na vrh
poršejček
09 nov 2014, 21:31
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
dober =)

[ Uredi 09 nov 2014, 21:35 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 88, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete