|
|
Turbo Boost valve
|
|
freshslo | 21 jan 2015, 11:24 | |
| Član #514Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56 | A mi lahko nekdo pove kam gre oznacena cevka na drugem koncu?
| Na vrh | |
goldy60 | 21 jan 2015, 11:35 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Kakšne bolj podrobne informacije motorja bi bile dobrodošle! ponavadi gredo vakuum cevke na sesalne celi. | Na vrh | |
Volvej | 21 jan 2015, 11:39 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1555
| Po sliki bi rekel da gre za prvo generacijo D5 motorja. | Na vrh | |
Augi | 21 jan 2015, 13:39 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| sprednji vakum nosilec motorja | Na vrh | |
samos1111 | 23 jan 2015, 15:15 | |
| Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
| >sprednji vakum nosilec motorja
Ne spomnim se več točno katera cev je dovod vakuma (od še enega solenoidnega ventila za krmiljenje lopatic turbine spremenljive geometrije, montiranega na bloku) in katera je odvod, ki gre malo dol do enega T splitterja, od tam pa do prednjega in zadnjega pnevmatskega nosilca motorja. Ti pnevmatski nosilci motorja so relativna rariteta, vakum v njih pa preklopi okrog 2krpm, funkcija je umirjanje vibracij motorja v prostem teku. Predpostavljam da si dobil ob pospeševanju "Engine service required" in limp mode. Ponavadi ni trivialno ugotovit kje pušča brez resnih meritev vakuma, ker je ta napeljava razvejana. Meni je prvič spustil prednji nosilec, drugič tale ventil na sliki, pa ta drugi ventil so mi enkrat razstavili in spucali ker niso imeli rezerve, na naslednjem servisu sem ga dal zamenjat preventivno. Za ad-hoc debugiranje sem uporabljal kniping vijak v dovodu prednjega nosilca in T člena, pa eno ležajno kroglico v dovodni cevki za tale ventil ;) | Na vrh | |
freshslo | 02 feb 2015, 21:16 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Ok, to cev sem nasel in jo tudi priklopil. Vendar sumim, da sta tudi pri meni vakum nosilca motorja fuc.
Dogaja se mi namrec, da ga ob konstantni voznji zacne moriti in takrat ful zacne kaditi, ko mu malce pohodim gas se zadeva umiri... Nekje mora vlecti fous zrak.
Zanima me naslednje, ce cevki pred vakum nosilcem blindiram, potem bi moram avto med voznjo delovati kot, da sta vakum nosilca dobra? | Na vrh | |
Augi | 02 feb 2015, 21:18 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| samo spodnjo cevko bli diras pa je | Na vrh | |
freshslo | 02 feb 2015, 22:32 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Augi je napisal(a): ... samo spodnjo cevko bli diras pa je
Katero spodnjo? Pred T kolenom, ki se potem razcepi na prednji in zadnji nosilec? Ali spodnjo, ki pride spodaj na turbo boost valve?
[ Uredi 02 feb 2015, 22:35 ] | Na vrh | |
Augi | 03 feb 2015, 07:03 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| ko pride s spodnje strani na ventilček | Na vrh | |
freshslo | 03 feb 2015, 08:53 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Ce prav razumem potem, ta turbo valve, ki je pritrjen na skatlo od zracnega filtra krmili le zrak v nosilcih agregata? Vendar, ce staknem spodnjo cevko iz ventila in jo blindiram, potem tudi v agregat ne bo prisel zrak oz. vakum in motor ne bo deloval OK?
Prej sem imel blindiran EGR ventil z aluminijasto ploscico, ker sem mislil, da se je EGR zastekal in avto ni vec kadil, vendar je bil tudi malce bolj len v spodnjih obratih. | Na vrh | |
samos1111 | 03 mar 2015, 10:13 | |
| Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
| > Ce prav razumem potem, ta turbo valve, ki je pritrjen na skatlo od zracnega filtra krmili le zrak v nosilcih agregata? Vendar, ce staknem spodnjo cevko iz ventila in jo blindiram, potem tudi v agregat ne bo prisel zrak oz. vakum in motor ne bo deloval OK?
Ne. Vakum "pride" iz vakumske črpalke. Ta črpalka ga dela še za servo bremze, turbo... in na koncu so še tele pnevmatske nosilce motorja preko onega solenoid ventila gor obesli... pušča lahko marsikaj, pogugljaj: ecm-6805 boost pressure control. Če cevko pred T členom za nosilce blindiraš, ne bo glese ostalega nič narobe, le motor naj bi se pri nizkih obratih malo bolj tresel (če opravljajo svojo nalogo). Narobe pa bi bilo, če bi jo pustil odprto, ker bi vakum puščal (vsaj kadar je solenoid odprt). | Na vrh | |
freshslo | 09 mar 2015, 23:45 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| A ima to vse skupaj tudi kaj povezave, da je vsako jutro popolnoma trd pedal za zavoro? | Na vrh | |
AssKicker | 10 mar 2015, 08:45 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Vsako jutro? Pri meni je pedal trd že po parih urah.. | Na vrh | |
freshslo | 12 mar 2015, 12:37 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Ja res je trd ze po parih urah, ampak najbolj izrazito opazim zjutraj, ko se usedem v avto. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 98, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6011 najnovejši član: LieseTew |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|