|
|
Volvo padel iz rok Forda Pojdi na stran
1
[2]
3
4
5
|
|
volvo5er | 01 dec 2009, 15:23 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Jah pravijo da bo moj naslednji avto subaru ali pa BMW, kitajca pač ne bom vozil | Na vrh | |
MaverickT | 01 dec 2009, 17:04 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Septembra se je kar precej dogajalo z Geelyjem. Potem je vseskupaj nekako potihnilo. Zadnja stvar, novica, ki je še nekako najbolj vzpodbudna je pa slednja:
http://mechanictoday.com/bmw-takes-two-on-merger/
Za nakup se zanima BMW... Ampak to so spet govorice, raznim blogom ni za zaupat... | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 01 dec 2009, 18:26 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
|
Ko boš ti kupil novega Volva, bo vrjetno zamenjal še vsaj 5 "lastnikov", tako da naj te/vas ne skrbi, da se ne bi še vsaj 20-30 let vozili s Švedi | Na vrh | |
urber | 01 dec 2009, 19:48 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Meni bi bilo čist kul če bi prišel pod roke BMW-ja. Vendar tega pomojem nebo.
Sicer je pa moje mnenje, da tudi če pride pod kitajske roke, to nebo katastrofe za Volva. Mislim da so kitajci toliko pametni, da bi pustili švede pri miru, le pobrali od njih vse kar bi lahko, da bi potem njihovi avtomobili na testih za varnost dosegli kakšno zvezdico ali dve, ter da bi števec poznal tudi številko 200000km in več.
Pa tudi če nardijo kakšno tovarno Volvov za kitajskem, bo to verjetno za njihov trg, zato me niti ne zanima kakšni Volvi bi prišli izpod njihovega traka (pomojem pa tako slabi spet ne). Volvo bo pomojem ostal Volvo, najrajši bi videl da bi šel za sebe oz. vsaj h Volvo Trucks. Nam voznikom Volvic se nam ni potrebno sekirat če ga kitajci dobijo v svoje roke, tako kot so npr. Hummerja dobili. Kvečjemu se lahko sekirajo druge avtomobilske znamke, saj se zna zgoditi čez nekaj let da bi začeli kitajci na veliko uvažat v Evropo kolikor toliko konkurenčne avtomobile po zelooo konkurenčnih cenah.
Se pa zelo neumno sliši - Lastnik Volva je pa kitajski Geely
| Na vrh | |
JG | 01 dec 2009, 20:51 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Ja malo mešani občutki, pa vendar, tukaj se lahko razvije kar precej scenarijev, recimo v kolikor želijo kitajci narediti iz Volva še nekaj več (mu povečati prodaja v EU in predvsem ZDA), jaz samo podpiram prevezem z njihove strani. Tako bo Volvo ostal Volvo in s kapitalom, ki jim ga tako primankuje, se lahko obeta tudi kakšen nov model, recimo S90, C90, V100, mogoče celo obuditev R modelov, kar bi pa Volvo postavilo še kakšen korak bližje trenutnim premium konkurentom, ki, roko na srce, v zadnjih letih nekako bežijo Volvu. Vse to lahko Volvo izpelje zgolj z svežim denarjem, pa naj bo od kogar koli že in v tem primeru, ne bi bila znamka Volvo prav nič na slabšem, dolgoročno lahko samo pridobi, saj bi se Volvi še vedno izdelovali tam kjer se sedaj in s tem znanjem in filozofijo kot se sedaj. Zdej, zgodba se pa lahko zapelje tudi tako, da bi se Volvo dejansko preselil na Kitajsko in bi Kitajci želeli narediti iz Volva prodajni hit na njihovem trgu, no v tem primeru, pa verjetno znamke Volvo pri nas in ZDA s časom ne bi bilo več, vsaj ne pod tem imenom in po vsej verjetnosti se čez čas nebi nihče več vozil z Volvom
No bomo videli, če bo tako kot je pri Jag-u, ki je ob prevzemu Indijcev spet tisti pravi Jag, (precej bolj kot je bil ko je bil pod Fordom) popolnoma neodvisen od lastnikov in novi modeli so naravnost fantazija z motorno paleto vred, tudi jaz upam v podoben scenarij pri navezi med Volvom in Kitajci!
Še to, za Volvo raje vidim, da ga prevzamejo Kitajci, kot pa Bmw (ker potem pa jaz menjam znamko), bo Volvo vsaj začel neko novo svojo zgodbo, kjer koli to že bo, če ga pa prevzame nek Bmw, bo pa to zelo slabo, saj bo vedno "capljal" za njim in pobiral "ostanke"
[ Uredi 01 dec 2009, 20:54 ] | Na vrh | |
Anže | 01 dec 2009, 21:49 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Hehe Volvo bo za vedno ostal Volvo =) sicer JG jst pa mislim da volvu ne uhajajo konkurenti samo volvo gre čist svojo pot v prihodnost glede tehnologije in naprednosti je v samem vrhu... trenutno se lahko samo audi primerja z njim... | Na vrh | |
T-5R | 01 dec 2009, 22:34 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kam gre ta svet........... Pa ne mi te k....... kitajce omenjat Jaz znorim ob napisu "Made in China""High quality products"
Do sedaj se za Volvo ni dobilo ponaredkov made in china (edino pravilno), ker se jih ni splačalo delat. Ne upam si predstavljat, kaj bo sedaj..... | Na vrh | |
Krchan | 01 dec 2009, 22:46 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| JG je napisal(a): ...
...no bomo videli, če bo tako kot je pri Jag-u, ki je ob prevzemu Indijcev spet tisti pravi Jag, (precej bolj kot je bil ko je bil pod Fordom)...
Pozabil si, da je XF nastal pod Fordom, najbr pa tudi doberšnji del novega XJ (dizajn sigurno). Kaj bodo pa v bodoče naredili Indijci, bomo pa še videli. Mogoče Tata Nano JAG-edition limited...
| Na vrh | |
JG | 01 dec 2009, 22:57 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Krchan je napisal(a): ... JG je napisal(a): ...
...no bomo videli, če bo tako kot je pri Jag-u, ki je ob prevzemu Indijcev spet tisti pravi Jag, (precej bolj kot je bil ko je bil pod Fordom)...
Pozabil si, da je XF nastal pod Fordom, najbr pa tudi doberšnji del novega XJ (dizajn sigurno). Kaj bodo pa v bodoče naredili Indijci, bomo pa še videli. Mogoče Tata Nano JAG-edition limited...
Ja, novi XJ je prišel ven, ko je bil Jag že pod Indijci, verjetno je res nastal še takrat, ko je bil Jag pod Fordom, pa vseeno, recimo prenova modela XK se je zgodila tudi letos, nabor novih motorjev prav tako (3.0D in 3.0DTT in novi 5.0 V8) in pri vsem tem Jag deluje Jag kot že dolgo ne (suvereno in predvsem zelo samostojno), samo poglej kaj je bilo pod Fordom, mizerija napram temu, kar sedaj ponujajo
[ Uredi 01 dec 2009, 22:59 ] | Na vrh | |
RollingStone | 02 dec 2009, 07:30 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Čeprav vrjetno ni nekih možnosti, bi bilo najbolje, da bi šel nazaj k Volvo AB.
Kaj bodo kitajci naredili iz volva je veliko vprašanje. Še večje pa je, kaj bi BMW naredil iz volva. V najslabšem primeru pobrali tehnologijo varnosti in tehnologijo turbomotorjev, ter ga zaradi konkurenčnosti v razredu poslali v stečaj. | Na vrh | |
bvogri | 02 dec 2009, 11:56 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| alfaromeo je napisal(a): ... Morda pa dobimo Volvo V70 M optik .
Je že R-design. | Na vrh | |
Krchan | 02 dec 2009, 15:24 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Mogoče sem malo pristranski, ker sem že od nekdaj privrženec Fordovega koncerna, ampak dejstva so takšna. Se strinjam, da so bili Volvoti "najboljši" in kul, ko je bil Volvo na svojem, ampak dejstvo je tudi, da mu finančno ni šlo najbolje in sam ne bi preživel. In kaj se je zgodilo? Renault mu je samo ukradel varnostno tehnologijo, edino Ford se je trudil, da bi še nekaj naredil iz te znamke. Sicer pa se znamka prodaja in sami vidite, koliko je zanimanja zanjo. Ali pa za SAAB-a... Meni se zdijo novi modeli dobri, škoda pa je res za RWD.
JG je napisal(a): ... ...samo poglej kaj je bilo pod Fordom, mizerija napram temu, kar sedaj ponujajo
Kot smo že ugotovili, so vsi tile Jagi nastali pod Fordom, in vsi XK, XF in XJ so dobri, lepi, pravi Jagi.
Tudi LR je zopet zacvetel, ko je prišel k Fordu. novi Discovery, Range Rover, tudi Freelander so meni zelo kul.
Astoni (DB9, DBS, Vanquish, V8 Vantage), sami lepotci, vsi nastali pod Fordom.
Še Fordi so zadnje čase vsi zelo všečni in po novem dobri avtomobili. Problem je samo v tem, da pri Fordu "klapa" samo Evropski del. Amerika ga ubija, duši... Samo zamišljam si lahko, kaj vse bi si (Evropski) Ford lahko privoščil, če ga Ameriški del ne bi tako "molzel". Morda RWD pri Volvu...
[ Uredi 02 dec 2009, 15:26 ] | Na vrh | |
urber | 04 dec 2009, 08:42 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Tudi jaz mislim da Volvu sploh ni bilo slabo pod Fordom saj je nastalo kar nekaj dobrih modelov (XC90, S60, C30...) Razen tega da bi šel Volvo, kot je rekel @RollingStone, nazaj h Volvu AB, bi mi bilo bolj všeč da ostane pri Fordu, kot pa da pride v kitajske roke. Je pa tudi meni škoda za RWD :(
Kdo ve kakšen je bila uradni razlog da je Volvo povsem opustil RWD? | Na vrh | |
MaverickT | 04 dec 2009, 11:44 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| hmmm, tudi pod kitajci stvari mogoče le ne bi bile tako slabe... Dejstvo je, da kitajci počasi začenjanjo izdelovati stvari na nivoju - za primer lahko vzamemo novega MG6, katerega so pravkar pričeli proizvajti. Sicer pa bomo videli. Mogoče pa se še dolgo ne bo nič zgodilo. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 04 dec 2009, 20:06 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Kolikor jaz vem se sama Swedska zavzema za obe znamki Volvo in SAAB, da bi jih imel pod svojim okriljem. Kar tudi nebi bilo slabo samo kot sama držva bi morala veliko vlagat v oba hkrati se mi pa zdi da bi se lahko razvili še boljši Volviji in SAABiji. Kot vidim in kar slišim da iz Swedske prihajajo samo kvalitetne stvari za primer H&M je swedskega porekla, IKEA swedskega porekla, pa še pa še je teh stvari. | Na vrh | |
Anže | 09 dec 2009, 22:00 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Je to res? Volvo Podjetje Volvo je samostojno pot pričelo leta 1935. Avtomobili tega podjetja so zasloveli z robustnimi konstrukcijami in pregovorno vzdržljivostjo, saj so bili narejeni za delovanje v ostrih skandinavskih zimah.
Švedi si lastijo številne inovacije, predvsem na področju varnosti: stranske zračne blazine, tritočkovni varnostni pas in zavorno luč na zadnjem oknu. Ameriški urad za varnost na avtocestah je celo odkupil serijo Volvov, po katerih je vzpostavil standarde varnosti v ZDA. Leta 1999 je Volvo končal v lasti Forda, ki je omehčal švedsko robustnost in ga približal blagovnim znamkam, kot sta Audi in BMW. Kot kaže bo naslednji lastnik švedske legende kitajski zasebni proizvajalec avtomobilov Geely. Cena naj bi se gibala okoli 3,5 milijarde dolarjev, kar je kar polovico manj, kot so za podjetje plačali Američani.
[ Uredi 09 dec 2009, 22:01 ] | Na vrh | |
Lvovo | 09 dec 2009, 23:28 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| Zdej pa bojo modeli tipa Volvo Sandero.. | Na vrh | |
DoomStar | 10 dec 2009, 08:27 | |
| Član #956 Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02 Lokacija: Ribnica Objav: 295
| | Na vrh | |
Anže | 10 dec 2009, 16:51 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Js sam upam da ga švedska vlada odkup al pa neki... k tole bo res polom :( | Na vrh | |
Ales1313 | 11 dec 2009, 17:08 | |
| Član #1172 Prijavljen dne: 15 jun 2009, 11:39 Objav: 63
| RollingStone je napisal(a): ...
Me že boli glava..... AB volvo naj odkupi nazaj, ali pa Švedska vlada.
ja me je skoraj kap A: kater avto imaš pa ti B:Kitajca, stari | Na vrh | |
Ales1313 | 11 dec 2009, 17:13 | |
| Član #1172 Prijavljen dne: 15 jun 2009, 11:39 Objav: 63
| Lvovo je napisal(a): ... Zdej pa bojo modeli tipa Volvo Sandero..
Ne se hebat mam pa jest smolo, ko sem imel puntota je postal Zastava Z10 al kolk že zdej ko imam volvota S 60 pa bo S(ANDERO)60 | Na vrh | |
Beastmaster | 23 dec 2009, 16:45 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| PRESS RELEASE:
DEARBORN, Mich., Dec. 23, 2009 – Ford Motor Company [NYSE: F] confirmed today that all substantive commercial terms relating to the potential sale of Volvo Car Corporation have been settled between Ford and Zhejiang Geely Holding Group Company Limited.
While some work still remains to be completed before signing – including final documentation, financing and government approvals – Ford and Geely anticipate that a definitive sale agreement will be signed in the first quarter of 2010, with closing of the sale likely to occur in the second quarter 2010, subject to appropriate regulatory approvals.
The prospective sale would ensure Volvo has the resources, including the capital investment, necessary to further strengthen the business and build its global franchise, while enabling Ford to continue to focus on and implement its core ONE Ford strategy.
While Ford would continue to cooperate with Volvo Cars in several areas after a possible sale, the company does not intend to retain a shareholding in the business post-sale.
More details will be made available once the expected definitive sale agreement is signed in the first quarter of 2010. | Na vrh | |
Lukc pa V70 | 23 dec 2009, 19:48 | |
| Član #559 Prijavljen dne: 29 dec 2007, 09:57 Lokacija: Nova Gorica Objav: 387
| In kaj zdej bodo deli kitajski al kako :( | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 23 dec 2009, 20:23 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Tudi sam sem presenečen nad to potezo in razočaran. Mihec, H&M in pa Ikea bi naj bila kvalitetna roba??? Kdaj že?? Low budget scena press... Bomo pač kupovali še preostale avte narejene s srcem... Italijane--> Alfa Romeo
[ Uredi 23 dec 2009, 20:25 ] | Na vrh | |
MKovic | 23 dec 2009, 21:02 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Čeprav žalostno, je takšna usoda še vedno boljša od Saabove. | Na vrh | |
Torkel | 23 dec 2009, 22:17 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Tudi sam sem malce razočaran. O Kitajcih in njihovi proizvodnji že tako nimam najboljšega mnenja, sedaj pa je pod njih prišel še Volvo.
Me pa sodelvci že rahlo "zezajo" v glavo, češ da imam od sedaj kitajska jajca. Počakajmo, kako se bodo stvari razpletle...Sam upam, da na poprodajne storitve novi lasnik volva ne bo vplival negativno, kar pa večino nas najbolj zanima in zadeva. | Na vrh | |
mihaa | 24 dec 2009, 07:56 | |
| Član #1200 Prijavljen dne: 30 jun 2009, 16:27 Objav: 62
| Tako, pridružujem se komentarjem in žalostinkam
Moram povedati, da imam trenutno zadn jega volvota, če le ta ostane kitajski. Kitajcev ne spoštujem, ne spoštujem njihovega pocarskega odnosa do proizvodov in tehnike in z znamko, ki jo imam rad ne bom podpiral njihovega ekonomskega ekspanzionizma. Tako ali tako pa jo bodo pokvarili, ji vzeli dušo, znanje in patente.
Počivaj v miru, Šved! | Na vrh | |
bbf | 24 dec 2009, 08:47 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| eh, prav velik se ne more spremenit: razen če jo kupujejo za svoj trg. če navjo delal enakih avtomobilov še naprej (enak karakter ipd..), bodo spušili. že tako bodo težko shajali s to znamko. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 30, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|