|
|
Volvo padel iz rok Forda Pojdi na stran
1
2
[3]
4
5
|
|
urber | 24 dec 2009, 09:27 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Bomo videli kaj se bo zgodilo iz tega. Se mi zdijo pa smešne pripombe, da zdaj ko bo kitajec lastnik, bo pa Volvo za en kur**, deli bojo vsi zanič, Volva nebom več vozil itn.
Z leti lahko da bo postal Volvo katastrofa, lahko da bo postal boljši, lahko da bo še zamenjal kar nekaj lastnikov... Vse možnosti so odprte, se bo pa s časom videlo kaj bo. | Na vrh | |
-joey- | 24 dec 2009, 11:08 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| MKovic je napisal(a): ...
Čeprav žalostno, je takšna usoda še vedno boljša od Saabove.
kako? A ni saaba kupil koenigsegg? | Na vrh | |
bbf | 24 dec 2009, 11:13 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| še neše. te dni je dal še eno ponudbo. | Na vrh | |
bbf | 24 dec 2009, 11:29 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| ups pomota, koenigsegg je obupal novembra. zdej je dal ponudbo Spyker. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 24 dec 2009, 15:56 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Bomo videli, kaj se bo razpletlo... Če bo proizvodnja za EU in USA ostala v EU potem bo cool ker bodo itak samo sherhold lastniki in se bistveno kaj ne bo spremenilo. Če bo pa proizvodnja tam... Sicer pa me nekaj miri. To kaj so indijci naredili z Jaguarjem. To kar je bil Jag vedno, preden je prišel v roke Forda... | Na vrh | |
token | 24 dec 2009, 18:08 | |
| Član #897 Prijavljen dne: 07 okt 2008, 00:13 Lokacija: kranj-sterdam Objav: 58
| Ja Volvo je v rokah Kitajcev, žal...za Saaba se bo pa zgleda vendarle srečno končalo, Spyker naj bi v teh dneh podpisal pogodbo, za njim pa stojijo predvsem močni ruski partnerji s kapitalom | Na vrh | |
MKovic | 24 dec 2009, 20:58 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Kolikor vem je bilo rečeno, da je GM dokončno ukinil znamko Saab z namenom, da se koncentrira na Opel, ki ima za sabo izdatno pomoč nemške vlade. Razen, če je v zadnjh dneh prišlo do spremembe? Se pa strinjam, da tuje lastništvo ni vedno slabo, tudi za Land Rover je Tata naredila več kot Ford. Vsekakor pa sem do kitajcev dosti bolj skeptičen.
| Na vrh | |
bbf | 24 dec 2009, 21:38 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| torej so najslabši lastniki ravno ford in gm.. | Na vrh | |
Torkel | 25 dec 2009, 07:18 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Na podlagi včerajćnjega članka v delu Saabu še vedno grozi likvidacija, kar je precej manj ugodno. Upajmo na dober razplet. Očitno to niso časi za kvaliteto in nekatere bolj nišne blagovne znamke. Bolj ali manj šteje "konfekcija".
| Na vrh | |
Damijan | 25 dec 2009, 16:31 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Je bilo že prejšnji teden objavljeno, da čakajo odločitev Spykerja. Če se Spyker ne odloči za SAAB-a, gre SAAB v zgodovino.
VOLVO pa gre na riževa polja. In vsi komentatorji so bili enotnega mnenja, da to ne pomeni nujno slabo za znamko. So poševnooki že bolje seznanjeni z avtomobilsko industrijo kot nekateri uveljavljeni proizvajalci. In če ne bodo stagnirali na zdajšnjem nivoju, lahko še napredujejo pri razvoju znamke VOLVO.
To sem prebral v insajderskih revijah. | Na vrh | |
AljAž | 25 dec 2009, 16:41 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Geely | Na vrh | |
MKovic | 25 dec 2009, 19:40 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Geely ima ogromne težave ravno na področju varnosti, zato se zdi nakup Volva iz njihove prspektive logična poteza. Upam samo, da bodo znamki pustili prost razvoj in ne bodo le "izkoristili" tehničnega znanja in jo pustili umreti. | Na vrh | |
alfaromeo | 28 dec 2009, 13:42 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Varnost je problem vseh kitajskih polprodukov, od igrač hrane do ponaredkov.... | Na vrh | |
tomazKK | 28 dec 2009, 17:22 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Benelli je kmalu po kitajskem nakupu začel predstavljat nove projekte. Tako, da kitajci niso nujno slabo. | Na vrh | |
bbf | 28 dec 2009, 18:02 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| ja! najbolje da mi lastniki volvotov začnemo podzavestno poveličevati kitajce in njihovo iznajdljivost pri propadlih znamkah avtomobilov, da nam ne bo tako slabo ob misli, da volvo ni več švedski cegu ampak kitajski riž, ker kamen na kamen pogača, zrno do zrna pogača, oboje je dobro za neki! | Na vrh | |
MaverickT | 28 dec 2009, 22:08 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Fantje, zakaj govorite da je Volvo švedski? Saj je vendar trenutno ameriški. Če bomo po vaši analogiji vozili kitajske avte, potem sedaj vozimo ameriške in ne švedske. Glede na nekaj člankov, katere sem bral, naj bi Volvo ostal takšen kot je, le "vrhovni šef" naj bi se zamenjal. Genue švedskega razvoja bo ravno toliko kot ga je bilo do sedaj. | Na vrh | |
DoomStar | 29 dec 2009, 08:45 | |
| Član #956 Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02 Lokacija: Ribnica Objav: 295
| MaverickT je napisal(a): ...
Glede na nekaj člankov, katere sem bral, naj bi Volvo ostal takšen kot je, le "vrhovni šef" naj bi se zamenjal. Genue švedskega razvoja bo ravno toliko kot ga je bilo do sedaj.
Nikoli se ne zamenja samo vrhovni šef. Z novim lastništvom se vedno spremeni tudi struktura podjetja. Edino vprašanje je v kakšnem obsegu se bo to zgodilo, se pravi koliko "evropske" tehnologije bo še ostalo oziroma koliko bo novi lastnik v njo še naprej vlagal. Glede na trenutno globalno stanje, o katerem poslušamo že eno leto, pa je to vprašljivo. Bolj verjetno je, da bo novi lastnik tehnologijo kupoval in razvijal v svojem "rajonu".
Kar pa karikirano pomeni en Brilliance številka 2 -->
http://www.avto-magazin.si/novice/brilliance_bs4_zelo_boli-23021.aspx
[ Uredi 29 dec 2009, 08:45 ] | Na vrh | |
Fritz.si | 29 dec 2009, 10:50 | |
| Član #996 Prijavljen dne: 12 jan 2009, 23:02 Objav: 80
| @ Doomstar
Mislim, da podcenjuješ sposobnost in znanje Kitajcev in da boš verjetno presenečen, kako hitro jim bo uspelo izboljšati tehnologijo in zaščito potnikov.
Podcenjevanje je ena najhujših napak, ki si jih lahko privoščiš ;) | Na vrh | |
DoomStar | 29 dec 2009, 12:30 | |
| Član #956 Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02 Lokacija: Ribnica Objav: 295
| Ne podcenjujem. Verjamem, da so kitajci več kot sposobni delati kvalitetne avtomobile. Vendar glede na stanje v celotnem makro ekonomskem prostoru nevem če bo to to. Moje mnenje je, da bodo začeli sestavljati avtomobile (volvake) iz manj kvalitetnih delov oz. materialov. Ali kdo pozna dober kitajski avtomobil? Mislim da ne. Dokler bo v volvu le kitajski kapital.. potem ok... če ne, pa mislim da bo šlo le navzdol.
še en članek -> http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=30&L2_ID=688 | Na vrh | |
MKovic | 29 dec 2009, 18:34 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Lani marca sem si omislil enega od kitajskih štirikolesnikov. Zadeva je bila porazna: na prvi vožnji sta odpadla vsaj dva vijaka, odpovedal pa je tudi (sicer LED) smernik. Na splošno izdelek ni vzbujal pretiranega (ali sploh kakšnega) občutka solidnosti in dodelanosti. Zadevo sem ob prvi priliki prodal in si omislil Kymca, ki roko na srce ni briljanten štirikolesnik, je pa bistveno bistveno boljši od kitajske polomije.
Iskreno upam, da bodo držali inženirje, ki so skonstruirali to mojstrovino daleč stran od Volva. | Na vrh | |
Fritz.si | 29 dec 2009, 22:34 | |
| Član #996 Prijavljen dne: 12 jan 2009, 23:02 Objav: 80
| DoomStar je napisal(a): ... Ne podcenjujem. Verjamem, da so kitajci več kot sposobni delati kvalitetne avtomobile. Vendar glede na stanje v celotnem makro ekonomskem prostoru nevem če bo to to. Moje mnenje je, da bodo začeli sestavljati avtomobile (volvake) iz manj kvalitetnih delov oz. materialov. Ali kdo pozna dober kitajski avtomobil? Mislim da ne.Dokler bo v volvu le kitajski kapital.. potem ok... če ne, pa mislim da bo šlo le navzdol. še en članek -> http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=30&L2_ID=688 Slabo misliš in očitno bereš samo določene vire.
Malce drugačen članek , za spremembo.
Če so s kvaliteto in dizajnom Japonci potrebovali cca. 25 let, da so ujeli Američane in Korejci cca. 20 let, da so ujeli Evropo potem vse kaže, da bo Kitajcem to uspelo v kakšnih 15 letih. Njihovi boljši modeli bodo seveda dražji a še vedno cenejši od primerljivih zahodnih. Kupili so že kar nekaj zahodnih podjetij in s tem tudi veliko znanja, poleg tega pa se ne obremenjujejo glede kopiranja (to zlahka naredijo, če menijo, da je ok ;) ).
Kar se tiče Volvota, z njim bodo naredili kar bodo hoteli, ker je sedaj njihov. Ljudje pa bodo še vedno kupovali avtomobile bodisi upoštevajoč ceno/kvaliteto bodisi s čustvi. Volvote ali kakšne druge. | Na vrh | |
Fritz.si | 29 dec 2009, 22:42 | |
| Član #996 Prijavljen dne: 12 jan 2009, 23:02 Objav: 80
| MKovic je napisal(a): ... Lani marca sem si omislil enega od kitajskih štirikolesnikov. Zadeva je bila porazna: na prvi vožnji sta odpadla vsaj dva vijaka, odpovedal pa je tudi (sicer LED) smernik. Na splošno izdelek ni vzbujal pretiranega (ali sploh kakšnega) občutka solidnosti in dodelanosti. Zadevo sem ob prvi priliki prodal in si omislil Kymca, ki roko na srce ni briljanten štirikolesnik, je pa bistveno bistveno boljši od kitajske polomije. Iskreno upam, da bodo držali inženirje, ki so skonstruirali to mojstrovino daleč stran od Volva. Ja, lahko bi omenil tudi razliko v ceni med Kymcom in kitajcem, anede?
Če nekaj stane zelo malo, potem lih vrhunske kvalitete ne moreš pričakovati. Glede na to, da imam preko kolegov nekaj izkušenj s temi poceni kitajskimi izdelki samo en nasvet - ko kupite kaj takšnega je zadevo najbolje maksimalno razstaviti in zategniti vse vijake z aplikacijo loctite-a, kjer je potrebno, ker je očitno vse sestavljeno na hitro in brez dobre končne kontrole. Sicer je res, da bi lahko to naredili naši uvozniki in/ali prodajalci a to počnejo le redki.
In če menite, da je to preveč za vas ali tega niste vešči, potem se takim izdelkom raje izogibajte in plačajte več za kvalitetnejši izdelek.
Glede Volva pa velja tisto kar sem napisal prej. Če bodo poskušali prodajati šrot z Volvovim znakom in Volvovo ceno, potem jim bo to morda uspelo samo zelo kratek čas, potem bo pa vsega konec. | Na vrh | |
JG | 29 dec 2009, 22:48 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Mislim, debata res na nivoju, kot, da bo Volvo sedaj vse skupaj selil na vzhod, recimo tudi ko so ga kupili v ZDA se ni selil na Zahod, povem pa še enkrat, to, da je Volva prevzel Kitajec je čisto OK, se bo vsaj vedelo, kaj se bo z Volvom dogajalo, če bodo želeli Kitajci povečati pozicijo v EU in ZDA, potem je to za "nas" vse samo super, ker bodo prišli novi modeli, mogoče celo R modeli, če bo pa krepil svojo pozicijo na vzhodu, potem pa pač Volva, takšnega kot ga sedaj poznamo, verjetno ne bomo srečali več, po širnih cestah ZDA in EU.
No, ne glede na izzid, upam da se pa še vedno kdaj srečamo na "kruhkih" | Na vrh | |
DoomStar | 30 dec 2009, 08:33 | |
| Član #956 Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02 Lokacija: Ribnica Objav: 295
| @Fritz.si Odvisno od tega, kako bodo novi lastniki zastavili. Upam na najboljše.
@JG Se strinjam. Če bo novi volvo hotel obdržati pozicijo, bo seveda moral biti konkurenčen. Da o R modelih sploh ne govorim (mnjami!). Vendar tudi ko je Ford kupil Volvo, se je v Volvakih začela pojavljati "ford tehnologija" in npr. Focus in S40 se zelo spogledujeta. Odvisno od tega ali bo novi Volvo narejen iz "made in china" delov. Saj pravim upajmo na najboljše.
[ Uredi 30 dec 2009, 11:52 ] | Na vrh | |
T-5R | 30 dec 2009, 08:46 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Saj veliko originalnih nadomestnih delov je narejeno na Kitajskem. O kvaliteti ne bom izgubljal besed! Kar je narobe, je to, da ti deli stanejo enako, kot če bi bili Made in Sweden. Pa ob tem vsi trobijo, da kako je poceni kitajska delovna sila, pa kako so tam stroški nizki. Aja? Dragi meneđerji, kam pa gre razlika v ceni?
Še zmeraj trdim, da avtomobile danes izdeluje KAPITAL, in ne strokovnjaki! Dokler bo tako, se nam slabo piše! Kitajska politika je: poceni masovna proizvodnja! Kvaliteta, in vse ostalo pa ni pomenbno. Saj če samo malo prebereš forum, takoj vidiš, da 90% ljudi gleda samo na ceno. Čimcenejše je, boljše je! In ravno na to karto igrajo kitajci! Žal! | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 30 dec 2009, 14:12 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| T-5R je napisal(a): ...
Še zmeraj trdim, da avtomobile danes izdeluje KAPITAL, in ne strokovnjaki!
No tu ti dam prav, vendar pri Volvu to drži po letu 2000, kar pa je prej, pa je še vedno narejno kvalitetno in s srcem in tu se boš vrjetno strinjal, zato tudi vrjetno vozimo " ta prave " Volvake | Na vrh | |
volhart | 30 dec 2009, 16:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| No bo kar bo in prav nic ne moremo.
Me pa doma in med prijatelji tudi veckrat v hecu vprasajo, kaj bom pa sedaj vozil...ha, Volvota, se dolgo Volvota. Ko bo pa ta crknil, bom pa kupil kakega se starejsega. | Na vrh | |
MKovic | 30 dec 2009, 18:53 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Fritz.si je napisal(a): ...
Ja, lahko bi omenil tudi razliko v ceni med Kymcom in kitajcem, anede?
Razliko? Je ni, Kymco je bil celo malenkost cenejši. Gre pa v obeh primerih za šitirkolesnik primeren za registracijo, ne (bog jim pomagaj) najcenejše kitajske izvedenke. Sicer se štejem med bolj tehnično podkovane, ampak, da bi na novem izdelku odpravljal napake površne kontrole kakovosti - ne hvala. | Na vrh | |
MKovic | 30 dec 2009, 19:06 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... T-5R je napisal(a): ...
Še zmeraj trdim, da avtomobile danes izdeluje KAPITAL, in ne strokovnjaki!
No tu ti dam prav, vendar pri Volvu to drži po letu 2000, kar pa je prej, pa je še vedno narejno kvalitetno in s srcem in tu se boš vrjetno strinjal, zato tudi vrjetno vozimo " ta prave " Volvake
Jaz bi mejo postavil dosti nižje, nekje v začetek 90-ih. Obdobje serije 1/2/7/9 je bil čas, ki je odseval pravo Volvovo filozofijo - uporabnost pred obliko. Kasneje je Volvo še vedno soliden avto, vendar so sledi komercializacije vidne na vsakem koraku. Moj 25 let star 740 je poplnoma brez čričkov in rje, S80 je zaenkrat še brez rje nikakor pa ni brez čričkov. | Na vrh | |
Anže | 30 dec 2009, 19:36 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Vse pa le ni tako slabo dragi moji vsa elektronika v vsegh avtomobilih je narejena na kitajskem tudi (BMW, Audi, VW) na škatlci ti piše BOSCH made in Germany.. ko pa odpres pa pise mad in China... Tako da Audi že dolgo pretirava s ceno a sestava je povsem identična ostalim znamkam.. kar danes plačaš je samo značka na pokrovu motorja =) Volvo bo ostal volvo zagotovo =) | Na vrh | |
Krchan | 30 dec 2009, 19:52 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Mislim, da je brez veze debatirat v katerem obdobju je bil Volvo najboljši. To, da imajo starejši avti "več duše" velja za skoraj vse znamke. Tudi stari Mecedesi, Saabi, Citroeni, Jaguarji, celo Opli in podobni, so bili včasih bolj "kul". Mogoče bi pa volvo že prej propadel, če bi še naprej fural "brick" filozofijo oblikovanja. Tko pač je. Enim so všeč starejši in se strinjam da so v nekaterih stvareh boljši, enim so pa všeč novi in cenijo novejšo tehnologijo, varnost, opremo v avtu itd. Hvalabogu, da smo različni. Meni je moj S40 prav "kul" avto. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 40, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|