Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

850 T-5, 94' & V70 TDI, 97'; divja jaga

Pojdi na stran  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
Avtor objava
divja jaga
25 mar 2012, 21:50
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Cevke so bile vse pozamenjane v letu in pol. Sigurno se pa lahko zgodi, da je kakšna počila sedaj.

Skratka, tistega zvoka še vedno nisem odpravil. Jutri popoldne bom dal airbox stran ter pregledal vse cevke tam okoli.
Zvok se mi pa pojavlja, ko bolj pritisnem na plin in ga nato spustim - kot blow off ventil, samo, da ni tistega dokončnega efekta. Ali je možno, da je šel kakšen ventil, ki to uravnava?
Na vrh
piko
25 mar 2012, 22:11
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Kakšen zvok? Lahko, da imaš strgano membrano diverter ventila.
Na vrh
divja jaga
25 mar 2012, 23:59
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Bolj sikajoč..ne vem, ne znam ravno opisati. Mogoče jutri posnamem. Bom pa jutri poslušal pri motorju.
@piko, ali to misliš membrano pri CBV?
Na vrh
piko
26 mar 2012, 00:02
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
divja jaga je napisal(a): ...

@piko, ali to misliš membrano pri CBV?


Ja
Na vrh
divja jaga
26 mar 2012, 23:15
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
No, danes mi ni uspelo nič drugega, kot to, da sem se spotoma ustavil na Interclassu. Tam pravijo, da je verjetno šel intercooler, naj pa preverim vse cevi za zrak in to, da verjetno niso cevi, ker bi avto imel veliko manj moči.
Na vrh
cleaner
27 mar 2012, 07:31
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
V mojem primeru (Saab...) je bil padec moči kar očiten, sem na avtocesti komaj lovil mazdo6 dizel. Je pa razklalo eno gumijasto cev za zrak (koleno).
Na vrh
alfaromeo
27 mar 2012, 09:10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Intercooler imam na zalogi
Na vrh
divja jaga
27 mar 2012, 16:03
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
@alfaromeo, če je težava v intercoolerju se slišiva.

Ali morda kdo ve, kakšni simtomi so še možni pri počenem intercoolerju?
Na vrh
bvogri
13 apr 2012, 04:20
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ravno v tej temi sem se hvalil kako zadovoljen sem s Powerfleksom. No včeraj sem se spravil na desno zunanjo manjšeto in ugotovil, da je Vargalantov zglob po treh letih na eni strani zluftan :/ Puše se mi zdijo še OK niso pa več nove seveda.
Zdaj sem pred dilemo ali zamenjam komplet roko (dal bi kar TRW). Ali naj se odločim spet za kombinacijo Powerfleks + zglob enega Slovenskih obnavljalcev. Ima Perkom kaj boljšo kvaliteto kot Vargalant?

Za kaj si se odločil ti na koncu?

Sicer pa ja glede zunanjosti in notranjosti imaš super ohranjeno 850-ko. Naslednjič pa upam da bom imel čas še za kak drink ;)
Na vrh
divja jaga
25 apr 2012, 21:44
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Živjo.
No, v nedeljo sem peljal avto malo na "pregled", ugotovil nisem pa nič kaj dobrega.

1.) Glede na to, da vlivam ogromne količine olja in nisem vedel kam točno gre oz. kje pušča, smo ugotovili, da verjetno pušča pri tesnilu glave, samo pri strani kjer je izpušni kolektor in še to samo na eni strani. Ker ta ugotovitev še ni 100% pravilna, bi moral avto dvignit, razmastit motor, ga parkrat oprati in potem sproti gledati, kje priteče olje.
Spet me skrbi, da je namesto tesnila pri glavi, nanešen kakšen zanič silikon, tako, kot se je to videlo pri pokrovu ventilov.
Zanima me, ali kdo ve, če obstaja kje kakšen mehanik, kakšen tip, avtopralnica, ki ima avtodvigalo zunaj, ima kanal za avto ali kar koli, da jaz lahko perem motor s spodnje strani?

2.) Glede na občutek na volanu se mi dozdeva, da s prednjim delom podvozja nekaj ni OK. Na tem "pregledu" avta se ni nič kaj opazilo, da bi bilo kje kaj zanič, da bi se to poznalo, razen dve manšeti so za zamenjati.
Ali je možnost, da je sam volanski drog dobil luft in imam jaz tak občutek?
Ali so problem samo slabe oz. stare vzmeti pri amortizerjih?


Če bo tesnilo glave zanič, me čaka prava mala "generalna" na avtu :(. Sploh ne vem, ali naj grem v to, ali naj kupim kaj drugega... kakšen T-5R vidim, da se prodaja za dokaj majhen denar, morda V70 R ph. I,... (seveda mi je pa jasno, da pri rabljenem avtu, ko ga kupuješ, nikoli ne veš, kaj te čaka, kako je bil prej vzdrževan,...)


[ Uredi 25 apr 2012, 21:45 ]
Na vrh
divja jaga
25 apr 2012, 21:53
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
In še nekaj:
Senzor odmične gredi je popolnoma suh!
Vetrnica pri turbini, ko jo želiš zavrteti čutiš majhen upor oz. se noče zlahka zavrteti, potem pa, ko se zavrti se včasih sliši, da se zadane ob ohišje. Drugače je turbina popolnoma suha, nikjer ne pušča olje, cevi za zrak do nje so pa tudi dokaj suhe oz. od olja v normalnih količinah.
Na vrh
volhart
26 apr 2012, 00:03
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Hah...nikar ne misli, da je tisti T5R kaj bolje ohranjen, verjetno prej slabse, ker ni nitit napisal koliko kilometrov ima. Poleg tega je na njem po mojem pogovoru z njim precej licarskih in kleparskih del za opraviti.
Na vrh
divja jaga
28 apr 2012, 00:30
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Prižgala se mi je lučka za lambdo. Kaj je lahko vzrok? Samo motnja, ali kaj drugega? zaradi česa se le-ta ponavadi prižiga?
Na vrh
piko
28 apr 2012, 09:49
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
To javlja napako, ki jo lahko odčitaš na diagnostiki. Lahko je karkoli.
Na vrh
divja jaga
28 apr 2012, 09:56
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
@ piko, morda veš za katere pine gre in kje lahko preverim napake (mislim seznam teh napak)?
Na vrh
940
28 apr 2012, 13:02
Član #657
Prijavljen dne: 26 feb 2008, 20:01
Objav: 233
Meni tudi gori lamda lučka- ko sem poskusil z drugim MAF-om je ugasnila. pri mojem je zdaj jasno.. če ima kdo kakšen maf za turbota na voljo se priporočam...
Na vrh
piko
30 apr 2012, 17:47
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
divja jaga je napisal(a): ...

@ piko, morda veš za katere pine gre in kje lahko preverim napake (mislim seznam teh napak)?


Mislim, da imaš pod haubo jumperje za premikat in brat kode, če imaš starešega od l.96. Zihr kgo pozna kako prebrat napake.
Na vrh
divja jaga
30 apr 2012, 19:09
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Sem že prebral kodo, in mi javlja napako na Knock senzorju. Napako sem resetiral in se mi po ca. 50 km še ni prižgala. Upam, da se ne bo še nekaj časa.
Na vrh
volhart
30 apr 2012, 19:58
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ce gre za napako na knock senzorju, je najverjetneje nekaj z njim narobe...a ni to ocitno.
Na vrh
divja jaga
30 apr 2012, 20:05
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
volhart je napisal(a): ...

Ce gre za napako na knock senzorju, je najverjetneje nekaj z njim narobe...a ni to ocitno.

Imaš prav.
Mi morda lahko ti pojasniš kaj ta senzor dela? Je pa senzor pod sesalnim kolektorjem, kar pomeni kar nekaj dela...
Na vrh
volhart
30 apr 2012, 21:23
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Google...
Na vrh
divja jaga
09 jun 2012, 20:10
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Evo, dve leti je mimo, odkar je 850ka prišla k hiši, v tem času je pa prevozila 54 kkm
Na vrh
divja jaga
06 avg 2012, 21:41
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Ekola, v soboto sem volvu privoščil servis, zamenjali so se zadnji diski, zavorne ploščice spredaj in zadaj, motorno olje, oljni filter ter manšeto zgloba na prednjem levem kolesu, ker je prejšnja počila. V kratkem bom zamenjal še veznika stabilizatorja ter morda uspel dati v pregled, kaj je dejansko z motorjem...
Se pa bližamo 300 kkm .

[ Uredi 06 avg 2012, 21:41 ]
Na vrh
divja jaga
15 avg 2012, 11:09
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Pozdravljeni,
Včeraj se mi je pri cevki za vodo, ki gre od motorja do hladilnika, odtrgal tulec na katerega je pritrjena cev. Ostanek tega tulca na hladilniku je samo par mm, tako, da se cev komaj kaj drži, če jo želim pritrditi gor.
Ali obstaja kakšna opcija, da bi jaz tisti tulec nekako pritrdil nazaj in bi to bilo 100% varno, da se lahko jaz vozim dalje (avto mi trenutno ne more stat, ker imam samo tega).
Še slike za lažjo predstavo:







Potem me pa še zanima, ali kdo ve, koliko je hladilne tekočine v sistemu?
Ter, če imam jaz klimo, ali moram pred menjavo tega hladilnika odklopiti tudi cevi za klimo oz. še prej sprazniti plin s klimatskega sistema? Kako je z menjavo, ali za to potrebuješ strokovno osebo (mehanika), ali to lahko naredi nekdo, ki je popoln laik?

Hvala in lp.

[ Uredi 15 avg 2012, 11:13 ]
Na vrh
volhart
15 avg 2012, 13:14
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
To lahko naredis sam...ce ne ves, kaj bi naredil, ko odpres havbo, samo zacni sraufat vse kar se zdi, da bo potrebno in si zapomni kako je bilo...nimas kaj falit in nimas kaj unicit. Prej ali slej bo haldilnik zunaj...malce preglej vijake in sklepaj.
Na vrh
bvogri
15 avg 2012, 16:34
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No jaz sem ga menjal že 2x... pri N/A seveda.

Najprej odviješ vijaka ki držita ventilator na hladilniku in ventilator potegneš kar navpično gor ven.
Hladilnik je pritrjen z dvema vijakoma 12'' ali 13'' glave so. Na hladilnik pa je pritrjen še hladilnik klime. Tisti vijaki so najbolj zaje*ani ker so rjavi in samo upaš da grejo ven b.p. čene je treba vzet pa zbrusit.

Hladilnik lahko daš ven zgoraj ali spodaj kakor ti paše ;))

p.s. nevem kako ima turbo narejen še hladilnik olja ki je integriran v običajni hladilnik. Verjetno samo odklopiš obe cevi in ni problema? Itak je karter pod nivojem hladilnika?

[ Uredi 15 avg 2012, 16:36 ]
Na vrh
divja jaga
16 avg 2012, 20:15
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Hladilnik je že kupljen, 2 gumijaste cevi, ki prideta na hladilnik pa jutri dobim, potem pa menjava

Eno vprašanje, kaj bi jaz moral narest z izpušnim sistemom, da bi motor malo lažje dihal? Ali je pogoj večji downpipe, ali lahko pustim originalnega in se posvetim kakšnem drugemu kosu?
Na vrh
alfaromeo
17 avg 2012, 09:17
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Odbij katalizator.
Na vrh
divja jaga
17 avg 2012, 22:41
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Hladilnik vode in obe cevi, ki prideta na ta hladilnik so zamenjani. Na pogled je zelo slab intercooler ter cev, ki pride nanj, ampak to bomo pa drugič zamenjali; sem nekako končal z vlaganjem €€ v avto za ta mesec. Aha, pa zmanjal sem še veznika stabilizatorja. Zdaj pa spet veselo skozi ovinke
Na vrh
Damijan
21 avg 2012, 08:24
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Zakaj si nihče ne omisli waterspray-a na turbaku?
Na vrh
divja jaga
02 nov 2012, 15:03
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Pri voznikovem sedežu sem danes opazil prežgano luknjico in pa žico, ki gleda ven. Mislim, da je od gretja. Morda kdo ve, kdo bi mi lahko popravil napeljavo za gretje v sedežu?
Ali kdo proda samo sedež z gretjem, seveda s takim vzorcem, kot ga imam jaz (glej na začetek teme)?
Aktualni so tudi vsi sedeži oblečeni v črno usnje in seveda z gretjem.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 42, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete