Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

850 T-5, 94' & V70 TDI, 97'; divja jaga

Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Avtor objava
piko
17 feb 2012, 13:58
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Poskusi ebay.de, Meyle roke.
Na vrh
drmo
17 feb 2012, 16:25
Član #2424
Prijavljen dne: 13 okt 2011, 14:37
Objav: 44
Evo: http://www.ebay.de/itm/Querlenker-Volvo-S70-V70-850-Meyle-HD-verstarkt-/200569147925?pt=DE_Autoteile&hash=item2eb2da5215

Maš pa tudi cenejše.
Na vrh
bvogri
17 feb 2012, 17:17
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Kupi puše powefleks. Naprešat in zglob pa daš obnoviti k perkomu npr.
Nam ta kombinacija (sicer z Vargalantovim zglobom) drži že 3-tje leto nenajnežnejše uporabe. Vargalantove puše ne vem če so zdržale 20.000km, pa že prej je bil vedno nek hec okoli teh rok

[ Uredi 17 feb 2012, 17:20 ]
Na vrh
divja jaga
17 feb 2012, 17:41
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
bvogri je napisal(a): ...

Kupi puše powefleks. Naprešat in zglob pa daš obnoviti k perkomu npr.
Nam ta kombinacija (sicer z Vargalantovim zglobom) drži že 3-tje leto nenajnežnejše uporabe. Vargalantove puše ne vem če so zdržale 20.000km, pa že prej je bil vedno nek hec okoli teh rok

Sem se tudi že nagibal k temu, samo mislim, da je ravno zglob tisti navečji problem tukaj.
Ma saj mi ni panike uveljavit tiste garancije (okej, je ne morem, ker (še) nisem našel računa) ali pa kupit drugo obnovljeno. Samo če mi zdrži pol leta, sem ravno med poletjem spet brez avta, ko bo spet roka fuč
Na vrh
bvogri
17 feb 2012, 17:50
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Aha ti je šel zglob. Sem mislil, da so bile krive puše. Pri meni je bil vedno to problem. Potem se mi ni dalo več zaje*avat z garancijo in sem dal powerfleks + obnova zgloba k vargalantu. Zaenkrat b.p.

Tele slovenski obnavljalci so res zelo slabe kvalitete na žalost. Ne vem pa če se da dobit samo zglob od kakšnega drugega proizvajalca in ga naknadno naprešat??

[ Uredi 17 feb 2012, 17:51 ]
Na vrh
Sandi55
17 feb 2012, 23:13
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Vi imaste vsaj srečo, da je za vas na voljo HD roka od Meyle, AWDji in TDIji te sreče nimamo (4 vijačna pritrditev roke in ne le 2)... Imam tudi sam slabo iskušnjo z vargalantom - manj kot 2 leti so zdržale kompletno obnovljene roke. Luft v pušah, kugla je pa že skoraj ven padla... Na srečo sem dobil ZELO poceni rabljene roke od C70, zamenjal zaščitni gumici na zglobu in nafilal z novo mastjo pa je zadeva kot šus. Problem je pomojem pri teh gumicah, ki se hitro strgajo, pride zraven voda in gre kugla v franže.
Na vrh
drmo
20 feb 2012, 16:13
Član #2424
Prijavljen dne: 13 okt 2011, 14:37
Objav: 44
Powerflex-a ne priporočam, ker imamo zelo slabe izkušnje. Bom probal najti slike kaj naredi na cliotu iz teh puš (smo meli že na dveh enak problem). Sam način sestave je slab, ker ni zalimano, včasih tudi slabo zdizajnirano. Pa da ne omenim da so dejansko mehkejše kot original...

[ Uredi 20 feb 2012, 16:14 ]
Na vrh
bvogri
21 feb 2012, 10:01
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No če najdeš slike me res zelo zanimajo.

Mi je pa čudno, da ima večina uporabnikov z powerflexom dobre izkušnje (vsaj glede na napisano na forumih). Obstaja še alternativa strongflex puš- nevem pa če jih delajo za tele roke. V zadnjih treh letih je bilo z 850-ko narejenih kar nekaj km in zaenkrat brez vsakega lufta. Prej so se veselo menjavale....

Glede powerflexa na 850/SVC70 pa so puše že na videz večje oz imajo več mesa. Lahko tudi slikam razliko, ker imam na S70-ki običajne roke.
Na vrh
piko
21 feb 2012, 15:18
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
drmo je napisal(a): ...

Powerflex-a ne priporočam, ker imamo zelo slabe izkušnje. Bom probal najti slike kaj naredi na cliotu iz teh puš (smo meli že na dveh enak problem). Sam način sestave je slab, ker ni zalimano, včasih tudi slabo zdizajnirano. Pa da ne omenim da so dejansko mehkejše kot original...


Kolikor sem bral po volvo forumih, še nisem zasledil, da bi imeli ljudje težave s Powerflexi ali drugimi poliuretanskimi pušami na 850.
Na vrh
divja jaga
24 feb 2012, 21:16
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Morda kdo ve, kako se resetira lučko SERVICE?
Na vrh
mrv
25 feb 2012, 12:26
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
divja jaga je napisal(a): ...

Morda kdo ve, kako se resetira lučko SERVICE?


Hinweis(e)

Diagnoseschnittstelle befindet sich im Motorraum, in Fahrtrichtung rechts.
Zündung einschalten.

Motorhaube öffnen.

Kabel an PIN 7 der Diagnosesteckdose anschließen. (1)

Taste viermal kurz drücken. (2)

LED leuchtet permanent. (3)

Taste einmal drücken. (2)

Warten, bis LED wieder leuchtet. (3)

Taste fünfmal drücken. (2)

Warten, bis LED wieder leuchtet. (3)

Taste einmal drücken. (2)

Eine erfolgreiche Rücksetzung wird durch fünfmaliges Blinken der LED angezeigt. (3)

Serviceleuchte erlischt.


Če je novejši letnik od 1996 lahko to le preko OEBD

V primeru da je Yazaki instrument , moreš snemit gumjasti štopl na armaturki



Zündung einschalten.

Gummistopfen entfernen. (1)

Rückstelltaste drücken. (2)

Gummistopfen wieder einsetzen. (1)

Zündung ausschalten.

Das Service-Intervall ist nun zurückgesetzt.



Če ti nemščina ne laufa vprašaj, ne da se mi prevajat
Na vrh
divja jaga
06 mar 2012, 22:47
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Mi lahko kdo pove, kako jaz najlažje ugotovim, če so zanič amortizerji? V ovinkih mi nekaj poka po podvozju,... In še to: ali imajo zanič amortizerji kaj skupnega s tem, da ko pospešujem, mi volan začne po svoje (s kolesi seveda).
Ta podvozje mi bo živce snedu
Na vrh
volhart
06 mar 2012, 23:29
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Pelji na tehnicne pa anj ti tam zadevo samo pogledajo...zahtevaj pac natancen pregled...to lahko naredi tudi vsak drugi mehanik...za 20 eur...tako bos najhitreje in najvec zvedu...vsaj za zacetek...saj enkrat se mora nehat.
Na vrh
bvogri
06 mar 2012, 23:53
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Pač porukaš avto pa vidiš kakšni so amortizerji. Pri 850kah zaradi mehkosti ni noben problem zanihat avta če nisi 40kg ženska Avto mora nazaj v prvotno lego in ne sme potem zanihati/nihati oz. samo minimalno 1x
Povavadi so fuč ležišča amortizerjev ali pa kakšni končniki stabilizatorjev (glede pokanja).

Tist, da te nosi levo in desno pa bodo bolj roke ali kaj pri pogonu...



[ Uredi 06 mar 2012, 23:57 ]
Na vrh
divja jaga
07 mar 2012, 02:46
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
No, bolj me zanima, kako je z amortizerji, ko so čisto fuč
Roke so bile zamenjane 10 dni nazaj,... tej k***i od mehanikov pa tudi ne znajo nič rečt (glede na to, da sem jim rekel, naj pogledajo in zamenjajo, kar je fuč).
Možno tudi, da je volanska letev, samo glede na odziv volana, mislim, da ni to to.
tehnični res vabijo...
Na vrh
volhart
07 mar 2012, 06:50
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ko sem mel na passatu zanic zadnje amortizerje, me je po prehodu lezecega policaja zanihalo se sedemkrat...predstavljaj si, kako je bilo.
Na vrh
Sandi55
07 mar 2012, 20:06
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Jaz sem imel čisto fuč amortizerje, ma se ni ravno 8x zazibal, me je pa, če sem šel čez ležečega prehitro, kar zabilo Rezultat tega je bil malo dlje trajajoča obnova amortizerjev, ker sem imel uničene neke ventila ali niple, se ne spomnim več kaj točno, pa jih je šele nasledni dan dobil. Po zamenjavi/obnovi skoraj celega podvozja (roke, amortizerji, notranji volanski končnik) in optiki, je avto čisto drug - kot nov. V ovinke gre kot po tračnicah, pa nič več ne poka (samo še pumpa se sliši, če na mestu preveč navijem volan).

Sam majstri so majstri... Najboljš je, da sam zlezeš pod avto in vse dobro pregledaš, tako boš vsaj točno vedel kaj je za naredit.
Na vrh
bvogri
07 mar 2012, 21:08
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Mislim, da se bolj splača kupiti druge amortizerje kot pa obnova.
Vsaj jz mam slabe izkušnje....
Na vrh
gizmo
10 mar 2012, 19:36
Član #2300
Prijavljen dne: 17 jun 2011, 21:22
Lokacija: Kranj
Objav: 65
hmmm ... OBNOVLJENI AMORTIZERJI
V specializiranih servisnih delavnicah so nam na voljo tudi t.i. obnovljeni amortizerji. Številni vozniki se pri zamenjaviodločijo prav za le-te, saj je glavni razlog za njihovo odločitev prav njihova cena, ki je praviloma bistveno nižja od novih, originalnih amortizerjev. Do tu je vse lepo in prav, vendar v tem grmu tiči tudi past. Obnovljene amortizerje morajo pri odpiranju skrajšati, zato nastane krajši hod le-teh. Prav zaradi tega avto sicer "podložijo", vendar imajo obnovljeni amortizerji zaradi tega še vedno krajši hod. Dodatna težava je tudi olje v amortizerjih. Pri obnovljenih nalijejo ponavadi gostejše olje, to pa z vidika odzivnosti ni dobro, saj je le-ta počasnejša. Tudi ventilov, ki prepuščajo obtok olja ne menjajo, če pa jih že, je obrabljena tudi notranja stena amortizerja, ki je nikoli ne sanirajo.
Prav zaradi tega velja zaključiti, da so obnovljeni amortizerji rešitev le v tistih primerih, ko ni mogoče dobiti novega, originalnega amortizerja in eventuelno še pri izredno majhni uporabi avtomobila.

Na vrh
Damijan
10 mar 2012, 20:06
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Sicer ne vem, od kod podatek, da obnovljenemu smortizerju skrajpajo hod. Nimam nekih izkušenj s tem, ampak obnoviti sem dal samo 1x in mi je bilo takoj žal.
Globalno se ne da preveriti materiala in lahko naslednji trenutek po "uspešni" obnovi samo priteče iz amortizerja.

Moje mnenje je, da enostavno kupiš nove amortizerje in to je to. Je dosti aftermarket ponudbe.

Če pač ni za "normalno" vzdrževanje avtomobila, hodite peš. Podobna rabljena roba, z odpadov, obnovljeno, itd, je samo stran metanje denarja. Pregovor pravi, "nisem tako bogat, da bi kupoval poceni", ampak v Sloveniji je izgleda ogromno bogatih....
Na vrh
divja jaga
10 mar 2012, 20:57
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Ja, jaz sem tudi za nove amortizerje. Sem pa samo želel zvedeti, kakšni so znaki, da so zanič amortizerji.
Je pa debata glede obnovljenih amortizerjev zelo zašla... v
Na vrh
Damijan
10 mar 2012, 21:38
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
divja jaga je napisal(a): ...

... kakšni so znaki, da so zanič amortizerji.


Pozibavanje avta preko vsaje neravnine. Predvsem pa nekontrolirano plavanje skozi hitre ovinke.
Na vrh
divja jaga
24 mar 2012, 10:32
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Ali morda kdo ve, kaj pride na ta nastavek priključeno? Ali je to brez kakšnega pomena, tako, kot je trenutno pri meni
To je na cevi od MAF senzorja proti motorju...


Potem imam pa še en problem. Včeraj sem slišal nek čuden sikajoč zvok, ko sem pritisnil na plin, kot bi nekje pihal zrak s turbine. Pregledal sem (skoraj) vse cevke in nisem nobene videl počene oz. staknjene. Ali morda kdo ve, kaj lahko še gledam?

Hvala in lp
Na vrh
alfaromeo
24 mar 2012, 11:55
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pri mojem je tukaj gor vakuum cevka ...
Na vrh
piko
24 mar 2012, 18:21
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
To povezuje cev s srednjim portom na boost ventilu. V tvojem primeru ti vleče not zrak mimo MAF senzorja, kar ni dobro.

Priključi cev in medtem odklopi akumulator za ene pol ure, da se ECU resetira in hitreje fuel trim popravi.

J
Na vrh
divja jaga
24 mar 2012, 18:50
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Smem morda še vprašati, kje se ta cevka oz. boost ventil nahaja? Če pa kakšna slika obstaja se pa zelo priporočam. Nočem kaj zamešati

[ Uredi 24 mar 2012, 18:51 ]
Na vrh
piko
24 mar 2012, 19:33
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
divja jaga je napisal(a): ...

Smem morda še vprašati, kje se ta cevka oz. boost ventil nahaja? Če pa kakšna slika obstaja se pa zelo priporočam. Nočem kaj zamešati


Pritrjen je na airbox nasproti razdelilne kape vžiga. Ven gredo tri cevke, ta priključek gre na sredinjsko.
Na vrh
volhart
24 mar 2012, 21:07
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
slabih 10 cm od tam na oko receno bos videl, da manjka ena cevka...ma nimas kaj zgresit.
Na vrh
divja jaga
24 mar 2012, 22:38
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Bom jutri dopoldne pogledal. Hvala.
Na vrh
divja jaga
25 mar 2012, 13:06
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Ekola, cevko sem pritrdil nazaj in odklopil akumulator Mi pa ni jasno, kako se je snela (pritrjena z objemko)
Na vrh
piko
25 mar 2012, 14:16
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
Če še nisi pregledal vseh vacuumskih cev, jih le daj. Jih je kar nekaj in če kje pušča vpliva na delovanje motorja.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete