|
|
850 T-5, 94' & V70 TDI, 97'; divja jaga Pojdi na stran
1
2
3
4
[5]
6
7
8
9
|
|
piko | 17 feb 2012, 13:58 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Poskusi ebay.de, Meyle roke. | Na vrh | |
bvogri | 17 feb 2012, 17:17 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Kupi puše powefleks. Naprešat in zglob pa daš obnoviti k perkomu npr. Nam ta kombinacija (sicer z Vargalantovim zglobom) drži že 3-tje leto nenajnežnejše uporabe. Vargalantove puše ne vem če so zdržale 20.000km, pa že prej je bil vedno nek hec okoli teh rok
[ Uredi 17 feb 2012, 17:20 ] | Na vrh | |
divja jaga | 17 feb 2012, 17:41 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| bvogri je napisal(a): ... Kupi puše powefleks. Naprešat in zglob pa daš obnoviti k perkomu npr. Nam ta kombinacija (sicer z Vargalantovim zglobom) drži že 3-tje leto nenajnežnejše uporabe. Vargalantove puše ne vem če so zdržale 20.000km, pa že prej je bil vedno nek hec okoli teh rok Sem se tudi že nagibal k temu, samo mislim, da je ravno zglob tisti navečji problem tukaj. Ma saj mi ni panike uveljavit tiste garancije (okej, je ne morem, ker (še) nisem našel računa) ali pa kupit drugo obnovljeno. Samo če mi zdrži pol leta, sem ravno med poletjem spet brez avta, ko bo spet roka fuč | Na vrh | |
bvogri | 17 feb 2012, 17:50 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Aha ti je šel zglob. Sem mislil, da so bile krive puše. Pri meni je bil vedno to problem. Potem se mi ni dalo več zaje*avat z garancijo in sem dal powerfleks + obnova zgloba k vargalantu. Zaenkrat b.p.
Tele slovenski obnavljalci so res zelo slabe kvalitete na žalost. Ne vem pa če se da dobit samo zglob od kakšnega drugega proizvajalca in ga naknadno naprešat??
[ Uredi 17 feb 2012, 17:51 ] | Na vrh | |
Sandi55 | 17 feb 2012, 23:13 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Vi imaste vsaj srečo, da je za vas na voljo HD roka od Meyle, AWDji in TDIji te sreče nimamo (4 vijačna pritrditev roke in ne le 2)... Imam tudi sam slabo iskušnjo z vargalantom - manj kot 2 leti so zdržale kompletno obnovljene roke. Luft v pušah, kugla je pa že skoraj ven padla... Na srečo sem dobil ZELO poceni rabljene roke od C70, zamenjal zaščitni gumici na zglobu in nafilal z novo mastjo pa je zadeva kot šus. Problem je pomojem pri teh gumicah, ki se hitro strgajo, pride zraven voda in gre kugla v franže. | Na vrh | |
drmo | 20 feb 2012, 16:13 | |
| Član #2424 Prijavljen dne: 13 okt 2011, 14:37 Objav: 44
| Powerflex-a ne priporočam, ker imamo zelo slabe izkušnje. Bom probal najti slike kaj naredi na cliotu iz teh puš (smo meli že na dveh enak problem). Sam način sestave je slab, ker ni zalimano, včasih tudi slabo zdizajnirano. Pa da ne omenim da so dejansko mehkejše kot original...
[ Uredi 20 feb 2012, 16:14 ] | Na vrh | |
bvogri | 21 feb 2012, 10:01 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No če najdeš slike me res zelo zanimajo.
Mi je pa čudno, da ima večina uporabnikov z powerflexom dobre izkušnje (vsaj glede na napisano na forumih). Obstaja še alternativa strongflex puš- nevem pa če jih delajo za tele roke. V zadnjih treh letih je bilo z 850-ko narejenih kar nekaj km in zaenkrat brez vsakega lufta. Prej so se veselo menjavale....
Glede powerflexa na 850/SVC70 pa so puše že na videz večje oz imajo več mesa. Lahko tudi slikam razliko, ker imam na S70-ki običajne roke. | Na vrh | |
piko | 21 feb 2012, 15:18 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| drmo je napisal(a): ...
Powerflex-a ne priporočam, ker imamo zelo slabe izkušnje. Bom probal najti slike kaj naredi na cliotu iz teh puš (smo meli že na dveh enak problem). Sam način sestave je slab, ker ni zalimano, včasih tudi slabo zdizajnirano. Pa da ne omenim da so dejansko mehkejše kot original...
Kolikor sem bral po volvo forumih, še nisem zasledil, da bi imeli ljudje težave s Powerflexi ali drugimi poliuretanskimi pušami na 850.
| Na vrh | |
divja jaga | 24 feb 2012, 21:16 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Morda kdo ve, kako se resetira lučko SERVICE? | Na vrh | |
mrv | 25 feb 2012, 12:26 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| divja jaga je napisal(a): ...
Morda kdo ve, kako se resetira lučko SERVICE?
Hinweis(e)
Diagnoseschnittstelle befindet sich im Motorraum, in Fahrtrichtung rechts. Zündung einschalten.
Motorhaube öffnen.
Kabel an PIN 7 der Diagnosesteckdose anschließen. (1)
Taste viermal kurz drücken. (2)
LED leuchtet permanent. (3)
Taste einmal drücken. (2)
Warten, bis LED wieder leuchtet. (3)
Taste fünfmal drücken. (2)
Warten, bis LED wieder leuchtet. (3)
Taste einmal drücken. (2)
Eine erfolgreiche Rücksetzung wird durch fünfmaliges Blinken der LED angezeigt. (3)
Serviceleuchte erlischt.
Če je novejši letnik od 1996 lahko to le preko OEBD
V primeru da je Yazaki instrument , moreš snemit gumjasti štopl na armaturki
Zündung einschalten.
Gummistopfen entfernen. (1)
Rückstelltaste drücken. (2)
Gummistopfen wieder einsetzen. (1)
Zündung ausschalten.
Das Service-Intervall ist nun zurückgesetzt.
Če ti nemščina ne laufa vprašaj, ne da se mi prevajat | Na vrh | |
divja jaga | 06 mar 2012, 22:47 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Mi lahko kdo pove, kako jaz najlažje ugotovim, če so zanič amortizerji? V ovinkih mi nekaj poka po podvozju,... In še to: ali imajo zanič amortizerji kaj skupnega s tem, da ko pospešujem, mi volan začne po svoje (s kolesi seveda). Ta podvozje mi bo živce snedu | Na vrh | |
volhart | 06 mar 2012, 23:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Pelji na tehnicne pa anj ti tam zadevo samo pogledajo...zahtevaj pac natancen pregled...to lahko naredi tudi vsak drugi mehanik...za 20 eur...tako bos najhitreje in najvec zvedu...vsaj za zacetek...saj enkrat se mora nehat. | Na vrh | |
bvogri | 06 mar 2012, 23:53 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Pač porukaš avto pa vidiš kakšni so amortizerji. Pri 850kah zaradi mehkosti ni noben problem zanihat avta če nisi 40kg ženska Avto mora nazaj v prvotno lego in ne sme potem zanihati/nihati oz. samo minimalno 1x Povavadi so fuč ležišča amortizerjev ali pa kakšni končniki stabilizatorjev (glede pokanja).
Tist, da te nosi levo in desno pa bodo bolj roke ali kaj pri pogonu...
[ Uredi 06 mar 2012, 23:57 ] | Na vrh | |
divja jaga | 07 mar 2012, 02:46 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| No, bolj me zanima, kako je z amortizerji, ko so čisto fuč Roke so bile zamenjane 10 dni nazaj,... tej k***i od mehanikov pa tudi ne znajo nič rečt (glede na to, da sem jim rekel, naj pogledajo in zamenjajo, kar je fuč). Možno tudi, da je volanska letev, samo glede na odziv volana, mislim, da ni to to. tehnični res vabijo... | Na vrh | |
volhart | 07 mar 2012, 06:50 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ko sem mel na passatu zanic zadnje amortizerje, me je po prehodu lezecega policaja zanihalo se sedemkrat...predstavljaj si, kako je bilo. | Na vrh | |
Sandi55 | 07 mar 2012, 20:06 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Jaz sem imel čisto fuč amortizerje, ma se ni ravno 8x zazibal, me je pa, če sem šel čez ležečega prehitro, kar zabilo Rezultat tega je bil malo dlje trajajoča obnova amortizerjev, ker sem imel uničene neke ventila ali niple, se ne spomnim več kaj točno, pa jih je šele nasledni dan dobil. Po zamenjavi/obnovi skoraj celega podvozja (roke, amortizerji, notranji volanski končnik) in optiki, je avto čisto drug - kot nov. V ovinke gre kot po tračnicah, pa nič več ne poka (samo še pumpa se sliši, če na mestu preveč navijem volan).
Sam majstri so majstri... Najboljš je, da sam zlezeš pod avto in vse dobro pregledaš, tako boš vsaj točno vedel kaj je za naredit. | Na vrh | |
bvogri | 07 mar 2012, 21:08 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Mislim, da se bolj splača kupiti druge amortizerje kot pa obnova. Vsaj jz mam slabe izkušnje.... | Na vrh | |
gizmo | 10 mar 2012, 19:36 | |
| Član #2300 Prijavljen dne: 17 jun 2011, 21:22 Lokacija: Kranj Objav: 65
| hmmm ... OBNOVLJENI AMORTIZERJI V specializiranih servisnih delavnicah so nam na voljo tudi t.i. obnovljeni amortizerji. Številni vozniki se pri zamenjaviodločijo prav za le-te, saj je glavni razlog za njihovo odločitev prav njihova cena, ki je praviloma bistveno nižja od novih, originalnih amortizerjev. Do tu je vse lepo in prav, vendar v tem grmu tiči tudi past. Obnovljene amortizerje morajo pri odpiranju skrajšati, zato nastane krajši hod le-teh. Prav zaradi tega avto sicer "podložijo", vendar imajo obnovljeni amortizerji zaradi tega še vedno krajši hod. Dodatna težava je tudi olje v amortizerjih. Pri obnovljenih nalijejo ponavadi gostejše olje, to pa z vidika odzivnosti ni dobro, saj je le-ta počasnejša. Tudi ventilov, ki prepuščajo obtok olja ne menjajo, če pa jih že, je obrabljena tudi notranja stena amortizerja, ki je nikoli ne sanirajo. Prav zaradi tega velja zaključiti, da so obnovljeni amortizerji rešitev le v tistih primerih, ko ni mogoče dobiti novega, originalnega amortizerja in eventuelno še pri izredno majhni uporabi avtomobila.
| Na vrh | |
Damijan | 10 mar 2012, 20:06 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Sicer ne vem, od kod podatek, da obnovljenemu smortizerju skrajpajo hod. Nimam nekih izkušenj s tem, ampak obnoviti sem dal samo 1x in mi je bilo takoj žal. Globalno se ne da preveriti materiala in lahko naslednji trenutek po "uspešni" obnovi samo priteče iz amortizerja.
Moje mnenje je, da enostavno kupiš nove amortizerje in to je to. Je dosti aftermarket ponudbe.
Če pač ni za "normalno" vzdrževanje avtomobila, hodite peš. Podobna rabljena roba, z odpadov, obnovljeno, itd, je samo stran metanje denarja. Pregovor pravi, "nisem tako bogat, da bi kupoval poceni", ampak v Sloveniji je izgleda ogromno bogatih.... | Na vrh | |
divja jaga | 10 mar 2012, 20:57 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ja, jaz sem tudi za nove amortizerje. Sem pa samo želel zvedeti, kakšni so znaki, da so zanič amortizerji. Je pa debata glede obnovljenih amortizerjev zelo zašla... v | Na vrh | |
Damijan | 10 mar 2012, 21:38 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| divja jaga je napisal(a): ...
... kakšni so znaki, da so zanič amortizerji.
Pozibavanje avta preko vsaje neravnine. Predvsem pa nekontrolirano plavanje skozi hitre ovinke. | Na vrh | |
divja jaga | 24 mar 2012, 10:32 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ali morda kdo ve, kaj pride na ta nastavek priključeno? Ali je to brez kakšnega pomena, tako, kot je trenutno pri meni To je na cevi od MAF senzorja proti motorju...
Potem imam pa še en problem. Včeraj sem slišal nek čuden sikajoč zvok, ko sem pritisnil na plin, kot bi nekje pihal zrak s turbine. Pregledal sem (skoraj) vse cevke in nisem nobene videl počene oz. staknjene. Ali morda kdo ve, kaj lahko še gledam?
Hvala in lp | Na vrh | |
alfaromeo | 24 mar 2012, 11:55 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pri mojem je tukaj gor vakuum cevka ... | Na vrh | |
piko | 24 mar 2012, 18:21 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| To povezuje cev s srednjim portom na boost ventilu. V tvojem primeru ti vleče not zrak mimo MAF senzorja, kar ni dobro.
Priključi cev in medtem odklopi akumulator za ene pol ure, da se ECU resetira in hitreje fuel trim popravi.
J | Na vrh | |
divja jaga | 24 mar 2012, 18:50 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Smem morda še vprašati, kje se ta cevka oz. boost ventil nahaja? Če pa kakšna slika obstaja se pa zelo priporočam. Nočem kaj zamešati
[ Uredi 24 mar 2012, 18:51 ] | Na vrh | |
piko | 24 mar 2012, 19:33 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| divja jaga je napisal(a): ... Smem morda še vprašati, kje se ta cevka oz. boost ventil nahaja? Če pa kakšna slika obstaja se pa zelo priporočam. Nočem kaj zamešati
Pritrjen je na airbox nasproti razdelilne kape vžiga. Ven gredo tri cevke, ta priključek gre na sredinjsko. | Na vrh | |
volhart | 24 mar 2012, 21:07 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| slabih 10 cm od tam na oko receno bos videl, da manjka ena cevka...ma nimas kaj zgresit. | Na vrh | |
divja jaga | 24 mar 2012, 22:38 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Bom jutri dopoldne pogledal. Hvala. | Na vrh | |
divja jaga | 25 mar 2012, 13:06 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ekola, cevko sem pritrdil nazaj in odklopil akumulator Mi pa ni jasno, kako se je snela (pritrjena z objemko) | Na vrh | |
piko | 25 mar 2012, 14:16 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Če še nisi pregledal vseh vacuumskih cev, jih le daj. Jih je kar nekaj in če kje pušča vpliva na delovanje motorja. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 18, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5986 najnovejši član: Jxbakurob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|