|
|
850 T-5, 94' & V70 TDI, 97'; divja jaga Pojdi na stran
1
2
3
[4]
5
6
7
8
9
|
|
divja jaga | 19 avg 2011, 09:39 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Damijan je napisal(a): ...
Zakaj pa nisi ustavil na mestu, pofotkal in poklical policijo?
Bi naredili zapisnik in verjetno bi DARS kril stroške...
Okej. Bil sem na policiji, kjer smo naredili zapisnik, bilo je poslikano in menda celo s strani policije obveščeno na DARS. Ima sedaj kdo kakšen predlog, kaj lahko naredim?? | Na vrh | |
MKovic | 19 avg 2011, 20:00 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Poizvedi kje ima DARS zavarovano odgovornost. Pred dvemi leti je bil to Triglav. Pojdi v škodni center te zavarovalnice in prijavi škodo. | Na vrh | |
divja jaga | 11 sep 2011, 23:47 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Pozna kdo ta platišča? Baje naj bi bila na C70 ph.I
[ Uredi 12 sep 2011, 11:03 ] | Na vrh | |
divja jaga | 06 okt 2011, 19:52 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ali morda kdo ve številko barve letvic na vratih, odbijačih pri serijah 850? Eno letvico na vratih imam sivo, ostale pa črne, pa bi jaz to pobarval, kakšnega x odtenka pa ne bi.
| Na vrh | |
bvogri | 06 okt 2011, 20:27 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Original? Ne vem če ti kaj korsiti glede na to da so kar precej nagnjene k bledenju. Preštrihaj vse. Ali pa se zapelji do trgovine z barvami /ličarja da vzame odtenek iz željene letvice ;) | Na vrh | |
divja jaga | 06 okt 2011, 20:33 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| No, ravno to je štos. Prebarvati nameravam vse letvice na vratih, kljuke in pa črni del na odbijačih. Zato se mi gre za številko barve, kot original | Na vrh | |
bvogri | 06 okt 2011, 21:56 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| aha razumem- pomagat pa ti ne znam s točno številko. Dobr poštimaj
[ Uredi 06 okt 2011, 21:56 ] | Na vrh | |
divja jaga | 06 okt 2011, 21:58 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Bomo zrihtal Počasi, čez zimo | Na vrh | |
divja jaga | 15 okt 2011, 19:38 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Evo, danes sem se malo lotil reševati problem pri tuljenju kabinskega ventilatorja, samo nisem nič rešil, ker je kar zakomplicirano...sploh tisti šopi kablov so mene vse minili Po besedah @ volhart-a se bo treba pač navadit tistega tuljenja No, sem pa vsaj smeti posesal
Zdaj me pa še nekaj muči. Pod predalom na sovoznikovi strani, kjer se nahaja tudi ventilator, je na levi strani neka črna škatlica (glej sliko); mi lahko kdo pojasni kaj je to?
| Na vrh | |
bvogri | 15 okt 2011, 21:23 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Tist šop kablov se komot odmakne, če jih stakneš z 3?-eh pinov in jih odmakneš da dobiš ven ventilator. Reši se težko kaj... lahko kupiš rabljen ventilator/ lahko kupiš novega. Nov original ali od boscha ima lepo ceno, drugi pa so vprašljivi. Pri našem GLE-ju sem ga menjal z nekim novim iz E-baya in po pol leta je delal super- začel pa je trest za znort na max stopnji
[ Uredi 15 okt 2011, 21:25 ] | Na vrh | |
divja jaga | 29 okt 2011, 20:08 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Mi lahko kdo pove, kakšni so vse simptomi, ko so tefloni zanič? | Na vrh | |
bvogri | 29 okt 2011, 20:17 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ko prižgeš po nekaj časa stanja pokadi (olje) in pa prevelika poraba olja. Na koncu vpliva seveda na katalizator, ki se zabaše.
Rešitev redna kontrola olja ali pa menjava teflonov. Za menjavo pa je treba sneti glavo. original so dragi za znort, neoriginal so pomoje okoli 1€/kom. Če pa se jih splača vgradit pa vprašanje... jaz bi kar pustil tako kot je če je poraba olja pod 4l/15kkm recimo.
[ Uredi 29 okt 2011, 23:32 ] | Na vrh | |
divja jaga | 29 okt 2011, 20:46 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ok. Sedaj v takem vremenu itak kadi...kondenz. Je pa tako: poraba olja je ogromna, nobene luže olja v garaži, se pa voha olje (morda tudi antifriz ) po daljši vožnji, ko se ustaviš. In pa seveda belo pokadi, ko ga npr. na avtocesti dam v tretjo prestavo in motor poženem v obrate. Slišal sem, da so lahko tefloni,... ne vem pa če je to to. | Na vrh | |
bvogri | 29 okt 2011, 22:36 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Tele volvo r5 imajo pogosto problem prav s tefloni na žalost. Če ti ne pije vode oz. nabija kompresije (dihtunga na glavi), in je kompresija motorja OK je verjetno to to. Pri 850 lahko odstraniš katalizator pa se ti ne bo prižgala nobena lučka, ker če je poraba olja enormna ti ga bo slej ko prej zabilo... Za tehničnega pa ga daš nazaj... Ali pa porihtaš, kar bo kar nekaj € verjetno.
Pri naši 850 smo prihtali teflone z neoriginal (iz Taposa) in najprej ni pila skoraj 0 olja. Po dveh letih pa se je že začelo občasno dolivanje v mejah normale. Upam da tako ostane. Original tefloni so bili bolano dragi, cene pa se ne spomnim več žal. Morda sprobaš kakšno tertjo opcijo če se boš odločil... | Na vrh | |
divja jaga | 29 okt 2011, 23:20 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ok, hvala. No, je pa čisto možno, da je prejšnjemu lastniku zmanjkalo olja in so sedaj posledice, ali pa to, da ga je že njim pil kar veliko. Sploh zato, ker je bila tista luknja na pokrovu ventilov kar s silikonom zamašena . Bom enkrat dal malo zmerit motor... ali pa enkrat, ko bodo €€€ kar po kakšen motor z Ra... | Na vrh | |
volhart | 30 okt 2011, 08:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Mislim, da tefloni niso tako dragi, saj gre samo za 20 gumijastih nekaksnih o-ringov. Drocniki so dragi ko prasica...vem iz izkusnje z C70. Malce tefloni, malce turbina, zagotovo pa tudi kje malo pusca pa se ni prislo do tal. DSeveda pa tudi batni obrocki. | Na vrh | |
bvogri | 30 okt 2011, 17:42 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ja neoriginal so 1€/kos... original je bil takrat okoli 10€/kom ko sem se zanimal. Če je še tako, pa se je treba pozanimat. Ni ravno najceneje... Sej veretno se jih da dobiti kje ceneje kot pri naših uradnih serviserjih.
Pozabil sem, da je tvoj T5 Preveri še koliko masti turbina in koliko zračnosti ima. | Na vrh | |
alfaromeo | 02 nov 2011, 14:16 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Ko enkrat odpreš motor, se splača zamenjati še ležaje glavne gredi in obročke. Moje mnejne. Zadeva te pride okoli 1k€ pri ne uradnem z original kosi. | Na vrh | |
divja jaga | 02 nov 2011, 15:08 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Hmm, potem skoraj bolje, da kupim motor z Anglije... @volvoline, sva midva govorila na pikniku glede teh motorjev z garancijo itd?? | Na vrh | |
alfaromeo | 03 nov 2011, 14:21 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pomojem da ne... Ker ne veš kakšen motor dobiš. Za svojega pa veš kako in kaj in je lahko samo boljši, slabši ne more biti.
Tudi jaz dam garancijo kitajcu, ki tukaj nekaj kupi preko neta in mu to jaz pošljem preko drugega čanghuana, ki je prišel po robo s kamionom. Poznam čoveka, ki je kupil rabljen super motor v angliji. Na koncu je ugotovil da ima točno tak motor doma. Nardil je dve generalki in luknjo čez koleno. | Na vrh | |
divja jaga | 03 nov 2011, 19:17 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| @ alfaromeo, imaš prav | Na vrh | |
divja jaga | 10 jan 2012, 20:09 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Še vedno ugibanja, kaj je z motorjem.... Včeraj se peljem domov in pri izvozu z avtoceste dam pri ca. 80km/h v tretjo prestavo, vse OK...se peljem kakšnih 300 metrov, čez krožnega v drugi prestavi, nato pa gas do podna - za mano pa bel oblak dima ; nič prej, nič kasneje. Se komu vsaj malo svita, kaj bi lahko bilo? Tesnilo glave, turbina, tefloni,... | Na vrh | |
Volvoline | 10 jan 2012, 22:33 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| divja jaga je napisal(a): ... Hmm, potem skoraj bolje, da kupim motor z Anglije... @volvoline, sva midva govorila na pikniku glede teh motorjev z garancijo itd??
alfaromeo je napisal(a): ...
Tudi jaz dam garancijo kitajcu, ki tukaj nekaj kupi preko neta
Salvogroup.co.uk je renomirana firma, ki odkupuje samo razbite avte s servisno knjigo. Na motorje in turbine dajo tri mesece garancije. Če meni kdaj guzne mašina, jo bom definitivno naročil pri njih. | Na vrh | |
Volvoline | 10 jan 2012, 22:40 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| divja jaga je napisal(a): ...
Se komu vsaj malo svita, kaj bi lahko bilo? Tesnilo glave, turbina, tefloni,...
Si kaj spremljal kaj se dogaja s hladilno tekočino? Ali izginja ali pa je v sistemu nenormalno visok pritisk? V obeh primerih gre po mojih izkušnjah za tesnilo glave. Ko je meni šlo tesnilo, mi je nabijalo izpušne pline v hladilni sistem in sem po vsaki vožnji odvil pokrov, da sem sprostil pritisk, seveda dokler nisem dal zamenjat.
| Na vrh | |
divja jaga | 10 jan 2012, 22:50 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Volvoline je napisal(a): ... divja jaga je napisal(a): ...
Se komu vsaj malo svita, kaj bi lahko bilo? Tesnilo glave, turbina, tefloni,...
Si kaj spremljal kaj se dogaja s hladilno tekočino? Ali izginja ali pa je v sistemu nenormalno visok pritisk? V obeh primerih gre po mojih izkušnjah za tesnilo glave. Ko je meni šlo tesnilo, mi je nabijalo izpušne pline v hladilni sistem in sem po vsaki vožnji odvil pokrov, da sem sprostil pritisk, seveda dokler nisem dal zamenjat. Hladilno tekočino spremljam samo toliko, da vem, da je prav nič ne manjka. Glede pritiska v sistemu pa nisem še nič gledal - je pa tako, če je visok pritisk v sistemu, je verjetno nekje fuč tesnilo, kar jaz razumem, da se mora nekje v motorju (verjetno pri batu) nabirati voda, kar bi se zjutraj sigurno opazilo na izpuhu, dokler ta voda ne bi izginila z motornega oz. izgorevalnega dela. Glede na to, da imam avto ponoči v garaži, bi zjutraj sigurno opazil bel dim. | Na vrh | |
divja jaga | 14 jan 2012, 19:35 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Prodaja kdo rabljene zimske pnevmatike, dimenzije 205/55 R16, 2kom? | Na vrh | |
divja jaga | 10 feb 2012, 20:17 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ali je že kdo kupoval roke pri Skandixu? Kakšno je kaj razmerje med ceno in kvaliteto? Sam bi vzel tisto najcenejšo opcijo. To. Junija sem šel k Prekomu po obnovljeno, danes je pa čisto zanič. Originalna na uradnem servisu je pa 227€ z DDV | Na vrh | |
volhart | 10 feb 2012, 20:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Tako draga...pa to ni normalno. Pri Leksetu dobis tudi obnovljeno za dobrih 50 eur, staro pa pustis tam. Meni je v R-ju podobno nabijalo pritisk...vendar ni kadilo skozi auspuh. Zamenjal sem pecko gretja (puscala) in hladnilnik vode (precej je kapljalo iz njega) in vsa zadeva se je takoj po tem popolnoma umirila. Vode ni izginilo popolnoma nic vec in nikoli ni bilo kaksnega odvecnega pritiska. | Na vrh | |
mrv | 13 feb 2012, 12:03 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| volhart je napisal(a): ...
Tako draga...pa to ni normalno. Pri Leksetu dobis tudi obnovljeno za dobrih 50 eur, staro pa pustis tam. Meni je v R-ju podobno nabijalo pritisk...vendar ni kadilo skozi auspuh. Zamenjal sem pecko gretja (puscala) in hladnilnik vode (precej je kapljalo iz njega) in vsa zadeva se je takoj po tem popolnoma umirila. Vode ni izginilo popolnoma nic vec in nikoli ni bilo kaksnega odvecnega pritiska.
kaj si mel kak posebni postopek pri menjavi pečke ? Mislim da je lahko dostopna pri sovoznikovi strani na serdinski konzoli ?
| Na vrh | |
volhart | 13 feb 2012, 19:54 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Dela imas z obeh strani. Na sovoznikovi strani samo odvijes dva torksa (eden vodoravno drugi navpicno privit) in pa izpulis kondenzacijsko cev in jo odmaknes stran. Na voznikovi strani ravno tako identicna vijaka ter se trije na plasticnem drzalu na spoju cevi in pecke. Navpicna dva od le teh ni potrebno do konca odvit. Pa pazi, da prevec ne premikas cevi, ker bos zelo lahko oziroma verjetno odlomil plastiko na zgornjem delu le teh v pozarni steni. | Na vrh | |
divja jaga | 17 feb 2012, 13:23 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Evo, Interclass mi je dal ceno rok 227€/kos, Lekše mi je povedal, da so obnovljene ca. 65€/kos in, da jim obnavlja to Vargalant, kličem na Dumido, pravijo, da ne prodajajo obnovljenih, nove, originalne pa sploh niso več dobavljive Obnovljenih pri nas v Sloveniji ne kupim, kam naj se sedaj obrnem? IPD, Skandix, partsforvolvo,... Kaj priporočate? Pa prosil bi vas še, da, kdor bo kaj pisal, naj napiše dobavni rok, kvaliteta/cena pri enem, drugem,... Hvala | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6023 najnovejši član: lujan |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|