|
|
Poliranje by Grahovc !!! OGROMNO SLIK !!! Pojdi na stran
[1]
2
3
4
5
6
7
|
|
grahovc | 17 nov 2010, 17:01 | |
| Član #1932Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187 | Temo odpiram z namenom osveščanja bralcev foruma o poliranju, kaj je to poliranje in kako se to pravilno dela. Marsikdo ma namreč napačno predstavo da je poliranje končano v 5 urah v lokalni avtopralnici za 50€. Žal ni tako. Za kvalitetno poliranje je potrebno veliko časa, materiala, še več znanja in potrpežljivosti, natančnosti. Poliranje je znanost bi se lahko reklo, če nisi pazljiv hitro lahko kaj zajebeš- prežgeš lak recimo. Cene za konkretno poliranje pa se začnejo pri 100€ pri kakšnih popoldanskih mojstrih, in segajo tudi do 700+€ pri kakšnih profesionalnih firmah. Naj omenim še to da NI vsak popoldanski mojster dober, tukaj so zelo pomembne reference, kaj ima mojster za pokazat - recimo slike na soncu, komentarji zadovoljnih strank itd., dosti pove tudi material s katerim dela (3m, menzerna, meguiars....). V čem je razlika med mojstrom ki dela avto 20+ur in recimo tistim ki dela 5h? S poliranjem odstranjujemo lak (v mikronih), in tako odstranimo praske, rise.... zato je ta postopek tako dolgotrajen, tisti ki pa delajo to nekaj ur pa v veliko primerov praske le zalijejo z silikoni - fillerji ki dajo avtu lep sijaj ampak žal tam ostanejo nekaj pranj, nato pa je avto enak kot je bil prej. Včasih so kakšne praske pregloboke, in jih je bolje pustiti kot pa tvegati poškodbo laka. Naj omenim še da cena ni merilo kakovosti! Tukaj bom kopiral nekaj svojih dosedanjih projektov pri katerih je lepo razloženo kater material se je uporabljal, predstavil bom tudi sam material ki ga imam doma itd. Tako, najbolje da se lotim kopiranja projektov v to temo. Upam da vam bo všeč
Vsa vprašanja so še kako dobrodošla in če bom le znal vam bom pomagal.
[ Uredi 17 nov 2010, 17:13 ] | Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:02 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| moj čisto 1. projekt
Najprej sem auto dobro opral.
zatem je sledilo pregledovanje z reflektorjem, slikanje, skratka analiza al kako bi reku, je pokazala sledeče in po prvi rundi z grobim polishem na haubi je nastalo tole.
Tle mensezdi po 1 al po 2 rundi na vratih prej Potem
Tut luči so ble u slabm stanju. Slike prej in pa potem (po 1 rundi z grobim, sledilo je še z srednjo in fino pasto)
In pa po poliranju, z 1 nanosom carlacka. V prihodnjih dneh sledi še 1 nanos carlacka in 2 sloja voska chemical guys pete's 53. Bojo tudi slike.
Z rezultatom sem zadovoljen, lahko bi bil boljši če bi imel kakšn bolj grob compound.
Porabljen čas: 16h Material: -polirka kestrel das-6 -plastelin + automagic bodyshine #49 -meguiars #m85 diamond cut 2 -menzerna RD85 3,02 -menzerna 106FA -carlack68 long life -gobice od megsa, compound (rdeča) in polish (rumena) -mali miljon mikrokrp | Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:03 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| 2. projekt
Lotil sem se VW golf 3, rdeče barve. Bil je že barvan, že rjavi in nasploh je v slabem stanju. Nekateri deli vozila so bili površno pobarvani, ogromno je prask ki se nahajajo »pod« obstoječo baarvo, katerih niti z brušenjem ne morm odstraniti, prejšnji polirmajster pa verjetno sploh ni zaščitil plastik saj je ogromno ostankov polirne paste, ki se zelo težko odstrani.
Na začetku:
Najprej sem avto dobro opral. Pred poliranjem je dobro lak očistiti s plastelinom, da z njega odstranimo nečistoče in postane gladek tako lak pripravimo na poliranje.
Da avto ni bil povsem čist lahko vidimo na plastelinu
Potem sem ga še enkrat opral oz splahnil in posušil z QD (sem uporabil kar automagic #49) in pa brisačo za sušenje
Avto sem zapeljal v garažo in poglejmo si kakšno je realno stanje laka.
Potem je sledil izbor oz testiranje s čim se bom lotil poliranja.
Po testiranju sem se odločil za kombinacijo paste Menzerna 3.02 z grobo (oranžno) gobico Menzerna, za finiš pa menzerna 85RD in menz srednja gobica (bela)
Sledi nekaj naključnih slikc med poliranjem (se opravičujem če je mogoče zamešan vrstni red)
Med nanosom Sealanta.
In pa končni izdelek
Čas: 13h Material: Kestrel DA Menzerna 3.02 Menzerna 85RD Gobice menzerna groba, srednja Sealant Carlack LLS Vosek CG Pete's 53 Impregnacija stekel z dvema slojema Carlack glass sealant | Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:04 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Avto je Daewoo Nubira, lastnik je želel le povrniti nekoliko sijaja in odstraniti kar se odstraniti da z enim korakom poliranja. Rečeno je bilo nekako tako, naredi kar lahko v čimkrajšem času z čim manj dela.. Moram reči da je kar lepo ratalo, toda lahko bi bilo dosti bolje.. :roll: Slik je bolj malo, predvsem zato ker ni bilo časa kaj dosti slikati.
Ob prihodu
Plastelin po voznikovih vratih.. tudi drugi deli avtomobila so bili v podobnem ali enakem "umazanem" stanju.
Poškodbe..
Barva kar v slabem stanju. Veliko je bilo tudi luknjic od kamenčkov pa prask od butanja z vrati na parkiriščih..
Po nekaj testiranja sem izbral kombinacijo menzerna oranžne gobice + 106FA. Nekaj globljih prask je ostalo. slab 50/50
po korekciji
Za carlackom
Narejeno: cca. 9h Material: menzerna oranžna gobica menzerna 106fa meguiars endurance high gloss tyre gel carlack glass sealant carlack LLS (sealant) Valet pro tar & glue shampoo CG citrus wash & gloss bilthamber autoclay
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:04 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Avto je Fiat bravo Barva je neka svetlo siva-plava. Lepa barva ampak zelo težka za razno slikanje defektov tako da sem komaj dobil kakšen posnetek prask itd..
Ob prihodu
ostanki polirne paste
praska s ključem
notranjos
pred/po pranju
Praske
Med korekcijo
1. sloj carlacka
po carlacku
Končano, 2 sloja carlacka in 1 sloj pete's 53
Narejeno v: 22h
Material: Pranje -MF rokavica -CG Citrus wash&gloss -VP tar&glue -BH autoclay -brisača za sušenje Poliranje -elite orange light cutting pad -3m rumena goba -3m modra goba -sonus male gobice -silco srednja pasta -silco zaključna pasta -meguiars #85 Zaščita -meguiars endurance high gloss tyre gel -carlack LLS -CG Pete's 53 -Carlack glass sealant
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:06 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| že poznan avto iz ene teme
Torej ta vikend se je delal moder volvo V40. Šlo je za popolno korekcijo. Za to poliranje sem porabil 27ur, delalo se je v petek, soboto in danes v nedeljo. Z rezultatom sem zelo zadovoljen, le alu platišč mi ni uspelo popolnoma očistit, saj se je umazanija tako zapekla gor da je nisem spravil dol niti z billberryem niti z plastelinanjem niti z tar&glue removerjem. Toda kar pa je najbolj pomembno, z rezultatom je zadovoljen tudi lastnik avtomobila in to mi največ pomeni.
Dovolite da vam predstavim celoten potek.
Takšen je bil avtomobil v petek ob prihodu..
Po pranju z šamponom iz Dodo Juicea (Born To Be Mild) in plastelinanju z bilthamber autoclay ter pod reflektorji, pa pod flashom od fotoaparata je bilo stanje sledeče, skratka poškodbe laka
No pa nekaj slik med samim postopkom poliranja, nekaj primerjav 50/50, nekatere so ratale nekatere pa pač ne, na žalost, so pa vse slike po grobem poliranju z zanimivim koktejlom iz Menzerne S100 ali Meguiars #85 + DodoJuice Lime Primea na elite cool foam light cutting pad.
In pa končni »izdelek« po finem poliranju z menzerno 85RE5 na 3M modri gobici, ki nosi dva sloja voska chemical guys pete's 53, alu platišča zaščitena z dvema slojema Poorboys Wheel Sealanta, plastike namazane z Poorboys Trim Restorer, gume namazane z Meguiars Endurance High Gloss tyre gel, stekla očiščena in zaščitena z Carlack Glass Sealant.
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:08 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| popravljanje za ličarji ki so barvali avto - uradni servis.
še slike, sicer zelo slabe, ker so slikane z mobitelom tako da ne prikažejo realnega stanja. Lahko pa mi verjamete da je v živo še slabše.. in tak je cel avto!
in ko standardne kombinacije odpovejo na "sticky" paint, to je ko se temperatura zelo poveča v parih sekundah in se ti pasta dobesedno suši na laku, in polirka poskakuje sem ter tja..
3m modra gobica + menzerna 85re 3m rumena gobica + menzerna 85re menzerna rumena gobica + menzerna 85re meguiars rumena gobica + menzerna 85re
mi dan reši črna hexlogic gobica + dodo juice lime prime zelo lahka obdelava, izjemen brez hologramski finiš! To bo moja kombinacija za jutri 8)
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:09 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Tokrat se je delal Ford Mondeo v zeleni barvi. Na avtu je bilo veliko globokih prask (RDS), kakor tudi pajčevin in pa seveda raznoraznih darilc iz parkirišč. Za avto sem porabil 26ur, in do sedaj se še nisem z nobenim avtomobilom tako mučil. Na nekaterih mestih je bila barva mehka kot puter, drugje trda kot skala. Pa vendar mislim da mi je uspelo odstraniti recimo 90% vseh defektov.
Kar pa je najbolj pomembno, lastnik je bil zadovoljen z rezultatom
Pranje • CG Citrus wash&gloss • Rokavica z nudeljni • Brisača iz mikrovlaken • Različne ščetke, krtačke.. • Iron Cut • Bilthamber Autoclay Poliranje • CG Hex-logic zelena • Elite cool foam light cutting pad • Menzerna S100, 3.02, 85RE • Dodo Juice Lime prime • 3M rumena in modra gobica Zaščita • Carlack Glass Sealant • Carlack LLS • Meguiars endurance high gloss tyre gel • Poorboys trim restorer
Avto ob prihodu in plastelinanju, po plastelinanju sem še preizkusil Iron Cut, ki je še dodatno očistil lak, sploh po strehi in haubi, čeprav je bil lak že gladek po plastelinu.
Sedaj nekaj slik defektov oz. poškodb na laku
Nekaj slik med delom oz, po poliranju.
Ni lepšega kot videti svoje delo na soncu po temeljitem IPA tretmaju (IPA – isopropyl alkohol, redčen 1:1 z destilirano vodo odstrani olja in razne filerje ki ostanejo po poliranju)
In še slike z zaščito, ko je lastnik prevzel avtomobil
In še ena tko mal za hec
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:11 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Tale opis je namenjen rdeči alfi 147 kateri sem namenil 26ur svojega časa Avto je bil v preteklosti večkrat barvan, nazadnje cca. 4mesece nazaj. Lastnik ni preveč zadovoljen z kvaliteto barvanja, kako tudi ne saj je cel avto ovit v pomarančo, in risov ter hologramov od poliranja (najbrž) z ovco taistih majstrov ki so barvali avto. Na slikah boste verjetno opazili da so celo po platiščih malo pošpricali z barvo. Skratka svašta. Mislil sem da bo tole poliranje relativno lahko, saj naj bi imela alfa mehkejšo barvo…. Ti mater kako sem se zmotil! Praktično vse gobice in paste sem probal in ni in ni bilo nikjer nobenega efekta. Verjetno predvsem zaradi številnih barvanj v preteklosti. Po precej preizkušanja je bil postopek nekako tak..
- Menzerna s100 + 3.02 + elite light cutting pad (hexlogic zelena, menzerna bela.. so odpovedali, predvsem nad hexlogic zeleno sem bil kar malce razočaran sam sem mislil da bo bolje delovala) - ipa - Silco srednja + CG hexlogic bela - ipa - Silco zaključna + CG Hexlogic črna - ipa - PB Black hole + 3m modra goba - CG Pete's 53 vosek
Za Black hole sem se odločil predvsem zato ker se mi je zdelo da bo na tej barvi lepo prišel do izraza, saj poudari globino barve, in v kombinaciji z voskom je prav lepo izpadlo vse skupaj. Dosegel sem sicer samo okoli 75-80% korekcijo, no ponekod tudi 90+%.. tako da sam osebno nisem preveč zadovoljen saj je predvsem po haubi ostalo nekaj »swirlsow« ki nikaaaakor niso šli ven :? Kakorkoli že razlika prej-potem je bila očitna, lastnik je bil pa tudi zadovoljen z končnim izgledom, kar pa je najbolj pomembno.
Sledijo slike, se opravičujem če bo malce zamešan vrstni red, lahko boste videli tudi IRON CUT pri delu na feltnah ki me je zelo navdušil, res zelo odlična zadeva, škoda ker je tako draga in smrdeča Predvsem zanimivo je bilo videti ko sem platišča že očistil z billberryem in so bila »čista« in sem nato nanesel iron cut, kako je kar lepo se obarval, kar pomeni da niso bila čista Žal te slike nimam :(
Ob prihodu
Billberry
Iron cut na umazanih platiščih
Naključne slike poliranja, defektov in pregledi avtomobila med samim poliranjem na soncu...
in pa slike končanega avta
še dva videa alfe kako zgleda v živo
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:12 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Pozdrav! Današnja žrtev je bil VW Golf IV, last dobrega prijatelja in kolega na faksu. Zaradi omejitev s časom sem delal bolj »Enhancment detail«, torej samo konkretno pranje, plastelin, poliranje v enem koraku in pa zaščita vseh delov avtomobila. Pri delu mi je Matej pomagal, osvojil je pravila »pravilnega pranja«, pomagal je pri plastelinanju… Medtem ko sem poliral je on očistil notranjost, stekla… Korekcija tukaj je bila minimalna, zares pod pričakovanji in sem kar malce razočaran. Na nekaterih delih sem dosegel lepo korekcijo (recimo 60+%), ponekod pa res minimalno (recimo 30-40%). Uspelo mi je odstraniti površinske praske, holograme… Delal sem pa z mešanico menzerne 203S in 85re5, testiral sem različne gobice, nekako najbolje je delovala Hexlogic bela gobica. Lak je bil nenormalno trd, ko sem mu demonstriral kaj bi moral narediti da bi naredil popolno korekcijo sem posegel po Menzerna beli gobici in pa Menzerni s100 + kanček lime primea za lubrikacijo. Po dveh udarcih je bila korekcija zadovoljiva, vsekakor bo bila ovčka dobrodošla ko bo avto spomladi na konkretni obdelavi. Po poliranju in IPA-ju, je sledil sloj Black Holea nato pa zaščita.. menzerna power lock. Avto je vsekakor pridobil na sijaju, in lak je zelo zelo gladek. Powerlock deluje izjemno tudi na rumeni barvi. Lastnik je bil zelo zadovoljen z rezultatom, jaz pa malce manj. Ko sva končala se je že temnilo in je bilo problem naredit dobro sliko, poleg tega slike ne pokažejo pravega sijaja, ponekod je celo odtenek barve drugačen :? Stekla sva zaščitila z Carlack glass sealantom, gume so namazane z Meguiars Endurance gelom, plastike z Poorboys Trim restorerjem. Torej po/med samo 7 urnem delu, kolikor sva mela časa so nastale naslednje slike..
Končano
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:14 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| No končno sem nabavil opremo za predpranje, tako imenovano snow foam.. mislim da sem eden redkih ki tega nima večina vas verjetno itak ve za kaj se gre tako da gremo direkt na slike
Avto ni bil pretirano umazan, pač en teden vožnje po AC do ljubljane in nazaj..
Nekateri pač ne pazjo na parkiriščih !
Tko zgleda foam lance, oz. šamponirka al kakorkol bi že to rekli po slovensko
Tole je koncentrat za peno ki je bil uporabljen, in sicer od Autobrite-a Supa Snow Foam, po navodilih oz. prebranem na DW in prakticiranju večine sem natočil ca. 2cm koncentrata v flaško, in potem napolnil z toplo vodo.
Sledilo "peniranje" avta Od začetka sem se malce še lovil ker sem mel nastavljeno popolnoma na +, kar je pomenilo da je bila mešanica bolj kot ne vodena in je hitro odtekala z avtomobila, nato sem postopoma prišel do minusa, kjer je bila pena zelo gosta, kar sem tudi hotel. Porabil sem približno polovico steklerničke, če se nebi igral ocenjujem da bi jo porabil nekje 1/3.
Po petih minutah je zadeva že zelo odtekla.. vsekakor me zanima kako se obnese druga pena iz autobritea, imenovana "magifoam", ki naj bi se obdržala na avtomobilu vsaj 15min..
No, glede na to da avto ni bil preveč umazan in da je bila pena takorekoč bolj malo na avtomobilu je dobro opravila delo, saj je precej umazanije odstranila, kar je bilo pa ostalega pa omehčala tako da je bila voda v vedru za izpiranje po ročnem pranju občutno bolj čista kot ponavadi, še vedno pa je bila umazana.
No pa avto ko je opran in čist
No to je to, vsekakor uporaben dodatek v moj nabor opreme in koristna zadeva pri pranju. Ni kaj dosti za povedat, videt ampak se mi je zdelo da mogoče koga ki tega še nima zanima kako to poteka in kako zgleda da si lažje predstavlja kaj za vraga je to ko se pogovarjamo o snowfoamu itd..:)
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 17:15 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| pa še nekaj materiala - slikano enkrat spomladi. Sedaj je kakšna stvar več
Silco groba, srednja fina
Meguiars #85, menzern S100, 3.02 in 85re5
Lime prime, BTBM, CG Citrus wash n gloss, tar&glue remover, PB trim restorer, Black hole
Carlack glass sealant, pete's 53, wheel sealant, all metal polish, billberry, carlack lls, megs endurance HG tyre gel, in pa bilthamber autoclay
rokavice za pranje
aplikatorji
na levi so gobice od menzerne, una plava je ubistvu bela sam se je obarvala :twisted: :lol: na desni pa elite coolfoam ligh cutting pad
na levi 3m rumena (obarvana v zeleno..) in modra, na desni meguiars rumena (obarvana v zeleno) in pa sonus male gobice
brisače za sušenje, 2x velika modra, in enkrat waffle wave brisača
fine krpe za poliranje
krpe za feltne itd..
nastavki za polirko pa še nekaj ličarskega traku
silverline rotacijska polirka
brinkmann dual xenon
reflektorji
No to je to na hitro je še nekaj stvari, raznih čopičev in poceni krtač, umazanih aplikatorjev .. nekaj stvari bo še prišlo, predvsem čistila (apc..).
| Na vrh | |
tomazKK | 17 nov 2010, 18:08 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Priden pob! | Na vrh | |
mrv | 17 nov 2010, 19:49 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Kak dolgo pa to drži ? Prejšni lastnik je mojega V70 enkrat letno dal profesionalno spolirat. Zdaj po enem letu opažam da ni več tak "napudran" al kak bi temu rekel. Pa vsi so misli da je na novo barvan ko je bil profesionalno navoskan.
| Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 19:56 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Kako dolgo drži je odvisno od zaščite (vosek, sealant), pa največ pa od same nege avtomobila po poliranju. Po poliranju je dobro uporabljati kvalitetne šampone, rokavico za pranje in brisačo za sušenje, tako zmanjšamo nastanek novih prask, pa tudi zaščita se bo dlje ohranila ker je šampon prijazen do zaščite. Drži ti lahko 6+ mesece ali pa lahko tut samo en teden če ga boš opral z močnim koncentratom šampona ali prilom. Vsak avto ki gre od mene ma na sebi najmanj 2 sloja kvalitetnega sealanta (menzerna powerlock) in če je čas dam gor še en sloj voska (pete's 53), tako da je avto maximalno zaščiten, obstojnost pa je VSAJ 4 mesece. Čez poletne mesece zdrži malo dlje, čez zimo pa malo manj zaradi vpliva soli, snega ipd..
Pametno je da po poliranju reskiraš še tiste par € in si kupiš vosek ter recimo vsake 2-3 mesce ob nedeljskem pranju naneseš nov sloj voska. Tako ohranjaš zaščito na avtu skoz na nekem nivoju. | Na vrh | |
Andrei | 17 nov 2010, 20:12 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Razlika očitna, fino. Veš kaj me zanima, koliko časa potem traja ta zaščita. Se to kaj spere, postara ...? | Na vrh | |
grahovc | 17 nov 2010, 20:18 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Kako dolgo drži je odvisno od zaščite (vosek, sealant), pa največ pa od same nege avtomobila po poliranju. Po poliranju je dobro uporabljati kvalitetne šampone, rokavico za pranje in brisačo za sušenje, tako zmanjšamo nastanek novih prask, pa tudi zaščita se bo dlje ohranila ker je šampon prijazen do zaščite. Drži ti lahko 6+ mesece ali pa lahko tut samo en teden če ga boš opral z močnim koncentratom šampona ali prilom. Vsak avto ki gre od mene ma na sebi najmanj 2 sloja kvalitetnega sealanta (menzerna powerlock) in če je čas dam gor še en sloj voska (pete's 53), tako da je avto maximalno zaščiten, obstojnost pa je VSAJ 4 mesece. Čez poletne mesece zdrži malo dlje, čez zimo pa malo manj zaradi vpliva soli, snega ipd..
Pametno je da po poliranju reskiraš še tiste par € in si kupiš vosek ter recimo vsake 2-3 mesce ob nedeljskem pranju naneseš nov sloj voska. Tako ohranjaš zaščito na avtu skoz na nekem nivoju. | Na vrh | |
mrv | 18 nov 2010, 07:30 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Andrei je napisal(a): ...
Razlika očitna, fino. Veš kaj me zanima, koliko časa potem traja ta zaščita. Se to kaj spere, postara ...?
Ravno to je v prejšnem postu odgovoril | Na vrh | |
grahovc | 19 nov 2010, 07:27 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| še dva videea črne alfe. Delale so se samo "stranice" streha, hauba, zadnja hauba se ni nič poliralo.
50/50
in končan produkt
| Na vrh | |
Ofy | 19 nov 2010, 08:52 | |
| Član #1159 Prijavljen dne: 01 jun 2009, 15:08 Objav: 15
| Pozdravljen,
Zanima me ali poliraš avtomobile bolj kolegom ali se da dogovorit tudi izven tega?? Če si za, mi zaupaj telefonsko in se zmeniva za poliranje. Seveda pa bo to po koncu zime!!! | Na vrh | |
VolvoS60 | 19 nov 2010, 19:53 | |
| Član #1765 Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11 Objav: 171
| Ja zanima me podobno
Drugace uporabljam nekaj Meguiarsovih izdelkov ter cistim ga prevec previdno... | Na vrh | |
scorpio | 20 nov 2010, 22:16 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| super zadeve in več kod odlični rezultati! mene pa zanima sledeče:kje nabavljaš robo? upam da ni poslovna skrivnost:). hvala in lep pozdrav | Na vrh | |
Volvoline | 21 nov 2010, 01:26 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| Vsaka čast, Grahovc
Kolikor imam sam rad pucanje avta, so bili zame vsi ti avti lepi že ob prihodu Po tvoji obdelavi pa so za nazaj na avtosalon v Ženevo
BTW, a je sploh legalno špegu uporabljat kot vozilo? | Na vrh | |
grahovc | 21 nov 2010, 11:36 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| scorpio je napisal(a): ...
super zadeve in več kod odlični rezultati! mene pa zanima sledeče:kje nabavljaš robo? upam da ni poslovna skrivnost:). hvala in lep pozdrav
Hvala 90% robe nabavljam v spletnih trgovinah v Angliji, kjer je "detailing" kakor temu pravijo na precej višjem nivoju kot pri nas in tudi bolj priljubljeno - razširjeno. Se trudim priti na njihov nivo in zaenkrat se mi zdi da sem na dobri poti.
Volvoline je napisal(a): ... Vsaka čast, Grahovc Kolikor imam sam rad pucanje avta, so bili zame vsi ti avti lepi že ob prihodu Po tvoji obdelavi pa so za nazaj na avtosalon v Ženevo BTW, a je sploh legalno špegu uporabljat kot vozilo?
Hvala tudi tebi.. jah do zdej še noben polcaj ni jamrou glede tega | Na vrh | |
scorpio | 21 nov 2010, 11:41 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| bi te prosu za kak naslov, če si tok dober:) lahko na pm. hvala | Na vrh | |
grahovc | 21 nov 2010, 11:51 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| maš pm | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 21 nov 2010, 15:02 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Mene zanima kako do tebe in kakšne nasvet magar pa Tel.
Hvala | Na vrh | |
grahovc | 23 dec 2010, 19:13 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
|
Fantje in dekleta najprej bi vsem zaželel srečen božič in čimbolj uspešno in zdravo prihajajoče leto 2011.
Tako da predstavim kaj sem dobil po mučnem 3 tedenskem čakanju, testiranje sledi v roku par dni Test bo prikazan z slikovnim gradivom in če bo le šansa tudi z kakšnim videom ter FAQjem za sledeči izdelek (ONR) ki sem ga prevedel z dovoljenjem avtorja.
Najprej goba
Opis proizvajalca Zymol professional wash sponge
je napisal(a): ... Moulded without paint killing silicone, this heavyweight Zymöl sponge is forever supple and drenches your car in soft frothy bubbles, helping you slide dirt and foreign matter away from your paint with minimum effort.
Features
Silicone Free = Less friction against your paint surface.
Safe for all Zymöl waxes.
Excellent quality.
Super Soft feel when wet.
Comfortable size to hold.
Durable.
Directions for use: Always use a Zymöl sponge in straight lines on your paintwork this helps reduce swirl marks on the clear coat.
Moj komentar:
goba mi deluje precej velika, mogoče celo na nek način groba saj je precej "hrapava". Baje se v vodi zelo zelo zmehča, tako da to bo še preizkušeno in bom potem poročal o temu. Se mi pa zdi že na videz in pa po občkutku ko jo držim v roku precej bolj kvalitetna kot gobe ki jih dobiš recimo v šparu (sonax, arexons..). Vsekakor se veselim pranja z njo
Evo še ONR
Opis proizvajalca Optimum No rinse wash & shine
je napisal(a): ... No Rinse Wash & Shine is the most technologically advanced car wash system that only requires 1-2 gallons of water to wash the entire car. No Rinse Wash & Shine does not require rinsing since there are no soapy surfactants to wash off into the storm drains.
This unique product contains substantive polymers which bond to the paint and protect it during the wash. Therefore, No Rinse Wash & Shine offers greater protection and lubricity than conventional car washes leaving a sleek & glossy finish behind afterwards. The waste water in the bucket can be used to water the lawn or disposed of into a sink, where it will be treated!
Additional benefits are faster washes, ability to wash anywhere at anytime including washing inside the garage during the cold months, no messy water runoffs, and greater looking car finishes. These are some of the reasons No Rinse Wash & Shine is being used by many professional detailers across the country (see testimonials).
No Rinse Wash & Shine can also be used to wash motorhomes, motorcycles, boats, and planes.
Directions: Add 1 oz. of Optimum No Rinse Wash & Shine to 2 gallons of water in a bucket. Soak a plush microfiber towel into the wash solution and wash one section at a time till it is completely clean. Dry the section using a clean plush microfiber towel.
Moj komentar:
Veliko vas verjetno ne ve kaj je to... no to je način pranja z manj vode. Skoraj podobno kot "safeshine", "onedrywash", vendar za moje pojme bolj prijazno in varno za lak, saj še vedno potrebujemo neko količino vode in krpe itd. Ni pa nam treba vleči ven WAPa in šlaufov itd. potrebujemo le vedro, šprico (flaša od steleksa ali podobno), gobo - rokavico, krpe. Zato je še posebej dobrodošlo za koga ki živi v bloku ipd. No kaj veliko še ne morem povedat ker ga še nisem probal, le ure in ure sedenja pred kompom ko sem prebiral o temu izdelku na internetu. Lahko komentiram samo izgled in vonj. Kot vidite po flaški je modro-turkizne barve, embalaža zelo všečna. Kar moram omeniti je fantastičen vonj! Ima močen, sladkast vonj. Zelo podobno kot tisti hubba bubba čigumi, me kar mika da bi ga spil
Slike
To je to zaenkrat, več sledi ko ga bom stestiral. Če bo kaj lepega vremena oz. da ne bo dežja ga bom verjetno že jutri! | Na vrh | |
Postojna | 24 dec 2010, 06:59 | |
| Član #1213 Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48 Lokacija: Postojna Objav: 94
| imam tudi jaz enega, ki bo spomladi zrel za poliranje... pošlji mi kakšne podatke in telefon na ZS. LP | Na vrh | |
cleaner | 24 dec 2010, 09:12 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| grahovc, a je potem taka goba boljša od mikrofibre? V navodilih piše:
"Soak a plush microfiber towel into the wash solution and wash one section at a time till it is completely clean. Dry the section using a clean plush microfiber towel."
Mi je pa zadeva všeč, ravno zato ker živim v bloku in nimam primernega mesta za pranje avta. Ne da pa se mi 1h čakati v vrsti za pralnico. Zato avto ponavadi samo pustim na dežju, ko je dovolj umazan Bom naročil kar 1L flašo - za eno pranje rabiš 0,3 deci, se pravi, da bo dovolj za cca 30 pranj (par let pri moji vnemi). | Na vrh | |
grahovc | 24 dec 2010, 10:18 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| cleaner je napisal(a): ... grahovc, a je potem taka goba boljša od mikrofibre? V navodilih piše: "Soak a plush microfiber towel into the wash solution and wash one section at a time till it is completely clean. Dry the section using a clean plush microfiber towel." Mi je pa zadeva všeč, ravno zato ker živim v bloku in nimam primernega mesta za pranje avta. Ne da pa se mi 1h čakati v vrsti za pralnico. Zato avto ponavadi samo pustim na dežju, ko je dovolj umazan Bom naročil kar 1L flašo - za eno pranje rabiš 0,3 deci, se pravi, da bo dovolj za cca 30 pranj (par let pri moji vnemi).
Zdravo, glede tega sem bil tudi jaz v dilemi in sem malce povpraševal naokrog. Dejstvo je da lahko pereš z čimer hočeš pa naj bo to mikrofibra, rokavica za pranje, goba... Večina jih prisega na gobo sploh zdaj pozimi ker je avto veliko bolj umazan in se jo lažje spere do čistega, medtem ko mikrofibre ali rokavice ne moreš oz. jo zelo težko in ti tako vedno ostaja možnost da nekaj umazanije na rokavici neseš nazaj na lak. Pri gobi tega skorajda ni in tako tudi hitreje opereš. Jo moraš pa pogosto splakovat v vedru z tem čistilom tako da jo maš skozi čisto, to velja tut za ostale medije s katerimi peremo (rokavica...).
Ja za pranje porabiš ca. 30ml na 5-8l vode, in pa še prej daš v 2li tersko šprico (tisto ko jo napumpaš pa pol špricaš če veš kaj mislm) tudi ca. 30ml tega in ostalo vodo gor. In to ti služi kot pred sprej s katerim našpricaš umazanijo, pustiš 20s da deluje in nato se lotiš pranja, če je ful umazan avto po 20s še enkrat pošpricaš in nato se lotiš pranja. Ta predsprej ti penetrira skoz umazanijo in tako je lažje oprat pa tut opraskaš lak težje. Bom vsa navodila kako se pere, kakšna razmerja se uproablja objavil zraven testa ki bo takoj ko bo vreme dopuščalo. Vsekakor pa tudi ti poročaj kako se ti zdi ta ONR | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 41, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5982 najnovejši član: Wbizcerob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|