Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Poliranje by Grahovc !!! OGROMNO SLIK !!!

Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5 6 7
Avtor objava
cleaner
24 dec 2010, 11:39
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Hvala za izčrpen odgovor.
Jaz bom predvsem počakal na toplejše vreme
Na vrh
grahovc
24 dec 2010, 23:33
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Ni problema če te bo še karkoli zanimalo ti (ali kdo drug seveda ) samo vprašaj

Na vrh
grahovc
25 dec 2010, 22:13
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Evo tako kot sem omenil zadeva delno stestirana.

Dal sem 30ml ONRja v vedro vode z 7l vode in pa 20ml ONRja v 1.2litrsko šprico. Probal sem gobo in pa rokavico.

Goba:
pranje z njo se mi je zdelo nekako grobo saj se mi je vlekla po laku, in ni tako drsela kot recimo rokavica. Je pa pri čiščenju zelo učinkovita in se jo lahko izpira. Sem mnenja da sem ga malo falil pri tehniki pranja tako da bom še parkrat probal pa bomo videli.

Rokavica:
pranje z njo je zelo lahko, kar drsi po laku, dobro čisti - pobira umazanijo. Jo je pa precej težavno izpirati saj se umazanija kar dobro zažre v "nudeljne" in zato mogoče ni najbolj primerna za čiščenje zelo umazanih avtomobilov kot je bil ta.

Moj način pranja je bil:

1) Pošpricam del avtomobila z predsprejem (20ml onrja v šprici) in ga pustim delovati 30s
2) Še enkrat pošpricam ta del avtomobila z predsprejem in pustim delovati še kakšnih 20s
3) Z gobo oz. rokavico operem del avtomobila, rokavico oz. gobo redno izpiram in vedno ožamem tako da ne teče veliko iz gobe oz. rokavice
4) Obrišem del avtomobila z mikrokrpo
5) lahko bi nanesel vosek, QD, sealant... jaz nisem nič od tega

Slike umazanega avtomobila









Kot lahko vidite je bil avto res zelo umazan, mogoče celo preveč..kakorkoli že odličen test za ONR.

Najprej sem pripravil pripomočke za čiščenje, vedro z vodo in onrjem, rokavico za pranje, predsprej, dal sem še zraven eno vedro čiste vode za vsak slučaj ki pa ga nisem rabil in pa QD (last touch) ki ga tudi nisem uporabil.




Našprical sem haubo (na sliki) in pustil delovati 30s




Nato sem ponovil postopek, za kar nimam slik, zgledalo je pa isto kot zgoraj

Haubo sem opral z gobo in rokavico (pol/pol), rezultati so enaki le gobo je bilo dosti lažje sprati in pa malce se je vlekla po površini.



Nato sem haubo obrisal z mikrokrpo kjer sem opazil da se zelo težko briše in mi pušča sledi za sabo, tako da tukaj nekaj ne štima. Predvidevam da je mogoče vzrok visoka vlaga v ozračju ker je že rahlo rosilo. Postopek bom ponovil ko bo lepše, bolj suho vreme, vmes pa se še pozanimal če lahko vlaga vpliva na čiščenje oz. kje sem storil napako ker nekje sem ga moral kiksnit. Krpa po brisanju je bila čista, tako da avto je bil čist. V nadaljnem pranju se mi je zgodilo da sem falil en delček ko sem pral z rokavico, no takrat je bila krpa umazana



Nato sem opral še celo voznikovo stran, potem pa sem nehal ker je že bilo precej temno in tudi deževati je že začelo. Avto je bil čist in hitro opran, motilo me je le tisto vlečenje gobe in pa krpe. Tukaj je nekaj slik po končanem pranju da vidite da avto je bil čist. Vidite lahko tudi že poškodbe od zime, oz. kaj metlice za čiščenje snega naredijo avtomobilu. Lak je bil po čiščenju zelo gladek in sijoč, kakršnega dobim ponavadi po navadnem pranju + QD.








In pa pripomočki po čiščenju

Voda z ONRjem, malce umazano, precej manj kot sem pričakoval.


Ter goba in rokavica, obe umazani. Goba je "posrkala" umazanijo vase, ki pa sem jo lepo izpral ven z malce čistila in pa drgnjenja, rokavica je šla direktno v stroj za pranje perila skupaj z krpami.




Ali z čiščenjem z ONRjem avtomobil opraskamo ali ne še ne morem komentirat ker avto je poln prask, tako da ta poskus puščam za spomladi ko bo korsa spolirana. Do takrat pa mislim da bom tudi že osvojil dobro tehniko pranja z tem proizvodom. Opral sem tudi vetrobransko steklo, kjer imam na eni polovici carlack glass sealant, na drugi pa nanolex glass sealant. Opral sem tisto polovico z NANOLEX-om, danes že nekaj vozil po dežju in ni opaziti da bi ONR kakorkoli vplival na delovanje nanolexa .

Mislim da je to dober proizvod, s katerim se zares da zelo hitro in varno očistiti avtomobil, je pa potrebno nekaj privajanja tako da se že veselim naslednje runde pranja


Evo še priloga:

VPRAŠANJA IN ODGOVORI ZA ONR

je napisal(a): ...
Predstavitev
Optimum No-Rinse je eden izmed izdelkov ki se nahajajo v moji »orožarni« izdelkov, ki se nekako upirajo logiki čiščenja avtomobila. Zaradi tega kako se lahko primerja in na glavo postavlja »pravila« pranja (dva vedra…) se pojavlja veliko vprašanj okoli tega produkta. Na ta vprašanja bom poskušal odgovoriti tukaj.



Kaj je ONR (Optimum No-Rinse)?
Če bi iskali vsestranski čistilni produkt, ki bi bil kos skoraj vsem vrstam umazanije na vašem avtomobilu, bi verjetno izbrali ONR. Tehnologija je bila razvita iz potrebe po čistilu za tista območja na svetu kjer primanjkuje vode.
Rezultat tega je produkt ki odlično opravlja nalogo čiščenja z malo ali nič napora. Preprosto povedano, deluje. Verjetno prvo vprašanje ki se nam porodi ob tem branju je: »Kako lahko tak izdelek sploh deluje in kako to da ne opraskamo laka med pranjem?« Zelo verjetno je da bi nekdo lahko podal znanstveno razlago na to vprašanje, jaz pa bom rekel le to da deluje, kar dokazuje tudi čedalje več zadovoljnih uporabnikov po celem svetu.


ONR lahko uporabljamo kot..
• Navaden razredčen šampon v vedru
• Navaden razredčen v »šprici« - pošpricamo in obrišemo (če je res samo prah)
• Čistilo za čiščenje ptičjih iztrebkov
• Čistilo za čiščenje mušic
• Čistilo za odstranjevanje manjšega zavornega prahu
• Čistilo ki ga lahko uporabljamo na autoshowih
• Čistilo za katerokoli podlago (okna, lak, plastika, platišča, gume…)
In seznam še zdaleč ni popoln. Ne pretiravam če rečem da če bi lahko izbral le en vsestranski produkt, bi verjetno izbral tega. Ta tehnologija čiščenja najbolje deluje z debelo, mehko mikrofibra krpo.


ONR prinaša..
• tekočino ki ponuja izjemno možnost lubriciranja (npr. za plastelin)
• tekočino ki bo prodrla pod umazanijo
• visoko odpornost na izhlapevanje, tudi na soncu
• tekočino ki vidno zadržuje umazanijo na dnu vedra
• polimerna podlaga ki je primerna za QD (quick detailer) ali vosek

Lahko ONR opraska lak?
Da lak opraskamo je največkrat krivo prekomerno drgnjenje ali nepazljivost. Lak lažje opraskamo z zelo penasto tekočino – šamponom kot pa z ONR-jem. Preprosto zato ker napačno mislimo da je zelo penast šampon dobro lubriciran in si upamo malce močneje drgniti, velikokrat močneje kot bi bilo sicer potrebno. ONR proizvede zelo malo pene, zato nas skozi »opominja« da moramo biti vseskozi nežni pri pranju. Če se vam kadarkoli zazdi da bi morali močneje podrgniti po laku da bi se umazanija odstranila, PRENEHAJTE in raje pojdite še enkrat z čistilom preko umazanije. Včasih moramo večkrat ponoviti postopek da odstranimo trdovratno umazanijo.

Ali ONR lahko zamenja navadni avtošampon?
Kratek odgovor: Ja lahko ga. ONR je pogosto opisan kot »waterless wash« oziroma »pranje brez vode«, sam bi mu rekel samo »pranje z manj vode. Odvisno od okoliščin lahko porabite samo 500ml vode ali pa tudi 5-8l vode, kar je še vedno precej manj kot pri navadnem pranju.
Če obstaja kakšen produkt, ob katerem lahko zavržemo metodo pranja avtomobila z dvema vedroma, je to ONR. Eden izmed najpogostejših komentarjev je presenečenje uporabnikov ki vidijo kako se umazanija preprosto izpere iz gobe (ja gobe!) in preprosto pade na dno enega vedra. Zanimivo kajne? V nadaljevanju bo vse razloženo kako in kaj. Že prej sem nakazal da ONR lahko kljubuje ustaljenim praksam pranja ampak hkrati jih tudi nadomešča. Izziv je zaščititi barvo-lak pred praskami, in to čim lažje. To je recimo produkt 21. Stoletja, in pravilno uporabljen lahko metodo dveh veder vidimo kot rutina 90ih. Verjemite, tudi sam ne maram sprememb!


Zakaj ONR ni »pranje brez vode«?
Večina takih produktov je tekočin ki jih iz tovarne nerazredčene nanesemo direktno na lak in jih potem preprosto obrišemo z vlažno mikrokrpo.
Optimum ima še en izdelek imenovan »Opti-Clean« ki spada v to kategorijo izdelkov.

ONR na drugi strani je lahko uporabljen v več različnih razmerjih redčenja in je dosti bolj ekonomičen v uporabi. Zato temu lahko rečemo »pranje z manj vode«.


Kakšna so mešalna razmerja?
Kar sledi so le priporočila. Ni nujno da merite do mililitra natančno, koliko ONRja boste vmešali v vodo.
Nekaj časa boste poizkušali »ujeti« pravo razmerje za vas, ki je odvisno od trdote vode.

Za uporabo kot »pred-sprej« ali kot QD, se lahko ONR meša v razmerju 32:1, ponekod kjer je zelo mehka voda pa tudi do 64:1. Če predpostavimo da ima zamašek 15ml (to lahko izmerite) bosta za razmerje 32:1 zadostovala dva zamaška ONRja na liter vode. Za 64:1 pa en zamašek.

V vedro vode v območjih z mehko vodo lahko zmešamo samo 1 zamašek na 5l vode, drugje pa lahko zmešamo 2 zamaška na 5l vode. Ni potrebe po močnejši mešanici saj lahko hitro naredite premočno mešanico, ki lahko ustvari kontra efekt in ONR skoraj ne bo uporaben.


Goba za pranje, resno?!
Seveda! Ampak ni vsaka goba dobra, sploh ne trda goba iz celuloze!
Večina mehkih gob za pranje avtomobila je vredu.
Ponovno, tukaj ni potrebno hiteti in močno drgniti tako da je tudi rokavica za pranje z nudeljni zelo primerna, čeprav jo je potrebno bolj natančno ožeti da res vso umazanijo speremo z rokavice.
Obstaja eno pravilo pri pranju z ONRjem;
Ko našpricamo del ki ga nameravamo oprati z »pred-sprejem« ga moramo nekaj časa pustiti da deluje preden ga operemo z rokavico,gobo..
Če nimate namešanega predspreja v šprici bo boljše kot nič če malce ožamemo gobo ali rokavico na tistem delu avtomobila ki ga nameravamo oprati, in pustimo delovati. Počasi preštejemo do 15 preden začnemo prati.


Kakšna je najboljša tehnika za pranje?
Prilagodljivost in ter to kako vsestranski je ONR dovoljuje da lahko malce eksperimentiramo z različnimi tehnikami pranja. Verjetno najboljši začetek za vsakega novinca je da si najprej ogleda ta film ki zelo lepo demonstrira pranje avtomobila z ONRjem.

Najprej uporabite predsprej, katerega bi tudi sam toplo priporočal. Nato pustite nekaj časa da ONR začne delovati – presledek med predsprejem in pranjem je izjemno pomemben saj na ta način lahko avtomobil hitro in na lahek način operemo, ali pa nam ostane nekaj umazanije.

Za čiščenje recimo mrtvih mušic, ptičjih iztrebkov itd. je čas delovanja »predspreja« ključnega pomena, saj nam predsprej že opravi večino čiščenja in nato samo obrišemo in ne potrebujemo drgniti po laku, da odstranimo te mušice. Na kakšnih zahtevnih predelih avtomobila (razne mrežice..) ali v ekstremnih razmerah (huda ampak res huda umazanija..) boste mogoče morali uporabiti čopič s katerim očistimo mrežice..

Najprej lahko poizkusite kako nežni ste lahko z rokavico, gobo na laku. Če bi kadarkoli morali uporabiti večjo silo oz. težo kot je težka rokavica ali goba potem je nekaj narobe. Pogosto je to prekratek čas delovanja ONRja (predsprej).

Da ponovimo:
1. Uporabimo predsprej s katerim recimo pošpricamo blatnik in ga pustimo delovati ca. 20sekund.
2. Kolikor nežno lahko operemo blatnik, če umazanija ne gre takoj dol še enkrat ponovite 1. Točko.
3. Z mehko, kvalitetno in čisto mikrokrpo obrišite blatnik.
4. Lahko nanesemo vosek, ali prebrišemo avto z QDjem.

Ali lahko ONR uporabim kot »pranje brez vode«?
Seveda lahko. Vendar to ni pametno prakticirati takrat ko je prisotna sol, se pravi pozimi. Avtor tega že več mesecev uporablja ONR zmešan v razmerju 32:1 oz. kot predsprej, katerega našprica in nato nežno obriše z več mikrokrpami.
To je še posebej dobrodošlo na raznih showih, kjer ni mogoča uporaba vode in veder. Tukaj je link do avtorjevega načina pranja brez veder.
Še enkrat bom ponovil zlato pravilo pranja z ONRjem. Dovoliti mu moramo da dovolj dolgo deluje preden začnemo prati z rokavico. Ni odveč, če še ponovim da moramo biti tudi zelo nežni pri pranju!


Ali lahko ONR uporabim kot lubrikant pri uporabi plastelina?
Glede na to kako ONR deluje, kako je lubriciran in da ne izhlapi tako hitro se ga da uporabljati tudi kot lubrikant. Tukaj lahko uporabimo razmerje cca. 60ml na 3.8l vode (2 ounces to 1 gallon of water).

Ali lahko ONR uporabljam tudi pozimi?
Absolutno! Pravzaprav je dosti lažje prati pozimi z ONRjem kot pa z metodo dveh veder, visokotlačnim čistilnikom ipd.. saj imamo manj dela, hitreje operemo in po pranju nimamo drsališča pred hišo.
Obstaja pa nevarnost pri tem načinu pranja da ne uporabimo zadosti ONRja, da bi popolnoma razgradil cestno sol. Če je sol le delno razgrajena, je lahko skoraj nevidno abrazivno sredstvo ki je tako grobo kot pesek.

Najprej uporabimo predsprej (razmerje 32:1) in ga pustimo delovati. Pozor naslednji korak je zelo pomemben. Ponovno uporabimo predsprej in če vidimo da umazanija odteka uporabimo rokavico in jo malce ožamemo nad mestom ki ga bomo oprali, nato spet pustimo nekaj časa da deluje, potem tisti del normalno operemo. Večkrat speremo rokavico, gobo kot ponavadi in tako zagotovimo da vseskozi peremo z čisto rokavico.
Ko smo prepričani da je tisti del očiščen ga obrišemo z čisto mikrokrpo. Po želji lahko to krpo navlažimo z ONRjem (pošpricamo z predsprejem).


Ali je ONR prijazen do zaščite na avtomobilu (vosek, sealant..)?
Da! Še več, z njegovimi polimeri še doda malce zaščite, tako da ste lahko brez bojazni da bi ostali brez zaščite na avtomobilu po pranju z ONRjem.

Ali razredčen ONR oslabi čez čas in postane neuporaben?
Ne, razredčen ONR ne bo oslabel še vedno bo uporaben. Edino kar se bo zgodilo bo to, da se bo razbarval iz modre v skoraj prozorno. To lahko obnovimo tako da malce koncentrata kanemo v tekočino in ponovno imamo modro barvo.

Ali ga lahko uporabljamo na steklu?
Da, lahko ga uporabljamo na steklu. So pa poročanja da pri uporabnikih ki imajo stekla premazana z premazi za odboj kapljic prihaja do zmanjšanja efektivnosti le teh. Verjetno se polimeri ONRja »stepejo« z nano tehnologijo teh zaščit. Poročali so uporabniki kateri uporabljajo Gtehniq G1/G3. Za tiste ki uporabljamo nanolex, rain x, carlack.. ŠE ni bilo poročanj o težavah. Če imate premazana stekla z nano premazam priporočam da stekla očistite z čisto vodo.
Na steklih uporabljamo ONR v razmerju 32:1, eno vlažno in eno suho mikrokrpo. Našpricamo steklo, obrišemo z vlažno krpo in nato še s suho.


Ali ONR vpliva tudi na druge NANO zaščite?
Verjetno. Razlog za to se verjetno skriva v naravi delovanja teh nano zaščit. Kakorkoli že verjetno ONR ni edini na tržišču ki povzroča take težave, zato mislim da to ni zadosten razlog da ga nebi uporabljali. Čiščenje bo še vedno zelo temeljito in dobro, tudi zaščita ki jo za sabo pusti ONR bo samo začasna, tako da zelo kmalu se zaščita pod zaščito ONRja spet pojavi.
Za razliko od stekel, tukaj nebi svetoval čiščenja avtomobila le z čisto vodo, sploh če ONR reši vašo težavo z uporabo vode (živimo v bloku, prepoved uporabe pitne vode...).


Kako pa je z čiščenjem platišč?
Če so vaša platišča že očiščena in zaščitena z kakšnim produktom za zaščito platišč, bo čiščenje platišč mala malica. Razen pozimi, so lahko platišča očiščena že v razmerju 32:1 in mikrokrpo. Toda to pa pomeni da umazanijo z platišč prenašamo na krpo, tako da je pametno krpo pred pranjem namočiti v vedru vode in jo malce očistiti.
Pozimi pa lahko čistimo platišča na sledeč način: natočimo pol vedra tople vode, vanj zmešamo 1 zamašek ONRja, operemo dve platišči (jih ne rabimo sušiti, lahko pa) z rokavico, gobo.. nato zamenjamo vodo in ponovimo postopek na drugih dveh platiščih. Tako imamo bolj čisto mešanico in pa enako porabimo 1 vedro vode.

Umazanije nisem odstranil v prvem poizkusu, zakaj ne?
To je verjetno zaradi različnih faktorjev, najpomembnejša pa sta:
• Ali ste pustili da produkt deluje nekaj časa?
• Ali bi morali umazanijo bolj podrgniti, kot pa le nežno obrisati?
Verjetno nas lahko precej hitro zanese pri čiščenju z to »čudežno tekočino«. Pravzaprav včasih pričakovanja lahko postanejo previsoka. Pogosto zadošča že ponovna uporaba predspreja in pa daljši čas delovanja le tega. Eksperimentirajte, dokler se izogibate drgnjenju ne boste storili nobene škode.

Kako pa je z smolo in katranom?
Čeprav je ONR učinkovito čistilo, pa to ne pomeni da bo odstranil vse. Kaj lahko odstrani si lahko predstavljamo tako. Če lahko tanka tekočina pride med umazanijo in lak, potem jo lahko odstrani, če ne so vaša pričakovanja previsoka. Da odgovorim na vprašanje, ONR verjetno ne more odstraniti smole in katrana.

Ali ONR res prihrani čas?
Definitivno! Čeprav je potrebno malce potrpežljivosti pri puščanju časa da produkt deluje ko ga našpricamo, lahko avto operemo že v 20min. Na začetku boste seveda porabili več časa, ampak z prakso in če avtomobil ni zelo umazan se ga da oprati zelo hitro

Ali je ONR tako dober kot metoda dveh veder?
Z ONRjem je metoda dveh veder le nepotrebno zapravljanje vode, energije, časa in denarja. ONR bo verjetno dal bolj zadovoljiv rezultat po pranju kot ta metoda in to v krajšem času.

Kratek slovar izrazov..
Zelo preprosto povedano.
Polimeri: Praktično mikroskopski koščki plastike ki se združijo ob izhlapevanju in tvorijo zaščitni sloj.


Avtor: Lowiepete na DW forumu link do članka
Z dovoljenjem avtorja prevedel in priredil: Grahovc

Na vrh
Paal
26 dec 2010, 15:32
Član #1960
Prijavljen dne: 20 nov 2010, 07:58
Objav: 53
Se priporocam.
Kaj ce bi ustanovil nekaj kot "letece poliranje" in bi lahko delal po celi SLO?
Za nas lene bi to bilo krasno.
A.
Na vrh
grahovc
27 dec 2010, 10:26
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Paal je napisal(a): ...

Se priporocam.
Kaj ce bi ustanovil nekaj kot "letece poliranje" in bi lahko delal po celi SLO?
Za nas lene bi to bilo krasno.
A.


O temu že nekaj časa razmišljam, problem je v temu ker se moraš prilagajat vremenu. Ogromen finančni vložek v avto-kombi v katerem je rezervoar za vodo, agregat, dovolj prostora za vso opremo, čistila.. potem so tu še stroški bencina in tako bi cena za poliranje šla v višave da sploh pokriješ stroške (pa že zdaj precej ljudi "jamra" da je to predrago, ker veliko jih misli da je poliranje za 50€ v pralnici v parih urah enako poliranju videnemu na slikah zgoraj... ) Vprašljiva bi bila kvaliteta dela, saj če imaš delavnico lahko v miru in na toplem delaš, zunaj pa vsi vemo kako je.. recimo zelo visoka vlaga lahko vpliva na delovanje polišev, nanašanje zaščite... če je mraz je spet problem..
Drugo je če ima sstranka garažo in ti pusti da 3 dni ropotaš tam not
Sicer v UK to odlično laufa in imajo veliko strank, samo tam je to drugače pošlihtano kot pri nas in so svetlobna leta glede tega pred nami. Mogoče bi se tudi to prijelo v naši mali državici, samo jajca je treba met in probat
Drugače pa premišljam o tem in verjetno sčasoma se bom lotil tudi česa takega

Na vrh
nkidess86
27 dec 2010, 13:00
Član #959
Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19
Lokacija: Vojnik-SLO
Objav: 924
koliko pa bi bila cena recimoma če bi pripeljali avto k tebi za poliranje in pranje???
Na vrh
kowa
02 feb 2011, 11:17
Član #1485
Prijavljen dne: 28 jan 2010, 08:49
Objav: 186
ja tudi mene to zanima...:)
Na vrh
grahovc
12 feb 2011, 20:51
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No malce updatea glede mojih izkušenj z pranjem z "Optimum No Rinse Wash". Sedaj sem že ene 4x opral avto in se imel priložnost poigrati z tem produktom in sem nadvse zadovoljen.
Nazadnje sem ga pral prejšnjo soboto. Uglavnem avto je bil tko umazan (verjetno PREumazan) da sem porabil 3l predspreja (3x15ml onrja) + 2x 5l onr mešanice (2x 25ml) in 3 vedra čiste vode za splahovanje zymol gobe. Goba je bila po pranju čisto črna




Ta teden je bilo lepo vreme in je bil avto le malce prašen tako da sem uporabil samo predsprej in z predsprejem navlaženo mikrokrpo ter nahitro našprical ter obrisal haubo ter blatnike. Delo je bilo opravljeno hitro in dobro, krpa se ni nič vlekla po laku in je bila po brisanju precej umazana. Potem sem uporabil še eno krpo in še enkrat obrisal in krpa je bila čista tako da je ONR dobro opravil svoje delo. Takoj ko se vreme popravi ali pa da bom imel uro ali dve časa bom spoliral kakšen blatnik ter vrata v nulo in bom takrat lahko videl koliko se lak opraska z pranjem z ONR in zymol gobo. Seveda bo sledilo poročilo
Na vrh
grahovc
18 mar 2011, 21:09
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Tako zima je mimo, in je čas da se začne spet kej dogajat v garaži za začetek sem se odločil da zrihtam kar domačo korso in tako malo pretegnem že skoraj zakrnjene mišice ki so potrebne za to delo
Delo bo potekalo v dveh delih, najprej bom oz. sem naredil test dveh premazov za stekla in sicer na polovico stekel avtomobila sem nanesel Nanolex premium premaz, na drugo polovico pa Gtechniq G1 premaz. Oba sta zelo dobra in priljubljena premaza, oba obljubljata dolgotrajno zaščito in enostavno uporabo. Cena gre v prid nanolexu saj ga dobiš več za manj denarja in še dobavljiv je v Sloveniji, pri CSF. Ta je pred kratkim odprl tudi spletno trgovino z polirnim materialom (prva te vrste v sloveniji) in dobavlja nanolex, menzerno, wolf chemicals, flexipads…. In se sproti dopolnjuje in širi.
Če je moderatorjem in adminom OK, bi objavljal linke do posameznih produktov v trgovini ki jih sam uporabljam, in jih je možno dobiti pri CSF, tako da vsem tistim ki vas zanima kje in kako nabavljam material in koliko stane ne bo potrebo več odpirati novih tem in pošiljati privatnih sporočil ampak boste imeli vse v opisu postopka poliranja ali kar pač bom že objavil. Ne jemat tega kot reklamo, ker ni to moj namen in nisem nikakor povezan z CSF, sem zgolj njihova stranka tako kot pomoje veliko ostalih iz tega foruma. Je pomoje vseeno ali se da link do trgovine v UK ali pa SLO.

Produkta na testu


Avto je bil umazan, ampak sem samo šipe temeljito spucal. Najprej z čistilom za stekla, nato z IPA, nato z plastelinom nato še enkrat z IPA in na koncu z Nanolex Glass cleanerjem.
Čistilo za stekla iz hoferja

Plastelin je pobral le malo umazanije z stekel


Sledi Nanolex Glass cleanerna bombažni make up gobici (al kako se reče)

Potrebujemo ga le malo količino in ga enakomerno razmažemo po steklu, pustimo delovati nekaj časa in z čisto mikrokrpo obrišemo



Stekla so očiščena in pripravljena na premaza


Najprej je sledil premaz Gtechniq G1. Navodila so taka:
- Predhodno steklo očistimo z Gtechniq G4, jaz ga nisem imel tako da sem očistil z nanolex cleanerjem. Namažemo steklo z premazom G1, pustimo 10min delovati, nato nanesemo še en sloj in spet pustimo delovati 10 min, nato namažemo premaz G2 ki pomaga pri odstranjevanju G1 in takoj obrišemo. Moram reči da se je lepo obrisalo oz. brez večjih težav. Flaška drži 15ml in sem porabil približno 7ml, tako da predvidevam da bi za cel avtomobil porabil celo flaško. Dva sloja na vsa stekla. Produkt nanesemo na make up blazinico in sicer tako da blazinico prislonimo na flaško in obrnemo za kako sekundo ali dve, to naredimo 2x in nato enakomerno nanesemo na steklo, po potrebi za vetrobransko steklo ponovimo zgornji postopek – »namakanje« blazinice.







Nato je sledil Nanolex premium premaz,. Navodila so taka:
- Steklo predhodno očistimo z Nanolex Glass cleanerjem. Enako uporabimo make up blazinico in enak postopek »namakanja« blazinice, enakomerno nanesemo na steklo, pustimo delovati nekaj minut in nato z mikrokrpo nežno obrišemo. Nanaša se malce slabše kot Gtechniq (ni tako »oljnat«) ampak še vedno se lepo razmaže. Briše se tudi zelo lepo, mogoče je potrebno malce bolj pritisniti na krpo ma še vedno se lepo obriše in ni težav. Nanesel sem le en sloj.







Očistil sem še notranja stekla in to je to



Sledil bo še kakšen video kako voda odteka, in če mi bo ratalo kak video me samo vožnjo kako to zgleda v praksi.
Jutri pa sledi drug del in še en test

Na vrh
grahovc
19 mar 2011, 20:41
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Tako, danes je sledil drugi del testa in sicer zaščita Wolf's chemicals nano sealant vs. menzerna power lock.
Testni avto je bila korsa, katero sem pred nanosi nahitro spoliral z kombinacijo 3m modre paste in LC Hydro-tech oranžne gobice. Ker ima korsa tako fantastično mehak lak in posledično zna delat sive lase zaradi težavne obdelave, sem kasneje uporabil 3m modro gobico + 3m modra pasta + menzerna 85re. Ni bila ful korekcija, je šlo pa veliko prask ven ker je zelo mehak lak. Spoliral nisem strehe, jo bom kdaj drugič Sem pa tja se mogoče najde kak hologramček, ki pa me ne moti, ker je avto itak »testna mula«, žal ni bilo sonca da bi dodobra preveril če je ali ni, baterije pa nisem imel, tako da mi je edino flash na telefonu malce pomagal :(
Avto se je najprej temeljito opral, sledil je plastelin ki je pobral nekaj malega umazanije, nato je sledilo brisanje z IPA in končno poliranje.
Avto na začetku:





Sledilo je predpranje z magifoam, medtem ko je bila pena na avtu sem očistil koloteke, gume itd.









Pena po cca. 30min na avtu, na nekaterih mestih se že sušila





Po 30min sem spral peno dol in avto opral z BTBM, ga splastelinal in obrisal z krpo za brisanje





Nato je sledilo poliranje. Se opravičujem če je malce zamešan vrstni red.


















Praska na vratih PREJ

Praska na vratih POTEM

Praska na zadnjem blatniku prej

Praska na zadnjem blatniku potem










Nato je sledil nanos zaščite… pol avta (voznikova stran) sem namazal z Menzerno Power Lock, druga polovica je bila nazmazana z Wolf nano sealant.
1) Sloj menzerne
2) Sloj wolfa
3) Takoj po nanosu sem šel brisat menzerno in nato še wolfa
4) Po dobre pol urce ponovil zgornje postopke
Oba sloja obeh sta bila na avtomobilu približno 15min preden sem jih obrisal. Oba se lepo, lahko brišeta, sploh nobenih problemov. Končen finiš je od obeh izjemen. Super lesk, globina in razločni odsevi. Če mi nekdo namaže 50/50 bi zelo težko določil kater produkt je na eni ali drugi strani, mogoče bi rekel da Wolf sealant bolj »potemni« barvo oz. ji doda lepo globino medtem ko menzerna power lock bolj poudari lesk oz. odsev. Uglavnem razlika je minimalna. Najbolj me zanima obstojnost obeh in pa odpornost na praske (od pranja) nano sealanta. Avto se bo pral z peno in tudi test z ONR bom nardil in sicer tako da bom haubo in oba blatnika pral z ONR, ostalo z navadnim pranjem.
menzerna power lock










Wolf's chemicals nano sealant











Tako to je to, nardil sem tudi nekaj videov, kako odteka voda z šip z sealanti in kako se spira pena z avta… ki jih naložim ob priliki.


Na vrh
grahovc
20 mar 2011, 10:50
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Video odtekanja vode z zadnje šipe. Leva stran je nanolex desna gtechniq g1



stran z nanešenim Gtechniq G1

video splahovanja pene
Na vrh
grahovc
04 apr 2011, 21:20
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Tokrat sledi malce več slik, tako da priporočam skodelico čaja ali pa kave ob branju
Tokrat je bil na vrsti BMW e46 za katerega sem porabil okroglih 29ur (petek 6ur, sobota 15ur, nedelja 8ur). Moram priznat da sem malce podcenjeval tole BMW barvo in že na začetku sem obžaloval, ker se nisem ustrezno pripravil in kupil ovčke za poliranje. Barva je bila namreč tako trda ko sam vrag Ne glede na vse so menzernine paste in nove gobice »hydro tech« iz podjetja Lake Country čudovito opravile svoje delo. Mislim da sem dosegel okoli 90% korekcijo, nekje malce več nekje pa malce manj. Ostalo je nekaj globokih prask in pa tiste črne plastike na sredini pri vratih so prava nočna mora za delat, jih spoliraš in nato že z najbolj mehko krpo narediš nove rise – da popizdiš. Probaval sem še polituro P1 iz podjetja Gtechniq iz Anglije. To naj bi bila vodno osnovana politura z nano delci in ne potrebuje fillerjev ali olj, zato se ne potrebuje IPA. P1 je lahko uporabljan kot groba polirna pasta ali kot fina, grobost reguliramo z izbiro gobice. Ker nima veliko olj ali lubrikantov se ga porabi malce več da dobro »maže« in se ne suši preveč in obdeluje se ga do hitrosti 1200RPM. Kar se mene tiče je to zelo kvaliteten, vsestranski produkt. Njegova največja moč se mi zdi da je v kombinaciji z ovčko saj takrat zelo hitro in varno odstranjuje rise. Sam žal te opcije še nisem sprobal, jo pa bom v kratkem. Probal sem ga v vseh treh kombinacijah (grob, srednji, finish) in povsod je zelo dobro opravil svoje delo, le kot grob polish ni bil dovolj grob za BMW barvo, tako da sem dodal malce menzerne S100 in to je bila čudovita kombinacija za to barvo. Uglavnem priporočam, kaj več pa povem ko ga bolj sprobam.
Na koncu je vse skupaj dobro izpadlo, lastnik je bil zelo zadovoljen, kar mi največ pomeni.
Dost pisanja, gremo na slike

Avto ob prihodu. Ni bil tako umazan, vseeno pa je bil deležen temeljitega pranja. Kolotekov nisem očistil, ker jih nikakor nisem dosegel =/





Nekaj prask slikanih še pred pranjem



Nato sem mu privoščil kopel z Magifoam. Vmes sem očistil platišča z billberryem in Iron Cut-om, in ostale detajle z APC in čopičem.










Nato se je pena sprala, in nato sem jo še enkrat nanesel, in tokrat še opral z šamponom »born to be mild« in rokavico za pranje.

Avto je bil sorazmeroma čist, tako da plastelin več kot to ni pokazal.

In sedaj nekaj slik defektov na soncu, in v garaži pod različnimi lučmi, ko je bil avto čist in pripravljen na poliranje. Vmes so tudi slike med samim poliranjem.












Zadnji desni blatnik 50/50. Kot vidite je bila barva v kar slabem stanju.



Primerjava vrata/blatnik

Zadnja desna vrata











Pod letvicami























Nekaj prask je bilo preglobokih za spolirat








Zadnji odbijač








In izdelek po 29 urah dela z 2 slojema Wolf nano sealanta.

























MATERIAL:
- Šampon Dodo juice Born to be mild
- Snowfoam Autobrite Magifoam
- Plastelin Bilthamber Autoclay
- Čistilo za platišča Valet Pro Billberry
- Čistilo Iron Cut
- rokavica za pranje
- brisača za sušenje
- krtača za platišča
- krtača za platišča - manjša
- čopič za težko dostopne dele
- različne mikrokrpe
- menzerna s100
- menzerna 3.02
- menzerna 85re5
- Gtechniq P1
- Gobice za poliranje lake country hydro tech (modra, oranžna, rdeča)
- Gobice za poliranje 3m (rumena in modra)
- Male gobice sonus (bela, rumena, rdeča)
- Za plastike poorboys trim restorer
- Za stekla nanolex glass cleaner in premium sealant
- Zaščita platišč poorboys wheel sealant
- Zaščita laka wolf nano sealant
- Izopropanol in destilirana voda v razmerju 1:1
- Veliko živcev, 3x Red Bull, in boleč hrbet

To je to Komeentarji kot vedno dobrodošli

Lp Žiga
Na vrh
JanT5
04 apr 2011, 23:41
Član #713
Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29
Objav: 319
Bravo.
Po vsem kar sem videl lahko rečem samo, da o zadevi veš ogromno in da se avtomobilu res sto procentno posvetiš. Prav z užitkom sem gledal kako si se zadeve lotil in jo pripeljal do perfekcije.

Le tako naprej, lep pozdrav, Jan
Na vrh
grahovc
14 apr 2011, 12:49
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Hvala jan
Na vrh
grahovc
14 apr 2011, 12:50
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Ta teden sem imel priložnost delat na dokaj redkem avtu (vsaj jaz ga še nisem videl pri nas) in sicer Porsche 928s, letnik 1983. Naj bi bil v svoji prvi barvi in za svoja leta je precej dobro ohranjen. Ima sicer nekaj kozmetičnih napak ki jih lahko uredi le ličanje in ponovno barvanje ampak drugače pa je bil avto kar ohranjen. Barva je bila malce zbledela, vendar je hitro dobila nazaj svoj sijaj in globino. Predvsem sem imel težave z sprednjim in zadnjim odbijačem saj prask nikakor nisem mogel odpraviti, ovca + menzerna s100 tudi po parih »udarcih« nista naredila nič dosti tako da sem obupal. Žal se včasih vsega pač ne da rešit. Za pooliranje sem uporabljal kar ovco v kombinaciji z gtechniq P1 in moram reči da je ta politura na ovci BOMBA. Tako hitro odstranjevanje prask da samo gledaš in obenem tudi zelo učinkovito. Recimo z menzerno s100 na ovci sem dosegel malce slabšo korekcijo (ne veliko) vendar je dlje trajalo (minuto ali dve). Me pa moti pri P1 da se grozno praši, ga precej več porabiš kot menzerne in da je drag. Vsekakor pa me je prepričal in ga bom nabavil.
No po grobem poliranju sem šel čez še z 3m rumeno gobico z menzerno 85re5 in nato ko sem avto prebrisal z IPA in ga pregledal na soncu (lovil zadnje sončne žarke pred nevihto) sem ga še preletel z 3m modro gobico in poorboys black holeom. Sledil je še nanos zaščite in sicer 2 sloja menzerne powerlock.
Največ problemov sem imel pa z platišči! Samo za platišča sem porabil vsaj 2 uri časa, in sem jih le delno spucal, s tem da sem pokuril večino zaloge čistil. Tukaj lahko pomaga samo peskanje in novo barvanje verjetno.
Plastike so bile precej zbledele in sem jim z chemical guys VRP dressingom malce povrnil črno barvo. Stekla sem zaščitil z nanolexom, gume namazal z meguiars endurance gelom, feltne zaščitil z poorboys wheel sealantom in to je to. Delalo se je pa 23ur.
Avto ob začetku
















Brake duster na delu




Po plastelinanju


Naključne slike defektov in med poliranjem..

























Mal hologramov po ovčki



Dalje..































zaščita







nanolex















In oprema pospravljena


MATERIAL:
- Šampon Dodo juice Born to be mild
- Snowfoam Autobrite Magifoam
- Plastelin Bilthamber Autoclay
- Čistilo za platišča Valet Pro Billberry
- Čistilo Iron Cut
- Wolf's chemicals brake duster
- rokavica za pranje
- brisača za sušenje
- krtača za platišča
- krtača za platišča - manjša
- čopič za težko dostopne dele
- različne mikrokrpe
- menzerna s100
- menzerna 85re5
- Gtechniq P1
- Flexipads ovčka za poliranje 135mm
- Flexipads ovčka za poliranje 75mm
- Flexipads mala gobica groba
- Flexipads mala gobica fina
- Gobice za poliranje 3m (rumena in modra)
- Male gobice sonus (bela)
- Za plastike chemical guys VRP dressing
- Za stekla nanolex glass cleaner in premium sealant
- Zaščita platišč poorboys wheel sealant
- Zaščita laka menzerna power lock
- Izopropanol in destilirana voda v razmerju 1:1

To je to Komeentarji kot vedno dobrodošli

Lp Žiga
Na vrh
Andrei
14 apr 2011, 17:58
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Vedno rad pogledam dobro delo. Imam pa en predlog pri fotkanju, težko je namreč s slik oceniti sijaj in odtenek barve, ker delaš in fotkaš pri zelo različnih virih svetlobe. Predlagam, da se na fotoaparatu poigraš z nastavitvani beline, morda je treba izključiti samodejno uravnavanje. Ali pa da bi dal fotke po sistemu prej/potem, ker tako lažje vidiš razliko. Sicer pa super.

[ Uredi 14 apr 2011, 18:01 ]
Na vrh
Spletna stran
grahovc
14 apr 2011, 18:41
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Hvala za predlog in ga bom probal upoštevati. Imam pa na žalost en precej star aparat ki ne služi več dobro svojemu namenu in slike niso tako "resnične" kot bi lahko bile. Dokler pa ne nabavim nekaj novega, boljšega pa se bom mal igral z nastavitvami in poskusil kaj boljšega posneti.
Na vrh
grahovc
18 apr 2011, 11:38
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Ta vikend se je pa delal 2007 BMW M3 v sivi barvi. Avto več kot odlično ohranjen, razen luknjic od kamenčkov skorajda brez vsake praske, kar nakazuje na to da lastnik odlično skrbi za avto, kar mi je zelo všeč. Avto se je normalno opral, opral sem mu še motorni prostor, ga splastelinal in spoliral nato se je očistila še notranjost in očistilo ter premazalo se je še usnjene sedeže. Za vse skupaj se je porabilo okoli 25ur, več pa naj povejo slike





































































































MATERIAL:
- Šampon Dodo juice Born to be mild
- Snowfoam Autobrite Magifoam
- Plastelin Bilthamber Autoclay
- Čistilo za platišča Valet Pro Billberry
- Wolf's chemicals brake duster
- rokavica za pranje
- brisača za sušenje
- krtača za platišča
- krtača za platišča - manjša
- čopič za težko dostopne dele
- različne mikrokrpe
- menzerna s100
- menzerna 85re5
- Flexipads ovčka za poliranje 135mm
- Flexipads ovčka za poliranje 75mm
- Flexipads mala gobica groba
- Flexipads mala gobica fina
- Gobice za poliranje 3m (rumena in modra)
- Za plastike poorboys trim restorer
- Za stekla nanolex glass cleaner in premium sealant
- Zaščita platišč poorboys wheel sealant
- Zaščita laka wolf nano sealant
- Izopropanol in destilirana voda v razmerju 1:1
- Wolf interior APC
- Wolf premaz za usnje
- wolf krtačka za usnje
- wolf silk milk

Tko, to je to. Lastnik biu zadovoljen, jaz tud za vas pa nevem

Komentarji ipd. zaželjeni in dobrodošli
Lp Žiga
Na vrh
alfaromeo
20 apr 2011, 09:49
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljen. Koliko je prišlo BMW "pranje"?
Na vrh
divja jaga
20 apr 2011, 23:09
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Samo stoj in glej
Na vrh
Andrei
21 apr 2011, 19:56
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Noro!

A te pikce od kamenja se da sanirat s poliranjem?
Na vrh
Spletna stran
ČVAJZL
27 apr 2011, 12:29
Član #2008
Prijavljen dne: 15 dec 2010, 20:50
Objav: 3
Odlično, vse pohvale za delo in predstavitve
Na vrh
grahovc
27 apr 2011, 14:19
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Hvala

Pikice od kamenja se ne da sanirat s poliranjem. Jih moraš ročno popraviti z korekturno barvo, vendar ti tudi to ne da 100% rezultata, bolje kot nič pa zagotovo je.

V kratkem prilimam še dve predstavitvi
bmw 335i in fiat barchetta
Na vrh
supr
27 apr 2011, 14:23
Član #862
Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30
Lokacija: Slovenia
Objav: 167
Kako se pa najbolj učinkovito uredi pikice (luknjice) od kamenja?
Na vrh
Spletna stran
grahovc
26 maj 2011, 13:49
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Najbolj učinkovito ti je ponovno barvanje cele haube recimo.
V kolikor pa tega ne želiš, pa kupiš korekturno barvo in nato vzameš zobotrebec in previdno zapolniš luknjice. Ta postopek večkrat ponoviš, vmes pustiš barvo da se suši kakšen dan. Ker ko se barva posuši jo skupaj potegne in zato moraš potem spet zapolnit luknjico. Ko je luknjica zapolnjena in barva suha, se vrhnjo plast barve ki se je nanesla zbrusi, da pridemo na isti level z ostalo original barvo. Nato se še spolira čez.
Na vrh
grahovc
26 maj 2011, 13:51
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Poštimala se je fiat barchetta od kolega. Barva je bla dokaj mehka tako da se je korekcija opravila kar hitro. Večina prask je šla ven, nekaj je ostalo. Nekaj ima tudi flekov od ptičjih drekcov, ki bi rabili brušenje vendar se v to nisem spuščal. Soft top se bo očistil in zaščitil naknadno. Korekcija se je opravila v celoti z 3m rumeno gobico + menzerna 3.02 + s100, za finiš sem uporabil prav tako 3m rumeno gobico in menzerno 85re5. Zaščita je menzerna powerlock, na steklih pa nanolex premium.





















































MATERIAL:
- Šampon Dodo juice Born to be mild
- Snowfoam Autobrite Magifoam
- Plastelin Bilthamber Autoclay
- Čistilo za platišča Valet Pro Billberry
- rokavica za pranje
- brisača za sušenje
- krtača za platišča
- krtača za platišča - manjša
- čopič za težko dostopne dele
- različne mikrokrpe
- menzerna s100
- menzerna 3.02
- menzerna 85re5
- gobica za poliranje 3m rumena
- Za plastike poorboys trim restorer
- Za stekla nanolex glass cleaner in premium sealant
- Zaščita platišč poorboys wheel sealant
- Zaščita laka menzerna power lock
- Izopropanol in destilirana voda v razmerju 1:1
- Wolf interior APC
- wolf silk milk

TO je to Komentarji zaželjeni
Na vrh
grahovc
26 maj 2011, 13:52
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No pa je prišel še vallejev GTI na vrsto Avto ni bil prehudo zmahan, bi rekel da je bila hauba še najbolj boga. Lak kot se spodobi je bil precej trd tako da je bila ovca tukaj spet najboljši prijatelj, sledil sem ji 3m rumeno + menzerna 3.02 in nato še 3m modra + menzerna 85re5. Tokrat mi je družbo delal še peroRS ki je zadevo pridno slikal. Pa naj slike povejo več.

Ob prihodu

































































še enkrat snowfoam pred drugim slojem zaščite ---> se nabere prah čez noč


































MATERIAL:
- Šampon Dodo juice Born to be mild
- Snowfoam Autobrite Magifoam
- Plastelin Bilthamber Autoclay
- rokavica za pranje
- brisača za sušenje
- krtača za platišča
- krtača za platišča - manjša
- čopič za težko dostopne dele
- različne mikrokrpe
- menzerna s100
- menzerna 3.02
- menzerna 85re5
- Flexipads ovčka za poliranje 135mm
- Flexipads ovčka za poliranje 75mm
- Flexipads mala gobica groba
- Flexipads mala gobica fina
- Gobica za poliranje 3m modra
- gobica za poliranje 3m rumena
- Za plastike poorboys trim restorer
- Za stekla nanolex glass cleaner in premium sealant
- Zaščita platišč poorboys wheel sealant
- Izopropanol in destilirana voda v razmerju 1:1
- Wolf interior APC
- Zaščita laka menzerna power lock


Avto je v živo "špegu" Komentarji, vprašanja, kritike seveda zaželjeni :mrgreen:

Lp Žiga
Na vrh
grahovc
26 maj 2011, 13:53
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No medtem ko so se eni zabaval na blokah (srečanje a.com), smo eni pridno delal No uglavnem tokrat se je delal BMW 335i, v precej slabem stanju ampak v čudoviti barvi. Kot da ni dovolj problematična že sama barva (ker je trda), mi je probleme še povzročaala ta prekleta cheap-shit polirka in mi je med samim poliranjem 3x crknila. Prvič sem zamenjal kabel, in je štimalo za par ur dela. Nato mi je še enkrat crknila, sem malce obrnil ščetke in je spet delala za kako urco, nato pa je spustila dušo in ker ščetk nism mel za zamenjat sem bil v dreku. Hvalabogu še obstajajo dobri ljudje na temu svetu ki so pripravljeni pomagati kolegu v stiski tako da mi je kolega (Drager) posodil svojo makito, da sem lahko končal ta avto in še enega ki ga imam v delu. 1000x ti hvala! Tako da sedaj sem v nakupu nove polirke, verjetno bom vzel kar makito 9227cb. Tako da če lahko zrihta kdo kak dober popust, naj se kar javi.
No uglavnem ko se je to poštimalo, sem lovil minute, dobesedno ker me je čas do prevzema priganjal in sem se bal da mi ne bo uspelo. No na koncu se je vse lepo izšlo in mi je uspelo zadevo odlično poštimat, hvala tudi lastniku ki je bil zelo razumevajoč in je tudi sam pomagal tako da je avto pri meni pustil še dodaten dan. No kakorkoli že, celoten avto se je obdelal z ovco+s100 (do max 1200RPM), nato sem šel čez z hexlogic belo + 3.02 (obdelava na 1500RPM, zadnje par prehodov na 900RPM), in na koncu še z 3m rumeno na 85re5 (900rpm). Korekcija je okoli 90%, probleme sem imel predvsem pri sprednjem odbijaču ker se malce lušči lak in je popikan od kamenčkov, naredil sem kar sem lahko. Svojevrsten podvig je bil tudi pri poliranju pod kljukami, saj stanja nikakor nisem mogel popolnoma popraviti tako da je tam še nekaj praskic ostalo. No na koncu sem šipe premazal z nanolexom, lak je dobil svojo dozo menzerne powerlock. Očistilo se je še usnje, predvsem je bil umazan voznikov sedež, ostalo je bilo več ali manj čisto. Sonca ni bilo da bi ga poslikal na soncu, prav tako gume še niso namazane ker je avto še v garaži in ga pride lastnik iskat zjutraj tako da še zadnje par detajlov se jutri poštima.
Slike so malce pomešane, ampak se bote znajdli
Ob prihodu











Pranje mašine, nekje vmes sem se spomnil da bi lahko slikal..





Malce čiščenja detajlov




Neki novga za prat..



Naj se zabava začne








No kaj ni lepu ratalu?

























No tle je crklna polirka, in medtem ko sem čakal na drugo sem se poigral z usnjem




Od tukaj naprej me je preganjal čas, tako da sem bolj malo slikal.

Tukaj se lepo vid holograme ki nastanejo po obdelavi z ovco

No tle jih ni več, ker ni sonca, tut flash prav pride.


V ozadju že čaka nova mrcina da jo obdelam

Še mal pregleda pred zaščito


Menzerna power lock– my favorite



In pa z 1 slojem zaščite. Jutri sledi še drugi sloj in ostale malenkosti.




















MATERIAL:
- Šampon Dodo juice Born to be mild
- Snowfoam Autobrite Magifoam
- Plastelin Bilthamber Autoclay
- Čistilo za platišča Valet Pro Billberry
- rokavica za pranje
- brisača za sušenje
- krtača za platišča
- krtača za platišča - manjša
- čopič za težko dostopne dele
- različne mikrokrpe
- menzerna s100
- menzerna 85re5
- Flexipads ovčka za poliranje 135mm
- Flexipads ovčka za poliranje 75mm
- Flexipads mala gobica groba
- Flexipads mala gobica fina
- Gobice za poliranje Chemical guys Hexlogic – bela
- gobica za poliranje 3m rumena
- Za plastike poorboys trim restorer
- Za stekla nanolex glass cleaner in premium sealant
- Zaščita platišč poorboys wheel sealant
- Zaščita laka wolf nano sealant
- Izopropanol in destilirana voda v razmerju 1:1
- Wolf interior APC
- Zaščita laka menzerna power lock
- wolf krtačka za usnje
- wolf silk milk

That's it folks.
Na vrh
Dejan81
01 jun 2011, 22:05
Član #2277
Prijavljen dne: 01 jun 2011, 21:57
Objav: 1
Nimam besed .... samo tako naprej moru sam se registrirat na forum samo da ti cestitam.
Lahko pa mi posljes tvojo telefonsko na PM da se zmeniva za kaksno poliranje.poz
Na vrh
grahovc
02 jun 2011, 10:43
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Hvala za pohvale In imaš PM
Na vrh
grahovc
02 jun 2011, 10:43
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No še zadnji detail pred izpiti na faksu pa je bila tale rdeča seat altea. Avto je imel kar nekaj prask, hauba je bila daleč v najslabšem stanju in je tudi lastnico najbolj motila. Platišča so bila ravno tako precej boga in jim tudi brake duster ni bil popolnoma kos. Da bi jih orng poštimal bi jih moral vzet z avtomobila in se nad njih spravit z kakšnim orng močnim čistilom. No neglede na vse je bila lastnica zelo zadovoljna z končnim izgledom. Na avtu se je uporabljala lake country oranžna hydro tech gobica na kateri sem mešal menzerno s100 in menzerno 3.02. Končno poliranje sem opravil z belo hexlogic gobico z menzerno 85re5. Končna zaščita so trije sloji Wolf's chemicals nano sealanta. Na stekla sem nanesel nanolex premium, na platišča pa PB wheel sealant. Plastike premazane z PB trim restorer. Delalo se je 27ur.

Avto ob prihodu

































G












































še snowfoam pred zaščito, in še malce igranja z platišči… ni mi dalo mira ker niso ble popolno narejene.


pa končane slike




























MATERIAL:
- Šampon Dodo juice Born to be mild
- Snowfoam Autobrite Magifoam
- Plastelin CSF grobi
- čistilo za platišča Deironizer
- rokavica za pranje
- brisača za sušenje
- krtača za platišča
- krtača za platišča - manjša
- čopič za težko dostopne dele
- različne mikrokrpe
- menzerna s100
- menzerna 3.02
- menzerna 85re5
- Flexipads mala gobica groba
- Flexipads mala gobica fina
- Gobica za poliranje hexlogic bela
- gobica za poliranje lake country hydro-tech oranžna
- Za plastike poorboys trim restorer
- Za stekla nanolex glass cleaner in premium sealant
- Zaščita platišč poorboys wheel sealant
- Izopropanol in destilirana voda v razmerju 1:1
- Zaščita laka wolf nano sealant
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3 4 5 6 7

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 32, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5982
najnovejši član: Wbizcerob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete