Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Poliranje by Grahovc !!! OGROMNO SLIK !!!

Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 6 7
Avtor objava
grahovc
05 jan 2012, 21:13
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
wolf trim coat je vredu zadeva, sicer sam imam malce mešane občutke, kajti spet na enih avtih se je super izkazalo, drugič spet pod pričakovanji. Dobra stran tega premaza je da ga malo porabiš, slaba stran pa da ga moraš dat v vsaj 2-3 slojih gor, na res čimbolj čisto plastiko da se dobr sprime s površino. Vse nano zadevce potrebujejo res čisto površino za optimalen rezultat.

Gtechniq c4 recimo lahko dobiš tukaj
http://gtechniq.com/shop/3s-for-cars/exterior-coatings/c4-permanent-trim-restorer/

stane pa 15ml 30funtov+poštnina in bi načeloma moralo zadostovat za 1 avtomobil.

Sam osebno bi se odločil za autobrite vinyl bubblegum protectant, je dokaj poceni, precej ga dobiš, dokaj obstojen.. sploh če ti ga ni problem malce bolj redno nanašat. 850ke nimajo veliko plastike tako da si v parih minutah frej z mazanjem plastik + še na gumah lahko to uporabljaš in v notranjosti tudi
Na vrh
grahovc
13 jan 2012, 22:41
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Tokrat na testu AngelWax Wax.
http://www.angelwax.co.uk/products/angelwax.htm

Izgled embalaže




nanašanje je res lahko. Ravno prav je oljnat, da se lepo maže in je res "easy" dobit lepe, tanke sloje. Ker se tako lepo maže, je poraba voska majhna, tako da taka tubica (100ml) zadostuje za kar nekaj slojev. Vosek sem obrisal po 10-15min, tako kot piše v navodilih in brisal se je brez problem, pravi užitek.




Potem ko sem obrisal prvi sloj voska, sem počakal kake pol urce in nato naredil sledeče slike beadinga in izgleda. Moram reči da me je vosek res pozitivno presenetil in če bo obstojnost taka kot pravijo (6 mesecev) je to res zelo dober vosek. Kot je za voske značilno, dajo barvi tisto "toplino" (če je to prava beseda) in globino ter "wet-look". Naj omenim da je bil avto v začetku novembra samo premazan z glazei in menzerno powerlock, in od takrat ni bil opran do danes (2 meseca). V kolikor je avto v nulo spoliran, bi bili rezultati še veliko boljši, konec koncev vse je v pripravi (poliranje).









Še dva videa, ki prikazujeta odtekanje vode.

http://www.youtube.com/watch?v=tDZePR4lNd8
http://www.youtube.com/watch?v=nQZeJbm_2Vo

Komentarji vedno dobrodošli

Lp Žiga
Na vrh
spz_855
16 jan 2012, 21:24
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
Odlično delo opravljaš!
Vprašal bi te za nasvet. Kako bi se lotil močno obledelega, temno modrega nemetalik laka? Sam sem se ga že diletantsko lotil s Turtle wax (nekaj nano) in Sonax za obledele lake. Rezultat: prva varianta je držala 2-3 mesece, druga pa toliko tednov. V glavnem pogreb!
Kaj bi bilo primerno, dosegljivo in cenovno ugodno?
Hvala in lp
Boris
Na vrh
grahovc
16 jan 2012, 21:53
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187




Hvala!
Močno zbledel lak se najlažje reši z strojnim poliranjem in nato ustrezno zaščito. V kolikor nimaš te opcije na izbiro in bi rad delal ročno, potem ti lahko priporočam

http://www.carshinefactory.com/products.php?abeuphoria&osCsid=4rpj9n1spun9dsjfvdiajd160daaqn72
Težko je reči, kako bo zadeva delovala na tvojem laku ampak po mojih izkušnjah bi morala lepo osvežit barvo. Koliko časa bo držalo pa težko rečem, pomembno je da se po poliranju da čez kakšna dobra zaščita (30€/500ml ..zadošča za 30+ slojev) in potem le-to redno obnavljaš.
V kolikor še lahko pomagam pa le povej

Dva videaa, ki prikazujeta kako avto zgleda. Snemal sem bolj za foro kot zares in niti nisem nameraval objavit teh posnetkov, sam se mi zdi da lepo prikazujejo tisti sijaj in globino ki jo ima barva

http://www.youtube.com/watch?v=AL7_1fwwFB8&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=bvXsBewqY0c&hd=1
Na vrh
grahovc
12 feb 2012, 00:23
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
malce z zamudo še test šampona podjetja Angelwax.

Najprej kar opazimo je preprosta embalaža in nalepke.


v navodilih piše da je razmerje za mešanje "dva zamaška na vedro vode", in ker to meni ne pomeni nič sem se odločil da šampon sprobam v razmerju 1:400. 25ml šampona sem vmešal v 10l tople vode.



šampon se izredno lepo speni in tvori čvrsto peno, ima izrazit (a prijeten) vonj po bananah in je kar lubriciran. Ne tako kot nekateri konkurenčni šamponi ampak še vedno dovolj za varno in udobno pranje.



za pranje sem uporabil CSF luxury gobo za pranje.



Pred samim pranjem sem uporabil še snowfoam (magifoam). Nato sem cel avto opral in najprej kar sem zasledil je bil spet prijeten vonj po bananah haha No šampon se ne suši preveč hitro (no zunaj je bilo precej mraz + senca) in ima precej dobro čistilno moč. Brez težav je odstranil vso svinjarijo ki se je nabrala v 2 mesecih.





No kar me je pa najbolj presenetilo je pa izpiranje. Resda je šampon ful poceni (okol 5.5funtov za 500ml), in če sem iskren nisem pričakoval neki dobrih rezultatov ampak, tako na easy se pa še noben šampon ni izpral, na hitro splahneš z vapom in to je to. Nekateri šamponi imajo namreč to lastnost da za se zelo slabo izpirajo in je potrebno precej časa spirati površino da se šampon popolnoma izpere. Izkazalo se je tudi da je nežen do zaščite, ki je še kazala nekaj znakov življenja po 2 mesecih snega, dežja, soli...





ko sem avto posušil sem bil tudi zadovoljen z končnim rezultatom. Čist, sijoč in pripravljen na testiranje voska Angelwax bodywax.







Šampon me je prijetno presenetil in ga bom v prihodnje še uporabljal, sploh za to ceno je več kot odličen in odlično dopolnjuje preostalo kolekcijo angelwaxa.
Ocena: 8/10

Imam na lagerju še par zanimivih produktov za potestirat (razna čistila, polirpaste, nove gobice..) tko da se bo še dogajalo letos
Na vrh
grahovc
29 feb 2012, 22:20
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No tko vreme se je popravlo, upam da tokrat za dlje časa in da se končno začne kaj dogajat :-P No ker je treba vreme izkoristit in ker se čez zimo nabere sem pa tja kakšna praska je prvi na vrsto prišel fiat bravo od talepše pa tabolše polovice Pred kratkim je bil nekdo malce nepreviden in je pač bravo utrpel malce poškodbe. Sicer nič hujšega ampak tako nedolžno pa spet ni..





.. pa ker se čez zimo vedno nabere kaj frišnega materiala sem se odločil da tokrat preizkusim nove carshinefactory gobice in pa meguiars 205 ter carpro eraser.



kar v štartu sem uporabil csf oranžno gobico (srednja) in M205, ter dosegel zelo dobre rezultate na zgornji poškodbi, po dveh "udarcih" z omenjeno kombinacijo sem dosegel spodnji rezultat.. dejansko je to edina slika ki mi je ratala, ker je barva taka da precej dobro skrije nepravilnosti, in posledično je nočna mora za slikanje.



seveda praske so še tam, da bi jih popolnoma odstranil (pa še vedno nebi vsega odstranil) bi se moral poigrat z brušenjem in nato poliranjem, tako da sem naredil kar sem lahko in zadevo pustil za drugič.

Nato sem z zgoraj omenjeno kombinacijo nadaljeval čez cel avto in ga nahitro osvežil. CSF oranžna gobica me je zelo presenetila, čeprav je precej trda je lepo vodljiva in dosega res dobro korekcijo in nudi dober finiš. Meguiars 205 je pa itak ena boljših past na tržišču in sem zelo zadovoljen z delovanjem. Všeč mi je ker ima drugačen princip delovanja kot recimo menzerna. To pomeni da ves čas "reže" in se ne razgrajuje tko kot menzerna, grobost lahko uravnavamo z gobicami ter pritiskom, proti koncu polirnega seta samo zmanjšamo obrate na minimum in počasi brez pritiska vozimo polirko po površini in voila hologram-free finiš. Rabi nekaj privajanja, vendar ko začne špilat špila. Vseeno pa mislim da je menzerna 85re5 še vedno TOP polirna pasta za res odličen finiš.

Carpro eraser je pa razred zase. Vonj je odličen in res diši (ne znam opisat vonja..) in je užitek delat z njim. Ostanke polirne paste obriše z lahkoto, za seboj ne pušča sledi in izredno dobro razmaščuje površino in je res precej boljši kot navadna mešanica Izopropanol:voda, no temu primerna je tudi cena.. vendar me to ne bo odbilo od uporabe in je sedaj zasidran v mojem naboru opreme. Menim, da bi ta produkt moral imet vsak "polirc" doma.

No, po poliranju sem na streho in zadnjo haubo nanesel menzerno powerlock, potem pa na voznikovo stran 2 sloja optimum opticoat ter na drugo stran gtechniq C1. Na plastike pri brisalcih sem namazal še C1 (sicer je za to namenjen C4, vendar med samima produktoma ni velike razlike..), bomo videli koliko časa bo zdržalo. Pričakujem da bo tista črnina malce popustila. Zanima me kako bo po naslednjemu pranju. Žal mi je le, da nisem plastike pred nanosom temeljito očistil, da bi se zaščita bolje sprijela :( in to ima ogromen vpliv na obstojnost.



Ena hitra fotka skoraj končanega braveka


in pa korsa na sončenju



Če se bom spomnil, bom nardil še kako fotko jutri in jo prilepil
Na vrh
čuč
01 mar 2012, 09:47
Član #319
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37
Objav: 19
Jaz bi imel za spolirati S80, mi lahko pošlješ GSM na po zas. sporočilu, lahko jo tudi tu objaviš, če želiš...
Na vrh
mihaelz
01 mar 2012, 11:15
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Zanima me, če imaš kaj izkušenj z takoimenovanimi ekološkimi načini pranja brez vode. Baje našpricaš, počakaš in nato obrišeš z mikrofibro in to je to. Mogoče veš kje se dobi tak šampon in kako deluje... Ti si omenjal uporabo neke pene, ki reagira in si jo nato spral, če se ne motim. A je to, to?

Potrebujem pa tudi temeljito notranje čiščenje...kakšne izkušnje s tem? Mogoče priporočaš kakšno avtopralnico ali čistiš tudi znotraj sam (mislim predvsem sedeže)?

[ Uredi 01 mar 2012, 11:16 ]
Na vrh
fancy
01 mar 2012, 13:08
Član #2565
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43
Objav: 63
Pravi strokovnjak za nego avtomobila
Jaz pa mojemu Škodilaku privoščim dva do tri pranja na leto in mesečno čiščenje notranjosti
Na vrh
grahovc
01 mar 2012, 14:24
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
mihaelz je napisal(a): ...

Zanima me, če imaš kaj izkušenj z takoimenovanimi ekološkimi načini pranja brez vode. Baje našpricaš, počakaš in nato obrišeš z mikrofibro in to je to. Mogoče veš kje se dobi tak šampon in kako deluje... Ti si omenjal uporabo neke pene, ki reagira in si jo nato spral, če se ne motim. A je to, to?

Potrebujem pa tudi temeljito notranje čiščenje...kakšne izkušnje s tem? Mogoče priporočaš kakšno avtopralnico ali čistiš tudi znotraj sam (mislim predvsem sedeže)?


Imam nekaj izkušenj ja.. sicer samo z ONR (par strani nazaj test) in je dobra zadeva. Res da rabiš vedro vode zravn pa to ampak vseeno. Tistim produktom ki pa trdijo da z 1 plastenko opereš 7 avtomobilov pa nikar ne vrjemi. Tisto je dobro če je avto prašen, oz pač čez poletje da ga na hitro ofrišaš za kaj resnega pa nikakor. Sploh pozimi ko je sol na cesti je bolje avto pustit pri miru al pa ga it na samopostrežno splahnit kot pa z tistim it prat (tudi ONR tukaj ni najboljša izbira).

Z notranjim čiščenjem pa se (še) ne ukvarjam tako podrobno kot z poliranjem. V okolici maribora ti lahko priporočam uporabnika LaMike (nick na avtomobilizem.com) v okolici LJ pa avtopralnico zankoč.


@Fancy: hvala hvala )
Na vrh
kitaramoz
01 mar 2012, 14:43
Član #2385
Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47
Objav: 187
grahovc ko vidim nov prispevek v tej temi vedno pogledam respect kaj delaš z avti

glede suhega pranja, pa sem enkrat videl na parkingu v LJ je ena firma prala na "suho" očiščeni avti so bili res blink blink ampak je bilo poleti in še na mestnih avtih ni nikoli blata in podobne svinjarije za prah obrisat je pa zgledalo OK....pa v celju v parkirni hiši od planeta tuš je tudi ena takšna avtopralnica (če je še ne vem) ni pa nikoli blo videt da bi kaj delali

grahovc eno vprašanje, jaz perem avto z mehko krtačo nimam spužve, a ti če je avto fejst umazan npr. zdaj pozimi, najprej splahneš avto in ga očistiš v grobem in se potem lotiš z gobo? Jaz ga najprej temeljito sperem z vapom da gre svinjarija in drobci že prej dol, ker če bi šel takoj praskat z gobo bi verjetno poškodoval lak...
Na vrh
grahovc
02 mar 2012, 15:48
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
kitaramoz je napisal(a): ...

grahovc ko vidim nov prispevek v tej temi vedno pogledam respect kaj delaš z avti

glede suhega pranja, pa sem enkrat videl na parkingu v LJ je ena firma prala na "suho" očiščeni avti so bili res blink blink ampak je bilo poleti in še na mestnih avtih ni nikoli blata in podobne svinjarije za prah obrisat je pa zgledalo OK....pa v celju v parkirni hiši od planeta tuš je tudi ena takšna avtopralnica (če je še ne vem) ni pa nikoli blo videt da bi kaj delali

grahovc eno vprašanje, jaz perem avto z mehko krtačo nimam spužve, a ti če je avto fejst umazan npr. zdaj pozimi, najprej splahneš avto in ga očistiš v grobem in se potem lotiš z gobo? Jaz ga najprej temeljito sperem z vapom da gre svinjarija in drobci že prej dol, ker če bi šel takoj praskat z gobo bi verjetno poškodoval lak...


Hvala

ja avto vedno najprej temeljito splahnem, pametno je odstranit čimveč umazanije že s predpranjem, da potem ni toliko nevarnosti za nastanek novih prask ko pereš z gobo. Vedno pazi tudi da je lak vedno moker in da ne drgneš z gobo "na suho"

Lp Ž
Na vrh
grahovc
09 mar 2012, 12:12
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Drug teden se začne zares delat prvi avto v tej sezoni in za nameček je to še volvo, ki bo pomoje doživel kar lepo preobrazbo. Stay tuned
Na vrh
spz_855
09 mar 2012, 20:34
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
I can't wait!
Na vrh
kitaramoz
12 mar 2012, 12:00
Član #2385
Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47
Objav: 187
danes sem naletel na to temo o kateri smo govorili, ne delam reklame za suho pranje samo če koga zanima...

http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_tehniki/2010/12/pranje_avtomobila_brez_vode.aspx

Na vrh
grahovc
12 mar 2012, 20:00
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
zna bit malce naporno

Na vrh
grahovc
15 mar 2012, 20:53
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No, končno se je vreme uredilo in tudi prišel malce bolj resen projekt za začetek sezone poliranja :-P
Skratka lastnik tega volva je želel da se avtu osveži lak po dooolgih letih. Kot boste videli po slikah.. avto je bil res tega potreben. V ponedeljek popoldne sem dobil avto in ga opral in pripravil na poliranje, ter se že malce poigral z poliranjem. No v torek, pa sem začel "zares" in avto je doživljal pravo preobrazbo. Mislim da tako izrazitega projekta še nisem imel :shock: No avto je 15 let star, videl je že kar nekaj barve, nima laka.. tako da nisem imel ravno lahkega dela. Veliko ampak res veliko je imel globokih prask s katerimi sem se zajebaval, potem je tukaj še problem ker se barva zapaca na gobicah in jih je treba še toliko pogosteje prati če hočeš da normalno "reže". Namreč če je gobica zapacana z barvo oz. polir pasto potem je njena efektivnost precej manjša, panel se hitreje greje.. skratka nočna mora. S končnim finišem sem zadovoljen, moral sem pustiti nekaj prask ki so bile pregloboke za poliranje, ravno tako pa nisem pretiraval z poliranjem zadnjega odbijača ker se močno lušči lak. Sprva ga sploh nisem hotel polirat, vendar sem na koncu vseeno malce popravil zadevo da je dosti boljša kot prej. Ala slike..

Ob prihodu




Standardni postopek pranja.
- Autobrite magifoam za predpranje
- CSF luxury goba za pranje
- Gtechniq G-Wash
- CSF krpa za sušenje





Koloteke, gume, plastike.. sem očistil z različnimi čopiči in krtačami ter z Silco multiwash+ čistilom v razmerju 1:5





Plastelin je bil Bilt-Hamber autoclay, ki je pobral kar veliko svinjarije z laka. Sploh s strehe ki je bila najbolj oksidirana. Slika je po 1/4 strehe. Za cel avto sem porabil toliko plastelina kot bi ga sicer za 2-3 avtomobile.



Nato se je avto zapeljal v garažo, prižgala so se različna svetila (različna svetloba prikaže različe defekte) in pričakalo me je tako stanje..




Zelo oksidirana streha



ogromno globokih prask







Luči prej/potem



50/50, večinoma jih je po grobemu poliranju. Ter še ostale slike med poliranjem
Za samo poliranje pa sem uporabil naslednje kombinacije
- grobo - ovca v kombinaciji z meguiars 105 & menzerno s500
- srednje - csf oranžna gobica/zelena hexlogic z menzerno 3.02
- fino - csf črna gobica z menzerno 85re5















Zadnja hauba prej/potem.





Streha se je delala po malce drugačnem postopku. Ker naj bi bila še v prvi barvi nisem želel pretiravati s korekcijo, ker nisem želel poškodovat barve (prebit do primerja). Torej sem uporabil samo 3m rumeno gobico z meguiars 205, ter 3m modro gobo z meguiars 205. Ker je bila močno oksidirana je razlika zelo vidna, prav tako pa je tudi zelo mehka barva in če bi brezglavo navalil z precej bolj grobo kombinacijo (recimo ovca + meg. 105) bi skoraj zagotovo prišel čez barvo in bi bilo samo še barvanje na sporedu. Tako pa sem z precej bolj fino kombinacijo dosegel zelo dobro korekcijo. Vedno je treba razmišljat vnaprej, ter se prilagajat barvi, tudi če traja dlje časa in kakšen defekt ostane. Ni vedno vse v popolni korekciji.








Naprej okol avta..








Je*eni stebrički. Uporabil male 80mm gobice (še vedno bile prevelike :@) ter meguiars 105, 205 in menzerna 3.02





S plastikami pa mi ni preveč ratalo, sicer na sliki je videti vredu in tudi razlika je očitna v živo. Vseeno pa sem pričakoval več, oziroma da jih bo ful potemnilo pa žal ni bilo tega :( Vseeno pa so dobro zaščitene z tremi sloji autobrite berry blast (probal tudi z wolf nano zaščito - enak efekt). Zgleda ima že po defaultu bolj sivkaste plastike, ali pa so res toliko v piiiiiiiiiiip.
Na gumah je tudi berry blast.




Za zaščito sem uporabil nov sealant iz gtechniqa in sicer Gtechniq C1.5. Po trditvah proizvajalca naj bi imel zelo visoko UV zaščito ter naj bi bil obstojen do 6 mesecev. Dobra stran je še, da je kompatibilen z Gtechniq C1+ (keramika) in se ga lahko nanaša čez to keramiko brez negativnih posledic. Đabest DD




Potem pa sem nanesel še en sloj voska naviwax dark, za dobro mero

Enjoy the finish 8)







To spodaj pod soncem ni hologram, temveč mojstrovina nekega ličarja, tam je namreč bilo barvano in je različen odtenek in nek čuden prehod


Tukaj je sled aviona ;)












Eto to je to za detail #2 v sezoni 2012 Komentarji kot vedno dobrodošli

Lp Žiga

[ Uredi 15 mar 2012, 20:55 ]
Na vrh
mihaelz
15 mar 2012, 21:00
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Braviiiisiiiimo Žiga !!!
Na vrh
spz_855
16 mar 2012, 08:49
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
Gigantsko delo opravljeno!
Avto je skoraj neprepoznaven.
TNX
Na vrh
Volvej
16 mar 2012, 10:31
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
To si pa res naredo v nulo .
Na vrh
grahovc
16 mar 2012, 12:58
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Hvala fantje ) Me veseli da vam je všeč
Na vrh
VIKING B.
19 mar 2012, 23:38
Član #468
Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50
Lokacija: Nm
Objav: 165
Ja mislm, da si lastniku pomlajšal avto za celo dekado .

Zanima me kaj trenutno uporabljaš za čiščenje platišč. Uporabljam sonax-ovo čistilo. Ker sem bil z njim le delno uspešen, te prosim za pomoč. Zanima pa me še s čim platišča zaščitiš po čiščenju.


Lp Viking Boy
Na vrh
grahovc
20 mar 2012, 10:57
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
VIKING B. je napisal(a): ...

Ja mislm, da si lastniku pomlajšal avto za celo dekado .

Zanima me kaj trenutno uporabljaš za čiščenje platišč. Uporabljam sonax-ovo čistilo. Ker sem bil z njim le delno uspešen, te prosim za pomoč. Zanima pa me še s čim platišča zaščitiš po čiščenju.


Lp Viking Boy


Hvala
Za platišča mi je trenutno zelo všeč autobrite very cherry acid free čistilo. Če pa imaš močno zapacane feltne in "navadno" čistilo ne dela, potem pa pride v poštev kako kislinsko čistilo, ki pa ni primerno za redno uporabo.
Platišča pa ponavadi tudi zaščitim. Zaščite so različne, od navadnega voska, nano pa do "keramike". Čiščenje z dobro zaščitenimi platišče je otročje lahko saj se zavorni prah in ostala umazanija bistveno manj sprijema z površino. Samo pazit je potem treba da se ne pretirava z premočnimi čistili, ker lahko odstraniš zaščito na platišču.
Na vrh
tauren
20 mar 2012, 18:42
Član #696
Prijavljen dne: 03 apr 2008, 15:24
Lokacija: Celje
Objav: 273
WWAAAAAAAA! Adijo pamet.
Na vrh
grahovc
29 mar 2012, 00:49
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Ta teden pa je prišel na vrsto črn audi a4 karavan. Bi rekel da dokaj lepo ohranjen, s seveda nekaj globokimi praskami ki niso šle ven. Barva trda ko beton tako da sem se kar namučil za dobro korekcijo, poleg tega pa je bila (najvrjetneje) sprednja hauba barva in muhasta za znoret. Probal skoraj vse možne kombinacije z materialom ki ga imam na razpolago in različnimi tehnikami a vedno sem imel nekaj hologramčkov, ki so bili sicer zelo težko vidni in samo pod kakim čudnim kotom (od treh oseb katere sem poprosil za pregled haube je le ena opazila nekaj malega), ampak tam so bili in so me morili (še zdaj me). Nazadnje sem obupal (po ene 9 poskusu) in lastniku ob prevzemu pošteno razložil kaka je situacija. Vse lepo in prav. Drugače pa je avto kot celota super uspel, z rezultatom sem zelo zadovoljen (če odštejemo haubo lol) in kot boste videli na slikah, boste tudi razumeli zakaj (upam no ). Delal pa sem okoli 30 ur.
Uporabil sem še nov sealant, in to je CSF 3D sealant. Res da sem ga uporabil šele enkrat, ampak povem vam da je to eden boljših sealantov ki jih bo ponujal. Resnično, če bi moral izbirati med menzerno powerlock in 3d sealantom bi se težko odločil.. Glede nanašanja sta zelo podobna, preprosto se da nanesti zelo tanek sloj (mogoče je malce bolj gost kot menzerna), pustiš pol ure in obrišeš. Briše se z lahkoto. Videz pa hja.. če ga primerjam z menzerno powerlock ki da tak "steklen" videz, da tale 3d zadeva tudi steklen videz ampak zraven še dodatno globino. Kot bi nanašal vosek in sealant skupaj. Težko razložit, ampak hudo zgleda. Obstojnost naj bi bila do 6 mesecev, čas bo pokazal ali to drži. Se pa že veselim nadaljne uporabe. Dost blebetanja, slike.

Ob prihodu




Slik pranja žal nimam ker me je dež lovil in tudi ujel.. postopek pa isti kot pri vseh. Autobrite Magifoam, nato pranje z dodojuice BTBM in csf luxury gobo, nato plastelinanje z csf vijola plastelinom, sušenje z modrimi krpami za sušenje s pomočjo meguiars last toucha.
Platišča so bila dokaj obdarjena z katranom, tako da sem porabil precej časa za čiščenje le tega z autobrite just the tonic. Za splošno čiščenje pa sem uporabil wolf chemicals deironizer, še pred njim pa autobrite verry cherry. Plastike in gume očiščene z silco multiwash+.

Kaj me čaka.





Poliranje je bilo v več korakih:
1) ovčka z menzerno s500 +meguiars 105 @ 1000-1300RPM
2) csf rumena goba + menzerna 3.02 @ 1000-1500RPM
3) 3m rumena goba + meguiars 205 @ 900-1200RPM
4) črna hexlogic goba + menzerna 85re5 @ 600-900RPM
5) CSF 3d sealant

nekaj slik ki so nastale med delom
































Kvaliteta dela se najbolje in najlažje preveri na soncu 8)








Razlog zakaj sem zelo zadovoljen z delom DD DD

















In pa cel avto







Za gume sem uporabil autobrite berry blast, plastike autobrite bubblegum trim protectant, zaščita stekel z nanolexom, zaščita platišč gtechniq c1.5, krom spoliran z meguiars nxt metal polish.

To je to Avto končan, lastnik zadovoljen, opis narejen, jaz zmatran..

Hvala za ogled in komentarji seveda dobrodošli

Na vrh
GašperS
29 mar 2012, 07:20
Član #2478
Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28
Objav: 61
Hudo! Sem mislu: zakaj je pa strop slikal?! In potem opazil, da je to odsev! Dasa si!
Lp, Gape
Na vrh
Andrei
29 mar 2012, 09:37
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Tistega volvaka si spedenal v nulo. Dejansko je kot drug avto. Odlično, mojster.
Na vrh
Spletna stran
grahovc
02 apr 2012, 20:36
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
se opravičujem za malce pozen odgovor, vendar vseeno hvala za pohvale
Kmalu pa nekaj novega.. X5

Lp Žiga
Na vrh
spz_855
02 apr 2012, 23:41
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
Živjo.
Ja, Volvo se je res pomladil. Po moje že od novega ni tako dobro zgledal! Še lastnica (hmmm, je mimogrede tudi moja žena) je bila navdušena, kako se blešči, pa ji spedenan avto ni ravno prioriteta v življenu. Sedaj sredi meseca gredo gor še lita platišča in bo neprepoznaven.
Žiga obvlada!
To je vse kar lahko rečem.
LP
Boris
Na vrh
grahovc
09 apr 2012, 22:38
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Hvala še enkrat za pohvale Boris Pa le kako sliko objavit z liti platišči!

Na vrh
grahovc
09 apr 2012, 22:38
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Na meniju za ta teden pa je bil črn bmw x5. Krasen in ogromen avto z veliko opreme in preklemansko trdim lakom! Tako da to je bil to do sedaj moj najtežji projekt. Večina korekcije je potekala z ovco, ponekod sem moral 3x it čez isti del da sem dosegel solidno korekcijo (pa še vedno ni popolna :(), potem pa še 2x srednje poliranje ter na koncu fino poliranje.

Kombinacija za grobo: Meguiars 105 + ovca
srednje: csf oranžna/chemical guys hexlogic bela + menzerna 3.02
fino: csf črna + menzerna 85re5

Zaščita je bila mišljena z optimum opticoat, pa ga žal poštar ni prinesel pravočasno. Tako da kar sem imel "stare" zaloge opticoata sem ga nanesel na haubo ter platišča. Ni nevem kaj, bo pa imel lastnik priložnost zadevo dobro stestirat. Preostali del laka pa sem nanesel 2-3 sloje gtechniq c1.5 zaščite, na stekla nanolex premium, na plastike in gume pa autobrite berry blast gel. Za krom polirat pa se je uporabil meugiars nxt all metal polish. Hvala tudi PeroRS, ki mi je delal družbo in tudi malce priskočil na pomoč ko je bilo potrebno! Delalo se je pa cca.45ur( ):)

Ob prihodu







Autobrite magifoam kot predpranje




Wolf chemicals deironizer na platiščih. Platišča sem nato sčistil še z različnimi čopiči in namenskimi krtačami ter rokavico in čistilom autobrite very cherry acid free. Koloteki in gume pa so bili očiščeni z silco multiwash+





Nato se je pena sprala ter avto opral z dodo juice born to be mild šamponom. Sledilo je plastelinanje (zelo malo umazan plastelin) in nato pregled v garaži. In kot boste videli na slikah, take poškodbe laka v povezavi z zelo trdim lakom = dost dela

























































Hvala za ogled, komentarji seveda zaželjeni
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4] 5 6 7

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 24, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete