|
|
Poliranje by Grahovc !!! OGROMNO SLIK !!! Pojdi na stran
1
2
3
[4]
5
6
7
|
|
grahovc | 05 jan 2012, 21:13 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| wolf trim coat je vredu zadeva, sicer sam imam malce mešane občutke, kajti spet na enih avtih se je super izkazalo, drugič spet pod pričakovanji. Dobra stran tega premaza je da ga malo porabiš, slaba stran pa da ga moraš dat v vsaj 2-3 slojih gor, na res čimbolj čisto plastiko da se dobr sprime s površino. Vse nano zadevce potrebujejo res čisto površino za optimalen rezultat.
Gtechniq c4 recimo lahko dobiš tukaj http://gtechniq.com/shop/3s-for-cars/exterior-coatings/c4-permanent-trim-restorer/
stane pa 15ml 30funtov+poštnina in bi načeloma moralo zadostovat za 1 avtomobil.
Sam osebno bi se odločil za autobrite vinyl bubblegum protectant, je dokaj poceni, precej ga dobiš, dokaj obstojen.. sploh če ti ga ni problem malce bolj redno nanašat. 850ke nimajo veliko plastike tako da si v parih minutah frej z mazanjem plastik + še na gumah lahko to uporabljaš in v notranjosti tudi | Na vrh | |
grahovc | 13 jan 2012, 22:41 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Tokrat na testu AngelWax Wax. http://www.angelwax.co.uk/products/angelwax.htm
Izgled embalaže
nanašanje je res lahko. Ravno prav je oljnat, da se lepo maže in je res "easy" dobit lepe, tanke sloje. Ker se tako lepo maže, je poraba voska majhna, tako da taka tubica (100ml) zadostuje za kar nekaj slojev. Vosek sem obrisal po 10-15min, tako kot piše v navodilih in brisal se je brez problem, pravi užitek.
Potem ko sem obrisal prvi sloj voska, sem počakal kake pol urce in nato naredil sledeče slike beadinga in izgleda. Moram reči da me je vosek res pozitivno presenetil in če bo obstojnost taka kot pravijo (6 mesecev) je to res zelo dober vosek. Kot je za voske značilno, dajo barvi tisto "toplino" (če je to prava beseda) in globino ter "wet-look". Naj omenim da je bil avto v začetku novembra samo premazan z glazei in menzerno powerlock, in od takrat ni bil opran do danes (2 meseca). V kolikor je avto v nulo spoliran, bi bili rezultati še veliko boljši, konec koncev vse je v pripravi (poliranje).
Še dva videa, ki prikazujeta odtekanje vode.
http://www.youtube.com/watch?v=tDZePR4lNd8 http://www.youtube.com/watch?v=nQZeJbm_2Vo
Komentarji vedno dobrodošli
Lp Žiga | Na vrh | |
spz_855 | 16 jan 2012, 21:24 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| Odlično delo opravljaš! Vprašal bi te za nasvet. Kako bi se lotil močno obledelega, temno modrega nemetalik laka? Sam sem se ga že diletantsko lotil s Turtle wax (nekaj nano) in Sonax za obledele lake. Rezultat: prva varianta je držala 2-3 mesece, druga pa toliko tednov. V glavnem pogreb! Kaj bi bilo primerno, dosegljivo in cenovno ugodno? Hvala in lp Boris | Na vrh | |
grahovc | 12 feb 2012, 00:23 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| malce z zamudo še test šampona podjetja Angelwax.
Najprej kar opazimo je preprosta embalaža in nalepke.
v navodilih piše da je razmerje za mešanje "dva zamaška na vedro vode", in ker to meni ne pomeni nič sem se odločil da šampon sprobam v razmerju 1:400. 25ml šampona sem vmešal v 10l tople vode.
šampon se izredno lepo speni in tvori čvrsto peno, ima izrazit (a prijeten) vonj po bananah in je kar lubriciran. Ne tako kot nekateri konkurenčni šamponi ampak še vedno dovolj za varno in udobno pranje.
za pranje sem uporabil CSF luxury gobo za pranje.
Pred samim pranjem sem uporabil še snowfoam (magifoam). Nato sem cel avto opral in najprej kar sem zasledil je bil spet prijeten vonj po bananah haha No šampon se ne suši preveč hitro (no zunaj je bilo precej mraz + senca) in ima precej dobro čistilno moč. Brez težav je odstranil vso svinjarijo ki se je nabrala v 2 mesecih.
No kar me je pa najbolj presenetilo je pa izpiranje. Resda je šampon ful poceni (okol 5.5funtov za 500ml), in če sem iskren nisem pričakoval neki dobrih rezultatov ampak, tako na easy se pa še noben šampon ni izpral, na hitro splahneš z vapom in to je to. Nekateri šamponi imajo namreč to lastnost da za se zelo slabo izpirajo in je potrebno precej časa spirati površino da se šampon popolnoma izpere. Izkazalo se je tudi da je nežen do zaščite, ki je še kazala nekaj znakov življenja po 2 mesecih snega, dežja, soli...
ko sem avto posušil sem bil tudi zadovoljen z končnim rezultatom. Čist, sijoč in pripravljen na testiranje voska Angelwax bodywax.
Šampon me je prijetno presenetil in ga bom v prihodnje še uporabljal, sploh za to ceno je več kot odličen in odlično dopolnjuje preostalo kolekcijo angelwaxa. Ocena: 8/10
Imam na lagerju še par zanimivih produktov za potestirat (razna čistila, polirpaste, nove gobice..) tko da se bo še dogajalo letos
| Na vrh | |
grahovc | 29 feb 2012, 22:20 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| No tko vreme se je popravlo, upam da tokrat za dlje časa in da se končno začne kaj dogajat :-P No ker je treba vreme izkoristit in ker se čez zimo nabere sem pa tja kakšna praska je prvi na vrsto prišel fiat bravo od talepše pa tabolše polovice Pred kratkim je bil nekdo malce nepreviden in je pač bravo utrpel malce poškodbe. Sicer nič hujšega ampak tako nedolžno pa spet ni..
.. pa ker se čez zimo vedno nabere kaj frišnega materiala sem se odločil da tokrat preizkusim nove carshinefactory gobice in pa meguiars 205 ter carpro eraser.
kar v štartu sem uporabil csf oranžno gobico (srednja) in M205, ter dosegel zelo dobre rezultate na zgornji poškodbi, po dveh "udarcih" z omenjeno kombinacijo sem dosegel spodnji rezultat.. dejansko je to edina slika ki mi je ratala, ker je barva taka da precej dobro skrije nepravilnosti, in posledično je nočna mora za slikanje.
seveda praske so še tam, da bi jih popolnoma odstranil (pa še vedno nebi vsega odstranil) bi se moral poigrat z brušenjem in nato poliranjem, tako da sem naredil kar sem lahko in zadevo pustil za drugič.
Nato sem z zgoraj omenjeno kombinacijo nadaljeval čez cel avto in ga nahitro osvežil. CSF oranžna gobica me je zelo presenetila, čeprav je precej trda je lepo vodljiva in dosega res dobro korekcijo in nudi dober finiš. Meguiars 205 je pa itak ena boljših past na tržišču in sem zelo zadovoljen z delovanjem. Všeč mi je ker ima drugačen princip delovanja kot recimo menzerna. To pomeni da ves čas "reže" in se ne razgrajuje tko kot menzerna, grobost lahko uravnavamo z gobicami ter pritiskom, proti koncu polirnega seta samo zmanjšamo obrate na minimum in počasi brez pritiska vozimo polirko po površini in voila hologram-free finiš. Rabi nekaj privajanja, vendar ko začne špilat špila. Vseeno pa mislim da je menzerna 85re5 še vedno TOP polirna pasta za res odličen finiš.
Carpro eraser je pa razred zase. Vonj je odličen in res diši (ne znam opisat vonja..) in je užitek delat z njim. Ostanke polirne paste obriše z lahkoto, za seboj ne pušča sledi in izredno dobro razmaščuje površino in je res precej boljši kot navadna mešanica Izopropanol:voda, no temu primerna je tudi cena.. vendar me to ne bo odbilo od uporabe in je sedaj zasidran v mojem naboru opreme. Menim, da bi ta produkt moral imet vsak "polirc" doma.
No, po poliranju sem na streho in zadnjo haubo nanesel menzerno powerlock, potem pa na voznikovo stran 2 sloja optimum opticoat ter na drugo stran gtechniq C1. Na plastike pri brisalcih sem namazal še C1 (sicer je za to namenjen C4, vendar med samima produktoma ni velike razlike..), bomo videli koliko časa bo zdržalo. Pričakujem da bo tista črnina malce popustila. Zanima me kako bo po naslednjemu pranju. Žal mi je le, da nisem plastike pred nanosom temeljito očistil, da bi se zaščita bolje sprijela :( in to ima ogromen vpliv na obstojnost.
Ena hitra fotka skoraj končanega braveka
in pa korsa na sončenju
Če se bom spomnil, bom nardil še kako fotko jutri in jo prilepil | Na vrh | |
čuč | 01 mar 2012, 09:47 | |
| Član #319 Prijavljen dne: 07 maj 2007, 10:37 Objav: 19
| Jaz bi imel za spolirati S80, mi lahko pošlješ GSM na po zas. sporočilu, lahko jo tudi tu objaviš, če želiš... | Na vrh | |
mihaelz | 01 mar 2012, 11:15 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| Zanima me, če imaš kaj izkušenj z takoimenovanimi ekološkimi načini pranja brez vode. Baje našpricaš, počakaš in nato obrišeš z mikrofibro in to je to. Mogoče veš kje se dobi tak šampon in kako deluje... Ti si omenjal uporabo neke pene, ki reagira in si jo nato spral, če se ne motim. A je to, to?
Potrebujem pa tudi temeljito notranje čiščenje...kakšne izkušnje s tem? Mogoče priporočaš kakšno avtopralnico ali čistiš tudi znotraj sam (mislim predvsem sedeže)?
[ Uredi 01 mar 2012, 11:16 ] | Na vrh | |
fancy | 01 mar 2012, 13:08 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| Pravi strokovnjak za nego avtomobila Jaz pa mojemu Škodilaku privoščim dva do tri pranja na leto in mesečno čiščenje notranjosti | Na vrh | |
grahovc | 01 mar 2012, 14:24 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| mihaelz je napisal(a): ... Zanima me, če imaš kaj izkušenj z takoimenovanimi ekološkimi načini pranja brez vode. Baje našpricaš, počakaš in nato obrišeš z mikrofibro in to je to. Mogoče veš kje se dobi tak šampon in kako deluje... Ti si omenjal uporabo neke pene, ki reagira in si jo nato spral, če se ne motim. A je to, to? Potrebujem pa tudi temeljito notranje čiščenje...kakšne izkušnje s tem? Mogoče priporočaš kakšno avtopralnico ali čistiš tudi znotraj sam (mislim predvsem sedeže)?
Imam nekaj izkušenj ja.. sicer samo z ONR (par strani nazaj test) in je dobra zadeva. Res da rabiš vedro vode zravn pa to ampak vseeno. Tistim produktom ki pa trdijo da z 1 plastenko opereš 7 avtomobilov pa nikar ne vrjemi. Tisto je dobro če je avto prašen, oz pač čez poletje da ga na hitro ofrišaš za kaj resnega pa nikakor. Sploh pozimi ko je sol na cesti je bolje avto pustit pri miru al pa ga it na samopostrežno splahnit kot pa z tistim it prat (tudi ONR tukaj ni najboljša izbira).
Z notranjim čiščenjem pa se (še) ne ukvarjam tako podrobno kot z poliranjem. V okolici maribora ti lahko priporočam uporabnika LaMike (nick na avtomobilizem.com) v okolici LJ pa avtopralnico zankoč.
@Fancy: hvala hvala ) | Na vrh | |
kitaramoz | 01 mar 2012, 14:43 | |
| Član #2385 Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47 Objav: 187
| grahovc ko vidim nov prispevek v tej temi vedno pogledam respect kaj delaš z avti
glede suhega pranja, pa sem enkrat videl na parkingu v LJ je ena firma prala na "suho" očiščeni avti so bili res blink blink ampak je bilo poleti in še na mestnih avtih ni nikoli blata in podobne svinjarije za prah obrisat je pa zgledalo OK....pa v celju v parkirni hiši od planeta tuš je tudi ena takšna avtopralnica (če je še ne vem) ni pa nikoli blo videt da bi kaj delali
grahovc eno vprašanje, jaz perem avto z mehko krtačo nimam spužve, a ti če je avto fejst umazan npr. zdaj pozimi, najprej splahneš avto in ga očistiš v grobem in se potem lotiš z gobo? Jaz ga najprej temeljito sperem z vapom da gre svinjarija in drobci že prej dol, ker če bi šel takoj praskat z gobo bi verjetno poškodoval lak... | Na vrh | |
grahovc | 02 mar 2012, 15:48 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| kitaramoz je napisal(a): ... grahovc ko vidim nov prispevek v tej temi vedno pogledam respect kaj delaš z avti glede suhega pranja, pa sem enkrat videl na parkingu v LJ je ena firma prala na "suho" očiščeni avti so bili res blink blink ampak je bilo poleti in še na mestnih avtih ni nikoli blata in podobne svinjarije za prah obrisat je pa zgledalo OK....pa v celju v parkirni hiši od planeta tuš je tudi ena takšna avtopralnica (če je še ne vem) ni pa nikoli blo videt da bi kaj delali grahovc eno vprašanje, jaz perem avto z mehko krtačo nimam spužve, a ti če je avto fejst umazan npr. zdaj pozimi, najprej splahneš avto in ga očistiš v grobem in se potem lotiš z gobo? Jaz ga najprej temeljito sperem z vapom da gre svinjarija in drobci že prej dol, ker če bi šel takoj praskat z gobo bi verjetno poškodoval lak...
Hvala
ja avto vedno najprej temeljito splahnem, pametno je odstranit čimveč umazanije že s predpranjem, da potem ni toliko nevarnosti za nastanek novih prask ko pereš z gobo. Vedno pazi tudi da je lak vedno moker in da ne drgneš z gobo "na suho"
Lp Ž | Na vrh | |
grahovc | 09 mar 2012, 12:12 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Drug teden se začne zares delat prvi avto v tej sezoni in za nameček je to še volvo, ki bo pomoje doživel kar lepo preobrazbo. Stay tuned | Na vrh | |
spz_855 | 09 mar 2012, 20:34 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| I can't wait! | Na vrh | |
grahovc | 12 mar 2012, 20:00 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| zna bit malce naporno
| Na vrh | |
grahovc | 15 mar 2012, 20:53 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| No, končno se je vreme uredilo in tudi prišel malce bolj resen projekt za začetek sezone poliranja :-P Skratka lastnik tega volva je želel da se avtu osveži lak po dooolgih letih. Kot boste videli po slikah.. avto je bil res tega potreben. V ponedeljek popoldne sem dobil avto in ga opral in pripravil na poliranje, ter se že malce poigral z poliranjem. No v torek, pa sem začel "zares" in avto je doživljal pravo preobrazbo. Mislim da tako izrazitega projekta še nisem imel :shock: No avto je 15 let star, videl je že kar nekaj barve, nima laka.. tako da nisem imel ravno lahkega dela. Veliko ampak res veliko je imel globokih prask s katerimi sem se zajebaval, potem je tukaj še problem ker se barva zapaca na gobicah in jih je treba še toliko pogosteje prati če hočeš da normalno "reže". Namreč če je gobica zapacana z barvo oz. polir pasto potem je njena efektivnost precej manjša, panel se hitreje greje.. skratka nočna mora. S končnim finišem sem zadovoljen, moral sem pustiti nekaj prask ki so bile pregloboke za poliranje, ravno tako pa nisem pretiraval z poliranjem zadnjega odbijača ker se močno lušči lak. Sprva ga sploh nisem hotel polirat, vendar sem na koncu vseeno malce popravil zadevo da je dosti boljša kot prej. Ala slike..
Ob prihodu
Standardni postopek pranja. - Autobrite magifoam za predpranje - CSF luxury goba za pranje - Gtechniq G-Wash - CSF krpa za sušenje
Koloteke, gume, plastike.. sem očistil z različnimi čopiči in krtačami ter z Silco multiwash+ čistilom v razmerju 1:5
Plastelin je bil Bilt-Hamber autoclay, ki je pobral kar veliko svinjarije z laka. Sploh s strehe ki je bila najbolj oksidirana. Slika je po 1/4 strehe. Za cel avto sem porabil toliko plastelina kot bi ga sicer za 2-3 avtomobile.
Nato se je avto zapeljal v garažo, prižgala so se različna svetila (različna svetloba prikaže različe defekte) in pričakalo me je tako stanje..
Zelo oksidirana streha
ogromno globokih prask
Luči prej/potem
50/50, večinoma jih je po grobemu poliranju. Ter še ostale slike med poliranjem Za samo poliranje pa sem uporabil naslednje kombinacije - grobo - ovca v kombinaciji z meguiars 105 & menzerno s500 - srednje - csf oranžna gobica/zelena hexlogic z menzerno 3.02 - fino - csf črna gobica z menzerno 85re5
Zadnja hauba prej/potem.
Streha se je delala po malce drugačnem postopku. Ker naj bi bila še v prvi barvi nisem želel pretiravati s korekcijo, ker nisem želel poškodovat barve (prebit do primerja). Torej sem uporabil samo 3m rumeno gobico z meguiars 205, ter 3m modro gobo z meguiars 205. Ker je bila močno oksidirana je razlika zelo vidna, prav tako pa je tudi zelo mehka barva in če bi brezglavo navalil z precej bolj grobo kombinacijo (recimo ovca + meg. 105) bi skoraj zagotovo prišel čez barvo in bi bilo samo še barvanje na sporedu. Tako pa sem z precej bolj fino kombinacijo dosegel zelo dobro korekcijo. Vedno je treba razmišljat vnaprej, ter se prilagajat barvi, tudi če traja dlje časa in kakšen defekt ostane. Ni vedno vse v popolni korekciji.
Naprej okol avta..
Je*eni stebrički. Uporabil male 80mm gobice (še vedno bile prevelike :@) ter meguiars 105, 205 in menzerna 3.02
S plastikami pa mi ni preveč ratalo, sicer na sliki je videti vredu in tudi razlika je očitna v živo. Vseeno pa sem pričakoval več, oziroma da jih bo ful potemnilo pa žal ni bilo tega :( Vseeno pa so dobro zaščitene z tremi sloji autobrite berry blast (probal tudi z wolf nano zaščito - enak efekt). Zgleda ima že po defaultu bolj sivkaste plastike, ali pa so res toliko v piiiiiiiiiiip. Na gumah je tudi berry blast.
Za zaščito sem uporabil nov sealant iz gtechniqa in sicer Gtechniq C1.5. Po trditvah proizvajalca naj bi imel zelo visoko UV zaščito ter naj bi bil obstojen do 6 mesecev. Dobra stran je še, da je kompatibilen z Gtechniq C1+ (keramika) in se ga lahko nanaša čez to keramiko brez negativnih posledic. Đabest DD
Potem pa sem nanesel še en sloj voska naviwax dark, za dobro mero
Enjoy the finish 8)
To spodaj pod soncem ni hologram, temveč mojstrovina nekega ličarja, tam je namreč bilo barvano in je različen odtenek in nek čuden prehod
Tukaj je sled aviona ;)
Eto to je to za detail #2 v sezoni 2012 Komentarji kot vedno dobrodošli
Lp Žiga
[ Uredi 15 mar 2012, 20:55 ] | Na vrh | |
mihaelz | 15 mar 2012, 21:00 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| Braviiiisiiiimo Žiga !!! | Na vrh | |
spz_855 | 16 mar 2012, 08:49 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| Gigantsko delo opravljeno! Avto je skoraj neprepoznaven. TNX | Na vrh | |
Volvej | 16 mar 2012, 10:31 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| To si pa res naredo v nulo . | Na vrh | |
grahovc | 16 mar 2012, 12:58 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Hvala fantje ) Me veseli da vam je všeč | Na vrh | |
VIKING B. | 19 mar 2012, 23:38 | |
| Član #468 Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50 Lokacija: Nm Objav: 165
| Ja mislm, da si lastniku pomlajšal avto za celo dekado .
Zanima me kaj trenutno uporabljaš za čiščenje platišč. Uporabljam sonax-ovo čistilo. Ker sem bil z njim le delno uspešen, te prosim za pomoč. Zanima pa me še s čim platišča zaščitiš po čiščenju.
Lp Viking Boy | Na vrh | |
grahovc | 20 mar 2012, 10:57 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| VIKING B. je napisal(a): ... Ja mislm, da si lastniku pomlajšal avto za celo dekado . Zanima me kaj trenutno uporabljaš za čiščenje platišč. Uporabljam sonax-ovo čistilo. Ker sem bil z njim le delno uspešen, te prosim za pomoč. Zanima pa me še s čim platišča zaščitiš po čiščenju. Lp Viking Boy
Hvala Za platišča mi je trenutno zelo všeč autobrite very cherry acid free čistilo. Če pa imaš močno zapacane feltne in "navadno" čistilo ne dela, potem pa pride v poštev kako kislinsko čistilo, ki pa ni primerno za redno uporabo. Platišča pa ponavadi tudi zaščitim. Zaščite so različne, od navadnega voska, nano pa do "keramike". Čiščenje z dobro zaščitenimi platišče je otročje lahko saj se zavorni prah in ostala umazanija bistveno manj sprijema z površino. Samo pazit je potem treba da se ne pretirava z premočnimi čistili, ker lahko odstraniš zaščito na platišču.
| Na vrh | |
tauren | 20 mar 2012, 18:42 | |
| Član #696 Prijavljen dne: 03 apr 2008, 15:24 Lokacija: Celje Objav: 273
| WWAAAAAAAA! Adijo pamet. | Na vrh | |
grahovc | 29 mar 2012, 00:49 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Ta teden pa je prišel na vrsto črn audi a4 karavan. Bi rekel da dokaj lepo ohranjen, s seveda nekaj globokimi praskami ki niso šle ven. Barva trda ko beton tako da sem se kar namučil za dobro korekcijo, poleg tega pa je bila (najvrjetneje) sprednja hauba barva in muhasta za znoret. Probal skoraj vse možne kombinacije z materialom ki ga imam na razpolago in različnimi tehnikami a vedno sem imel nekaj hologramčkov, ki so bili sicer zelo težko vidni in samo pod kakim čudnim kotom (od treh oseb katere sem poprosil za pregled haube je le ena opazila nekaj malega), ampak tam so bili in so me morili (še zdaj me). Nazadnje sem obupal (po ene 9 poskusu) in lastniku ob prevzemu pošteno razložil kaka je situacija. Vse lepo in prav. Drugače pa je avto kot celota super uspel, z rezultatom sem zelo zadovoljen (če odštejemo haubo lol) in kot boste videli na slikah, boste tudi razumeli zakaj (upam no ). Delal pa sem okoli 30 ur. Uporabil sem še nov sealant, in to je CSF 3D sealant. Res da sem ga uporabil šele enkrat, ampak povem vam da je to eden boljših sealantov ki jih bo ponujal. Resnično, če bi moral izbirati med menzerno powerlock in 3d sealantom bi se težko odločil.. Glede nanašanja sta zelo podobna, preprosto se da nanesti zelo tanek sloj (mogoče je malce bolj gost kot menzerna), pustiš pol ure in obrišeš. Briše se z lahkoto. Videz pa hja.. če ga primerjam z menzerno powerlock ki da tak "steklen" videz, da tale 3d zadeva tudi steklen videz ampak zraven še dodatno globino. Kot bi nanašal vosek in sealant skupaj. Težko razložit, ampak hudo zgleda. Obstojnost naj bi bila do 6 mesecev, čas bo pokazal ali to drži. Se pa že veselim nadaljne uporabe. Dost blebetanja, slike.
Ob prihodu
Slik pranja žal nimam ker me je dež lovil in tudi ujel.. postopek pa isti kot pri vseh. Autobrite Magifoam, nato pranje z dodojuice BTBM in csf luxury gobo, nato plastelinanje z csf vijola plastelinom, sušenje z modrimi krpami za sušenje s pomočjo meguiars last toucha. Platišča so bila dokaj obdarjena z katranom, tako da sem porabil precej časa za čiščenje le tega z autobrite just the tonic. Za splošno čiščenje pa sem uporabil wolf chemicals deironizer, še pred njim pa autobrite verry cherry. Plastike in gume očiščene z silco multiwash+.
Kaj me čaka.
Poliranje je bilo v več korakih: 1) ovčka z menzerno s500 +meguiars 105 @ 1000-1300RPM 2) csf rumena goba + menzerna 3.02 @ 1000-1500RPM 3) 3m rumena goba + meguiars 205 @ 900-1200RPM 4) črna hexlogic goba + menzerna 85re5 @ 600-900RPM 5) CSF 3d sealant
nekaj slik ki so nastale med delom
Kvaliteta dela se najbolje in najlažje preveri na soncu 8)
Razlog zakaj sem zelo zadovoljen z delom DD DD
In pa cel avto
Za gume sem uporabil autobrite berry blast, plastike autobrite bubblegum trim protectant, zaščita stekel z nanolexom, zaščita platišč gtechniq c1.5, krom spoliran z meguiars nxt metal polish.
To je to Avto končan, lastnik zadovoljen, opis narejen, jaz zmatran..
Hvala za ogled in komentarji seveda dobrodošli
| Na vrh | |
GašperS | 29 mar 2012, 07:20 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Hudo! Sem mislu: zakaj je pa strop slikal?! In potem opazil, da je to odsev! Dasa si! Lp, Gape
| Na vrh | |
Andrei | 29 mar 2012, 09:37 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Tistega volvaka si spedenal v nulo. Dejansko je kot drug avto. Odlično, mojster. | Na vrh | |
grahovc | 02 apr 2012, 20:36 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| se opravičujem za malce pozen odgovor, vendar vseeno hvala za pohvale Kmalu pa nekaj novega.. X5
Lp Žiga | Na vrh | |
spz_855 | 02 apr 2012, 23:41 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| Živjo. Ja, Volvo se je res pomladil. Po moje že od novega ni tako dobro zgledal! Še lastnica (hmmm, je mimogrede tudi moja žena) je bila navdušena, kako se blešči, pa ji spedenan avto ni ravno prioriteta v življenu. Sedaj sredi meseca gredo gor še lita platišča in bo neprepoznaven. Žiga obvlada! To je vse kar lahko rečem. LP Boris | Na vrh | |
grahovc | 09 apr 2012, 22:38 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Hvala še enkrat za pohvale Boris Pa le kako sliko objavit z liti platišči!
| Na vrh | |
grahovc | 09 apr 2012, 22:38 | |
| Član #1932 Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31 Lokacija: notranjska Objav: 187
| Na meniju za ta teden pa je bil črn bmw x5. Krasen in ogromen avto z veliko opreme in preklemansko trdim lakom! Tako da to je bil to do sedaj moj najtežji projekt. Večina korekcije je potekala z ovco, ponekod sem moral 3x it čez isti del da sem dosegel solidno korekcijo (pa še vedno ni popolna :(), potem pa še 2x srednje poliranje ter na koncu fino poliranje.
Kombinacija za grobo: Meguiars 105 + ovca srednje: csf oranžna/chemical guys hexlogic bela + menzerna 3.02 fino: csf črna + menzerna 85re5
Zaščita je bila mišljena z optimum opticoat, pa ga žal poštar ni prinesel pravočasno. Tako da kar sem imel "stare" zaloge opticoata sem ga nanesel na haubo ter platišča. Ni nevem kaj, bo pa imel lastnik priložnost zadevo dobro stestirat. Preostali del laka pa sem nanesel 2-3 sloje gtechniq c1.5 zaščite, na stekla nanolex premium, na plastike in gume pa autobrite berry blast gel. Za krom polirat pa se je uporabil meugiars nxt all metal polish. Hvala tudi PeroRS, ki mi je delal družbo in tudi malce priskočil na pomoč ko je bilo potrebno! Delalo se je pa cca.45ur( ):)
Ob prihodu
Autobrite magifoam kot predpranje
Wolf chemicals deironizer na platiščih. Platišča sem nato sčistil še z različnimi čopiči in namenskimi krtačami ter rokavico in čistilom autobrite very cherry acid free. Koloteki in gume pa so bili očiščeni z silco multiwash+
Nato se je pena sprala ter avto opral z dodo juice born to be mild šamponom. Sledilo je plastelinanje (zelo malo umazan plastelin) in nato pregled v garaži. In kot boste videli na slikah, take poškodbe laka v povezavi z zelo trdim lakom = dost dela
Hvala za ogled, komentarji seveda zaželjeni | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 24, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|