Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Poliranje by Grahovc !!! OGROMNO SLIK !!!

Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7
Avtor objava
grahovc
23 apr 2012, 22:34
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Meu ceu opis napisan pa mi crknu komp tako da... ne da se mi še enkrat pisat.

korekcija:
ovca + scholl s17+
3m rumena + menzerna 3.02
3m modra + meguiars 205

zaščita:
gtechniq c1.5
optimum opticoat na haubi, odbijaču ter platiščih
stekla premazana z nanolex premium
plastike in gume pa z autobrite berry blast premazom.




































To je to

nastaja pa tole-->


Lp Žiga
Na vrh
bojko
24 apr 2012, 17:24
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@grahovc: glede posta, ki si ga objavil pred časom, če prav razumem se Autobrite Euphoria nanese na sveže opran in posušen avto kar z roko. Kateri aplikator priporočaš? A je med sušenjem in nanosom še kak korak?
Kako pa je z nanosom zaščite? Za to pa je potrebna mašina,al?

grahovc je napisal(a): ...

Hvala!
Močno zbledel lak se najlažje reši z strojnim poliranjem in nato ustrezno zaščito. V kolikor nimaš te opcije na izbiro in bi rad delal ročno, potem ti lahko priporočam
http://www.carshinefactory.com/products.php?abeuphoria&osCsid=4rpj9n1spun9dsjfvdiajd160daaqn72
Težko je reči, kako bo zadeva delovala na tvojem laku ampak po mojih izkušnjah bi morala lepo osvežit barvo. Koliko časa bo držalo pa težko rečem, pomembno je da se po poliranju da čez kakšna dobra zaščita (30€/500ml ..zadošča za 30+ slojev) in potem le-to redno obnavljaš.
V kolikor še lahko pomagam pa le povej

Na vrh
grahovc
24 apr 2012, 23:10
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Zdravo,

za aplikator priporočam beli mikrofibra aplikator. Naneseš pa na opran in posušen avto, pazi da bo površina čista ko jo obdeluješ (nič praha..). Ko končaš z euphorio, jo temeljito obrišeš, pustiš recimo ene 15min in nato naneseš zaščito, ki jo tudi naneseš z belim mikrofibra aplikatorjem (novim,čistim seveda).
Na vrh
grahovc
27 apr 2012, 22:47
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Tokrat je imel bližnje srečanje z polirko črn volvo v50. Avto je bil v preteklosti barvan tako da je bilo kar razgibano delo. Od prekleto mehke barve do neumno trde. Tako da sem menda čez celoten detajl uproabil skoraj vsako gobico in pasto ki jo imam lol. V večini pa se je korekcija naredila z ovco v kombinaciji z gtechniq p1, nato je sledila 3m rumena gobica z menzerno 3.02 in nato CSF črna gobica z menzerno 85re5. Zaščita je gtechniq c1.5 - 2 sloja v razmaku 15min. Gume ter plastike namazane z autobrite berry blast, stekla zaščitena z nanolexom, platišča pa z poorboys wheel sealantom.

Za pranje standard kombinacija: autobrite magifoam, ter šampon gtechniq gwash z csf luxury gobo. Platišča pa so bila deležna meguiars wheel brightenerja. Gume, koloteki itd pa z silco multiwash+.




























































http://youtu.be/pooaXxZTkwM

Hvala za ogled

Lp Žiga
Na vrh
Volvej
28 apr 2012, 11:30
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
To mi delaj, sami Volvoti super!
Na vrh
grahovc
29 apr 2012, 21:06
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Nč več volvotu :(... ampak ne za dolgo

Tale golfek se je že delal avgusta, potem ko je bil napaden s strani priznanega mojstra poliranja. Delo si lahko ogledate TUKAJ. Takrat je bil lastnik (mimogrede.. je iz murske sobote - 230km) zelo zadovoljen z delom in se je tokrat odločil za povratek ampak le za osvežitev barve (pred kratkim barval sprednji odbijač in sem mel nekaj malega za popravit za našimi vrlimi ličarji) in nanos boljše zaščite. Več niti ni bilo potrebnega ker avto je obdržal v skoraj popolnem stanju!! Sem pa tja kak hologram od pranja ampak to je pa to DD Tako da sem "korekcijo", oziroma osvežitev naredil z meguiars 205 na 3m modri gobici, nato pa še tista pika na i, ki da "tahud" izgled z menzerno 85re5 na CSF črni gobici. Nizki obrati, dolg obdelovalni čas = DD
No tam kjer so ličarji delal, sem moral mal bolj grobo zarezat tako da je takrat pela csf groba gobica in scholl s17+/meguiars 105.
Sproti se je vsak panel preverjal z prebrisi z IPA in pred samo zaščito, ki je bila "optimum opti-coat 2.0", še z CarPro eraserjem, da je bila površina res čista in razmaščena ter tako pripravljena na zaščito.
Kljub temu da je nanolex premium še vedno več kot odlično opravljal svoje delo, sem nanesel še en sloj le-tega na stekla. Gume namazane z Autobrite berryblast, plastike pa z autobrite bubblegum protectantom. Platišča zaščitena z wolf chemicals rim shield, auto finesse tripple^3 pa je bil uporabljen na obrobih vrat, izpuh spoliran z meguiars nxt all metal polish. Upam da nism kej pozabu.

po pranju


škoda besed







































še video v HD

http://www.youtube.com/watch?v=Ryk60lKHWFY&hd=1



Komentarji zaželjeni

Lp Ž
Na vrh
grahovc
05 maj 2012, 20:52
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Še eden od zadnjih avtov, potem pa malce premora. Treba se še drugim stvarem posvetit, katere sem preveč zapostavljal.

Korekcija narejena z meguiars 205 na 3m rumeni in modri gobi. Zaščita pa en sloj CSF 3d Sealanta, ter dva sloja Naviwax Dark voska. Platišča zaščitena z wolf chemicals rim shield, dva sloja. Plastike in gume namazane z autobrite bubblegum trim protectant. Na steklih pa kot vedno nanolex.

Slike so slikane preden so se namazale plastike in sčistile šipe, zaščitile platišča itd.. skratka takoj po poliranju in zaščiti je šel ven na sonce in nastale so te slike (bolj malo sončnih ker je bilo precej oblačno in sonce se je pokazalo le vsake toliko, vendar zadosti da sem lahko preveril končni "izdelek")






































HD Video

http://www.youtube.com/watch?v=UpPzvolyXCo&hd=1

KOmentarji, dobri ali slabi kot vedno dobrodošli
Na vrh
grahovc
21 maj 2012, 22:01
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
evo pa je prišel tudi uporabnik krchan (priden učenec) na vrsto

Na vrh
grahovc
23 maj 2012, 16:27
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Pred časom me je kontaktiral uporabnik foruma Krchan, z željo da bi se malce navadil polirat in če bi mu bil pripravljen priskočiti na pomoč pri izbiri materiala itd.. no uglavnem na koncu je tako izpadlo da je prišel do mene, in sva imela dvodnevni "tečaj" poliranja. Delala sva na njegovem avtu - Volvo S40 T5 čudovite rdeče barve.
Skratka imel sem dva dni časa da mu razložim, pokažem in ga naučim čimveč stvari, in ker ga te stvari zanimajo mu ni bil problem in se je res hitro učil.
Za začetek sva seveda oprala avtomobil, tukaj sem mu pokazal "pravilen" način pranja z dvema vedroma, pokazal različne gobe oz ovčke za pranje, razložil pomen dobrega šampona in seveda sušenje avtomobila. Pokazal sem mu še različna čistila za platišča, razložil njihov namen ter način delovanja in kdaj kakšno čistilo uporabiti, seveda nisem pozabil niti različnih krtačk itd..
Po krajšem teoretičnem uvajanju sva to prenesla v prakso in skupaj umila avtomobil ter platišča. Po pranju sva se lotila plastelinanja (spet teorija/praksa) in nato še enkrat oprala avtomobil ter ga zapeljala v garažo na pregled.







"študent" na delu


Ko sva se premaknila v garažo sem mu razkazal praktično ves material ki ga imam in ga redno uporabljam, da je malce dobil občutek kaj je kaj ter kdaj se kje uporablja. No potem sva prižgala reflektorje ter pregledala avtomobil. Glede na Damjanove besede sem pričakoval da bo avto v boljšem stanju, boy i was wrong.. Ogromno globokih (RDS) prask čez celoten avtomobil s katerimi sem imel precej dela pa še nisem mogel vseh ven spravit, temu je botroval tudi precej trd lak, ki že tako težko zadevo še oteži lol. No Damjan je bil tudi precej šokiran nad stanjem avtomobila/laka ker je resnično mislil da ni tako spraskan. Je pa tudi res da je ta živo rdeča barva lahko precej zoprna, ker na soncu ne pokaže vseh nepravilnosti, ko pa enkrat imaš avto pred reflektorju pa vidiš realno stanje. Kot sem že rekel sva avto pregledala z reflektorjem (500W in 1000W) ter LED Lenser P7 svetilko, tukaj je bil deležen pridige in demonstracije kako različna svetloba prikaže različne defekte, tako da za doseganje dobrih rezultatov je skoraj nujno imeti več virov različne svetlobe.

Zatem sem se preselil na haubo kjer sem pričel z testiranjem različnih kombinacij polirne paste in gobice, na koncu sem se odločil za ovčko + meguiars 105 nato je sledila menzerna 3.02 na srednjih gobicah (hexlogic, 3m, CSF..) in nato še finalno poliranje z menzerno 85re5. Ker sem želel da damjan v teh nekaj urah kar jih je bilo na voljo čimveč dela z mašino in probava različne kombinacije gobic in pas tako dobi občutek kako le-te delujejo in tako dobi nekaj prakse. Za začetek sem mu prepustil kar haubo (potem ko sem jo jaz na grobo z ovco spoliral). Moram ga pohvalit da je hitro osvojil tehniko in že začel dosegat dobre rezultate, poslušal je moje nasvete in jih tudi upošteval. Seveda ni šlo brez težav vendar sva jih odpravila in je haubo zelo dobro spoliral in na koncu je bila brez hologramov itd. Medtem ko je on delal z srednjo/fino kombinacijo sem jaz letel preko avtomobila z ovco da sem mu pripravil teren. Vmes sem mu še razlagal o polirnih pastah in kdaj katero uporabit, razlike med proizvajalci, načini delovanja.. ravno tako o polirnih gobicah.

Ko je končal z haubo je začel delat vrata, kjer pa je imel kar nekaj težav s hologrami. Tukaj sem mu seveda tudi pokazal kako zadevo rešit, in mu dal napotke itd. še vedno pa je pomembno da z vajo pridobi potreben občutek za delo. Lahko nekomu na sredo čela napišeš vso teorijo ampak če je ne zna spravit v prakso... no tukaj z veseljem povem da je damjan po nekaj urah poliranja vertikalnih panelov že dobil ta občutek in mu tudi hologrami niso predstavljali več večjih problemov. Kar je bilo super, ni se mi bilo treba toliko ukvarjati z njim in sem lahko delal naprej, ker čas je šel hitro mimo dela pa ogromno.
Aja probal je tudi delo z različnimi polirkami (makita 9227cb in silverline). Bolj je bil navdušen nad makito (tišja, lažja, bolj uporabniku prijazna), je pa delal večino časa z silverline polirko in tudi ni bilo večjih težav (razen kak žulj.. )

Pokazal sem mu še kako pripravit stekla na zaščito (nanolex). najprej sva stekla dobro sčistila z nanolex glass cleanerjem, nato z alkoholom in nato nanesela nanolex glass ultra. Platišča pa sva zaščitila z angelwax wheel wax. Plastike in gume pa z autobrite berry blast.

Po poliranju je prišla na vrsto zaščita, ker sem hotel da proba praktično vse kar imam in tako vidi kako se različne zaščite nanašajo/brišejo in se razlikujejo med sabo. En del avtomobila sva zaščitila z menzerno powerlock, en del z CSF 3D Sealantom, nekaj z Gtechniq C1.5 in nato še nekaj z voski (angelwax ter naviwax). Avspuh je spoliral z fino volno ter meguiars all metal polish.

Nekaj slik med delom.. niso najboljše kvalitete ker je precej težko ujet praske na tej barvi :(




















































50/50 video
http://youtu.be/oGpW6GwMxUE?hd=1

ko je bil avto končan en hiter video..
http://youtu.be/9zVP5l8Bbh0?hd=1

Zagotovo sem še kaj pozabil omeniti ampak you get the point. Začela sva v ponedeljek ob 10h in sva delala do 20h. Nato pa v torek od 8.30 do 1h zjutraj.. skupaj torej okoli 25ur. V ponedeljek je bil bolj "na easy" ker je bilo precej teorije in manj dela. V torek pa praktično samo delo brez pavze, s tem da je damjana ponoči čakala še več kot enourna vožnja domov!

Zahvalil bi se damjanu za zaupanje in ga tudi pohvalil, bil je res priden in neutruden (na koncu sva oba komaj stala ampak useeno ) ter tudi petru ki se je tudi oglasil in posodil polirko za damjana (moja je še vedno fuč oops ). Avto ni popolnoma v nulo narejen, na žalost je še vedno precej globokih prask ostalo, sploh streha in odbijači vendar je gotovo vsaj 80% boljši kot prej. Konec koncev pa je bil namen da se damjan nauči osnov poliranja in to mislim da sva dosegla.

Hvala za ogled in prebran roman Komentarji kot vedno dobrodošli

LP Žiga


[ Uredi 23 maj 2012, 16:32 ]
Na vrh
tomsom
23 maj 2012, 17:07
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Pozdravljam ! ! !
To da avto ni u nulo poštiman verjetno vidita samo vidva, nam navadnim smrtnikom bi bil pa verjetno še bolj "wauu" v živo, kot že same slike kažejo perfekcijo.
Enkrat....
Na vrh
oto
23 maj 2012, 17:57
Član #1165
Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44
Lokacija: zg.polskava-gabernik
Objav: 137
Super sta naredila. Me zanima, če bo Krchan koga v Vinici sploh hotel poznati, zdaj ko ima raketo kot kresničko. Pa brez zamere, odlična sta bila.
Na vrh
Krchan
23 maj 2012, 22:08
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
LP, no pa da še jaz par stvari povem...

1. Žiga in njegova familija so izredno gostoljubni, prijazni, skratka super ljudje in mi je v veliko veselje, da sem jih spoznal! Še enkrat hvala za vse!

2. Žiga je mojster poliranja in perfekcionist...kar me je občasno kar malo jezilo (he he). Sem velikokrat mislil da sem naredil OK, ga poklical na "kontrolo" z mišljenjem: zdaj pa sigurno mora bit zadovoljen... Napaka, ha ha. Žiga je skoraj vedno najdel še nekaj hologramov, jaz pa "ponovi vajo"...

3. Poliranje je zelo naporen in dolgotrajen postopek in zahteva močne živce in veliko znanja. Sam se bom najverjetneje s prijateljem (ki je tudi uporabnik foruma in Volvaš) malo vrgel v ta "biznis", ampak čisto ljubiteljsko, ne zaradi zaslužka. Bova najbrž nabavila material in stroje in za simbolično ceno (samo da se pokrijejo stroški) spolirala vozila domačih in kakega prijatelja (cca 20 avtov je na razpolago), kar pomeni glede na najin prosti čas, je to dela za dve leti...

4. Žiga je tudi zelo nesebičen, saj mi je z nasveti pomagal in svetoval že odkar sem ga prvič preko foruma začel spraševati o poliranju, prav tako pa je odličen učitelj in mi je ogromno stvari pokazal in obrazložil.

5. Če ne bi videl, ne bi verjel. Sem bil mišljenja, da je avto v odličnem stanju, kar se laka tiče. Kakšen šok sem doživel v garaži pod reflektorjem. Avto je bil poln prask. Za holograme sem sicer vedel da jih ima, ampak tudi ne toliko. Ker avto že prej ni bil "zbleden" in je imel še kar močan "lesk" sploh nisem bil nikoli pozoren na detalje na laku. V glavnem avto ne gre nikoli več na "krtače", pa tudi postopek ročnega pranja bo odslej drugačen, takšen, "Grahovc style". Z končnim rezultatom sem zelo zadovoljen, je pa res, da če bi imela več časa, bi se dalo narediti še boljše. Sem opazil, da Žigi ni bilo najbolj všeč, da gre avto iz garaže z par hologramčki več kot je njegov standard, ampak sem moral domov...sicer pa nekaj mora ostati še za mene, sedaj ko sem se nekaj naučil in rabim prakso, haha.

Slike so res bolj slabe, ker ni bilo časa za fotoaparat (sva delala ko norca), vreme je nagajalo, ko sva končala ja bila noč pa še dež je padal itd. Slike objavim, ko nabavim vse potrebno za pranje, ko bo vreme, in ko bo avto res "zasijal". Trenutno je brez veze, ker je umazan od vožnje domov, še vedno pada dež itd.

@oto, če bo čas tudi pokažem, samo spomni me ko se vidiva...
Na vrh
grahovc
23 maj 2012, 23:25
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
tomsom in oto hvala za pohvale

Damjan... hvala za pohvale in komentar - bom še zafarbal.
Na vrh
VIKING B.
04 jun 2012, 11:24
Član #468
Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50
Lokacija: Nm
Objav: 165
Aaaaaa!!! Noro lepo sta to naredila.

Sedaj pa še eno strokovno vprašanje? S čim zaščitiš luči na avtomobilu po poliranju le teh? Ali je Gtecniq C4 vredu ali mora bit kaj drugega? Hvala za odgovor.


Lp Viking boy
Na vrh
ikeman
04 jun 2012, 13:04
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Res sta super naredila!
@grahovc Všeč mi je, da si pripravljen deliti svoje znanje!

Doma imam 2 voza (s60 & v70) oba, kar se tiče laka v katastrofalnem stanju in sta skoraj da nujno potrebna poliranja.

Še zbiram pogum, da dam vsaj 1 na korekcijo ;)

Lp., ike
Na vrh
grahovc
05 jun 2012, 18:26
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
VIKING B. je napisal(a): ...

Aaaaaa!!! Noro lepo sta to naredila.

Sedaj pa še eno strokovno vprašanje? S čim zaščitiš luči na avtomobilu po poliranju le teh? Ali je Gtecniq C4 vredu ali mora bit kaj drugega? Hvala za odgovor.


Lp Viking boy


OO hvala hvala Samo če čakamo slike Krchana ko bo avto opran

Luči po poliranju ponavadi zaščitim z navadno zaščito (če ni v planu kaka "keramična zaščita"). Je pa C4 zelo dobra zadeva in jo lahko naneseš na lak, luči, platišča, plastike.. samo dobro razmasti površino prej in nato nanesi gor, ter nežno obriši, da ti ne nastanejo flekci
Na vrh
grahovc
05 jun 2012, 18:28
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
ikeman je napisal(a): ...

Res sta super naredila!
@grahovc Všeč mi je, da si pripravljen deliti svoje znanje!

Doma imam 2 voza (s60 & v70) oba, kar se tiče laka v katastrofalnem stanju in sta skoraj da nujno potrebna poliranja.

Še zbiram pogum, da dam vsaj 1 na korekcijo ;)

Lp., ike

Najlepša hvala tudi tebi Znanja pa ni problem delit vkolikor vidiš da je človek zagnan in ga to zanima, vsaki začetki pa so težki. Še ne dolgo nazaj sem tudi sam iskal podobno pomoč, pa je bilo le malo junakov ki so bili pripravljeni tako nesebično pomagati. Mnogi se bojijo konkurence.. nevem zakaj lol.

No ko boš pa zbral pogum pa se toplo priporočam Ne grizem

LP
Na vrh
Kržo
05 jun 2012, 18:41
Član #2769
Prijavljen dne: 27 maj 2012, 11:39
Lokacija: Vrhnika
Objav: 148
Ne morem verjet očem ... Vsa čast za perfekcijo!
Na vrh
grahovc
07 jun 2012, 23:46
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Kot kaže sem zmagal

[ Uredi 15 jun 2012, 18:19 ]
Na vrh
Volvej
08 jun 2012, 17:01
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Tale forum pa bo zanimivo branje!

Vote pa itak - ko mi odobrijo account!

[ Uredi 08 jun 2012, 17:04 ]
Na vrh
ikeman
09 jun 2012, 00:23
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
grahovc je napisal(a): ...

No ko boš pa zbral pogum pa se toplo priporočam Ne grizem


Ma me je kr mal sram v kakem stanju je moja pločevina ;)

Sploh s60ka, srebrne metalik barve si zasluži tvoj tretma.

Uglavnem sporočim, ko pride pravi čas..

Lp.,
Na vrh
grahovc
15 jul 2012, 17:25
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No tokrat se je delal golf BIl je nasplošno lepo ohranjen, sem pa tja kakšna nepravilnost zaradi ličanja, pač nič novega no. Levi blatnik sem moral celega zbrusit z P3000, da sem ga lahko normalno spoliral, pa še ni ratal 100%. Nasploh mislim da sem dosegel tam 85-90% korekcijo. Spet na nekih delih več, nekje manj Avto je opazno pridobil na sijaju in globini in dobro je zaščiten.
Na sprednji del se je nanesel na polovico haube novi gtechniq c1+, na drugo polovico pa optimum opticoat 2.0, enako velja za oba blatnika, na enega je šel opticoat na drugega gtechniq, ter za sprednji odbijač, spet 50/50. Preostali del avtomobila sem zaščitil z gtechniq c1.5 v dveh slojih. Na stekla sem nanesel nanolex ultra, na platišča pa wolf's rim shield, plastike in gume pa sem namazal z novim s CSF premazom za gume, ki je BTW zelo dober. Avtomobil se je spoliral z različnimi gobicami, največ pa je bila v uporabi CSF Rumena gobica in CSF črna gobica v kombinaciji z meguiars 105/menzerna FG500, ter meguiars 205/menzerna 85re5, ponekod sem uporabil tudi scholl s17+

pa še slikce...






orožje za platišča in gume ter koloteke


Že malo poškodovano platišče


Magifoam, v zelo razredečeni obliki ker me VAP zajebava :evil:



Nov CSF wash&wax šampon. Lepo diši in dobro očisti, kvaliteten šampon za (predvidevam) dobro ceno, ne more pa se primerjati z boljšimi a seveda dražjimi šamponi. Vsekakor pa ni slab in ga bom z veseljem uporabljal.




















Ta blatnik sem najprej spoliral in je nastala ta slika, ker je bil lak nenormalno trd (predvidevam da zaradi ponovnega barvanja) sem ga potem pobrusil z P3000 in še enkrat spoliral pa je bilo malce bolje, ne pa 100%, žal.


AFTER


Tukaj lahko opazite globoke rise pri pokrovčku za tankanje.



Ko sem ga splahnil je sledila ploha, itak.























To je to

Hvala za ogled, komentarji pa dobrodošli

Lp Ž
Na vrh
grahovc
18 jul 2012, 21:07
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No tokrat pa sem naletel na zagotovo enega najtežjih projektov do sedaj... Audi a6 karavan, letnik mislim da 1999. Skratka barva je v senci še zgledala nekako, čeprav že tam se je videla že skoraj mat barva. Na nekaterih predelih je bil res grozno spraskan in nisem mogel kaj veliko ven spraviti (razlika je še vedno zelo očitna samo vseeno..), kot recimo na zadnjem odbijaču, ali pa sprednji, ki je pa totalno naluknjan od kamenčkov. Že ko sem ga videl sem vedel da bom je*al ježa po domače rečeno.
Rad bi se že takoj zahvalil PeroRS, ki mi je spet velikodušno priskočil na pomoč za nekaj ur..
Korekcija opravljena z "koktejlom" gtechniq p1, meguiars 105 in menzerne fg500 na ovci z makito 9227cb na 1500-1800rpm z groznim pritiskom (še zdaj me zapestja bolijo), ponekod sem moral 2-3x čez da je bilo sprejemljivo. Na delih kjer se ni dalo z 1800RPM it čez (pod letvicami, ozki predeli... sem šel z 1200RPM in daljši obdelovalni čas z več prehodi. No ko je bilo enkrat mučenja z ovco konec (haha se čudno sliš :| ) je sledilo srednje poliranje z menzerno 3.02 in 85re5 na 3m rumeni gobici z okoli 1300RPM (zadnje par prehodov z 600rpm, da ni bilo hologramov), nato pa na koncu še malce čarovnije z menzerno 85re5 za tisto piko na i. Zaščita pa dobra stara menzerna powerlock, na steklih nanolex ultra, na plastikah in gumah pa CSF premaz za gume in plastike, platišča zaščitena z gtechniq c1.5.. zdaj pa .. enjoy the horror





























































Menzerna powerlock


Moja družba/bodyguard


AFTER
*sem včeraj dobil nov fotoaparat pa se še malce privajam, tko da se opravičujem če kakšna ni "kul".



































To je to ne... hvala za ogled in komentarji seveda zaželjeni
Lp Žiga
Na vrh
klm07
18 jul 2012, 21:27
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
Svaka čast vidim skrajni čas, da mojega črnuha pripeljem na ogled če mu je sploh še rešitev
Na vrh
tomsom
19 jul 2012, 14:45
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Eno na račun pesjanarja...
Hud je!!!
Imam isto pasmo pubeca.
Na vrh
tomsom
26 jul 2012, 18:25
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ma sem gledal tega audija že ene parkrat, pa moram prbit da mi ne gre v lajšto, kako dobro si ga poštimal.
Na vrh
grahovc
08 avg 2012, 19:46
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Evo spet en mal bolj zahteven projekt za katerega sem sprva mislil da bo eden lažjih. Mislil sem si namreč, ih.. tipična honda mehka barva in to je to.. ti mater sem se zaj*.. skoraj vsak panel je bil drugačen in še problematični povrhu tako da sem imel OGROMNE probleme z poliranjem in samim finiširanjem :cry: Avto je bil pred kratkim na barvanju in tisti paneli ki so bili barvani so se polirali zelo lepo, meguiars 205 na 3m modri gobici je bilo vse kar sem potreboval da sem naredil skoraj popolno korekcijo (ful mehka barva), zadnji in sprednji odbijač popolno nasprotje z ogromno globokimi praskami in trdo barvo, kjer ni šlo vse ven, pa tudi navodila lastnika so bila da naj raje kako prasko več pustim kot pa da pretiravam z odstranjevanjem laka. To ni bil problem, ker je to moj način dela. Raje pustim kako prasko in ostane še nekaj laka, za prihodnja poliranja Streha in zadnji blatniki ter voznikova stran spet nekaj vmes, nobena pasta ni normalno delovala, vse so se sušile/svaljkale in ko sem jih brisal po poliranju sem se počutil kot da bi sam sebe zajebaval, in pa nikakor narest hologram free finiš.. ker pa imam že izkušnje z tako barvo hudičevo sem bil prepričan da bo cherry glaze moj rešitelj.. možeš mislit, še slabše je bilo :roll: Tako da edina učinkovita kombinacija je bila menzerna 85re5 na CSF črni gobici z dodatkom QDja za "mazanje" in nato mučno in natančno brisanje polirne paste. Za zaščito sem uporabil menzerno powerlock, na sprednjem odbijaču pa gtechniq c1 - bilo je mišljeno še da bi namazal blatnika in haubo pa ta presneta barva tega preprosto ni dopuščala, nardil praskice z nanašanjem zaščite tako da sem obupal ker je bilo nesmiselno, poklical lastnika in mu razložil zadevo in se je strinjal da se pač še tam nanese menzerna powerlock, pa še s tem sem mel skoraj težave. Uglavnem avto kot celota je dobro uspel glede na težavnost (8/10 na lestvici težavnosti) vendar vseeno nisem popolnoma zadovoljen in zagotovo ni eden mojih boljših del saj ima nekaj mikro hologramov (peroRS bo vedel o čem govorim - o tistih ki jih samo jaz vidim) in pa kolotekov nisem mogel popolnoma sčistiti, saj bi moral pomoje dat feltne dol in bi šele potem lahko sčistil zadeve tako kot jih hočem :twisted: No ja, lastnik je bil vidno zadovoljen in to največ šteje in ko te pohvali ter vidiš da je z rezultatom resnično zadovoljen potem skoraj pozabiš na vse ure ki si jih porabil Ahja, na steklih nanolex ultra, na platiščih gtechniq c1.5, plastike bubblegum trim restorer, na gumah CSF premaz za gume. No tisti ki je vse to prebral mu sporočam da bodo zdaj slike, ki so nekatere malce slabše, nikon je vsega kriv - ne zna slikat =P

























aja prej pozabu..... vsa čast ličarjem.. :roll: ne morem verjet da spustijo tak avto iz delavnice. Razmišljam da se še z ličanjem začnem ukvarjat ha ha :lol: Takih flekcov čez celo na frišno barvano površino ca. 10, s tem da so na haubi nardil še en mal večji flek (sledi brušenja) ki pa sem ga pozabu slikat ker sem ga prej odstranil.




Streha v vsej svoji lepoti









Hu is dis hendsom men hahah














big boys toys :mrgreen:








ps: če je kšn profič u fotografiranju k tole bere in je dobre volje, nej me prosim kontaktira ker mam par vprašanj oops































To je to ne Hvala za ogled in pa komentarji dobrodošli

LP Žiga
Na vrh
Damijan
09 avg 2012, 09:08
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Dobra polirka...
Na vrh
grahovc
27 avg 2012, 17:39
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
No s tem opisom zamujam že dva tedna tako da se opravičujem glede tega Kakorkoli že, name se je obrnil Tomaž, ki je želel osvojiti osnove poliranja tako da sva se dogovorila za enodnevni tečaj poliranja. Zjutraj je prišel k meni, kjer sva na kratko predebatirala osnove "pravilnega" čiščenja, z dvema vedroma, in vsemi pripadajočimi pripomočki kot so snowfoam, različni mediji za pranje - goba, rokavice.., razlike med šamponi, krpe za brisanje.. nato pa se kar takoj lotila čiščenja.

Avtomobil ob prihodu



Začela sva s platišči, ker so bila kar precej zapacana sva se jih lotila z čistilom na kislinski osnovi (autobrite very cherry acid) in različnimi krtačkami, koloteki in gume so se sčistili z silco multiwash+.



Ko sva to obdelala sva se lotila predpranja z snowfoamom. Medtem ko sem jaz malce slikal in pripravljal vedra z vodo za pranje, se je tomaž zabaval z peniranjem



Medtem se je oglasil še poštar in prinesel nekaj iz nemčije from mr. nanolex himself.. in če se ne motim sem imel v SLO edini to srečo, da sem dobil na testiranje ta produkt, ki je BTW impresiven!


Avto sva po pranju zapeljala v garažo, kjer sva ga splastelinala, nato pa je sledil pregled laka. Takoj sem vedel da bo veselica.






Sledil je kratek uvod v poliranje v teoretičnem smislu, tako da je tomaž dobil malce teoretične podlage o samem poliranju, delovanju past, razlike med proizvajalci, razlike med gobicami, zaščite... Ker pa nima smisla da samo blebetam, sem takoj naredil testno sekcijo, tomaž me je seveda pridno opazoval




Potem pa sem mu že dal polirko v roke, mu označil delovno površino na haubi in je začel delat. Sem namreč mnenja da če že človek pride se nekaj naučit, se bo najlažje naučil tako da bo čimveč delal, samo od gledanja pa poslušanja se ne navadiš veliko. Na začetku seveda z najbolj fino kombinacijo, da je dobil malce občutka kako to sploh poteka. Največ težav je imel z stabilnostjo (ni bila cela gobica na laku), vendar je tudi to sčasoma ugotovil in mu je šlo čedalje bolje. Nekaj časa sem ga skrbno opazoval in ga opominjal kako in kaj, potem pa sem ga malce pustil da je naredil polovico haube popolnoma sam. Seveda sem ga še vedno opazoval itd, samo pač malce miru sem mu dal Ko je končal z fino gobico, sem ga presedalal na bolj grobo kombinacijo, da bi dosegla želen učinek. Spet nekaj malega navodil/opozoril, nato pa sva se lotila vsak svojega dela, jaz z sovoznikovo stranjo, on pa po haubi naprej.







Pri haubi nisem imel nobenih prstov vmes













Ker se je s poliranjem precej mudilo, nisem več kaj dosti slikal. Tako da sledijo samo še finalne fotke. Naredila se je hauba in boki, streha, zadnja hauba, stebrički, ogledala itd.. so ostali za Tomaža Mogoče bo komu čudno da nisva naredila celega avtomobila, vendar je poudarek na temu da se "tečajnik" nekaj navadi, da točno ve kaj, kdaj in kako uporabiti na avtomobilu, tako da potem doma nima problemov sam končati avtomobila. S tomažom mislim da sva to dosegla




















Tako to je to Hvala za ogled, komentarji pa seveda vedno zaželjeni. V kratkem sledi še opis Nanolex trim rejuvenatorja.

LP Žiga
Na vrh
tomsom
29 avg 2012, 22:17
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Tako je, k ne de.?

Žiga, ni se težko nečesa naučiti, če imaš dobrega učitelja. In ti to si.
In cilj je, vsaj pri meni je bil vedno, da postanem boljši od svojega učitelja.
Tokrat vem da ne bo šlo zlahka, ker si specialist in perfekcionist.
Materiale obvladaš v nulo, in točno veš po parih tisočih obratih polirke,
s katerimi kombinacijami bo najboljši učinek.

Sem se spravil polirati šveda in ob zaključenem delu predstavim svoj produkt.

Rad bi se ti zahvalil tudi javno za nesebično pomoč in inštruiranje
pri poliranju in kasneje tudi po telefonu ko sem rabil nasvete, kaj in kako.

Lahko rečem brez slabe vesti, da če kdo rabi kaj v vezi poliranja, je "Grahovc" pravi človek za to.

Žiga, hvala !

[ Uredi 29 avg 2012, 22:19 ]
Na vrh
grahovc
31 avg 2012, 16:13
Član #1932
Prijavljen dne: 05 nov 2010, 18:31
Lokacija: notranjska
Objav: 187
Evo še test novega produkta iz nemškega podjetja Nanolex. Nanolex trim rejuvenator. Produkt je namenjen za obnovo in zaščito plastičnih delov na avtomobilu.
V kompletu za testiranje sem dobil, brošuro podjetja, pismo, nekaj aplikatorjev, mikrokrpa ina pa 30ml produkta.



Najprej sem seveda odprl embalažo in povohal produkt, pričakoval sem še en tipični kemični vonj, vendar sem bil kar rahlo presenečen ker produkt precej diši (tako kot njihov šampon). Če je kdo uporabljal njihov šampon, bo vedel kakšen vonj ima. Nato pa sem kar takoj sprobal zadevo. V navodilih piše da posebna predpriprava ni potrebna (vseeno pa priporočajo da plastike vsaj očistimo z izopropil alkoholom), tako da sem dal par kapljic na bombažni aplikator in namazal eno plastiko. Kot lahko vidite je razlika očitna, slike sicer niso enkratne ampak verjamem da opazite razliko. Produkt ni masten kot nekateri drugi premazi, pa tudi izgleda ne da ful sijočega, kar mi je všeč in pa maže se izredno dobro, dejansko potrebuješ 2-3 kapljice in vozi miško.. 10-15ml naj bi zadostovalo za celoten avtomobil (odvisno seveda koliko plastike ima).

Primerjava





Potem se preizkusil še mikrokrpo za nanašanje, se pa še lepše maže ker ne vpije toliko produkta kot bombažni aplikator.








To je bil samo hiter test, v kratkem bom premazal še pri korsi plastiko pri brisalcih (50/50 da se vidi razliko) in seveda vse poslikal in objavil.

Na splošno je prvi vtis res izjemen, sploh če ga primerjam recimo z Gtechniq c4, ali wolf nano trim premazom. Resda produktov ne moreš direktno primerjat, ma mi je nanolex boljši od obeh. Nad wolfom sem itak ful razočaran (na nekaterih plastikah zdrži 2+ meseca, na drugih katastrofa), gtechniq je pa itak top šit (na bravotu plastike še vedno lepo črne po 5 mesecih - tudi to bom poslikal enkrat).

Cena naj bi bila okoli 16€ za 30ml in okoli 38€ za 100ml produkta. Obstojnost do 12mesecev na dobro pripravljeni/razmaščeni plastiki. Ni poceni zadeva, vendar če bo obstojnost taka kot mora biti in če se vam ravno ne da po vsakem pranju mazat plastik (sovražim mazanje plastik) potem je to to (ali pa gtechniq).

Lp Žiga
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 35, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5982
najnovejši član: Wbizcerob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete