|
|
850 2.3 T5 1996 od Kristjana Pojdi na stran
1
2
3
4
5
[6]
|
|
bvogri | 17 okt 2012, 17:51 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Res lepo spedenan.
Sicer pa T5 z ročno klimo še v življenju nisem videl :O Nima veze sej še bolš glede na to kako ga te motorčki biksajo pri automatskih po toliko letih | Na vrh | |
piko | 17 okt 2012, 20:26 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Superca! Odlično izgleda!
Moj tudi nima avtomatske klime, mimogrede. | Na vrh | |
Kristjan | 18 okt 2012, 08:30 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Ja avto zdej dela kot mora. Turbina je zrihtana, narejen je tudi servis. Vse ostalo tudi dela. Res super avto za vozit, trenutno ga vozim na 9.8 porabe, kar je tudi kar vzpodbudno...hehe. Bom nalepil kakšno večjo slikco. So še detajli, ki se sproti rešujejo, pač kolikor mi dopušča čas. | Na vrh | |
piko | 18 okt 2012, 15:21 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| S čim so pobarvane plastične površine? | Na vrh | |
Kristjan | 18 okt 2012, 21:05 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| piko je napisal(a): ...
S čim so pobarvane plastične površine?
Črn sprej za plastiko. V tistem trenutku se mi je zdela to edina pametna in cenovno ugodna varianta, pa še najhitrejše je. Pri tem spreju je vprašljiva obstojnost :/ zaenkrat se meni še nič ne lušči, ampak vprašanje kako bo...Če bi delal še enkrat, bi pomoje dal enmu ličarju pihnt v pravo barvo. | Na vrh | |
T0ny | 18 okt 2012, 22:16 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Kristjan je napisal(a): ... piko je napisal(a): ...
S čim so pobarvane plastične površine?
Črn sprej za plastiko. V tistem trenutku se mi je zdela to edina pametna in cenovno ugodna varianta, pa še najhitrejše je. Pri tem spreju je vprašljiva obstojnost :/ zaenkrat se meni še nič ne lušči, ampak vprašanje kako bo...Če bi delal še enkrat, bi pomoje dal enmu ličarju pihnt v pravo barvo.
Če se naredi pravilno je obstojno... jaz sem mel takrat na corsi 3 leta pa se ni nič luščilo. Ampak veliko bolje zgleda (meni osebno) če pihneš gor mat črno barvo v spreju, namesto te z lakom ki si jo ti dal. Ker potem se manj sveti in dejansko zgleda kot original nova plastika.
Evo primer... sm izbrskal sliko ven http://shrani.si/f/2h/10p/4I76yDpj/23012011034.jpg | Na vrh | |
Kristjan | 19 okt 2012, 09:07 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Ja verjetno obstajajo tudi kakšne razlike v kvaliteti spreja in od tega je pomoje odvisna obstojnost.
| Na vrh | |
Sandi55 | 19 okt 2012, 16:43 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Si imel to bumper spray? Mislim, da obstaja v temno sivi in črni barvi - če bi vzel sivega bi mogoče bolj oriđi izpadlo, ampak pomojem tvojemu vseno paše, da je črna, ker je avto B&W
Drugače pa res lep Volvo, clean | Na vrh | |
piko | 22 okt 2012, 00:04 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Kakšni so plani za naprej? | Na vrh | |
Kristjan | 22 okt 2012, 09:02 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Sicer se vidi oz. sliši mogoče neumno, ampak avto je v prodaji. V kolikor bi se našel nekdo, to bi bil verejtno nek ljubitelj Volvota se bo prodal. Seveda je cena za vse take nižja. Če se avto ne proda, bo pa takole, da se avto pozimi ne bo vozil, ker so žal slovenske ceste pozimi katastrofa in vsa nesnaga samo uničuje avte. | Na vrh | |
piko | 22 okt 2012, 14:09 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Da se še ene par stvari narest, da bo bolj zabavno za vozit... | Na vrh | |
piko | 27 nov 2012, 20:00 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Ena ideja....
A si zrihtal napako? | Na vrh | |
Kristjan | 27 nov 2012, 20:39 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Hja napaka...kr dolga zgodba. Se mi zdi, da že naslednji dan ko sem šel od tebe, je napaka kar čudežno izginila. Pa nisem nič popravljal. Potem se mi je ponovila čez ene tri tedne, spet ista zgodba, avto ni šel nikamor, po približno 50.ih kilometrih ko sem že vedel, da z avtom nekaj ne štima, se spet prižge lučka, ki označuje, da je napaka prisotna. No in traja dva dni. Potem sem sklenil, da grem na tester v Grosuplje. To sem se odločil v soboto in si rekel, nič grem v ponedeljek tja. Potem pride nedelja in avto čudežno spet dela normalno. Res neverjetno.
No tukaj pa se pojavi vprašanje. Če bi bilo s kakšno cevjo kaj narobe, bi verjento napaka ostajala, podobno tudi s katerimkoli drugim elementom, ki bi bil lahko vzrok za napako in posledično nenormalno delovanje avta.
Vprašanje ki je mogoče na mestu ali pa tudi ne: Ali je možno, da sem tankal slab bencin? Ker to sem že sam nekaj tuhtal. No in tisti petek, ko avto ni dela uredu, je bilo v tanku še manaj kot za 80 km bencina, ki sem ga tankal na BS Rašica. V petek zvečer sem sklenil, da tankam na BS Barje. Tole razmišljanje je sicer mogoče malo kmečko, ampak ko sem porabil ves bencin iz BS Rašica, je avto dejansko začel delati normalno. komentari? | Na vrh | |
divja jaga | 27 nov 2012, 21:32 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| H komu pa si ga peljal na tester v Grosuplje? | Na vrh | |
Kristjan | 28 nov 2012, 08:20 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| divja jaga je napisal(a): ...
H komu pa si ga peljal na tester v Grosuplje?
Mislil sem ga peljati,a se je stanje normaliziralo ravno en dan prej. Drugače je pa to avtoelektrika Viljem Andolšek v Grosuplju. Ful so fajn drugač. | Na vrh | |
divja jaga | 28 nov 2012, 12:16 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Kristjan je napisal(a): ... divja jaga je napisal(a): ...
H komu pa si ga peljal na tester v Grosuplje?
Mislil sem ga peljati,a se je stanje normaliziralo ravno en dan prej. Drugače je pa to avtoelektrika Viljem Andolšek v Grosuplju. Ful so fajn drugač. Poznam, same dobre izkušnje z njim | Na vrh | |
bvogri | 28 nov 2012, 12:48 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| A se na testerju sploh kaj vidi pri 850 razen zabeleženih napak, ki pa se itak pojavijo ko je res delovanje zelo slabo. V glavi imam kakšne live data podatke o pretoku zraka, temperaturah... Sem bil enkrat pri Viliju pa je reku da more naložit na star Bosch tester drug program če hoče kej gledat pri naši 850-ki, pa še to da se kej dost ne bo vidl :/ Drugače pa si tester za 1996 za branje in brisanje napak naredi doma KLIK. Dela odlično
[ Uredi 28 nov 2012, 12:53 ] | Na vrh | |
piko | 28 nov 2012, 14:47 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Sej napako sem mu jaz prebral, da je long term fuel trim. To pomeni, da mora preko lambda sonde preveč kompenzirati zaradi luknje v izpušnem delu pred lambdo ali na sesalnem delu za MAF senzorjem. Običajno se ta long term fuel trim napaka pojavi kadar se več voziš s pol gasa oz. v vakuumu, ko upošteva lambda sondo. Pri izpuhu je tako, da so pogoji različni in kdaj vleče not zrak, kdaj piha ven. Prvo vpliva na meritev lambda sonde.
| Na vrh | |
Kristjan | 02 feb 2013, 19:38 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| V noro natrpanem urniku, ko se ne vidim iz dela, sem končno našel čas in se malo zapeljal z avtom . Ampak samo par kilometrov, ker je brez tablic
Sem pa nekaj razmišljal, da bi, ko bo čas poštimal še zadeva z menjalnikom. Me pa na tem mestu zanima, glede na to, da imam doma en menjalnik iz V70 (1997 z oznako motorja B5254T), če zadeva paše v 850-ko in ali so med menjalnikoma kakšne razlike? | Na vrh | |
klm07 | 02 feb 2013, 21:09 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Jaz sem dal na mojo 850ko menjalnik iz V70 ampak vseeno preveri ker jaz sem mel dizla drugače je bila pa zgolj menjava oziroma bil je identičen | Na vrh | |
frenk | 02 feb 2013, 22:35 | |
| Član #2985 Prijavljen dne: 09 okt 2012, 23:23 Objav: 69
| paše... | Na vrh | |
Kristjan | 03 feb 2013, 08:06 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Aha ok. A pa je menjava zahteven poseg oz. je treb vena vzet komplet motor...? | Na vrh | |
klm07 | 03 feb 2013, 12:09 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Ne rabiš jemati motorja ven | Na vrh | |
volhart | 03 feb 2013, 12:14 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Glede na to, da si ze toliko naredil, bi ga pa jaz vzel ven. S tem bi dobil priloznost, da ga se v celoti pregledas, lepo spucas itd. Ocedis pa lahko v tem primeru tudi motoren prostor, ki je zagotovo zasvinjan. Potem je pogled pod pokrov motorja cisto nekaj drugega. Sploh ce se ti ne mudi, ti predlagam ravno to. Motor je zunaj ob primernem znanju prej kot v treh urah. | Na vrh | |
Kristjan | 03 feb 2013, 12:33 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| klm07 je napisal(a): ...
Ne rabiš jemati motorja ven
Mi prosim še napišeš kako gre ?
Toni, vse je odvisno od časa, ki ga vedno primakuje... | Na vrh | |
volhart | 03 feb 2013, 13:49 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zacni zgoraj in se pocasi dokoplji do menjalnika s tem, da odklopis in odstranis vse kar ti je v napoto. Nato pa pojdi se na spodnjo stran in naredi enako. Dokler je avto se na tleh odtegni vijaka obeh polosovi, kajti kasneje je najbolje, ce jih odstranis...je precej lazje S tem imas izjemno priloznost, da gres zamenjat mansete, ce so potrebne menjave. Kolesa dol in lahko zacnes odvijati vijake od menjalnika. malce bos moral spustiti tudi most motorja na menjalnikovi strani...recimo za kaksnih 10 cm...slo bo na knap. Zaradi tega bos moral sprostiti tudi volanski drog. Nekako tako. Pa se en nasvet...s prve vzemi ven ventilator motorja, je privit le z dvema torksoma, spodaj je nataknjen. Naredilo se bo ogromno prostora. Pa pri odstranitvi menjalnika pazi na starter.
[ Uredi 03 feb 2013, 13:50 ] | Na vrh | |
frenk | 05 feb 2013, 02:56 | |
| Član #2985 Prijavljen dne: 09 okt 2012, 23:23 Objav: 69
| mislim da motorja ni potrebno čist vn dat, je pa treba most odšramfat,ker je v napoto, pa mašino na menjalnikovi strani mal dol spustit, oz. v nasprotnem primeru pa vložiš vložiš več napora in časa, če mostu ne umakneš...
na tvojem primeru nebi cele mašine vn vzel ker morš odklopit klimo, pa še kkšno stvar... uglavnem ti pol kar več časa uzame... | Na vrh | |
Kristjan | 05 feb 2013, 08:37 | |
| Član #1963 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 11:54 Objav: 128
| Hvala za nasvet. No da še povem v čem je problem...iz prve in vzvratne meče pri speljevanju iz brzine. Sam sem se navadil, da sem držal prestavno ročko do konca naprej (za prvo) in do konca nazaj (za vzvratno), in potem ni metalo ven. Verjetno je problem v menjalniku? Ali bi mogoče bil kje drugje?
Sem pa včeraj preveril še številke na menjalniku od V70 in ima oznako M56H. | Na vrh | |
frenk | 05 feb 2013, 17:10 | |
| Član #2985 Prijavljen dne: 09 okt 2012, 23:23 Objav: 69
| najverjetneje je težava v menjalniku, se pa splača pogledati gumice zajl in zajle, ki so pritrjene na menjalnik. | Na vrh | |
klm07 | 05 feb 2013, 20:01 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| @Kristjan vidim odgovor kar se motorja tiče si dobil in ja zaradi teh simptomov kot jih imaš ti sem imel tudi jaz s tem da je pri meni samo iz pete ven metalo in sem preprosto menjalnik zamenjal in je bil mir | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 78, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|